چگونه از هک شدن گوشی موبایلساده ترین روش هک واتس اپ از راه دور اندروید

آشنایی با روش های تشخیص هک واتساپ

در حالی که واتساپ به طور کامل با الگوریتم‌ های رمزگذاری پیچیده رمزگذاری شده است، این بدان معنا نیست که آسیب‌ ناپذیر است یا داده‌های حساب واتساپ شما غیرقابل لمس هستند. در این مقاله SPY24 قصد داریم به شما روش های تشخیص هک واتساپ را بیاموزیم. اگر حساب واتس‌اپ شما هک شود، هکر می‌تواند فعالیت‌های شما مانند زمان آنلاین شدن در واتساپ، الگوی خواب/کار، فعالیت آنلاین، مکاتبات خصوصی و غیره را تحت نظر داشته باشد. این مقاله به شما یاد می دهد که چگونه فعالیت های مشکوک را در واتساپ شناسایی کنید و همچنین چگونه حساب خود را ایمن نگه دارید.

روش های هک واتساپ

هکرها می توانند از طریق چندین راه مانند واتساپ وب و یا ثبت شماره شما در دستگاه دیگری به اطلاعات واتساپ شما دسترسی داشته باشند. واتساپ همزمان روی دو گوشی کار نمی کند، اما اگر هکرها می توانند شماره شما را در دستگاه دیگری ثبت کنند و به راحتی می توانند تمام چت های شما از جمله چت های شخصی شما را مشاهده کنند.

هکرها می توانند کد QR واتساپ شما را اسکن کرده و قبل از اینکه متوجه شوید به مکالمه واتساپ شما نفوذ کنند، آنها می توانند این کار را از هر نقطه ای از جهان انجام دهند. لازم است بدانید که هکرها مجبور هستند برای دسترسی به کد QR به تلفن هوشمند شما دسترسی فیزیکی داشته باشند.

آشنایی با روش های تشخیص هک واتساپ

روش های تشخیص هک واتساپ

مانند بسیاری از برنامه و اپلیکیشن های  آنلاین دیگر، واتساپ تمام تلاش خود را می کند تا داده های کاربران خود را خصوصی و ایمن نگه دارد. با ویژگی هایی مانند یک بار ورود به سیستم و احراز هویت دو مرحله ای، این پلت فرم نسبتاً ایمن است. اما، این پلتفرم نیز مانند هر برنامه ایی که به اینترنت متصل است، ممکن است آسیب‌پذیری‌های امنیتی داشته باشد و هکرها بتوانند به آن نفوذ کنند و اطلاعات آن را به سرقت ببرند. با توجه مطالب ذکر شده  اگر فکر می کنید حساب شما هک شده است بسیار مهم است که هر چه سریعتر وارد عمل شوید و با روش هایی که برای تشخیص هک واتساپ( آموزش هک واتساپ) برای شما ارائه می دهیم حساب خود را بررسی کنید.

روش های هک واتساپ

تشخیص هک واتساپ با بررسی فعالیتهای واتساپ

اول از همه، اگر طرف مقابل از حساب شما استفاده می کند، ردی از خود به جا می گذارد. اینجا جایی است که شما باید به بررسی برخی فعالیت ها برای تشخیص هک واتساپ خود بپردازید:

بررسی پیام ها:  برای شروع تشخیص هک واتساپ، آشکارترین نشانه های استفاده شخص دیگری از اکانت شما در پیام های شما نهفته است. از پیام‌هایی که نفرستاده‌ اید تا پیام‌های افراد ناشناس، این باید اولین بررسی شما باشد. وقتی واتساپ را باز می کنید، ابتدا لیستی از پیام ها را مشاهده خواهید کرد. این فهرست را برای هر پیامی که ارسال نکرده‌ اید و پیام‌هایی که از افرادی که نمی‌شناسید دریافت کرده‌اید، مرور کنید. اگر فعالیت پیام‌رسانی عجیب و غریب می‌بینید، احتمالاً شخصی به  حساب شما دسترسی دارد.

بررسی اطلاعات تماس ها:  یکی از راه های تشخیص هک واتساپ بررسی تماس ها در حساب واتساپ است. اگر فردی  بخواهد حساب شما را هک کند، احتمالا شروع به تغییر اطلاعات تماس شما خواهد کرد. شما می توانید با استفاده از اپلیکیشن موبایل واتساپ  کارهای زیر را دنبال کنید:

روی سه نقطه عمودی در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید. سپس، روی «تنظیمات» ضربه بزنید.

روی نمایه خود در بالای منو ضربه بزنید.

اطلاعات را بررسی کنید و مطمئن شوید که دقیق و به روز هستند.اگر چیزی تغییر کرده است یا اطلاعاتی در اینجا وجود دارد که شما آن را نمی شناسید، باید حساب خود را ایمن کنید که در ادامه روش ایمن کردن حساب واتساپ  را برای شما ارائه می دهیم.

روش های تشخیص هک واتساپ

تشخیص هک واتساپ با بررسی ارتباطات

 در این مرحله برای تشخیص هک واتساپ، باید پیام های متنی خود را برای هرگونه ارتباط از واتساپ نیز بررسی کنید. اگر از iPhone استفاده می‌کنید، پیام‌ها را باز کنید و از نوار جستجو در بالا برای تایپ واتساپ استفاده کنید. اگر از دستگاه Android استفاده می‌کنید از ذره بین برای جستجوی متون از واتساپ استفاده کنید.

ورود به سیستم

دوستان جدید را بررسی کنید

 یکی دیگر از نشانه های تشخیص هک واتساپ و  حضور شخصی در حساب کاربری شما زمانی است که افراد یا دوستان جدیدی دارید. تنها کاری که برای بررسی مخاطبین خود در واتساپ باید انجام دهید این است که برنامه را باز کنید و روی نماد چت در گوشه سمت راست پایین ضربه بزنید. در بالای صفحه، تعداد مخاطبین (در این مثال 36) را مشاهده خواهید کرد. در زیر آن باید به پایین پیمایش کنید و مطمئن شوید که همه افراد لیست را می شناسید.

یکی از چیزهای جالب در مورد واتساپ این است که به طور خودکار مخاطبین تلفن شما را با استفاده از برنامه شناسایی می کند. بنابراین، اگر شخصی به حساب شما دسترسی داشته باشد، احتمالاً شما افرادی را خواهید دید که نمی‌شناسید.

هک واتساپ وب

واتساپ وب را بررسی کنید

 اگر از WhatsApp Web استفاده می‌کنید، ممکن است بدانید که اگر آن را از منوی تنظیمات سه نقطه انتخاب کنید، می‌توانید آخرین جلسه یا هر جلسه باز را ببینید. این اقدام یک راه مطمئن برای تشخیص هک واتساپ است و نشان می دهد فردی دیگر از حساب شما استفاده می کند. برای وارد به واتساپ وب و تشخیص هک واتساپ خود مراحل زیر را دنبال کنید:

واتساپ  را باز کنید و نماد منوی سه نقطه را از پنجره اصلی انتخاب کنید.

دستگاه های مرتبط را انتخاب کنید.

دستگاه های وارد شده را مرور کنید.

اگر دوربین باز شود، هیچ جلسه وب واتساپ فعال و جاری وجود ندارد. اگر پنجره ای را مشاهده کردید که یک رایانه وارد شده را فهرست می کند، یک جلسه فعال وجود دارد.

روی هر جلسه ضربه بزنید، سپس روی «Log Out» ضربه بزنید تا مزاحم را از حساب واتساپ خود بیرون کنید.

برخلاف سایر سرویس‌ها، این تنها راه برای مشاهده و تشخیص هک واتساپ  وب و اقدام ورود به واتساپ شما است.

جلوگیری از هک واتساپ

چگونه از هک شدن حساب واتساپ خود جلوگیری کنیم

همیشه از همه دستگاه‌هایی که در لیست واتساپ وب مشاهده می‌ کنید، خارج شوید. این باعث می شود هکرها دیگر پیام های شما را نخوانند. برای امنیت بهینه تا جایی که می توانید این کار را انجام دهید. (دانلود برنامه SPY24 )

هرگز گوشی خود را بدون مراقبت رها نکنید. اگر به دلایلی همراه شما نیست، مطمئن شوید که با یک رمز عبور، پین، بیومتریک و غیره محکم قفل شده است.

همه برنامه‌های خود را نیز در اختیار اشخاص ثالث مخرب قرار دهید تا به برنامه‌های شما دسترسی نداشته باشند.

هرگز تلفن خود را به اتصالات Wi-Fi ناشناخته وصل نکنید. هکرها اغلب اتصالات عمومی را مخفی می کنند. آنها می توانند از آدرس MAC منحصر به فرد برای دسترسی به تمام چت های واتساپ شما استفاده کنند.

اگر واتس اپ شما قبلاً هک شده است، با ارسال ایمیل به [email protected] حساب خود را غیرفعال کنید. در صورت عدم دسترسی تا 30 روز آینده، حساب به طور خودکار حذف خواهد شد.

تایید دو مرحله ای را در تنظیمات حساب واتساپ فعال کنید. این یک لایه حفاظتی دیگر به داده های شما اضافه می کند.

روش فعال کردن احراز هویت دو عاملی

اگر شخصی از حساب واتساپ شما استفاده کرده است، باید آن را قفل کنید. اگر خوش شانس هستید، خواهر یا برادر یا شریک زندگی شما در حال جاسوسی از کاری است که شما انجام می دهید. اگر چندان خوش شانس نیستید، ممکن است یک هکر مخاطبین و داده های شما را بدزدد و زندگی اجتماعی شما را خراب کند. در هر صورت، باید با فعال کردن احراز هویت دو مرحله‌ای، آن را قفل کنید. واتساپ از رمز عبور استفاده نمی کند. در عوض، باید احراز هویت دو مرحله ای را فعال کنید. به این ترتیب، هر کسی که سعی میکند وارد شود باید یک کد تایید وارد کند.

WhatsApp را باز کنید و نماد منوی سه نقطه را از پنجره اصلی انتخاب کنید.

تنظیمات و حساب را انتخاب کنید.

تایید دو مرحله ای را انتخاب کنید.

آن را فعال کنید و پین کد خود را تنظیم کنید.

پس از تنظیم، هر بار که واتساپ را باز می کنید، باید آن پین کد را برای احراز هویت وارد کنید. مطمئن شوید که پین چیزی واضح نیست و حساب واتساپ خود را حتی بیشتر ایمن کرده اید.

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا