آموزش شناخت انواع هک و روش های مقابلهاخبار هک و امنیت - آخرین و جدیدترینامنیت سایبری (Cyber Security)

آموزش به دست آوردن پسورد وای فای با Cmd ویندوز- هک وای فای

آموزش به دست آوردن پسورد وایفای با Cmd ویندوز- هک وای فای به دست آوردن پسورد وایرلس با

آموزش به دست آوردن پسورد وای فای با Cmd ویندوز- هک وای فای
آموزش به دست آوردن پسورد وای فای با Cmd ویندوز- هک وای فای

 هر زمان که ما به یک شبکه Wi-Fi متصل می شویم و رمز عبور را برای اتصال به آن شبکه وارد می کنیم، در واقع یک نمای WLAN از آن شبکه WiFi داریم.

این مشخصات در داخل کامپیوتر ما همراه با سایر جزئیات مورد نیاز از مشخصات WiFi ذخیره می شود.

پس با در اختیار داشتن سیستم تارگت، به جای استفاده از GUI یا حتی Aircrack برای پیدا کردن گذرواژه های فردی، ما می توانیم با استفاده از cmd، رمز عبور آن شبکه Wi-Fi را به دست بیاوریم. این کار حتی زمانی که شما آفلاین هستید هم قابل انجام میباشد. Command Prompt هم ابزاری است که بر روی هر رایانه مبتنی بر سیستم عامل ویندوز در دسترس است.

این ابزار کمک می کند تا کاربر با  وارد کردن فرمان های کامندی تعامل بیشتری با سیستم عامل خود داشته باشد. برای مطالعه بیشتر به این لینک مراجعه کنید.

 

آموزش پیدا کردن رمز وایفای با CMD (رمز وایرلس ذخیره شده در ویندوز)

فراموشی رمز وایرلس یا همان وایفای یک امر کاملا طبیعی محسوب شده و به هیچ عنوان جای نگرانی ندارد چراکه میتوان به سادگی با استفاده از ابزارهای که ویندوز به صورت کاملا قانونی در اختیار کاربران خود قرار داده است رمز فراموش شده وایرلس را بازیابی یا پیدا نمود. توجه کنید اگر شما فقط یکبار از طریق ویندوز به مودم وایرلس خود متصل شده باشید به سادگی میتوانید رمزی که در ویندوز ذخیره شده است را با CMD یا همان خط فرمان ویندوز بازیابی کنید.

شروع کار پیدا کردن پسورد با cmd

ابتدا محیط cmd رو بالا میاریم. و سپس دستور زیر رو برای نمایش تمامی اکسس پوینت هایی که به آن وصل شدیم وارد میکنیم.

۱ netsh wlan show profiles

در مرحله بعد باید AP خاص خودمون رو انتخاب کنیم و دستور زیر رو برای نمایش پسورد ذخیره شده آن در سیستم وارد کنیم.

۱ netsh wlan show profile (اسم وایفای مورد نظر) key=clear
آموزش به دست آوردن پسورد وایفای با Cmd ویندوز- هک وای فای

خب همونطور که مشاهده کردین پسورد مربوط به ssid با نام wolf عبارت killkill بود که در تصویر هم برای ما نشون داد.

آموزش پیدا کردن رمز وایفای با CMD (رمز وایرلس ذخیره شده در ویندوز)

فراموشی رمز وایرلس یا همان وایفای یک امر کاملا طبیعی محسوب شده و به هیچ عنوان جای نگرانی ندارد چراکه میتوان به سادگی با استفاده از ابزارهای که ویندوز به صورت کاملا قانونی در اختیار کاربران خود قرار داده است رمز فراموش شده وایرلس را بازیابی یا پیدا نمود. توجه کنید اگر شما فقط یکبار از طریق ویندوز به مودم وایرلس خود متصل شده باشید به سادگی میتوانید رمزی که در ویندوز ذخیره شده است را با CMD یا همان خط فرمان ویندوز بازیابی کنید.

نکته: توجه کنید در این آموزش شما رمز عبور وایرلسی که قبلا در سیستم خود ذخیره نموده اید را با استفاده از خط فرمان ویندوز بازیابی خواهید نمود. این آموزش به هیچ عنوان هک محسوب نمیشود بلکه روشی قانونی برای دسترسی به اطلاعاتی است (رمز عبور فراموش شده وایرلس) که شما مالک آن هستید و فقط آنرا فراموش نموده اید.

پیدا کردن رمز وایفای با CMD هک وای فای

شما میتوانید با استفاده از CMD رمز عبور کلیه شبکه های وای فای خود را به سادگی پیدا کنید. برای انجام اینکار کافیست از دستور قدرتمند Netsh به همراه زیر دستور Wlan استفاده کنید.

برای شروع CMD را به صورت Run As Administrator یا همان Elevated اجرا کنید. (در حالت اجرای User هم میتوانید رمز عبور وایرلس را مشاهده کنید)

دستور Netsh را به همراه زیر دستور Wlan و پارامتر Show و پارامتر Profiles وارد کنید تا کلیه شبکه های وایفای که به آن متصل شدید را مشاهده کنید. برای مثال:

Netsh Wlan Show Profiles

دستور بالا فقط فهرست شبکه های وای فای که به آن متصل شده اید را به نمایش میگذارد برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد هر یک از این شبکه ها میتوانید بعد از پارامتر Profile نام آن شبکه را وارد کنید. برای مثال:

Netsh Wlan Show Profiles AndroidAP

در بخش Security Settings میتوانید اطلاعات مربوط به امنیت وایفای خویش را مشاهده کنید، البته همانطور که متوجه شدید در هیچ جا رمز عبور به نمایش گذاشته نشده است، برای اینکه رمز عبور وایفای را مشاهده کنید باید بعد از مشخص کردن نام Profile از پارامتر Key=Clear استفاده کنید. برای مثال:

Netsh Wlan Show Profiles AndroidAP Key=Clear

حال میتوانید از بخش Security Settings اطلاعات مربوط به احراز هویت شبکه وای فای خود را مشاهده کنید. در بخش Key Content رمز عبور وایفای به نمایش گذاشته شده است.

اگر میخواهید بگویید شما هم از یک رمز عبور فوق پیچیده استفاده میکنید اصلا جای تعجب ندارد ???? ، به این خاطر که Wireless سیستم من همیشه خاموش است ???? اما در کل بهتر است به آموزش ساخت رمز عبور پیچیده سر بزنید تا مثل من از رمز های Super Complex استفاده نکنید.

نکته: زیر دستورهای (Sub Command) دستور Netsh میتوانند به چندین شکل مختلف و خلاصه شده وارد شوند. مثلا شما میتوانید دستور بالا را به سبکهای زیر وارد کنید:

Netsh Wlan Show Profiles Name=AndroidAP Key=Clear

یا به صورت خلاصه شده: پسورد وایفای با Cmd ویندوز

Netsh Wl Sh P AndroidAP Key=Clear

در صورت داشتن هر گونه سوال یا انتقاد از مقاله آموزش پیدا مردن رمز وای فای با CMD تی ام ال منیجر را از محبت خود محروم نکنید.

  • دست آوردن پسورد وایرلس با CMD
  • دست آوردن پسورد وایرلس

آموزش هک وای فای با کامپیوتر بدون نرم افزار

سلام عزیزان شاید تا بحال خیلی جا ها در مکان های مختلف درمورد هک وای فای چیزی شنیده باشید که در دو دستگاه لپ تاپ وگوشی (به صورت معمول) استفاده می‌کنید خب در این پست میخوایم هک وای فای با استفاده از دو نرم افزار کار آمد برای لپ تاپ رو به شما نشون بدیم

نکته:قبلی از فراگیری بایستی نکته ای رو خدمتون بگم که باید درایور های مرتبط با اینترنت وشبکه تون رو نصب فرمایید که شما می‌توانید با خرید درایور پک از فروشگاه های محل زندگی خود تمامی درایور های خود را نصب فرمایید که بطور معمول همراه لپ تاپ ها dvd درایور وجود دارد.

طریق هک:

1.در آغاز فایل زیرا را دانلود کرده پسوورد: spy24.ir

wifi hacking

2.بعداز دانلود فایل را باز کرده وارد فولدر jump start شده و فولدر setup را اجرا ونصب نمائید.

3.بعداز نصب سیستم را ریست نمائید

4.مجدد وارد پوشه دانلودی شوید بعد نرم افزار dumpper را اجرا نمائید در سربرگ wps مورد todas las redes را نشانه دار نمایید بر روی Escanear کلیک نمایید

5.لیست وای فای های اطراف را مشاهده می‌کنید بر رو یکی تک کلیک نمائید سپس بر روی Iniciar Jump Start کیلیک کیند

6. صبر نمایید مراحل هک به پایان برسد ((حداکثر دودقیقه) اگر بیشتر شد کنسل کنید و عملیات هک را از مرحله 4 با یک مودم دیگر امتحان نمایید) سپس بر روی finish کلیک نمائید

7.تمام شد شما با مودم متصل شدید

(برای بدست آوردن پسوورد شما می توانید فرایند زیر را طی فرمائید (روش جامع و کلی برای ویندوز 7و8و8.1و10))

1.برنامه run را اجرا نمایید ( کلید ترکیبی window+R)

2.عبارت ncpa.cpl را تایپ کرده و enter را فشار دهید

3.بر روی وای فای کلیک راست کرده و status را گزینش نموده سپس بر روی wireless Properties کلیک نمائید در سر برگ securtiy گزینه show characters را علامت دار فرمائید پسوورد ارقام بالای علامت هست

نکته: توجه کنید در این آموزش شما رمز عبور وایرلسی که قبلا در سیستم خود ذخیره نموده اید را با استفاده از خط فرمان ویندوز بازیابی خواهید نمود. این آموزش به هیچ عنوان هک محسوب نمیشود بلکه روشی قانونی برای دسترسی به اطلاعاتی است (رمز عبور فراموش شده وایرلس) که شما مالک آن هستید و فقط آنرا فراموش نموده اید.

دست آوردن پسورد وایرلس با CMD

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا