اخبار هک و امنیت - آخرین و جدیدترینامنیت سایبری (Cyber Security)برنامه های هک گوشی برای اندروید و ایفون

آموزش تصویری تبدیل بیت کوین به ریال

آموزش تصویری تبدیل بیت کوین به ریال با سلام خدمت تمامی کابران وبسایت spy24 , امروز با آموزشی جدید در رابطه با تبدیل بیت کوین در خدمت شما عزیزان هستیم خیلی از دوستان سوال کردند گفتن چجوری میشه بیت کوینی که توی کیف پول یا حسابمون هستش رو به ریال تبدیل کنیم و اونو واریز کنیم به حساب بانکی خودمون , برای همین آموزشی برای دوستان تهییه کردم که با استفاده از این آموزش میتونید بیت کوین هایی که جمع آوری کردین به ریال تبدیل کنید و اونو به حساب بانکی خودتون واریز کنید.

تبدیل بیت کوین به ریال

تمام علاقه‌مندان به بازارهای مالی و افرادی که بیشتر به سمت سرمایه‌گذاری مالی سوق دارند، هدف اصلی‌شان کسب درآمد و سود از هر بازار مالی است. قبلاً بازارهای مالی را مسکن، ارز، طلا و سهام شکل می‌داد. این روزها ارز دیجیتال حرف اول را در این زمینه می‌زند. افراد زیادی به سرمایه‌گذاری در انواع ارزهای دیجیتال و بخصوص بیت کوین تمایل نشان می‌دهند.(پیشنهاد میکنم مقاله پشتوانه بیت‌ کوین چیست را هم بخوانید)

بیت کوین در حال حاضر به‌عنوان یکی از کاربردی‌ترین و باارزش‌ترین ارزهای دیجیتال شناخته می‌شود. می‌توان با علم کافی پول نقد خود را در خریدوفروش بیت کوین سرمایه‌گذاری کرد و موفقیت چشمگیر به دست آورد؛ اما کسانی که مبتدی هستند و یا حتی توانستند در این سرمایه‌گذاری سربلند بیرون آیند با مسئله تبدیل بیتکوین به تومان و یا تبدیل بیتکوین به ریال مواجه هستند.

چگونگی تبدیل بیت کوین به پول آنلاین بسیار حائز اهمیت است چراکه برخی مایل‌اند از سود حاصل این سرمایه‌گذاری استفاده کنند و یا به هر دلیلی ممکن است درزمانی بخصوص به تبدیل بیت کوین به تومان یا ریال نیاز داشته باشند.(پیشنهاد میکنم فیلم تحلیل فاندامنتال بیت کوین را ببینید)

کدام روش برای نقد کردن بیت‌کوین و دریافت ریال است؟

برای فروش بیت‌کوین و دریافت ریال، از سایت ایرانی نوبیتکس استفاده کنید.

مزایا:

  • از بابت تحریم نگرانی نخواهید داشت، زیرا سایت ایرانی است.
  • فقط یکبار در این سایت احراز هویت می‌کنید و بارها و بارها می‌توانید خرید و فروش ارزهای مختلف را انجام دهید
  • قیمت نسبت به سایر صرافی‌های آنلاین مناسب‌تر است زیرا کاربران با هم وارد معامله می‌شوند.
  • کارمزد نسبتا پایینی برای خرید و فروش وجود دارد.

صرافی‌های آنلاین

این نوع از صرافی‌ها در واقع سایت‌هایی هستند که خودشان از شما بیت کوین می‌خرند و خودشان فروشنده‌اند. گاهی برای تامین نقدینگی یا موجودی، از سایر صرافی‌ها نیز کمک می گیرند. با جستجوی کلمه “خرید و فروش بیت کوین” موارد بسیاری را می توانید بیابید.

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا