آموزش کامل هک و امنیت شبکه رایگاناخبار هک و امنیت - آخرین و جدیدترین

آموزش تماس رایگان از شماره محرمانه|تماس بدون افتادن شماره

آموزش تماس رایگان از شماره محرمانه : تماس بدون افتادن شماره (۱۰۰% تضمینی و تست شده) تماس ناشناس یکی از عواملی هست که باعث جلوگیری از پخش شدن شماره موبایل شما و ایجاد مزاحمت های پی در پی می شود.

با سلام خدمت شما سروران گرامی شما با این نرم افزار ها و آموزش ها می توانید بدون محدودیت وبدون افتادن شماره به دوستان و آشنایان و… خود زنگ بزنید و آنهارا شگفت زده و متعجب کنید.درواقع آنهارا سوپرایز کنید 

فایل ها و آموزش های مورد استفاده در این محصول در تاریخ ۸ مهر ۱۳۹۹ بروزرسانی شده است

تماس بی نهایت بدون افتادن شماره

محتوا پنهان

این آموزش به شما یاد می دهد تا با استفاده از  برنامه و تنظیمات مناسب با هر شماره ای که مایل بودید و در واقع با یک شماره ناشناس تو گوشی طرف مقابلتون بیفته با وی تماس گرفته و حتی باهاش مکالمه داشته باشید . اموزش (تماس بدون افتادن شماره)بسیار کامل و جامع  بوده و در اختیار شما دوستان عزیز قرار می گیرد.

در ادامه با ویژگی ها کلی این آموزش آشنا می شوید.

  • قابل استفاده در گوشی های روت شده و روت نشده!

  • تماس های این نرم افزار از طریق اینترنت بوده، یعنی گوشی شما باید به اینترنت متصل باشد.

  • اما گوشی طرف مقابلتان نیازی به اتصال اینترنت ندارد.

  • یعنی حتی اگر گوشی طرف مقابلتان یک گوشی ساده مانند ۱۱۰۰ یا ۱۲۰۰ نوکیا هم باشد شما میتوانید با

  •  شماره دلخواهتان با وی تماس بگیرید!!!

کاملا واقعی وتست شده و ۱۰۰%تضمینی با خیال راحت دانلود کنید.همراه با اموزش کامل قدم به قدم برای شما دوستان عزیز

خصوصیات آموزش تماس محرمانه:

• بدون نیاز به شارژ
• ۶۰ دقیقه زمان مکالمه
• بدون نیاز به علم خاصی
• ساخت رایگان
• بدون افتادن شماره

آموزش تماس رایگان بدون افتادن شماره

شما میتونید چند بار اکانت بسازید و‌ نیاز به پرداخت هزینه وجود ندارد

آموزش تماس رایگان از شماره محرمانه
آموزش تماس رایگان از شماره محرمانه

برای دانلود و استفاده از مطالب باید عضو بخش ویژه سایت باشید

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

تماس رایگان نامحدود بدون افتادن شماره

معرفی برنامه حرفه ای برای تماس رایگان از طریق اینترنت به ۴۰ کشور دنیا بدون افتادن شماره موبایل شما کاملا رایگان

با سلام مدتی پیش با یه برنامه آشنا شدم که میشه از طریق اون به تمامی خطوط ۴۰ کشور رایگان تماس کرفت ایران در لیست کشورهای رایگان نیست با آموزش مکالمه رایگان نامحدود ، بدون افتادن شماره فقط باهرشماره بهتون یک دلار اعتبار میده که میتونید ده الی پانزده دقیقه باهاش تماس رایگان گرفت یا پیامک بزنید با گشورهای اروپایی استرالیا یا قاره آمریکا کاملا رایگانه من با سوئد و آلمان بصورت مرتب تماس میگیرم و کیفیت تماسش هم عالی بود.

شماره مجازی

برنامه virtual sim که میتونید با اون شماره مجازی رایگان دریافت کنید روی گوشیتون نصب کنید برنامه ضمیمه همین پست هست و میتونید دانلود کنید هنگام ثبت نام نیازی نیست که اطلاعات واقعی وارد کنید الکی یچی بزنین.

حالا برنامه دوم که از طریق اون میشه تماس رایگان گرفت رو نصب کنید کشور آمریکا انتخاب کنید شماره را وارد کنید سپس برنامه نکست پلاس را باز کنید کد چهاررقمی دریافت شده رو وارد برنامه کنید به همین راحتی مراحل تموم شد دو دیقه صبر کنید یک پیغام دریافت میکنید مبنی بر اینکه یک دلار به صورت رایگان به شما تعلق گرفته شماره گیر برنامه رو باز کنید کشور ایران رو انتخاب کنید شماره مورد نظر فرقی نداره ایرانسل همراه اول رایتل یا تلفن ثابت باشه شمارتون رو شماره گیری کنید و از تعجب کردن دوستان و مکالمه رایگان لذت ببرید شماره مجازی کشورهای دیگه هم میتونید استفاده کنید.

درصورت اتمام اعتبار کافیه از manage app موجود در setting گوشیتون برنامه هارو clear data کنید و مراحل ثبت شماره مجازی و ثبت نام در برنامه رو دوباره انجام بدید این برنامه فوق العاده هست فقط نمیدونم سودجویان چجور تا الان این برنامه رو بصورت پکیج و قیمت های بالا نفروختن.

امیدوارم لذت برده باشین درصورت پیداکردن روش بهتر معرفی میکنم روش بالا صد در صد جواب میده و تست شده است

نحوه برقراری تماس و ارسال پیام کوتاه بدون افتادن شماره

بعضی اوقات ممکن است بخواهید بدون اینکه شماره تلفن اصلی خود را برای گیرنده مشخص کنید ، تماس یا پیامک ارسال کنید. به عنوان مثال ، شاید شما در مورد کالایی  با یک فروشنده تماس بگیرید یا اولین تماس را با شخصی که در یک سایت دوست یابی با او چت کرده اید برقرار می کنید. آیا داشتن شماره دومی که بتوانید در آن شرایط استفاده کنید عالی نخواهد بود؟ برقراری تماس یا ارسال پیامک بدون افتادن شماره یک ویژگی عالی برای هر کاربر می باشد که در ادامه به نحوه انجام این کار خواهیم پرداخت.

دلایل زیادی وجود دارد که شما نمی خواهید افراد یا سازمانهای خاصی شماره تلفن شخصی شما را داشته باشند. به عنوان مثال ممکن است بخواهید از بازاریابی تلفنی ، کلاهبرداری ، تماس تلفنی رباتیک یا حتی استالکر خودداری کنید. با این حال ، تنظیمات پیش فرض برای هر تلفن هوشمند نمایش شماره تلفن شما هنگام تماس با شخصی متفاوت است .

برای تماس ناشناس ، باید شناسه تماس گیرنده خود را در تنظیمات برنامه تلفن خود پنهان کنید. هنگامی که این کار را انجام می دهید ، شخصی که با او تماس می گیرید شماره تلفن واقعی شما را نمی بیند ، اما فقط با یک “شماره خصوصی” تماس می گیرد. سیستم عامل های مختلف تلفن همراه از تنظیمات متفاوتی برای پنهان کردن شناسه تماس گیرنده شما برخوردار هستند ، اما ما شما را از طریق تنظیمات اصلی برای دستگاه هایی که در Android یا iOS کار می کنند ، راهنمایی خواهیم کرد.

پنهان کردن شناسه تماس گیرنده در اندروید  برای برقراری تماس بدون افتادن شماره

نسخه های زیادی از اندروید در بازار موجود است. با بیرون آمدن نسخه های جدید ، منوی تنظیمات اغلب با گذشت زمان تغییر می شود. اگر تلفن شما کاملاً به روز نشده است یا از پوسته توسعه دهنده دیگری استفاده می کند (مانند طرح های سفارشی سامسونگ یا موتورولا) ، احتمال دارد که منوی تنظیمات شما کمی متفاوت از تصاویر نمایش داده شده در اینجا باشد. در این حالت ، می توانید به سادگی به دنبال کلمات کلیدی مناسب بگردید و در نهایت آنچه را که می خواهید پیدا خواهید کرد. تصاویر مربوط به این آموزش در یک مدل OnePlus در Android 9 گرفته شده است.

آیا می خواهید شناسه تماس گیرنده خود را در دستگاه اندروید پنهان کنید؟ مراحل زیر را دنبال کنید:

  • برنامه تلفن را روی دستگاه خود باز کنید. این برنامه ای است که شما برای تماس با دیگران از آن استفاده می کنید. این برنامه معمولاً در صفحه اصلی در گوشه پایین سمت چپ قرار می گیرد و مانند یک مربع (سبز) است که تلفن در آن قرار دارد.
  • روی سه نقطه در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید و “تنظیمات” را انتخاب کنید .
  • “تنظیمات تماس” یا “Call Settings” را باز کنید .
  • سیمکارت مورد استفاده خود را انتخاب کنید . اگر فقط یک سیم کارت در تلفن هوشمند خود دارید ، می توانید از این مرحله صرف نظر کنید.
  • به “تنظیمات اضافی” یا “additional settings” بروید .
  • روی “شناسه تماس گیرنده” یا “Caller ID” ضربه بزنید .
  • “Hide Number” را انتخاب کنید .

از این پس ، شماره تلفن شما برای کسی که با آن تماس می گیرید دیگر قابل مشاهده نخواهد بود. این برای حفظ حریم خصوصی شما عالی است ، اما می تواند جنبه منفی نیز داشته باشد. تعجب نکنید اگر هنگام زنگ زدن ،  افراد کمتری به تلفن شما پاسخ دهند.

پنهان کردن شناسه تماس گیرنده در iOS (iPhone)

درست مانند Android ، مخفی کردن شناسه تماس گیرنده در iOS نیز بسیار ساده است. نحوه انجام این کار به شرح زیر است:

  • تنظیمات را روی iPhone باز کنید.
  • ” Phone” را انتخاب کنید .
  • ” Show my Caller ID ” را انتخاب کنید .
  • “Show my Caller ID” را تغییر دهید تا گزینه خاموش شود .

ارسال پیام به صورت ناشناس

همچنین ارسال متن های ناشناس از طریق وب سایت های خاص امکان پذیر است. اگر قصد انجام این کار را دارید ، لطفاً توجه داشته باشید که بسیاری از وب سایت های جعلی ارائه دهنده خدمات ساختگی پیام کوتاه هستند. آنها قول می دهند پیام های متنی شما را ارسال کنند ، اما در عوض سعی می کنند بدافزار را روی دستگاه شما نصب کنند. در همین حال ، متن شما هرگز حتی ارسال نمی شود. در صورت دریافت متن عجیب از منبع ناشناخته ، اطمینان حاصل کنید که هرگز روی پیوندهای داخل پیام کلیک نکنید. این می تواند دستگاه شما را به خطر بیاندازد.

anonymoustext.com یک وب سایت قابل اعتماد است که در واقع روش کار در وب سایت آنها بسیار ساده است و استفاده از سایت بسیار آسان است. اگر می خواهید از این سرویس استفاده کنید ، می توانید این مراحل را دنبال کنید :

  • به وب سایت anonymoustext.com بروید .
  • نحوه ظاهر شدن نام فرستنده در دستگاه گیرنده را انتخاب کنید. واضح ترین انتخاب ، نگه داشتن این مورد در ” Anonymous” است. با این حال ، می توانید شماره تلفن انگلستان یا ایالات متحده را نیز برای نمایش انتخاب کنید.
  • شماره گیرنده را وارد کنید. فراموش نکنید که کد کشور را به درستی اضافه کنید!
  • پیامی را که می خواهید ارسال کنید وارد کنید .
  • اینکه می خواهید اکنون آن را ارسال کنید یا بعداً انتخاب کنید .
  • continue را کلیک کنید
  • برای متن خود اعتبار لازم را پرداخت کنید . این کار را می توانید از طریق PayPal ، Apple Pay ، Google Pay یا از طریق کارت اعتباری انجام دهید.

Anonymoustext.com خدمات قابل اعتمادی را ارائه می دهد ، اما دقیقاً ارزان نیست. یک متن تنها به مبلغ ۱.۲۵ دلار هزینه خواهد داشت. با این حال ، در صورت تمایل به ارسال بیش از یک متن ناشناس ، گزینه های ویژه ای وجود دارد.

برقراری تماس بدون افتادن شماره با Hushed

Hushed یک برنامه تلفن هوشمند است که هم در Android و هم در iOS موجود است.

به شما امکان می دهد در هر زمان که نمی خواهید شماره اصلی خود را فاش کنید ، شماره دوم خصوصی ایجاد کنید و از آن برای ارسال متن و برقراری تماس استفاده کنید.

هنگام ثبت نام برای شماره دوم با Hushed ، می توانید بیش از ۳۰۰ کد منطقه در ایالات متحده ، کانادا و انگلستان را انتخاب کنید. این به این معنی است که شماره خصوصی جدید شما در هر مکانی که زندگی می کنید برای گیرنده مانند یک شماره معمولی به نظر می رسد.

با خرید دائمی برنامه – به شما امکان می دهد سالانه ۶۰۰۰ پیامک ارسال کنید یا ۱۰۰۰ دقیقه مکالمه (یا ترکیبی از آن) برقرار کنید. هیچ هزینه ماهیانه ای وجود ندارد و شما برای ثبت قرارداد طولانی مدت نیازی به ثبت نام ندارید.

حتی می توانید پیام پست صوتی خود را سفارشی کنید. اگر کسی سعی کند با شما تماس بگیرد و تماس را از دست بدهید ، صدای شما را می شنود و بنابراین نمی فهمد که شماره Hushed شماره اصلی شما نیست. باز ارسال تماس نیز پشتیبانی می شود.

تماس ها و پیامک ها از طریق Wi-Fi یا ۴G ارسال می شوند ، بنابراین مطمئن شوید که در صورت استفاده از Hushed ، دارای داده های اینترنت هستید. متاسفانه این برنامه با چیزی حدود ۱۹ دلار در دسترس است که خرید آن برای کاربران ایرانی نیاز به گیفت کارت یا ویزا کارت بانکی دارد .

چگونه با نام ناشناس تماس بگیریم

آیا می خواهید با تغییر چهره خود ، از طریق تلفن با دوستان خود شوخی کنید؟ ایده خوب ، بدون شک. حیف که به محض تماس با دوستان مورد نظر ، شماره آنها در تلفن های همراه آنها نشان داده می شود. تو به این فکر نکردی ، مگه نه؟ اما مطمئن باشید ، من به آن فکر کرده ام و اکنون اینجا هستم تا به شما بگویم راهی وجود دارد که می توانید شماره خود را بدون استفاده از سیم کارت های دیگر پنهان کنید.

تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که یک سرویس داشته باشید تماسهای ناشناس، مانند آنهایی که توسط همه اپراتورهای اصلی تلفن که در ایتالیا کار می کنند ، ارائه می شود که هزینه اضافی نسبت به نرخ استاندارد تلفن ندارند. اما مراقب باشید: تلفن های مخابراتی و احتمالاً مقامات ایمنی عمومی نیز در صورت درخواست می توانند شماره شما را به راحتی ردیابی کنند. علاوه بر این ، حتی “قربانیان” شوخی نیز می توانند به راحتی با استفاده از خدماتی مانند خدماتی که من در آموزش خود در مورد نحوه پیدا کردن شماره خصوصی به شما گفتم ، هویت شما را ردیابی کنند. خلاصه اینکه ، آگاهانه از این سیستم استفاده کنید و هرگز از یک شوخی ساده بین دوستان فراتر نروید. پس نگو من بهت هشدار ندادم!

با این گفته بیایید عمل کنیم. اگر می خواهید بیشتر بدانید ، تمام جزئیات را در پیدا کنید چگونه به طور ناشناس تماس بگیریم در زیر: به سادگی موضوع تایپ کد قبل از شماره ای است که می خواهید تماس بگیرید یا همانطور که بعدا خواهیم دید ، تنظیمات تلفن هوشمند خود را کمی تغییر دهید. با این اوصاف ، من دیگر کاری برای انجام دادن ندارم جز اینکه برای شما آرزوی خواندن خوب داشته باشم و بیش از همه ، لذت ببرید

  • چگونه با تلفن ناشناس تماس بگیرید
    • برای تماس ناشناس از تلفن همراه خود کد کنید
    • چگونه می توان از طریق ناشناس تماس گرفت آندروید
    • چگونه می توان از طریق ناشناس تماس گرفت آیفون
  • نحوه تماس تلفنی ناشناس از تلفن ثابت
  • چگونه به طور ناشناس در خارج از کشور تماس بگیریم

چگونه با تلفن ناشناس تماس بگیرید

بیایید اول ببینیم چگونه به طور ناشناس از تلفن همراه خود تماس بگیرید. همانطور که در مقدمه مقاله پیش بینی کردم ، حداقل به دو روش می توان این کار را انجام داد: استفاده از برخی کدها یا تغییر برخی تنظیمات تلفن هوشمند، که به شما امکان می دهد به طور خودکار تماس های ناشناس برقرار کنید.

برای تماس ناشناس از تلفن همراه خود کد کنید

توسط با نام ناشناس تماس بگیریدتمام کاری که باید انجام دهید این است که باز کنید مارکادور از تلفن هوشمند خود (یعنی صفحه ای که شماره تلفن در آنها شماره گیری شده است) ، کد را وارد کنید # بیست و یک # به دنبال شماره دوستی که می خواهید با او شوخی کنید و مکالمه آغاز می شود. اگر بعد از باز کردن نشانگر ، آن را نمی بینید صفحه کلید برای شماره گیری شماره ها ، نماد مربوطه را در پایین سمت راست یا بالا سمت چپ فشار دهید. در برخی از مدل های تلفن های همراه اندرویدی ، به جای نماد صفحه کلید ، نماد تلفن وجود دارد.

بیایید اکنون به یک مثال عملی تر نگاه کنیم: شما می خواهید با شماره تماس بگیرید “123456789“با افراد ناشناس؟ سپس باز کنید مارکادور، علامت گذاری # 31 # 123456789 در صفحه کلید تلفنتان قرار گرفته و با فشردن تماس ، تماس جدیدی را شروع کنید گیرنده. هرکسی تماس شما را دریافت کند آدرس شما را نمی بیند بلکه عبارت شما را می بیند ناشناخته o شماره خصوصی. این سیستم با هر نوع از کار می کند تلفن همراه یا تلفن هوشمند (آیفون ، تلفن هوشمند اندرویدی و غیره) و همچنین می توان برای تماس تلفنی با تلفن ثابت و شماره های خارجی به صورت ناشناس استفاده کرد

توجه: برنامه های تلفن همراه ، مانند “آیا باید پاسخ دهم” و “TrueCaller” وجود دارد که به طور خودکار تماس های دریافتی از شماره های خصوصی یا ناشناخته را مسدود می کند (من این را در پست خود در مورد نحوه دریافت نکردن تماس های تبلیغاتی به شما گفتم). اگر با کسی ناشناس تماس بگیرید و خط همیشه پایین بیاید ، می توانید “قربانی” یکی از این برنامه ها شوید.

نحوه تماس ناشناس از Android

اگر می خواهید با ناشناس از اندیشه تماس بگیریدشروع کن مارکادوردکمه را فشار دهید (…) در بالا سمت راست واقع شده و مورد را انتخاب کنید تنظیمات o تنظیمات تماس در منویی که باز می شود در صفحه باز شده ، به بروید تماس ها> سایر تنظیماتمقاله را انتخاب کنید شناسه تماس گیرنده و علامت تیک را در کنار گزینه قرار دهید شماره پنهان.

ز این پس تماس هایی که برقرار می کنید ناشناس خواهند بود. اگر نظر خود را تغییر دهید ، می توانید با بازگشت به صفحه نمایش شماره خود را دوباره فعال کنید نشانک> تنظیمات> تماسها> سایر تنظیمات و تنظیم گزینه شناسه تماس گیرنده en شبکه پیش فرض.

توجه: برخی از اصطلاحات ممکن است به دلیل “تکه تکه شدن” که بر سیستم عامل Android تأثیر می گذارد ، یا وجود نسخه های مختلف سیستم عامل معروف تلفن همراه از گوگل.

عدم نمایش شماره تلفن همراه گیرنده اندروید و آیفون در همراه اول، ایرانسل و ..

How to Hide Your Number in Android And iPhone

امکان دارد که در محل کار خود گوشی خود را روی میز کارتان بگذارید و برای چند لحظه محل را ترک کنید در همین حین ارباب رجوع به اتاق شما مراجعه می کند و گوشی شما همزمان زنگ می خورد اگر ارباب رجوع شما قصد اذیت و سر به سر گذاشتن شما را داشته باشد خیلی راحت می تواند همان لحظه شماره ای که روی گوشی شما ظاهر شده است را یادداشت و برای آن فرد مزاحمت ایجاد کند.

مجموعه بهترین افزونه های ویرایش صورتحساب ووکامرس و ارتقا صفحه checkout

مشاهده

یکی از سناریوهای دیگری که می توان به آن فکر کرد این است که شما استاد دانشگاه و یا مدرس آموزشگاهی باشید و شاگردهایی داشته باشید که بسیار شیطان باشند اگر گوشی خود را روی میز گذاشته باشید راحت می توانند شماره ای  که روی گوشی تان ظاهر می شود را به خاطر بسپارند. اگر شما کمی فکر کنید قطعا موقعیت های مشابهی که در آن قرار میگیرید را می توانید تصور کنید. برای اینکه از حریم خصوصی خود محافظت کنیم ما می توانیم شماره تماس گیرنده را در گوشی اندروید و آیفون خود مخفی کنیم که در ادامه با جزئیات بیشتری توضیح خواهیم داد. قبلا در انزل وب به سوال چگونه تماس و اس ام اس یک فرد مشخص را از دید دیگران مخفی کنیم؟ پاسخ دادیم در این پست شما باید برنامه Shady Contacts را نصب می کردید اما در ادامه شما به هیچ برنامه ای نیاز ندارید.

آموزش روش مخفی کردن شماره تماس اندروید

برای مخفی کردن شماره تماس، روی آیکن تلفن گوشی خود تپ کنید.

سپس روی سه نقطه انتهای کادر جستجو تپ کنید تا منو باز شود.

Settings را انتخاب کنید.

روی Call Settings کلیک کنید.

و بعد روی Additional Settings کلیک کنید.

در منوی ظاهر شده Caller ID را انتخاب کنید.

حالا Hide number را انتخاب کنید.

توجه داشته باشید که در این روش از گوشی Google Nexus 5 استفاده شده است امکان دارد این مراحل در گوشی شما متفاوت باشد. اگر قصد دارید در گوشی اندروید خود فایل های خود را مخفی کنید پیشنهاد می کنیم با ساده ترین راه مخفی کردن فایل و پوشه در اندروید بدون نیاز به برنامه این کار را انجام دهید.

نحوه غیرفعال کردن شماره تماس گیرنده در اندروید

اگر قصد دارید  Caller ID را غیرفعال کنید مراحل ۱ تا ۳ روش بالا را انجام دهید و بعد Advanced Settings را انتخاب کنید.

Caller ID by Google را باز کنید

و آن را غیر فعال کنید.

برای مخفی کردن برنامه های گوشی خود می توانید از پست چگونه برنامه و بخش های دیگر را از صفحه اصلی اندروید مخفی کنیم؟ کمک بگیرید.

نحوه مخفی کردن شماره تماس گیرنده آیفون

کاربران آیفون برای مخفی کردن شماره تماس گیرنده وارد Settings شوند.

بعد روی Phone تپ کنید.

اسکرول را پایین بکشید و Show My Caller ID را انتخاب کنید.

حالا Show My Caller ID را غیرفعال کنید. وقتی که این گزینه را غیرفعال می کنید افراد دیگر نمی توانند شماره تلفن فرد تماس گیرنده را ببینند.

کد مخفی کردن شماره تماس گیرنده همراه اول، ایرانسل و..

اگر شما ساکن آمریکای شمالی هستید با شماره گیری کد USSD “مربع ۳۱ مربع شماره شخص مقابل ” و “ستاره ۶۷ شماره فرد مقابل” شماره خود را هنگام تماس با او مخفی کنید. اما اگر ساکن انگلستان هستید این کار را با شماره گیری ۱۴۱ انجام دهید.

اما اگر قصد دارید شماره فرد تماس گیرنده را فعال کردن از ستاره ۳۱ مربع و برای نمایش وضعیت از ستاره مربع ۳۱ مربع استفاده کنید. متاسفانه کاربران ایرانی نمی توانند از این کدها استفاده کنند چون که مخابرات این کدها را غیرفعال کرده است. در آخر پیشنهاد می کنیم پست روش های مخفی کردن و عدم نمایش شماره تلفن در تلگرام ، موبوگرام و.. را مطالعه بفرمایید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

امروز در انزل وب نحوه پنهان کردن و نمایش ندادن شماره تماس گیرنده در گوشی اندروید و آیفون را به شما آموزش دادیم. امیدواریم پست امروز برای شما کاربردی بوده باشد. اگر روش دیگری می شناسید که برای مخفی کردن شماره تلفن به نصب برنامه نیاز ندارد می توانید آن را در بخش دیدگاه این پست با ما در میان بگذارید.

 

نحوه تماس ناشناس از آیفون

شما از یک آیفون؟ در این حالت ، برای برقراری تماسهای ناشناس به طور خودکار ، به بروید تنظیمات de IOS، با فشار دادن نماد خاکستری با چرخ دنده ها در صفحه اصلی حاضر شوید تلفن> نمایش شناسه تماس گیرنده و آماده خاموش اهرم گزینه شناسه تماس گیرنده را نشان دهید.

از این مقطع ، همه تماسهای خروجی به طور خودکار با افراد ناشناس برقرار می شوند. در صورت تردید ، برای بازیابی شماره نمایش تماس های خروجی ، به همان منو برگردید و بالا بروید EN گزینه شناسه تماس گیرنده را نشان دهید.

تماس بدون افتادن شماره
تماس بدون افتادن شماره

افکار نهایی

روش های مختلفی برای ارسال پیامک ناشناس  و برقراری تماس بدون افتادن شماره وجود دارد. می توانید شناسه تماس گیرنده خود را پنهان کنید ، برای ارسال پیام های خود از یک وب سایت خارجی استفاده کنید یا از برنامه شخص ثالثی استفاده کنید که رمزگذاری انتها به انتها را برای پیام های ارسالی شما فراهم می کند. نکته آخر که می خواهیم بیان کنیم این است که این نکات و ابزارها برای تأمین امنیت و ناشناس بودن کاربران وجود دارد. هدف آنها سوء استفاده یا آزار و اذیت دیگران نیست.  حریم خصوصی شما مهم است ، اما نباید به ضرر دیگران باشد.

 

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا