چگونه پیام رسان تلگرام خود را آپدیت

آموزش رفع مشکل ارسال نشدن کد تلگرام در هنگام ورود عدم دریافت کد تایید تلگرام

هنگام ورود به اکانت تلگرام یا ثبت نام جدید در این پیام رسان نیاز به کد فعالسازی ۵ رقمی دارید. این کد فعالسازی هنگامی که بر روی شماره شما اکانت تلگرامی وجود نداشته باشد به صورت پیامک یا SMS برای شما ارسال می‌شود. اما اگر بر روی شماره شما یک تلگرام فعال وجود داشته باشد این کد به اکانت تلگرام شما ارسال شده و بایستی آن را در دستگاه جدید وارد کنید. در این نوشته و مقاله آموزشی تصمیم داریم به رفع مشکل ارسال نشدن کد تلگرام (کد ۵ رقمی فعال سازی) در هنگام ورود و ثبت نام در این پیام رسان آموزش دهیم. عدم دریافت کد تایید تلگرام

  • آموزش حل مشکل ارسال نشدن کد تلگرام در هنگام ثبت نام و ورود به دستگاه جدید
  • علت ارسال نشدن کد و وضعیت در حال اتصال
  • عدم دریافت کد تلگرام و مشکل بلاک موقت یا دائم – Too Many Attempts , Please try again
  • عدم دریافت کد تایید تلگرام


آموزش حل مشکل ارسال نشدن کد تلگرام در هنگام ثبت نام و ورود به دستگاه جدید

پس از این که برنامه تلگرام را روی گوشی خود نصب کردید نیاز است که آن را فعال کنید. برای فعال کردن تلگرام یک کد ۵ رقمی برای شما ارسال می‌شود که به واسطه آن می‌توانید تلگرام را فعال کنید. این کد در هنگام ساخت اکانت جدید برای شما SMS شده و در هنگام ورود به دستگاه جدید در صورت وجود دستگاه فعال به اکانت تلگرام شما ارسال می‌شود.

در صورتی که این کد فعال سازی برای شما SMS نمی‌شود بایستی ۲ دقیقه منتظر بمانید تا دریافت کد فعالسازی تلگرام از طریق تماس صوتی به شما داده شود.

کد به صورت عددی در تماس صوتی ذکر می‌شود و شما بایستی آن را حفظ یا یادداشت و سپس در تلگرام وارد کنید. دقت داشته باشید که شماره را همراه با کد ایران (۹۸+) و به درستی وارد کنید تا کد برای خودتان ارسال شود. در صورتی که شماره را اشتباه وارد کرده اید روی گزینه Wrong Number ضربه بزنید و شماره درست را وارد کنید.


علت ارسال نشدن کد و وضعیت در حال اتصال

در صورتی که کد برای شما ارسال نمی‌شود ممکن این وضعیت در تلگرام‌های زیر به شرح زیر باشد:

  • تلگرام اصلی: فیلتر است و بایستی از نرم افزارهای مربوطه *** استفاده شود.
  • تلگرام ایکس: فیلتر است و…!
  • موبوگرام: فیلتر است و…!
  • تلگرام طلایی: ممکن است در ان لحظه دچار اختلال و اتصال به سرور باشد.
  • هاتگرام: ممکن است در ان لحظه دچار اختلال و اتصال به سرور باشد.
  • عدم دریافت کد تایید تلگرام

عدم دریافت کد تلگرام و مشکل بلاک موقت یا دائم – Too Many Attempts , Please try again

یکی دیگر از دلایل ارسال نشدن و عدم دریافت کد فعال سازی تلگرام می‌تواند مربوط به سعی زیاد و وارد کردن بیش از حد شماره برای دریافت کد باشد که می‌تواند دچار موارد زیر شود:

  • مسدودی موقت: اگر شماره شما همراه اول، ایرانسل و رایتل باشد و سعی زیاد برای دریافت شماره کرده باشید. پس از ۲۴ ساعت این مسدودی رفع می‌شود.

 ارسال نشدن کد تلگرام ، عدم دریافت کد تایید تلگرام

  • مسدودی دائم: اگر با شماره های مجازی اقدام به ساخت اکانت های متعدد کرده باشید، شماره شما ممکن است دچار مشکل Phone Number Flood تلگرام یا مسدود شدن همیشگی شود.
  • رفع مشکل ارسال نشدن کد تلگرام

دیدگاه شما در رابطه با این آموزش تلگرامی چیست؟

برای ما از بخش نظرات یک دیدگاه ارسال کنید تا به آن پاسخ داده شود.

همانطور که می دانید هنگام ساخت اکانت تلگرام و هر بار که از نرم افزار تلگرام خارج می شوید ( Log out ) و یا زمانی که می خواهید در دیواس دیگری به اکانت تلگرام خود دسترسی داشته باشید مثلا تلگرام دسکتاپ ، برای ورود یک کد فعالسازی برای شما ارسال می شود ( از طریق پیامک و یا اکانت تلگرام ) که با وارد کردن این کد می توانید به اکانت خود وارد شوید . اما در بعضی موارد کاربران با مشکل عدم دریافت کد تلگرام مواجه می شوند. 

پیش از این مقالاتی نظیر دیلیت اکانت تلگرام ، اکانت دوم تلگرام ، خطای نصب تلگرام ، خروج موقت از تلگرام  و … را منتشر کرده ایم.

ارسال کد تلگرام ( کد فعال سازی تلگرام ) به دلیل حفظ امنیت اکانت کاربران این پیام رسان می باشد . در واقع یکی از بهترین راه های جلوگیری از هک شدن اکانت شما این است که اگر کسی بخواهد از اکانت شما استفاده یا بهتر است بگوییم سو استفاده کند ، باید حتما تلفن همراه شما را نیز داشته باشد تا بتواند کد فعال سازی را دریافت کند. علاوه بر ارسال کد تلگرام ، برای بالا بردن امنیت تلگرام و جلوگیری از هک شدن تلگرام راه های دیگری نیز وجود دارد . شما می توانید با قرار دادن رمز برای تلگرام و فعال سازی تایید دو مرحله ای تلگرام امنیت اکانت تلگرام خود را افزایش دهید. از آنجایی که برخی از کاربران طی تماس های تلفنی با کارشناسان ، مشکل دریافت نکردن کد تلگرام را مطرح کرده اند و به دنبال راه چاره می گشتند ، از این رو ما تصمیم گرفتیم تا مقاله ای را تولید و منتشر کنیم و در خصوص راه حل این مشکل اطلاعات مفیدی در اختیار شما قرار دهیم ، با ما همراه باشید تا مشکل نیامدن کد تلگرام را با هم بررسی نماییم.

موفق و پیروز باشید…


برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور


keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا