فناوریسبک زندگیکسب و کار

آموزش نرم افزار xmaye برای کامپیوتر

نرم افزار xmaye یک کلاینت نرم افزار برای کامپیوتر می باشد که کارکرد با آن بسیار راحت است، در این متن به صورت کلی آموزش نرم افزار xmaye برای کامپیوتر برای شما توضیح داده می شود تا با کارکرد ها و چگونگی عملکرد نرم افزار xmaye آشنایی پیدا کنید.

آموزش نرم افزار xmeye برای کامپیوتر :

نرم افزار xmaye چیست ؟

قبل از اینکه آموزش نرم افزار xmaye برای کامپیوتر را به صورت کامل فرا بگیرید باید یاد بگیرید که نرم افزار xmaye چیست زیرا آموزش نرم افزار xmaye برای کامپیوتر به عنصر تشکیل دهنده نرم افزار xmaye یعنی xm یا همان xiongmai بستگی دارد. نام اصلی نرم افزار xmaye را می توان Hangzhou Xiongai Technology CoLtd نامید.

نرم افزار xmaye یک نرم افزار رایگان به عنوان یک رابط برای کامپیوتر می باشد، این نرم افزار کاربردی شبیه به نرم افزار NVR ،  IP ، DVR ، CMS  و… دارد که به عنوان یک دوربین اصلی برای مرکز مانیتور دوربین ها شناخته می شوند. نرم افزار xmaye  هم یک نرم افزار بسیار ساده با کارکرد شبیه به یک دوربین مداربسته برای کامپیوتر می باشد و آموزش نرم افزار xmaye برای کامپیوتر به صورت ابتدایی انجام می شود، یعنی شما برای آموزش نرم افزار xmaye برای کامپیوتر نیاز به فراگیری بسیار سنگین ندارید با خواندن این متن در SPY24 به راحتی می توانید کارکرد و چگونگی عملکرد نرم افزار xmaye را یاد بگیرید.

آموزش نرم افزار xmaye

آموزش نرم افزار xmaye برای کامپیوتر با پشتیبانی از دوربین های مداربسته :

دلیل اصلی استفاده از نرم افزار ایکس مای پشتیبانی از ضبط فیلم، تصویر و صدا می باشد، شما می توانید از این نرم افزار بر روی گوشی همراه خود یا کامپیوتر برای کنترل دوربین های مداربسته در محل کار یا خانه خود استفاده کنید و فیلم های مورد نظر را ذخیره کنید.

تکنولوژی این نرم افزار p2p می باشد و به راحتی شما می توانید از آن روی گوشی های همراه خود استفاده کنید، همچنین قابلیت های کلیدی این نرم افزار اجازه اینکه دوربین های مداربسته را به همراه ضبط صدا ساپورت کند را دارد و شما می توانید در زمان مشاهده ویدیو، صدا را نیز گوش کنید.

از مزیت های اصلی این نرم افزار برای پشتیبانی از دوربین مداربسته می توان به زوم دیجیتال، ضبط تصاویر به صورت خودکار، عکس برداری از فیلم ها، ارسال هشدار در صورت خطر، پشتیبانی به صورت دو طرفه ، مخابره صدا و… اشاره کرد. همچنین این دوربین در برند های متفاوتی از همدیگر یعنی DVR  و NVR تشکیل شده است که شما می توانید از آنها استفاده کنید.

نرم افزار xmaye برای کامپیوتر

 ساخت نرم افزار xmaye :

نرم افزار ایکس مای از ساخت کمپانی شرکت CMS می باشد که برای طراحی آن از آناتیک های بسیار خاص و پیچیدگی منحصربه فردی  و در عین حال با کارایی بسیار ساده استفاده کرد تا باعث تفاوت این نرم افزار ها با نرم افزارهای دیگر در انتقال تصاویر شود، طراحی این کمپانی باعث شد در مدت زمان کوتاهی نرم افزار ایکس مای مورد تایید مردم قرار بگیرد و به عنوان پرطرفدار ترین نرم افزار انتقال تصاویر در جهان شناخته شود.

آموزش نرم افزار xmaye برای کامپیوتر

کارایی نرم افزار ایکس ماکس :

آموزش نرم افزار xmaye برای کامپیوتر تنها برای کامپیوتر های ساده انجام نمی شود، بلکه کارایی نرم افزار ایکس مای برای انتقال تصاویر بر روی سیستم های متنوع با برند های متنوع مانند اسمارت فون ها، موبایل های اندروید، کامپیوتر های اپل، تبلت ها سیمبین ، بلک بری و… می باشد.

قابل ذکر است که آموزش نرم افزار xmaye برای کامپیوتر مانند آموزش نرم افزار xmaye برای موبایل های اندروید است و شما نیاز به یادگیری دوباره کارکرد ندارید تنها کافی است که نرم افزار را برای کارایی روی موبایل اندروید خود نصب کنید.

آموزش نرم افزار xmaye برای کامپیوتر با ویندوز های مورد تایید:

نرم افزار ایکس مای تنها برای ویندوز های خاصی مورد استفاده می باشد، از این ویندوز ها می توان به موارد زیر برای کارکرد با نرم افزار ایکس مای برای انتقال تصاویر اشاره داشت.

ویندوز هایی که قابلیت نصب نرم افزار ایکس مای را دارند :

1 ــ ویندوز  7 مایکروسافت

2 ــ ویندوز 8 مایکروسافت

3 ــ ویندوز 10 مایکروسافت

4 ــ ویندوز 11  مایکروسافت

5 ــ ویندوز 10 اکس

6 ــ ویندوز ویستا

7 ــ ویندوز اکس پی

8 ــ ویندوز ام ای

9 ــ ویندوز سرور

ساخت نرم افزار xmaye

قابلیت های نرم افزار ایکس مای :

نرم افزار ایکس مای به عنوان یکی از بهترین نرم افزار های موجود برای  انتقال تصاویر از قابلیت های زیر برخوردار است ، در آموزش نرم افزار xmeye برای کامپیوتر شما تمامی این موارد را فرا خواهید گرفت :

1 ــ پشتیبانی 24 ساعته از دوربین های تحت شبکه در تمامی مکان ها و به هر مقدار

2 ــ قابلیت ارائه بازبینی تصاویر و فیلم های ضبط شده در نرم افزار

3 ــ ارائه بازبینی تصاویر زمان گذشته که روی نرم افزار ذخیره شده بودند.

4 ــ پشتیبانی از شبکه ip در دستگاه های رکورد آنالوگ

5 ــ دارای قابلیت جستجو خودکار تمامی دوربین های در حال فعالیت در نزدیکی نرم افزار

6 ــ قابلیت جستجو تمامی دستگاه های موجود در شبکه لوکال

7 ــ قابلیت پشتیبانی 24 ساعت از تمامی دوربین های اسپیددام و زوم

8 ــ قابلیت پشتیبانی از حتی ضبط صدا توسط دوربین ها و ذخیره صدا های ضبط شده

9 ــ قابلیت پشتیبانی از زمان بندی ضبط صدا

10 ــ قابلیت پشتیبانی از زوم کردن روی تصاویر و فیلم ها

11 ــ یکپارچه سازی 64 کانال دوربین در یک زمان و ساپورت کردن فعالیت تمامی دستگاه ها با یکدیگر

12 ــ پشتیبانی از دستگاه های رکورد آنالوگ

نرم افزار ایکس مای

معایب آموزش نرم افزار xmaye برای کامپیوتر :

معایب آموزش نرم افزار xmaye برای کامپیوتر را نسبت به مزایای آن می توان یک در برابر صد معرفی کرد، البته قابل ذکر است که این معایب ، معایب اصلی نرم افزار هستند و در هر به روزرسانی نرم افزار برخی از آنها با طراحی مجدد نرم افزار رفع خواهند شد.

1ــ دائمی نبودن کارکرد نرم افزار :

نرم افزار ایکس مای نمی تواند به صورت دائمی تصاویر را در سرور ها و کامپیوتر ها ضبط کند و برای ضبط این تصاویر در هر کامپیوتر نیاز به یک کاربر برای فعالیت با نرم افزار دارد تا نرم افزار ایکس مای را به صورت مجدد تنظیم کند.

2 ــ درگیر بودن سرعت پردازش با فعالیت :

سرعت پردازش نرم افزار ایکس مای با میزان فعالیت کاربر با نرم افزار در گیر می باشد، نرم افزار می تواند به صورت مستقیم از لوکال و اینترنت استفاده کند اما سرعت استفاده از این موارد تنها به کاربر بستگی خواهد داشت. برنامه نظارتی SPY24 به همین دلیل در آموزش نرم افزار xmaye برای کامپیوتر شما باید منبع اینترنت بسیار قوی داشته باشید.

عملکرد نرم افزار xmaye

3 ــ گرافیک پایین نرم افزار xmaye :

در آموزش نرم افزار xmaye برای کامپیوتر یکی از اصلی ترین مشکل هایی که شما با آن مواجه خواهید بود را می توان گرافیک پایین تصاویر معرفی کرد، برای مثال در زمان یادگیری آموزش نرم افزار xmaye برای کامپیوتر و زوم کردن روی تصاویر و فیلم ها بسیاری از افراد به دلیل گرافیک پایین نمی توانند به خوبی از کاربرد این نرم افزار استفاده کنند.

از راه حل های بالا بردن گرافیک نرم افزار ایکس مای می توان به استفاده از این نرم افزار بر روی گوشی همراه اشاره کرد، در صورتی که شما از نرم افزار ایکس مای روی گوشی همراه خود استفاده کنید به دلیل کم بودن صفحه کیفیت افزایش پیدا می کند و شما با کیفیت بالاتری می توانید آموزش نرم افزار xmaye برای کامپیوتر را انجام دهید.

4 ــ پشتیبانی از کمپانی CMS :

نرم افزار xmaye نمی تواند تمامی دوربین ها و دستگاه های مداربسته موجود را در شرکت های مختلف پشتیبانی کند، بلکه تنها توانایی پشتیبانی از دوربین های کمپانی ساخت خود نرم افزار را دارد ، به همین دلیل شما در آموزش نرم افزار xmaye برای کامپیوتر باید حتما از دوربین های هم مارک با نرم افزار یعنی دوربین های xmaye استفاده کنید تا با مشکل در روند کارکرد نرم افزار روبرو نشوید.e

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا