اخبار هک و امنیت - آخرین و جدیدترینآموزش شناخت انواع هک و روش های مقابلهآیا اینستاگرام من هک شده است؟!برنامه های هک گوشی برای اندروید و ایفونبهترین برنامه های هک گوشی اندرویدی آیفوندانلود برنامه شنود صداروش عالی برای ردیابی گوشیکنترل گوشی از راه دور برنامه برای کنترل اعضای خانوادههک آیفونهک تلگرام و نظارت بر عملکرد

آموزش نصب برنامه SPY24 – (iOS و اندروید روی آیفون)

نسخه جدید برنامه spy24 سامانه مراقبت از خانواده ردیابی گوشی با امکان ارائه شبکه های اجتماعی بدون نیاز به روت بودن دستگاه

آموزش نصب برنامه SPY24  ردیابی گوشی

پس از تلاش های شبانه روزی تیم توسعه و طراحی سامانه مراقبت از خانواده در فضای مجازی، نسخه جدید برنامه Spy24 با امکان نمایش محتوای شبکه های اجتماعی بدون نیاز به روت بودن دستگاه، ارائه گردید. از این پس والدین می توانند بدون نیاز به انجام مراحل پیچیده و سخت روت کردن دستگاه فرزندشان، به محتوای تمامی شبکه های اجتماعی داخلی و خارجی نصب شده روی گوشی دسترسی کامل داشته و به راحتی فعالیت فرزند خود را در تمامی قسمت های فضای مجازی، کنترل نمایند. برای این منظور تنها کافی است نسخه جدید برنامه را از پنل کاربری دریافت کرده و روی تلفن همراه فرزند خود نصب کنید.

علاوه بر امکان نمایش کلیه پیام های دریافتی و ارسالی در شبکه های اجتماعی و برنامه های پیام رسانی داخلی و خارجی، در نسخه جدید برنامه Spy24 یک سری امکانات دیگر نیز ارائه شده که در ادامه به آن ها اشاره گردیده است. در این نسخه از برنامه، نیازی به نصب نسخه آفلاین نبوده و برای آن دسته از کسانی که تلفن همراه آن ها روت شده، تنها نیاز به نصب ماژول روت برنامه می باشد که نحوه نصب و راه اندازی آن در ویدیوی آموزشی قرار گرفته در انتهای صفحه و همچنین در پنل کاربری، آموزش داده شده است.

امکانات نسخه جدید برنامه SPY24

نسخه جدید برنامه spy24 علاوه بر امکاناتی نظیر قابلیت دریافت موقعیت، قابلیت ردیابی گوشی، قابلیت دسترسی به لیست مخاطبین، دسترسی به پیامک ها و سایر مواردی که ارائه می داد، قابلیت های جدیدی را نیز شامل می شود که در زیر به آن ها اشاره شده است.

  1. امکان نمایش تمامی پیام های دریافتی و ارسالی از شبکه های اجتماعی داخلی و خارجی بدون نیاز به روت بودن دستگاه
  2. امکان نمایش محتوای شبکه های اجتماعی با استفاده از فرمان اسکرین شات از صفحه
  3. امکان نمایش مدت زمان استفاده از هر برنامه در گوشی هدف
  4. امکان مسدود سازی برنامه ها و مشخص کردن زمان استفاده از هر برنامه
  5. امکان مسدود کردن وب سایت های مورد نظر
  6. امکان نمایش محتوای چت های مخفی و سکرت چت
  7. کاهش میزان استفاده از باتری
  8. کاهش میزان استفاده از حجم مصرفی اینترنت
  9. افزایش سرعت برنامه و گزارشگیری
  10. رفع باگ ها و برخی مشکلات برنامه
برنامه SPY24 سامانه مراقبت از خانواده
آموزش نصب برنامه SPY24 - (iOS و اندروید روی آیفون) 3

نحوه نصب و راه اندازی نسخه جدید

برای نصب و راه اندزی نسخه جدید برنامه spy24 نیازی به حذف نسخه قبلی نخواهد بود.

اگر گوشی مذکور روت شده باشد، قبل از نصب برنامه جدید، باید ماژول روت را نیز نصب کنید که با عنوان “wifi.apk” ”open.apk”wi-fi-upfater.apk”در پنل، قابل دانلود است.

اگر گوشی هدف روت نشده است، نیاز به نصب ماژول روت نبوده و تنها نیاز است که نسخه جدید برنامه را از پنل کاربری خود دانلود کرده و روی تلفن همراه فرزندتان نصب کنید.

تمامی مراحل نصب و راه اندازی نسخه جدید، در ویدیو زیر به صورت مرحله مرحله توضیح داده شده است.

با اجرای تمامی مراحل گفته شده در ویدیوی آموزشی، شما قادر به دریافت تمامی امکانات نسخه های پیشین و نسخه جدید spy24 خواهید بود.

برای کار با نسخه جدید، نیازی به خرید مجدد شناسه کاربری نبوده و کاربران می توانند با همان شناسه های قبلی خود از امکانات جدید برنامه استفاده نمایند.

فیلم آموزش نصب برنامه در کانال تلکرام

فیلم آموزش نصب برنامه در آپارات 

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا