برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

آموزش نفوذ به ویندوز با ابزار RT-101


سلام خدمت تمامی کاربران گل اولترا سیکوریتی

امروز میخواهیم راجب رت RT-101 که یک رت بسیاری کاربردی که به زبان برنامه نویسی Visual Basic .Net نوشته شده صحبت کنیم و توضیحات کامل در ویدیو ارائه شده است و با دیدن این ویدیو کار با این ابزار را یاد خواهید گرفت .

رت (Rat) چیست ؟

رت (RAT) مخفف کلمه (Remote Access Trojan) یا (Remote Administration Tool) هست و به زبان ساده یعنی دسترسی از راه دور , بخوام واضع تر توضیح بدم رت به ما این امکان رو میده که بتونیم سیستم یا گوشی ها رو کنترل کنیم , وقتی میشنوید یک گوشی هک شده و تمامی اطلاعات اون شخص پخش شده دلیلش فکر میکنید چی هست ؟

درست فهمیدید رت (RAT), هکر ها از رت ها برای کنترل سیستم یا گوشی قربانی هاشون استفاده میکنند , رت ابزاری بسیار خطرناکی هست و خیلی از هک هایی که اتفاق میفته امروزه از طریق همین رت هست. تا اینجا فهمیدیم که رت چیه حالا ببینیم چطوری کار میکنه؟

فرض کنید یکی از دوستان شما براتون یک فایل ارسال میکنه میتونه فرمتش exe باشه یا mp3 یا حتی فرمت عکس باشه و به شما میگه که مثلا این یک برنامه هست که تلگرام رو هک میکنه یا اینستاگرام رو هک میکنه و شما با خوشحالی این فایل رو باز میکنید ولی میبینید هیچ اتفاقی نمیفته یا یک ارورر دریافت میکنید یا اینکه برنامه به درستی اجرا میشه و شما هم خیلی راحت با اون برنامه تقلبی کار میکنید , در ظاهر همه چی خوبه اما در پشت چه اتفاقی میفته ؟

وقتی که شما روی اون فایل دوبار کلیک میکنید علاوه بر برنامه اصلی یک برنامه مخرب هم اجرا میشه و این برنامه سیستم ما رو در اختیار هکر قرار میده و بعد از اجرا شدن فایل توسط ما هکر به تمامی بخش های سیستم ما دسترسی داره و ما روحمون هم از این اتفاق خبر داره نمیشه.

آموزش نفوذ به ویندوز با ابزار RT-101

آموزش نفوذ به ویندوز با ابزار RT-101

نکته ای مهم :

اکثرا این ابزار ها به صورت رایگان یا به صورت کرک شده ارائه میشن و استفاده از نسخه های رایگان یا کرک شده محدودیت هایی داره و کارایی ابزار رو به شدت کاهش میده مثلا یکی از مشکلاتی که در رت های رایگان یا کرک شده است که خیلی از دوستان سوال پرسیده بودن ، شناسایی فایل رت توسط انتی ویروس ها هست  ، پیشنهاد میشه اگر میخواهید نتیجه بهتری بگیرید از نسخه های پولی ابزار ها استفاده کنید یا اینکه خودتون دست به کار بشید و ابزار خودتون رو کد نویسی کنید.

ساخت رت متصل به تلگرام با پایتون

آموزش نفوذ به ویندوز با ابزار RT-101

اموزش هک ویندوز


برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور


keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا