آموزش شناخت انواع هک و روش های مقابلهبهترین برنامه های هک گوشی اندرویدی آیفونهک آیفون

آموزش هک کردن گوشی موبایل های هوشمند از راه دور

آموزش هک کردن موبایل از راه دور  شخصی بسیار زیاد است. آخرین فناوری گوشی های هوشمند قدرتمند و ایمن است ، اما هکرهایی که همیشه با یک Backdoor روبرو می شوند برای ورود به هک گوشی های دیگر نیز استفاده می کنند. نوجوانان هر روز دیگر مورد آزار و اذیت و آزار و اذیت قرار می گیرند. به دلیل کار روزمره ، والدین در اجرای اقدامات امنیتی و کنترلی لازم عمل نمی کنند. اینترنت پر از انواع تهدید است و بسیاری از مشکلات اجتماعی وجود دارد که باید هر روز با آن دست و پنجه نرم کند. هك گوشي از راه دور….

مردم از اینترنت استفاده می کنند تا مردم را کلاهبرداری کنند ، پول خود را از بین ببرند و کارمندان بی دین اطلاعات ارزشمندی را به رقبای خود می رسانند که منجر به عواقب ویرانگری برای تجارت شده است. برای مهار این مشکلات تا حدی هک اخلاقی اثبات شده است که یک راه حل موثر است. هکرهای اخلاقی زیادی در آنجا نیستند که چاره ای جز یادگیری ابزارهای برنامه هک کردن خودمان ندارند.

این ابزارها مخصوصاً برای هک کردن گوشی های همراه مخفیانه است. فناوری به حدی رسیده است که می توانید با استفاده از اتصال شبکه آن ، به دستگاه خود هک کنید و حتی نیازی به نصب هیچ نرم افزاری بر روی گوشی همراه ندارید.

برنامه جاسوسی :

محتوا پنهان

بنابراین چند روش برای هک کردن گوشی همراه شخصی در اینجا آمده است:

۱٫ هک کردن گوشی تلفن همراه :

Midnight Raid یک روش محبوب و آسان برای هک کردن یک گوشی است. شما می توانید آن را بدون هیچ گونه نصب جاسوسی انجام دهید. کیت ابزار هکر معمولی برای استفاده از این روش شامل یک لپ تاپ با اتصال Wi-Fi و دو گوشی است. یکی از گوشی ها هدف مودم GSM را برای لپ تاپ و دیگری برای دریافت اطلاعات ارائه می دهد.

دلیل آن که Midnight Raid نامیده می شود این حمله است که معمولاً در طول شب هنگام استفاده کاربر از خواب خارج می شود و گوشی همراه بدون مراقبت روی میز کنار می ماند یا برای شارژ وصل می شود. همه این کارها با یک پیام متنی آغاز می شود که به وضوح نشان می دهد دسترسی آسان به کسی چقدر آسان است. شما باید نیمه شب یک پیام متنی ارسال کنید که می گوید “شما هک شده اید” از طریق گوشی مورد نظر. این پیام ساده هنگام دریافت پیام متنی ، Internet Explorer را در دستگاه مورد نظر فراخوانی می کند.

سپس یک برنامه بر روی گوشی برای بازیابی داده ها اجرا می شود. این پیام کوتاه به تلفنی که متن را از آن ارسال کرده اید برمی گردد و شناسه منحصر به فرد گوشی ، شماره IMSI آن را همراه خود می آورد. برنامه به راحتی می تواند هرگونه اطلاعاتی را از دستگاه دزدی کند. حتی می توان ویروس ها را به وسیله ای که آنها هک شده اند سوق داد ، یا حمله ای به انکار سرویس (DDOS) را آغاز کرد.

۲٫ آیا امکان هک کردن تلگرام و واتساپ توسط باگ موجود در SS7

کنترل پیام حملات شامل ارسال یک پیام کنترل بر روی دستگاه مورد نظر برای هک کردن است. هنگام ارسال پیام کنترل به گوشی ، به منوی تنظیمات گوشی همراه هدف دسترسی پیدا می کنید. در این نوع هک ، می توانید تنظیمات دستگاه را کنترل کنید و کاربر هیچ اطلاعی از این امر نخواهد داشت. به راحتی می توانید SSL را بردارید و دستگاه را آسیب پذیر بگذارید. این هیچ رمزگذاری نخواهد داشت. پس از آن ، می توانید یک فرمان پاک کنید که تمام اطلاعات ذخیره شده در دستگاه را حذف می کند. از آنجا که رایانه های شخصی قابلیت ارسال پیامک ندارند ، این هک ها محدود به گوشی های هوشمند هستند. حمله از طریق پیام های متنی ساده ترین راه برای هک کردن گوشی همراه است.

هنگام تلاش برای هک کردن گوشی همراه ، مهم است که نوع گوشی های هوشمند مستعد این حملات را در نظر بگیرید. این امر تا حد زیادی به تنظیمات امنیتی دستگاه بستگی دارد. براساس گزارشی از جان جیرارد ، تحلیلگر گارتنر ، مسائل امنیتی با شایع تر شدن وسایل بی سیم بوجود می آیند.

۳٫ هک شدن از طریق IMSI Catcher یا Stingray

بسیاری از پروتکل هایی که از گوشی های همراه استفاده می کنند کاملاً ایمن نیستند – البته لازم به ذکر نیست که قدیمی باشد! یک دستگاه همیشه با استفاده از شماره IMSI خود یک برج سلولی را مشخص می کند ، اما برج سلول لازم نیست. از آنجا که تلفنهای همراه به نزدیکترین برج سلولی که قویترین سیگنال را در خود دارند متصل می شوند ، فریب دادن دستگاه برای اتصال به یک برج سلول جعلی بسیار ساده است. این همان چیزی است که یک گیرنده / استیکرای IMSI دارد.

این روش با چندین نام شناخته شده است. گیرنده های IMSI (شناسه مشترک بین المللی موبایل) همچنین Stingray (نام تجاری که تجهیزات هکری را تولید می کند) ، Cell Site Simulator و False Towers نامیده می شوند.

Stingray به نظر می رسد یک وسیله نظارتی موبایل است که خود را به عنوان یک برج سلولی معرفی می کند و خود را به عنوان یک زیرساخت قابل اعتماد نشان می دهد. به این ترتیب گوشی های هوشمند مورد نظر هک شده و به راحتی به این برج های سلولی متصل می شوند. می توان این استیکرها را در مکانهای ثابت یا در هواپیمای بدون سرنشین یا وسیله نقلیه قرار داد. این دستگاه ها به غیر از شناسایی موقعیت مکانی کاربران هدفمند ، در رهگیری پیام های متنی و تماس از دستگاه های هدفمند و همچنین دستگاه های در مجاورت هدفمند نیز کمک می کنند.

آنها اساساً با کلاهبرداری به عنوان یک برج سلولی اصلی کار می کنند و سپس سیگنال ها را در محیط اطراف ره می گیرند. Stingrays می تواند تلفنهای جداگانه را شناسایی کرده و داده های آنها را هک کند. بعضی اوقات ، آنها حتی می توانند به تماسها گوش دهند ، آنها را ضبط کرده و حرکات کاربر گوشی مانیتور شده را ردیابی کنند.

هنگامی که دستگاه خود را به اتصال به برج های کاذب فریب می دهید ، می توانید به راحتی مطالب رمز نشده و سایر ارتباطاتی را که برج به شما منتقل می کند بخوانید. ابتکارات IMSI در اجرای قانون کاملاً متداول است ، اما در طی سالهای اخیر ، این تعداد در بین هکرها و بازرسان خصوصی رواج یافته است.

آموزش هک کردن گوشی موبایل از راه دور

۴- گام به گام حمله SS7

اگرچه یک پروتکل تقریباً ۵۰ ساله ، سیستم سیگنالینگ ۷ (SS7) اکثر شبکه های گوشی همراه را در سراسر جهان متصل می کند. این امکان را به شما می دهد تا از خدماتی مانند رومینگ و حمل و نقل تماس بگیرید. بنابراین ، این پروتکل درست مانند امنیت آن کمی زنگ خورده است. هک شدن در این پروتکل به شما امکان می دهد تا موقعیت گوشی همراه مورد نظر خود را در سراسر جهان ردیابی کنید و حتی پیام های متنی ورودی و خروجی آنها و نظارت بر آنها را نیز رصد کنید. شما فقط به شماره همراه نیاز دارید.

۵٫کی‌لاگر Keylogger چیست؟

برنامه های گوشی های هوشمند ما به تمام اطلاعات موجود در گوشی های ما دسترسی دارند. آنها به راحتی می توانند به مخاطبین ، تصاویر ، تاریخچه مرور ، اعتبارنامه ورود به سیستم و حتی جزئیات حساب و مکانهای ما دسترسی پیدا کنند. حتی اگر برخی از اطلاعات به شکل رمزگذاری شده وجود داشته باشد ، تمام آنچه شما نیاز دارید یک برنامه جاسوسی keylogger است تا تمام فعالیت های موجود در گوشی را ضبط کند. یک برنامه keylogger ضربات کلید را قبل از رمزگذاری ثبت می کند. برای نصب برنامه keylogger به دسترسی فیزیکی به گوشی شما نیاز دارید.

۶٫ استفاده از فیشینگ چیست؟

هیچ کس آگاهانه برنامه های مخرب را بر روی گوشی های خود نصب نمی کند. اگر می خواهید گوشی همراه شخصی را هک کنید ، راه دیگر برای انجام این کار از طریق فیشینگ است. با کمک طرح های فیشینگ ، می توانید هدف خود را با نسخه های جعلی از سایت های قانونی برای استخراج اعتبار خود فریب دهید. این وب سایت ها پیچیده تر شده اند و دقیقاً شبیه سایتهای اصلی هستند.

اگر به گونه ای هدف خود را در دسترسی و دادن اطلاعات آنها به این سایت ها گول بزنید ، می توانید به راحتی در گوشی های آنها هک شوید. اگر گوشی مورد نظر هیچ ضد ویروس یا دیگر نرم افزارهای شناسایی ویروس روی گوشی خود نداشته باشد ، آنها حتی نمی دانند که به کلاهبرداری سقوط کرده و اطلاعاتی را به یک وب سایت جعلی ارائه می دهند.

۷٫ با ارسال پیام های اسپم یک گوشی را هک کنید

انتخاب این روش به شما امکان می دهد تا کاربر گوشی را که گوشی شما می خواهد هک کند فریب دهید. هک شدن از طریق پیام های ناخواسته یکی از تکنیک های کلاه سیاه است و می توانید به حساب گوگل قربانی دسترسی پیدا کنید. معمولاً مردم برای هر کاری که انجام می دهند بصورت آنلاین از حساب Google خود استفاده می کنند. حساب Google آنها به حساب های رسانه های اجتماعی ، حساب های خرید آنلاین ، مدارس ، کالج ها و همچنین حساب های بانکی آنها وصل شده است.

حساب Google در واقع کلید ردیابی فعالیت های هر کسی است. اگر به حساب Google کسی دسترسی پیدا کردید ، می توانید به راحتی همه چیز را هک کنید. اگر رمز ورود به حساب Google را ندارید ، به یک کد امنیتی نیاز خواهید داشت. Google آن کد را به گوشی مورد نظر ارسال می کند و به همین دلیل شما برای دسترسی به آن کد یک پیام اسپم ارسال می کنید.

اینجا کاری است که شما باید انجام دهید: هك گوشي از راه دور

  • اولین کاری که شما باید انجام دهید این است که به صفحه ورود به سیستم گوگل بروید. شماره گوشی تلفنی را که می خواهید هک کنید تایپ کنید و سپس بر روی Forgot Password کلیک کنید.
  • سپس گوگل کد تأیید را به گوشی ارسال می کند.
  • حالا قسمت فریبنده می آید. چگونه می توان دست خود را بر روی آن کد تأیید قرار داد؟ اگر قادر به دسترسی فیزیکی به گوشی مورد نظر نیستید ، مجبور خواهید بود که او را در انجام این کار فریب دهید. برای این کار ، شما باید یک پیام ناخواسته به شماره آنها ارسال کنید.
  • پیام اسپم شما به این شرح است: “این Google است. فعالیت غیرمجاز در حساب Google شما انجام شده است. لطفاً با کد تأیید که برای شماره شما ارسال کرده ایم پاسخ دهید. “
  • پس از ارسال پیام اسپم به گوشی مورد نظر ، صبر کنید و ببینید آیا در فریب دادن آنها موفق بوده اید یا نه. اگر دارید ، آنها به پیام هرزنامه شما پاسخ می دهند.
  • پس از دریافت کد ، باید یک رمز عبور جدید برای حساب کاربری ایجاد کنید. فقط یک رمزعبور جدید تنظیم کنید.
  • اکنون می توانید وارد حساب Google شوید و همه اتفاقاتی را که مشاهده می کنید مشاهده کنید و هر اطلاعات را ردیابی کنید.
  • برنامه جاسوسی

فقط با تعداد آنها می توانید کسی را فریب دهید تا به حساب Google خود دسترسی پیدا کند. می توانید به کلیه ایمیل ها ، حساب های رسانه های اجتماعی ، مکان های نقشه و حتی جایی که آنها حذف شده اند دسترسی داشته باشید.

۸٫ استفاده از Wi-Fi رایگان برای رهگیری ارتباطات

آموزش هک کردن گوشی موبایل از راه دور

هر کس می تواند یک کانون Wi-Fi را راه اندازی کند. و هرکسی که شبکه را اداره می کند می تواند به راحتی ترافیک بدون رمزگذاری شده را که از طریق آن عبور می کند مشاهده کند. این امر هم برای اپراتورهای گوشی همراه و هم از طریق Wi-Fi صدق می کند. اگرچه به نظر می رسد که یک شرکت مخابراتی یک شرکت قانونی است که ضمن رعایت تعدادی از مقررات ، شبکه ها را اداره می کند ، اما یک مرد معمولی می تواند کانون وای فای را به راحتی تنظیم کند.

راه دیگری برای هک کردن گوشی همراه شخصی وجود دارد. اگر شخص خاصی وجود دارد که گوشی شما می خواهد هک کند اما راهی برای دسترسی به آن وجود ندارد ، این مواردی است که می توانید انجام دهید:

یک شبکه Wi-Fi رایگان در نزدیکی هتل یا کافه ای که دوست دارند غالباً از آنها بازدید کنید را تنظیم کنید. همچنین راهی برای فریب مشتریان غیرمجاز است. پس از اتصال ، می توانید به راحتی به همه پیام ها و ایمیل های رمز نشده آنها دسترسی پیدا کنید.

۹٫ استخراج داده ها از طریق یک شارژر USB

شارژرهای USB فقط برای شارژ باتری گوشی ها استفاده نمی شوند. آنها همچنین می توانند در انتقال داده هنگام اتصال به رایانه کمک کنند. این در دسترس است اما در عین حال ، شارژرهای USB نیز یک وکتور حمله هستند.

در اکثر نسخه های اندرویدی ، گوشی همراه در لحظه وصل شدن کابل به رایانه ، هارد دیسک را نصب می کند. بقیه شما می توانید به راحتی انجام دهید و جاسوسافزار یا بدافزار را بارگیری کنید تا بتوانید به داده های ذخیره شده در دستگاه دسترسی پیدا کنید.

۱۰٫ با استفاده از یک برنامه جاسوسی

این یکی از ساده ترین راه ها برای هک کردن گوشی کسی است. اگر روش های فوق را دشوار می دانید ، می توانید خود را از دردسر نجات دهید و خود را جاسوسی کنید. تعداد زیادی برنامه از این دست در خارج وجود دارد ، اما بهتر است فقط از بهترین برنامه هک استفاده کنید.

در اینجا ۵ برنامه برتر هک کردن گوشی همراه ۲۰۲۰ وجود دارد که می توانید برای هک کردن گوشی شخصی از آنها استفاده کنید: هك گوشي از راه دور

۱- برنامه جاسوسی SPY24 هك گوشي از راه دور

آموزش هک کردن گوشی موبایل از راه دور

spy24 یک برنامه محبوب هک کردن گوشی همراه ۲۰۲۰ است. این کار را می کند که شما در هنگام نشستن و استراحت همه کارهای خود را برای شما انجام دهیم. با کمک این برنامه ، می توانید همه مواردی را که در گوشی مورد نظر انجام می شود ، مشاهده کنید. می توانید به ارتباطات دسترسی پیدا کنید و پیام های متنی و مکالمات گپ را مشاهده نکنید بلکه به تماس ها گوش دهید ، آنها را ضبط کنید و حتی محیط را از یک گوشی ضبط کنید.

spy24 با اندروید و iOS سازگار است . این کار هک کردن دستگاههای مورد نظر خود را برای شما بسیار ساده تر می کند. این دوست شما است که تلفنی که می خواهید به آن ضربه بزنید یا گوشی فرزندتان که می خواهید مانیتور شوید یا حتی کارمندتان است ، این برنامه برای شما کار می کند. در مورد ویژگی های آن ، spy24 بسته ای از معاملات بسیار جذاب است که جاسوسی را راحت و ساده می کند. فقط می دانید ، spy24 در واقع هدف والدین بود تا از فعالیت های فرزند خود و آنچه در اینترنت انجام می دهند ، مراقبت کنند. اما با گذشت سالها ، این موقعیت به سرعت موقعیت یک برنامه نظارت بر کارمندان برتر را نیز بدست آورد. می توانید به راحتی از این برنامه استفاده کنید تا به گوشی شخصی دسترسی پیدا کرده و از طریق ایمیل یا حساب رسانه های اجتماعی آنها هک شوید.

  • برنامه جاسوسی
  • هک کردن گوشی

هک گوشی اندروید ، نرم‌افزار کنترل والدین ، هک گوشی از راه دور ، هک گوشی آیفون

شروع به کار با این برنامه جاسوسی گوشی همراه

تا آنجا که شروع به کار با این اپلیکیشن مربوط است ، هیچ مرحله یا فنی پیچیده ای در این مورد وجود ندارد. کافیست از spy24.ir بازدید کرده و با کلیک روی تب “ثبت نام” در برنامه مشترک شوید. شما می توانید از نسخه های اصلی و حق بیمه خود را انتخاب کنید.

پس از عضویت در برنامه ، ایمیلی را دریافت خواهید کرد که شامل تمام جزئیات چگونگی دانلود و نصب برنامه بر روی گوشی موردنظر برای هک کردن شما می شود. همچنین ، این برنامه یک حساب وب آنلاین ایجاد می کند که از آنجا می توانید تمام فعالیت های گوشی را مشاهده و دسترسی کنید. اگر می خواهید یک iPhone را هک کنید ، نیازی به نصب برنامه روی آن گوشی ندارید. برنامه به شما نیازی ندارد که دستگاه را جیلبریک کنید. فقط داشتن گواهی نامه iCloud کاربر کافی است. برنامه با ابر همگام می شود و به شما امکان می دهد دستگاه را رصد کنید.

داشبورد آنلاین

برنامه ساده و کاربر پسند است. این طرح ساده ای را ارائه می دهد که به راحتی حرکت می کند. پس از ورود به حساب وب ، داشبورد آنلاین خود را مشاهده می کنید که به عنوان نقشه راه تلفنی که هک کرده اید ، خدمت می کند. شما می توانید تمام داده های سازمان یافته در یک مکان واحد را پیدا کنید.

منوی سمت چپ داشبورد بخش های مختلفی را برای شما نمایش می دهد. به عنوان مثال ، اگر می خواهید پیام های متنی را مشاهده کنید ، فقط باید روی منوی “ورود به سیستم گوشی” کلیک کرده و سپس به زیرمنوی “پیام های متنی” بروید.

قیمت

این برنامه در مقایسه با سایر برنامه های هک در دسترس ، مقرون به صرفه است. بیشتر آنها فقط پول شما را از دست می دهند و بسیاری از آنها فقط کلاهبرداری هستند. شما می توانید به این برنامه اعتماد کنید تا ترکیبی از ویژگیهای اصلی نظارت و پیشرفته اقتصادی را در اختیار شما قرار دهد. spy24  نسخه با ۷۵تومانی در ماه شروع می شود و نسخه یک  سال هزینه دارد. حتی می توانید از برنامه های سه ماهه و سالانه آنها بهره مند شوید.

ویژگی های SPY24

در اینجا کاری است که این برنامه می تواند برای شما انجام دهد. این یک برنامه جاسوسی معمولی نیست بلکه اگر می خواهید گوشی شخصی را هک کنید یک راه حل کامل است. این کار خیلی بیشتر از دسترسی به گپ ها و مخاطبین انجام می دهد. با استفاده از این برنامه می توانید از مزایای زیادی بهره مند شوید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد ویژگی های spy24 در زیر بخوانید :

• پیام ها و گزارش های تماس را کنترل کنید

اگر پیام های متنی کسی را هک می کنید ، می توانید به راحتی بدانید که چه چیزی در زندگی آنها اتفاق می افتد. بهترین چیز برای جاسوسی از گوشی همراه کسی است . با spy24 ، می توانید به پیام های متنی ورودی و خروجی به همراه مشخصات تماس ، تاریخ و تمبرهای زمانی آنها – حتی پیام های حذف شده دسترسی داشته باشید.

اگر یک کلمه یا مخاطب خاص را در لیست دیده بان spy24 اضافه کنید ، spy24 هربار هرکدام از آنها در مکالمات ظاهر می شود هشدارهای خودکار را برای شما ارسال می کند. به این ترتیب ، لازم نیست که از طریق صدها پیام و گفتگو سر و صدا کنید. برای تماسها هم همین کار را می کند. می توانید به سیاهههای مربوط به تماس دسترسی پیدا کرده و یک تجزیه و تحلیل کامل تماس را مشاهده کنید که مروری بر مکرر تماس گیرندگان و مدت زمان این تماسها می دهد. می توانید ۵ تماس گیرنده برتر را ببینید و از تماس گیرندگان مکرر اطلاع داشته باشید.

همچنین یک “Punchcard Time Activity Call” وجود دارد. اندازه هر پانچ با تعداد تماس در طول روز و زمان خاص متفاوت است.

• مکان GPS را ردیابی کنید

توانایی ردیابی موقعیت GPS شخصی یکی دیگر از ویژگیهای جالب spy24 است. در حال حاضر هر گوشی هوشمند و آیفون دارای GPS داخلی است. این به شما امکان می دهد دقیقاً بدانید که دستگاه در کجا قرار دارد. بسیاری از ابزارها موقعیت مکانی GPS را به شما اطلاع می دهند ، اما spy24 کارهای بیشتری انجام می دهد. این برنامه نه تنها از ردیابی موقعیت مکانی GPS پشتیبانی می کند و به شما امکان می دهد مکان واقعی آنها را بشناسید ، بلکه تاریخچه موقعیت مکانی اخیر آنها را نیز می شناسید.

همچنین می توانید مکان های خاصی را در لیست تماشای برنامه اضافه کنید و هنگام ورود یا خروج کاربر از آن مکان ، هشدار دریافت کنید. مهم نیست دستگاه نظارت شده به اینترنت وصل شود یا نه. spy24 همچنین از ردیابی آفلاین نیز پشتیبانی می کند. اطلاعات را ضبط می کند و به محض وصل شدن مجدد دستگاه به اینترنت ، داده ها را به حساب وب آنلاین خود از آنجا که می توانید از داشبورد آنلاین به آن دسترسی پیدا کنید ، انتقال می دهد.

• ایمیل بخوانید هك گوشي از راه دور

اگر به شدت علاقه مند هستید که کاربر گوشی هدف با چه کسانی ارتباط دارد ، دسترسی به ایمیل ایده آل خواهد بود. به این ترتیب می توانید حواس خود را نسبت به فعالیت های کاربر گوشی و اینکه با چه کسانی صحبت می کنند ، نگه دارید. می توانید ایمیل های دریافت شده و ایمیل های ارسالی را مشاهده کنید . حتی اگر کاربر سابقه ایمیل ارسال شده را حذف کند ، برنامه به شما امکان می دهد به آنها دسترسی پیدا کنید. می توانید عکسهای زنده را با spy24 بگیرید. برنامه همچنین سابقه مرور وب دستگاه را در اختیار شما قرار می دهد. می توانید ۱۰ وب سایت برتر را که توسط کاربر نظارت شده در گوشی های آنها مشاهده شده است مشاهده کنید.

• فعالیتهای رسانه ای و آنلاین را نظارت کنید

امروزه پیام های متنی تنها راه ارتباطی نیستند. انواع سیستم عامل های رسانه های اجتماعی و برنامه های پیام رسانی فوری نیز وجود دارد. شما می توانید تمام فعالیت های کاربر را بدانید زیرا spy24 به شما امکان می دهد تا بر Facebook ، WhatsApp ، Instagram ، Skype ، Viber ، Tinder و Kik نظارت داشته باشید. شما می توانید به همه فعالیت های رسانه های اجتماعی دسترسی داشته باشید زیرا برنامه آنها را در زمان واقعی ضبط می کند که می توانید از داشبورد مشاهده کنید.

• تماس های تلفنی و محیط اطراف را ضبط کنید

این یک ویژگی جالب است. می توانید به تماس های تلفنی گوش فرا دهید و حتی آنها را ضبط کنید. spy24 به شما امکان می دهد محیط اطراف را نیز بشنوید . با یک فرمان گسسته و از راه دور می توانید میکروفون تلفنی را که جاسوسی می کنید روشن کنید و به صداها و صداهای اطراف گوش دهید. همه این موارد در سکوت اتفاق می افتد و کاربر گوشی هیچ تصوری از روشن بودن میکروفن ندارد. حداکثر ۳۰ ثانیه می توانید ضبط کنید. پس از اتمام آن ، شما مجبورید برای از سرگیری ضبط دستور دیگری ارسال کنید.

• Keylogger هك گوشي از راه دور

این ویژگی فقط برای دستگاه Android است. spy24 ضربات کلید ساخته شده در دستگاه Android را که در حال جاسوسی در آن هستید ثبت می کند. keylogger ضربات کلیدی را در Facebook ، Facebook Messenger ، Skype ، Viber و WhatsApp ضبط می کند. با keylogger ، شما فقط نمی توانید محتوای پیام های ارسالی و دریافت شده را در بالا ضبط کنید ، بلکه رمزهای ورود کاربر را نیز ضبط می کنید.

• ورود به سیستم شبکه Wi-Fi: هك گوشي از راه دور

این ویژگی فقط برای دستگاه Android کار می کند. همچنین می توانید سابقه اتصال Wi-Fi را مشاهده کنید . این به شما امکان می دهد تا جایی که کاربر در آن قرار گرفته است ، باشد. می توانید به جزئیات آخرین اتصال Wi-Fi که گوشی به آن متصل شده است دسترسی داشته باشید. نه تنها این ، می توانید تاریخچه کامل و نمای نام اتصال ، تاریخ و مکان و همچنین زمان اتصال دستگاه را مشاهده کنید.

• کنترل از راه دور

در زیر ذکر شده برخی از راه هایی که می توانید از راه دور گوشی هدف را با spy24 کنترل کنید:

  • دستگاه را از راه دور قفل کنید
  • برنامه های نصب شده روی گوشی را مشاهده کنید
  • عکسهای زنده بگیرید
  • داده ها را از راه دور از دستگاه پاک کنید
  • برنامه ها را با ارسال یک فرمان واحد مسدود کنید
  • آموزش هک کردن گوشی موبایل از راه دور
  • نحوه هک کردن گوشی
  • هک کردن گوشی

• به گپ های پیام رسان فوری و چندرسانه ای دسترسی پیدا کنید

می توانید چت ها و چندرسانه ای را که کاربر گوشی از طریق محبوب ترین IM دریافت می کند ، بخوانید. spy24 از پیام های فیس بوک ، چت های iMessage ، واتس اپ ، وایبر ، اسکایپ ، اینستاگرام ، پیام رسان کیک و پیام های Tinder پشتیبانی می کند. به این ترتیب نه تنها می توانید مکالماتی را که در این برنامه ها وجود دارد را ببینید ، بلکه محتوایی را مشاهده کنید که کاربر به اشتراک گذاشته یا دریافت می کند. اینها شامل تصاویر ، فیلم ها و حتی GIF است.

در کل ، spy24 به شما امکان می دهد تا به گوشی صعود کرده و هر فعالیتی را که روی آن اتفاق می افتد مشاهده کنید. برنامه ضبط داده ها را ادامه می دهد و انتقال آن به داشبورد آنلاین را ادامه می دهد. گاهی اوقات ، به دلیل اتصال اینترنتی ضعیف ، برنامه ممکن است مدتی طول بکشد تا اطلاعات را در حساب وب بارگذاری کند. اما مطمئن باشید ، همه چیز را منتقل می کند.

سازگاری

آموزش هک کردن گوشی موبایل از راه دور

به جدول سازگاری spy24 نگاهی بیندازید: هک کردن گوشی

همچنین با Android Oreo و آخرین آیفون iOS 13.3.1 سازگار است

پشتیبانی مشتری

در کنار طیف گسترده ای از ویژگی های جاسوسی ، spy24 همچنین خدمات پشتیبانی عالی مشتری دارد. اگرچه این برنامه هنوز نسخه آزمایشی را پشتیبانی نمی کند ، می توانید در مورد چگونگی عملکرد این برنامه با کمک نسخه نمایشی زنده موجود در سایت ، چگونگی کار را بررسی کنید.

پشتیبانی مشتری spy24 24/7 در دسترس است . همچنین ، وب سایت راهنماها و آموزش های چگونه-TOS زیادی در مورد هر ویژگی دارد تا به هر کسی که به تازگی شروع به استفاده از برنامه کرده است کمک کند. نکته دیگر اینکه اگر در نصب برنامه مشکلی دارید ، گزینه کمک به نصب از راه دور از تیم پشتیبانی spy24 نیز وجود دارد.

spy24 مجموعه ای جالب از ویژگی ها را ارائه می دهد و مطمئناً ارزش پول دارد. این ارزش و عملکرد عالی را ارائه می دهد. شما واقعاً نمی توانید با spy24 اشتباه بگیرید زیرا برنامه آنچه را که ادعا می شود ارائه می دهد. اگر می خواهید به گوشی همراه هک شوید ، می توانید پول خود را در برنامه ای که واقعاً کار می کند ، سرمایه گذاری کنید و هر فعالیت تلفنی را که مایل دورتر از راحتیها باشد اتفاق می افتد.

سؤالات متداول

آموزش هک کردن گوشی موبایل از راه دور هک کردن گوشی ، هک کردن گوشی

چگونه هک گوشی بدون نصب برنامه هک کنیم؟

در مورد گوشی های اندرویدی ، نصب هرگونه برنامه هک کردن بر روی آنها و بدون دسترسی فیزیکی امکان پذیر نیست. هر برنامه هک کردن گوشی همراه دیگر که ادعا می کند چنین کاری نیست ، جز کلاهبرداری است. با برنامه های مختلفی در بازار روبرو می شوید که ادعا می کنند ویژگی نصب از راه دور را دارند. این امکان پذیر نیست زیرا فناوری نصب از راه دور هنوز در دسترس نیست. راهی برای انجام این کار برای آیفون وجود دارد که بعداً باید آن را بپوشانیم. شما هرگز نمی توانید بدانید که چه برنامه هایی ممکن است وجود داشته باشد. آنها می توانند پول شما را خراب کنند ، ویروس یا بدافزار بفرستند و دستگاه شما را آلوده کنند ، یا اطلاعات شخصی شما را هک کنند.

مهم نیست که ، اگر می خواهید به گوشی همراه آندروید کسی هک شوید ، برای نصب نیاز به دسترسی فیزیکی به آن دارید. بعداً می توانید تمام فعالیت ها را از راه دور کنترل کنید ، اما نصب اولین قدم برای شروع هک کردن است و بدون داشتن دستگاه اندرویدی در اختیار شماست. پس از نصب برنامه روی تلفنی که می خواهید از آن جاسوسی کنید ، می توانید همه پیامهای مربوط به آن گوشی را از پیام های متنی ، ایمیل ، گزارش های تماس ، فعالیت رسانه های اجتماعی ، مکانها و حتی چندرسانه ای که کاربر گوشی در آن به اشتراک گذاشته یا دریافت کرده است ، کنترل کنید. برنامه های پیام رسانی فوری شما می توانید به همه چیز دسترسی داشته باشید. نکته مهمتر این است که شما حتی می توانید تعدادی کارکرد از راه دور نیز انجام دهید.

چگونه آموزش هک کردن گوشی موبایل از راه دور کنیم؟

ما این واقعیت را ثابت کرده ایم که نصب از راه دور یک برنامه هک کردن گوشی همراه امکان پذیر نیست اما مطمئنا می توانید از راه دور فعالیت های گوشی را در نظر داشته باشید. اطمینان حاصل کنید که وقتی یک برنامه هک کردن گوشی همراه را ادعا می کنید که دارای ویژگی نصب از راه دور است را در نظر بگیرید ، به طور کامل از طریق وب سایت آنها می روید. حتی بهتر است اگر با کسی از تیم پشتیبانی در تماس باشید تا درک کنید که روند کار چگونه است. این امر شما را از همه چیزهایی که باید در مورد نصب از راه دور بدانید چون وجود ندارد مطلع می کند.

نصب spy24 بر روی گوشی اندرویدی

همانطور که در ابتدا گفته شد ، هیچ راهی برای نصب از راه دور برنامه هک کردن گوشی همراه در دستگاه Android وجود ندارد. اگر برنامه هک کردن گوشی همراه spy24 را که می خواهید در یک گوشی Android نصب کنید ، می توانید کمک کنید. اگر واقعاً می خواهید به دستگاه Android Android کسی هک شوید ، باید مدیریت کنید که چند دقیقه دست خود را روی دستگاه خود بکشید. مراحل نصب به سختی ۵ تا ۱۰ دقیقه طول می کشد. پس از نصب ، دیگر به دستگاه آنها نیاز نخواهید داشت زیرا برنامه به شما امکان دسترسی و نظارت بر همه چیز را از راه دور می دهد.

در مورد نصب از راه دور ، spy24 با پشتیبانی نصب از راه دور به کاربران خود اجازه می دهد. به این ترتیب ، کاربران می توانند برای کمک به آنها در فرآیند نصب ، از کمکهای فنی برخوردار باشند. پشتیبانی نصب از راه دور spy24 اطمینان حاصل می کند که برنامه بر روی تلفنی که می خواهید هک کنید بدون هیچ مشکلی نصب شده است.

نصب SPY24 در دستگاه Android با پشتیبانی از راه دور نصب

پشتیبانی از راه دور از راه دور به هیچ وجه بدان معنی نیست که برنامه از راه دور از طریق گوشی بارگیری می شود. شما هنوز هم نیاز به دسترسی فیزیکی به دستگاه دارید اما مجبور نیستید خودتان این کار را انجام دهید. نمایندگان خدمات مشتری از spy24 کل فرآیند بارگیری و نصب را از راه دور انجام می دهند. در طی این مدت ، شما باید دستگاه Android هدف مورد نظر خود را برای هک کردن خود داشته باشید.

در اینجا یک راهنمای گام به گام برای شما وجود دارد که بدانید پشتیبانی نصب از راه دور spy24 چگونه می تواند به شما در نصب کمک کند:

مرحله ۱ – اشتراک در SPY24: هك گوشي از راه دور

اولین کاری که باید انجام دهید ثبت نام در spy24 است. پس از انجام این کار ، یک ایمیل دریافت خواهید کرد. این ایمیل باید کلیه اعتبارنامه حساب وب spy24 شما را درج کند. این یک نشانی اینترنتی بارگیری برای کمک به شما در بارگیری برنامه به همراه دستورالعملهای دقیق در مورد مراحل نصب به شما کمک می کند.

اگر خودتان افزونه پشتیبانی از راه دور نصب را دنبال می کنید ، باید با نمایندگان پشتیبانی spy24 در تماس باشید. در میان بسیاری از ویژگی های شگفت انگیز دیگر ، spy24 نیز خدمات به مشتریان عالی ارائه می دهد. پشتیبانی spy24 بصورت ۲۴/۷ در دسترس است تا در هر کاری به شما کمک کند ، خواه درخواست یا شکایتی باشد.

مرحله ۲ – نصب TeamViewer در دستگاه Android:

باید این نرم افزار را نصب کنید تا بتوانید به راحتی صفحه را با پشتیبانی نصب از راه دور spy24 به اشتراک بگذارید. TeamViewer به کاربران امکان کنترل از راه دور و اشتراک گذاری صفحه را می دهد. هنگامی که TeamViewer را بر روی گوشی اندرویدی که در آن هک شده اید نصب می کنید ، آنها کنترل از راه دور دستگاه را دریافت می کنند و سپس جاسوس افزار را از راه دور از طرف شما بارگیری می کنند.

مرحله ۳ – منتظر بمانید تا بارگیری کامل شود

چند دقیقه صبر کنید تا بارگیری در دستگاه Android کامل شود. تیم پشتیبانی در مورد بارگیری شما را به روز می کنند. پس از تأیید تیم ، نصب موفقیت آمیز روی دستگاه ، نرم افزار Team Viewer را از گوشی Android هدف حذف کنید.

چگونه گوشی شخصی را بدون داشتن نرم افزار هک کنیم؟

آیا حتی ممکن است؟ اگر این گوشی Android است که می خواهید به آن هک شوید ، نمی توانید آن را بدون برنامه جاسوسی انجام دهید. اما مطمئناً با نصب نرم افزار هک کردن گوشی همراه بدون نصب نرم افزار می توانید آیفون را هک کنید.

هم اکنون به چگونگی کارکرد آن می پردازیم:

شما می توانید از راه دور spy24 را بر روی آیفون نصب کنید ، اما این چیزی نیست که شما نصب را از لحاظ فنی بنامید زیرا برنامه نصب نشده است بلکه با iCloud همگام سازی می شود. این فقط در مورد آیفون هایی که به صورت فرار از زندان کار نمی کنند کار می کند و این یک مزیت دیگر است زیرا کاربران مجبور نیستند فرایند فرار از زندان را طی کنند.

اکثر برنامه های هک کردن گوشی های همراه کاربران را مجبور به جعلی کردن دستگاهی می کنند که هرگز توصیه نمی شود و حتی محدودیت های امنیتی اعمال شده توسط اپل را حذف می کند. با spy24 ، لازم نیست دستگاه را فرار از زندان کنید و برنامه هک کردن گوشی همراه را در آیفون گفته شده نصب نکنید. از آنجا که iCloud هدف از ذخیره سازی در دستگاه های اپل است ، اگر اعتبار کاربر iCloud از کاربر گوشی را دارید ، می توانید بدون نصب برنامه و حتی لمس کردن دستگاه ، وارد گوشی های آنها شوید.

بنابراین آنچه شما انجام می دهید مشاهده تمام فعالیتهای تلفنی است که iCloud از طریق spy24 ذخیره می کند. با استفاده از iCloud ، برنامه به شما امکان می دهد به همه فعالیت های موجود در آیفون دسترسی داشته باشید. نه تنها این ، شما می توانید به داده های حذف شده مانند پیام ها و گزارش های تماس از طریق گوشی و iCloud دسترسی پیدا کنید.

هک کردن گوشی بدون نرم افزار

spy24 یکی از برنامه های برتر رتبه بندی هک گوشی همراه در سال ۲۰۲۰ است. نسخه spy24 برای آیفون به شما امکان می دهد بدون نرم افزار یا دسترسی فیزیکی به گوشی هک گوشی شوید: آموزش هک کردن گوشی از راه دور

برای یادگیری راهنمای مرحله به مرحله در ادامه بخوانید: آموزش هک کردن گوشی موبایل از راه دور

مرحله ۱ – خرید اشتراک SPY24: هك گوشي از راه دور

اول از همه ، در برنامه هک گوشی همراه spy24 مشترک شوید. شما می توانید یک کد فعال سازی و اطلاعات ورود به حساب وب spy24 خود را از طریق ایمیل دریافت کنید.

مرحله ۲ – نسخه پشتیبان تهیه iCloud را پیکربندی کنید: هك گوشي از راه دور

شما می توانید راهنمای مفصلی در مورد تهیه نسخه پشتیبان از iCloud در آیفون مورد نظر برای هک شدن در ایمیل دریافت کنید. معمولاً این گزینه قبلاً فعال شده است. درصورتی که اینگونه نباشد ، باید این مراحل را دنبال کنید: آموزش هک گوشی از راه دور

  • به تنظیمات بروید.
  • حال به iCloud بروید و سپس Apple ID و رمز عبور را وارد کنید.
  • پس از تأیید شناسه ، دستگاه به طور خودکار جزئیات حساب شما را ذخیره می کند.
  • بر روی گزینه ON برای همه ویژگی ها (به جز صفحه کلید) ضربه بزنید.
  • به نسخه پشتیبان تهیه کنید و پشتیبان گیری iCloud را روشن کنید.
  • آموزش هک کردن گوشی موبایل از راه دور
  • برنامه جاسوسی
  • هک کردن گوشی
  • هك گوشي از راه دور

مرحله ۳ – وارد حساب وب SPY24 خود شوید:

برای دسترسی به حساب وب spy24 خود ، می توانید از گوشی یا رایانه خود استفاده کنید. می توانید با استفاده از اعتبار ورود به سیستم که در ایمیل دریافت کرده اید وارد حساب وب شوید تا بتوانید به داشبورد آنلاین برنامه دسترسی داشته باشید.

مرحله ۴ – اعتبارنامه iCloud را وارد کنید

به عنوان نمایش داشبورد روی صفحه ، این برنامه به شما نیاز دارد تا اعتبار iCloud آیفون مورد نظر برای هک کردن را وارد کنید. مدتی طول می کشد تا برنامه بتواند داده ها از iCloud را به داشبورد آنلاین منتقل کند. spy24 داده iCloud دستگاه را در سرورهای خصوصی خود بارگذاری می کند که می توانید هر مکانی که در iPhone ذخیره شده است را از یک مکان از راه دور مشاهده و دسترسی داشته باشید.

مرحله ۴ – به منوی داشبورد بروید:

SPY24 Dashboard پانل کنترل حساب آنلاین شما است که از آنجا فعالیت گوشی نظارت بر دستگاه را کنترل می کنید. از داشبورد ، می توانید به همه ویژگیهای spy24 دسترسی پیدا کنید ، مانند مشاهده گزارش تماس آنها ، ایمیل ، سابقه مرور اینترنت ، مخاطبین ، چندرسانه ای و غیره.

اکنون که همه چیز راجع به نصب از راه دور و نحوه هک شدن بدون نرم افزار می دانید ، می توانید به راحتی هر گوشی Android یا iPhone را هک کنید.

آموزش هک گوشی از راه دور : برنامه جاسوسی هک کردن گوشی


برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور


keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا