برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

آموزش هک xbox one


هک ایکس باکس وان :

هک ایکس باکس وان با یو اس بی به همراه راهنمای نصب و استفاده جیلبریک ، جی تگ یا هک ایکس باکس وان : JTAG/RGH جیلبریک ، جی تگ یا هک ایکس باکس وان JTAG/RGH :

اخبار رسمی مربوط به جیلبریک ، جی تگ یا هک ایکس باکس وان JTAG / RGH، وضعیت فعلی جیلبریک ایکس باکس وان :

فعال و در دسترس ، همه ی گیمرها می خواهند بازی های جدید ایکس باکس وان را بازی کنند اما متاسفانه در کشور ما قیمت بازی های ایکس باکس وان بخاطر افت شدید ارزش پولمان خیلی بالا رفته است ، اگر می خواهید بازی های ایکس باکس وان را همانند بازی های ایکس باکس ۳۶۰ جی تگ شده براحتی و با هزینه بسیار پایین در حد رایگان نصب و استفاده کنید با ما همراه باشید.

جی تگ ، هک ایکس باکس وان : شما می توانید با این آموزش ایکس باکس خودتون رو هک یا همان جیلبریک کنید و لذت ببرید یا میتونید ایکس باکس جیلبریک یا هک شده خرید کنید ، اگرچه گیرآوردن و خرید ایکس باکس وان جیلبریک شده هم سخته و هم گرون هستش ، پیشنهاد من به شما این هست که خودتون کنسول ایکس باکس وان خودتون رو جیلبریک کنید و ازش استفاده کنید ، در این پست ما راهنما و هم فایل های لازم برای جیلبریک ایکس باکس وان رو براتون قرار دادیم ، جیلبریک کردن ایکس باکس وان اصلا فرایند سخت و پیچیده ای نداره و خیلی راحته کافیه که کمی دقت داشته باشید همین ، و اما اگه حوصله جیلبریک کردن کنسولتون رو ندارید میتونید نسخه جیلبریک شده ایکس باکس وان رو خریداری و استفاده کنید.

توجه:جیلبریک باعث میشه که هم ضمانتنامه دستگاهتون باطل بشه و هم این کار ریسک داره (تو ایران هیچ ضمانتنامه نداریم برای ایکس باکس وان) ، پس برای اینکه مشکلی برای ایکی باکس وان شما پیش نیاد اکیدا توصیه میکنم راهنمای موجود در این صفحه رو قدم به قدم انجام دهید.

ایکس باکس وان JTAG / ایکس باکس وان RGH : J-tag یک نوع هک است که برای باز کردن کامل قابلیت های Xbox one شما مورد استفاده قرار می گیرد.

به طور خلاصه ، Xbox One Jtag ممکن است یک هک بسته بر اساس SMC مورد استفاده قرار گیرد، و این اجازه را می دهد که هک دیوار، ربات ها و بسیاری از گزینه های الهام بخش دیگر جایگزین شوند.

اسکین با علامت آبی ممکن است یک نشانه رایج از Jtag باشد. RGH-Reset Hack، Xbox One RGH نوعی هک است که عمدتا به CPU متمرکز می شود که به تراشه دستور و اجازه می دهد فورا برای بهره برداری به محل نیاز داشته باشد.

شما در این نوع هک می توانید Xbox وان خود را فرمت کنید و کدی را اجرا کنید که برای ایکس باکس وان طراحی نشده است. به طور کلی، RGH ممکن است یک روش بسیار مناسب برای “Xbox One Jailbreak” باشد، اما Jtag سریعتر بوت می شود و Rgh، Rgh تا پنج دقیقه برای یک بوت در حالی که Jtag در ۲ ثانیه بوت می شود، استفاده می کند.

آموزش هک xbox one

آموزش هک xbox one , بازی های هک شده ایکس باکس وان , دانلود بازی هکی ایکس باکس وان , جیلبریک xbox one , کپی خور کردن xbox one s

توجه: راهنمای کامل و ابزار حرفه ای برای دانلود وجود دارد ، اما راهنمای کامل را قبل از این هک حتما بخوانید. دستورالعمل های زیر را برای جلوگیری از هر گونه از دست دادن اطلاعات دنبال کنید. ویژگی های Jailbreak xbox one : شما می توانید بازی ها را مستقیما از هارد دیسک بازی کنید با نصب آنها توسط دیسک Blu-ray یا HDD خارجی. آموزش هک xbox one

سازگاری برگشتی برای مجموعه گسترده ای از کتابخانه بازی های Xbox 360. تمام بازی ها را به صورت رایگان بازی کنید و تمام DLC ها را برای بازی های رایگان دانلود کنید. شما می توانید از بازی ها نسخه پشتیبان تهیه کرده و بازی ها را نصب کنید. شما می توانید تمام برنامه های شخصی سازی را که به جیلبریک نیاز دارند را نصب بکنید. شما تمام کنسول خود را به عنوان یک توسعه دهنده و اداری دریافت خواهید کرد.

دانلود جیلبریک ایکس باکس وان : Xbox One Jailbreak v2.x برای دانلود هم اکنون فعال و در دسترس است و ما افتخار می کنیم اعلام کنیم که ما این امکانات را به صورت رایگان به انجمن بازی ها ارائه می کنیم. مورد نیازها برای جیلبریک ایکس باکس وان : توجه: نیازی نیست که ایکس باکس خود را باز کنید.

USB فلش ۳۲ گیگابایتی DDR-3 مورد نیاز است (فرمت FAT32) این Jailbreak با تمام نسخه های Xbox One و سیستم عامل های آن سازگار است. راهنمای قدم به قدم : Xbox One Jailbreak Xbox one Jailbreak را لینک پایین صفحه دانلود کنید ( این فایل در سایت اصلی دارای رمز است که وی آی پی فری این رمز را شکسته است ، شما می توانید فایل بدون رمز را از لینک زیر دریافت و استفاده کنید ) دانلود فایل های Jailbreak (از جمله ابزار) از لینک پایین صفحه فایل زیپ را اکسترکت کنید ، سپس فایل استخراج شده “Setup.bin” را خواهید دید.

USB را به کامپیوتر خود وصل کنید. یک پوشه در صفحه اصلی فلش بنام “XBOXONE” ایجاد کنید و سپس یک پوشه دیگر با نام “UPDATE” ایجاد کنید. فایلی را که قبلا استخراج کرده اید در پوشه UPDATE کپی کنید. حالا USB را به Xbox One خود وصل کنید. به تنظیمات سیستم بروید و بروز رسانی را انتخاب کنید. از حافظه یو اس بی بروزرسانی کنید. تمام شرایط را قبول کنید و به روز رسانی نرم افزار سیستم را ادامه دهید. پس از نصب، ایکس باکس وان شما روشن و خاموش می شود. دستگاهتان را با دکمه پاور کنسول روشن کنید. از جیلبریک لذت ببرید.


برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور


keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا