هک آیفون

ابزارهک ایکلود

ابزار هک ایکلود

شرکت اپل در سال 2011 که تکنولوژی icloud  را معرفی کرد  این تکنولوژی تا الان، به میلیون‌ها نفر ارائه و از آن  استفاده می کنند. این تکنولوژی در واقع یک دیسک مجازی است که فضای ذخیرۀ اضافه برای دارندگان گوشی‌های آیفون مهیا می‌کندو این توانایی را دارد تا عکس‌ها، فیلم‌ها، پرونده‌ها و باقی اطلاعات کاربر را در یک سرور مجازی ذخیره کند و آن را در زمان اتصال به اینترنت در اختیار کاربر قرار دهد. حال سوال اینجاست اولا آیا ایکلود هک می شود و اگر پاسخ مثبت است  ابزار هک ایکلود چگونه است؟

iCloud چقدر امنیت دارد ؟

کلیه ااطلاعات شما  در iCloud   به همان میزان امن هستند  که اگر آنها را بر روی هر دیسک مجازی و سرور دیگری داشته باشید. اپل برای  اینکه اطلاعات شما را رمزگذاری کند  حداقل از 128-bit AES استفاده می‌کند. در واقع درست مانند اکثر بانک‌ها و موسسات مالی از آن  استفاده می کنند و تقریبا اطمینان بخش است  و روش هک برای آنان شناسایی نشده است .

 با این حساب اگر راهی برای رسیدن به اطلاعات کاربران آیکلود وجود داشته باشد،  هزینه آن بسیار بسیار زیاد می شود و نیاز به مهارت فنی بالایی در کامپیوتر دارند. پس علی القاعده نفرات عادی نباید زیاد نگران هکر ها باشند . اما کار به این راحتی ها هم نیست اخیرا با استفاده از روشهای مهندسی اجتماعی بسیار زیرکانه و حرفه ای با فریب کاربر به اطلاعات آنان دست یافته اند.

اپل از نظر امنیت بهترین شرکت فناوری محسوب می شود. اما اگر “Celebgate” را در مورد بیش از 100 سلبریتی که سلفی های برهنه آنها در iCloud ذخیره شده است را به خاطر بیاورید، هک شده و به اینترنت درز کرده است، مربوط به گذشته است. این بدان معناست که مهم نیست که چقدر سیستم را ایمن می‌دانید، این احتمال وجود دارد که بتوانید حساب iCloud شخصی را بدون اینکه او بداند هک کنید.

اما اگر هیچ مهارت فنی برای صحبت در مورد آن ندارید، آیا می‌توان iCloud را هک کرد؟ چگونه هک iCloud اتفاق می افتد؟ آره! اگر ابزار مناسب را بلد باشید به راحتی انجام می شود. در اینجا، ما ساده‌ترین و ایمن‌ترین راه‌حل را در مورد نحوه هک کردن iCloud یک فرد بدون اینکه او بداند، به شما ارائه می‌کنیم.

با پیشرفت های تکنولوژیکی، برای هک iCloud نیازی نیست که یک نابغه کامپیوتر باشید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که به دنبال یک برنامه هک iCloud با کیفیت خوب بگردید، سپس می توانید برای دریافت بهترین نتایج مطمئن باشید. KidsGuard Pro for iCloud یکی از تنها برنامه های نظارتی است که می تواند بدون اطلاع آنها وارد iCloud افراد شود. این برنامه نه تنها به شما دسترسی کامل به فایل های iCloud می دهد، بلکه می تواند از راه دور نیز راه اندازی شود.

این برنامه کاملاً مبتنی بر وب است، بنابراین نیازی به دسترسی به آیفون مورد نظر و نصب برنامه ندارید، چه رسد به اینکه آن را جیلبریک کنید. از آنجایی که 100٪ غیرقابل شناسایی است، شخص مورد نظر شما هرگز مشکوک نخواهد شد که تحت نظارت است. علاوه بر این، هر زمان که یک نسخه پشتیبان از iCloud ایجاد می شود، می توانید به روز رسانی های بلادرنگ را در دستگاه خود دریافت کنید. با ویژگی های پیشرفته آن، می توانید بیش از 10 فایل را در iCloud شخصی مشاهده کنید. بیایید با ضربه زدن روی دکمه زیر نگاهی دقیق تر به آن داشته باشیم.

چگونه از طریق KidsGuard Pro برای iCloud وارد iCloud دیگران شویم بدون اینکه آنها بدانند همانطور که گفته شد، KidsGuard Pro برای iCloud ساده ترین راه حل برای هک iCloud در نظر گرفته می شود. تنها با 3 مرحله ساده، یک کاربر آماتور می تواند آن را با چند کلیک تنظیم کند. بدون مقدمه، بیایید ببینیم چگونه iCloud را با این ابزار هک کنیم. مرحله 1: یک حساب KidsGuard Pro ایجاد کنید و طرحی را برای دریافت مجوز iCloud برای دسترسی به تمام ویژگی های پیشرفته هک iCloud انتخاب کنید.

ابزار هک آیکلود

مرحله 2: وارد صفحه محصول من شوید، سفارش مربوطه خود را پیدا کنید و بر روی Setup Guide کلیک کنید. سپس باید شناسه iCloud و رمز عبور شخص مورد نظر را وارد کنید.

مرحله 3: پس از انجام مراحل قبلی، به داشبورد آنلاین KidsGuard Pro هدایت خواهید شد. از اینجا، می‌توانید از راه دور حساب iCloud هدف را نظارت کنید.

اکنون کاملاً از ساده ترین راه برای هک کردن iCloud یک نفر آگاه هستید. بیایید بدانیم از KidsGuard Pro برای iCloud چه سودی می‌توانید ببرد.

ویژگی های هک iCloud KidsGuard Pro KidsGuard Pro برای iCloud مجموعه ای از ویژگی ها را ارائه می دهد. تقریباً تمام فعالیت‌های iCloud برای شما قابل دسترسی خواهند بود. به تمام عکس ها و ویدیوهای ذخیره شده در iCloud مورد نظر و همچنین موارد حذف شده دسترسی داشته باشید.

مکان واقعی هدف خود را از راه دور بر روی یک نقشه جغرافیایی بصری ردیابی کنید. با آدرس‌ها، زمان‌ها و تاریخ‌ها، می‌توانید مدام روی محل اختفای شخصی ضربه بزنید.

هر مخاطب موجود یا جدید را از دفترچه آدرس نظارت شده بررسی کنید یادداشت‌ها، یادآوری‌ها، تقویم‌ها و همه فایل‌های موجود در iCloud Drive را نظارت کنید، بنابراین هیچ رویداد مهمی را از دست ندهید! همه دستگاه های iOS، حتی در حال اجرا آخرین نسخه، پشتیبانی می شوند. چه چیزی KidsGuard Pro را به بهترین برنامه هک iCloud تبدیل می کند

 در اینجا دلایلی وجود دارد که چرا KidsGuard Pro مطمئن ترین راه برای هک کردن iCloud افراد است و ارزش انتخاب شما را دارد.

ردیابی بلادرنگ 24/7: این برنامه ردیابی بلادرنگ را ارائه می دهد.

از طریق داشبورد آنلاین می‌توانید تمام اطلاعات پشتیبان را در iCloud هک کنید. بدون نیاز به نصب: همانطور که می بینید، KidsGuard Pro برای iCloud کاملاً از راه دور بدون جیلبریک کار می کند.

هنگام استفاده از KidsGuard Pro لازم نیست نگران مشکوک کردن مالک باشید.

کاملا نامرئی

اگر بخواهید iCloud شخصی را بدون اینکه او بداند هک کنید، بسیار خوش شانس هستید. KidsGuard Pro for iCloud در حالت مخفی کار می کند بدون اینکه هیچ اعلانی در دستگاه مورد نظر ایجاد کند

بهترین سازگاری

همه دستگاه های iOS، حتی در حال اجرا آخرین نسخه، پشتیبانی می شوند. و اگر می خواهید رسانه های اجتماعی و پیام های متنی را هک کنید، نسخه نهایی iOS وجود دارد

قیمت ارزان تر

در مقایسه با اکثر برنامه های هک iCloud در بازار، KidsGuard Pro با قیمت ارزان تر و ویژگی های استثنایی برنده می شود. طرح حق بیمه می تواند به 8.32 دلار در ماه برای یک برنامه سالانه کم باشد.

هک کردن یک عمل مجرمانه است ما  این مقاله را صرفا برای  آگاهی شما تهیه کرده ایم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا