آموزش رایگان هک اینستاگرام مارکتینگآیا اینستاگرام من هک شده است؟!اینستاگرام ترفند جالب

ازیابی پسورد اینستاگرام در صورتی که فراموش شده باشد

ازیابی پسورد اینستاگرام ، هک پسورد اینستاگرام ، بازیابی اکانت اینستاگرام ، وب سایت اینستاگرام برای بازیابی رمز ، تغییر رمز اینستاگرام ایفون

یکی از مشکلاتی که ممکن است برای کاربران اینستاگرام بوجود آید، فراموش کردن پسورد ورود به برنامه است.

از آنجا که شما پس از یک بار ورود موفقیت آمیز به اینستاگرام خود، تا زمانی که بخواهید از دستگاهی دیگر به اکانت خود متصل شده یا اپلیکیشن اینستاگرام را حذف و دوباره نصب کنید، نیازی به وارد کردن پسورد مجدد ندارید، به سادگی امکان فراموش شدن آن فراهم می شود.

در این زمان راهکاری برای بازیابی دوباره آن وجود دارد که ما در ادامه قصد معرفی آن را داشته و چگونگی بازیابی پسورد اینستاگرام را آموزش خواهیم داد.

بازیابی پسورد اینستاگرام

ممکن است ما سال ها نیازی به وارد کردن دوباره پسورد اینستاگرام خود نداشته باشیم و این عدم نیاز،
می تواند منجر به فراموشی رمز عبور ما شود.
ازیابی پسورد اینستاگرام ، هک پسورد اینستاگرام ، بازیابی اکانت اینستاگرام ، وب سایت اینستاگرام برای بازیابی رمز ، تغییر رمز اینستاگرام ایفون
ازیابی پسورد اینستاگرام
اینستاگرام زمانی از ما پسورد می خواهد که ما با دستگاهی جدید بخواهیم وارد اکانتمان شویم.

همچنین اگر اپلیکیشن اینستاگرام خود را حذف و دوباره نصب کنیم و یا از حساب کاربری خود Logout کنیم، برای ورود دوباره به اینستاگرام نیاز است که پسورد خود را مجددا وارد نماییم.

از آنجا که ممکن است ما مدت های زیادی نیاز به وارد کردن دوباره پسورد و یادآوری
مجدد آن نداشته باشیم، احتمال فراموش شدن پسورد اینستاگرام بسیار زیاد است.
به همین سبب طراحان اینستاگرام راهکاری را برای بازیابی آن اندیشیده اند که با استفاده
از آن می توان بدون داشتن پسورد، به اکانت اینستاگرامتان متصل شوید.
برای بازیابی پسورد اینستاگرام سه روش مختلف وجود دارد. هنگامی که ما برای بازیابی پسورد
اقدام می کنیم، می توان این پسورد فراموش شده را از طریق ایمیل، شماره همراه و یا
اکانت فیسبوک بازیابی نمود که در ادامه توضیحات آن داده شده است. همچنین بدون نیاز
به اپلیکیشن و از طریق وب سایت اینستاگرام نیز می توان پسورد فراموش شده خود را بازیابی نمود.

مراحل بازیابی رمز عبور از طریق اپلیکیشن

یکی از ساده ترین راه ها برای بازیابی پسورد اینستاگرام در صورت فراموشی، استفاده از ایمیل است. در این روش اگر شما آدرس ایمیل معتبری را در هنگام ثبت نام در اینستاگرام وارد کرده باشید، به سادگی می توانید با بازیابی از طریق ایمیل، آن را بازگردانید. علاوه بر این روش، اگر شماره همراه معتبری را نیز در هنگام ثبت نام وارد کرده باشید، می توانید از طریق ارسال پسورد به شماره همراهتان، اقدام به بازیابی پسورد خود نمایید. همچنین اگر از جمله کاربران فیس بوک باشید، می توانید به سادگی از طریق اکانت فیس بوکتان، پسورد خود را بازیابی کنید.

  1. اپلیکیشن اینستاگرام را باز کنید.
  2. در بخش وارد کردن یوزرنیم و پسورد، روی گزینه “Get Help Signing In” کلیک کنید.
  1. در قسمت بعدی، از شما خواسته می شود تا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را وارد کنید. پس از پر کردن این قسمت، گزینه تایید را انتخاب کنید.
  2. در مرحله بعدی، باید یکی از سه گزینه “Use Username or Email” یا “Send an SMS” و یا “Log in with Facebook” را انتخاب کنید. گزینه اول پسورد را به آدرس ایمیل شما ارسال می کند. گزینه دوم پسورد را به شماره تلفن همراهتان SMS کرده و گزینه سوم از طریق وارد شدن به حساب فیسبوکتان، اکانت اینستاگرامتان را فعال می کند.

این نکته را باید به یاد داشته باشید که امکان بازیابی پسورد اینستاگرام تنها در صورتی وجود دارد که شما یکی از گزینه های ایمیل یا شماره همراه را قبلا در اینستاگرام وارد کرده باشید و در زمان بازیابی، دقیقا همان آدرس یا شماره را وارد کنید. در غیر اینصورت تنها در صورتی می توانید به اکانت اینستاگرام خود متصل شوید که قبلا در فیسبوک حساب داشته باشید.

پس از وارد کردن یکی از گزینه های فوق، شما می توانید یک لینک بازیابی پسورد به آدرس ایمیل یا شماره همراه شما، ارسال می شود که باید روی آن کلیک کرده و در صفحه باز شده، یک پسورد جدید انتخاب کرده و پسورد اینستاگرام خود را تغییر دهید.

پسورد جدید خود را در محل های مشخص شده وارد کنید

بازیابی پسورد از طریق وب سایت رسمی

اما اگر در حال حاضر از طریق یک دستگاه دیگر و یا مرورگر خود می خواهید به اکانت اینستاگرامتان متصل شوید و پسورد ورود به حساب خود را فراموش کرده اید، می توانید ابتدا از طریق لینک Instagram Reset Password به صفحه بازیابی رمز عبور اینستاگرام وارد شده و سپس شماره تلفن یا آدرس ایمیل خود را در محل مشخص شده وارد کنید تا لینک ورود به اکانت اینستاگرامتان برای شما ارسال شود و موفق به بازیابی پسورد اینستاگرام خود شوید.

بازیابی پسورد اینستاگرام از وب سایت اصلی

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

ازیابی پسورد اینستاگرام ، هک پسورد اینستاگرام ، بازیابی اکانت اینستاگرام ، وب سایت اینستاگرام برای بازیابی رمز ، تغییر رمز اینستاگرام ایفون

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا