آیا اینستاگرام من هک شده است؟!اینستاگرام ترفند جالب

از کجا بفهمیم اینستامون هک شده

از کجا بفهمیم اینستامون هک شده ؟ این سوال را می توان یکی از بزرگترین سوال های کاربران اینستاگرام برای اطلاع از امنیت اطلاعات شخصی خود دانست، اینستاگرام امروزه از مهم ترین شبکه های اجتماعی در تمامی جهان است و بسیاری از افراد معروف مانند بازیگرها، هنر پیشه ها، اینفلوئنسرها، خواننده ها و… دارای پیج های بسیار قوی با مقدار فالوور بالا در اینستاگرام هستند، به همین دلیل مقدار هک در شبکه اینستاگرام افزایش یافته است و هر روز بیشتر می شود.

از کجا بفهمیم اینستامون هک شده ؟

زمانی که کارکرد پیج شما با مشکل روبرو می شود شما به این موضوع که ممکن است مورد هک اینستاگرام قرار گرفته باشید، فکر خواهید کرد، به همین دلیل اولین سوالی که در ذهن شما پدیدار می شود این است که از کجا بفهمیم اینستامون هک شده ؟ در این متن ما قصد داریم به این سوال پاسخ دهیم تا شما به صورت کامل با روش های هک اینستاگرام و چگونگی اطلاع از آنها آشنا شوید. در برخی از مواقع پاسخ به سوال از کجا بفهمیم اینستامون هک شده ؟ با توجه به علائم و نشانه ها مثبت می باشد، به همین دلیل نیاز است که شما با روش های شناسایی هک اینستاگرام آشنا شوید. با SPY24 همراه شوید

از کجا بفهمیم اینستامون هک شده

چگونه و از کجا بفهمیم اینستامون هک شده ؟

برای اطلاع از پاسخ سوال از کجا بفهمیم اینستامون هک شده؟ باید در ابتدا نشانه های هک اینستاگرام را در نظر داشته باشید، این نشانه ها را می توان علائم خطر برای امنیت یک پیج اینستاگرام معرفی کرد که می تواند باعث شود تا اطلاعات شخصی شما در پیج اینستاگرامتان مانند پست ها، استوری ها، کنترل پیج برای انتشار پست و استوری، پیام های شخصی و… در اختیار فردی به غیر از شما قرار گیرد.

نشانه های هک صفحه اینستاگرام :

1 ــ تغییر روند تعامل به صورت غیر عادی :

یکی از دلایلی که می تواند باعث شک شما در هک اینستاگرام  شود و ایجاد سوال از کجا بفهمیم اینستامون هک شده؟ را می توان تغییر در میزان تعامل پیج اینستاگرام به صورت ناخواسته و غیر عادی معرفی کرد، اگر شما از ربات های اینستاگرام برای افزایش لایک و فالوور استفاده کرده باشید اما پس از اتمام استفاده به صورت مکرر افراد زیادی شما را فالو کنند و لایک کنند به صورتی که روند افزایش فالوور با روند همیشگی افزایش فالوور شما مطابقت نداشته باشد، ممکن است شما مورد هک اینستاگرام قرار گرفته باشید.

هک در شبکه اینستاگرام

2 ــ مشاهده فعالیت ناخواسته :

یکی از بزرگترین دلایلی که افراد به سوال ، از کجا بفهمیم اینستامون هک شده ؟ می رسند را می توان مشاهده فعالیت های ناخواسته معرفی کرد، برای مثال ممکن است شما در اینستاگرام کامنت با آیدی اینستاگرام خود را زیر پست یک فرد مشاهده کنید یا لایک پست را ببینید اما شما این پست را لایک نکرده باشید و کامنت نذاشته باشید. در نهایت مسلما شما به نتیجه هک شبکه اینستاگرام شما توسط شخص دیگری خواهید رسید.

3 ــ تغییر اطلاعات شبکه اینستاگرام :

از مهم ترین عامل های هک اینستاگرام می توان به تغییر اطلاعات اینستاگرام به صورت ناگهانی و بدون اطلاع شما اشاره کرد، برای مثال ممکن است به صورت ناگهانی پسورد، ایمیل ، شماره تلفن شما تغییر پیدا کند ، در صورتی که خود شما این کار را انجام نداده اید، پس از مشاهده این موارد قطعا به اینکه از کجا بفهمیم اینستامون هک شده ؟ فکر خواهید کرد و جواب این سوال را در این متن دریافت می کنید.

4 ــ مشاهده حتی یک پیام مشکوک :

در برخی از مواقع ممکن است شما در دایرکت اینستاگرام خود یک پیام مشاهده می کنید که هیچگاه آن را برای شخصی ارسال نکردید، اما در دایرکت شما وجود دارد، مسلما امکان هک اینستاگرام شما وجود داشته و پیام از طرف هکر بوده است، دقت داشته باشید همیشه هکر ها ردی از خود بر جای می گذارند و در طول زمان امکان ندارد که خود را لو ندهند.

هک اینستاگرام

5 ــ وارد نشدن به حساب کاربری :

از بارزترین دلایل هک اینستاگرام را می تواند عدم توانایی در ورود به صفحه اینستاگرام معرفی کرد، زمانی که شما قصد ورود به صفحه اینستاگرام خود را دارید اما نمی توانید این کار را انجام دهید، یعنی صفحه اینستاگرام شما توسط یک فرد دیگر مورد کنترل قرار گرفته شده است و هکر برای جلوگیری از ورود شما به صفحه و ایجاد اختلال در فعالیت غیر مجاز رمز اینستاگرام شما را عوض کرده است.(دانلود برنامه کنترل اینستاگرام SPY24)

زمانی که رمز اینستاگرام تغییر پیدا می کند به هیچ عنوان شما نمی توانید به صورت مجدد در دستگاهی که رمز جدید وارد نشده است پیج اینستاگرام را مشاهده کنید و تا زمانی که رمز را وارد نکنید یا رمز جدید را از طریق شماره تلفن و ایمیل به دست نیاورید امکان ورود شما به پیج اینستاگرام وجود ندارد.

چگونه و از کجا بفهمیم اینستامون هک شده ؟

از کجا بفهمیم اینستامون هک شده ؟ در خود برنامه اینستاگرام یک قسمت وجود دارد که تمامی دستگاه هایی که شبکه اینستاگرام شما را دارند و در حال فعالیت در پیج اینستاگرام شما هستند را نمایش می دهد، برای مثال اگر پیج اینستاگرام شما روی گوشی سامسونگ جی تری و گوشی آیفون یازده باشد، این قسمت مشخصات دقیق هر گوشی را به همراه شهر حضور دستگاه اعلام خواهند کرد.

برای وارد شدن به این قسمت از نرم افزار اینستاگرام، در ابتدا برنامه اصلی اینستاگرام خود را باز کنید، دقت داشته باشید که برای پاسخ به سوال از کجا بفهمیم اینستامون هک شده نیاز به دانلود هر برنامه ناشناخته ای ندارید و می توانید از خود شبکه اصلی اینستاگرام کمک بگیرید، پس از وارد شدن به اینستاگرام به بخش تنظیمات صفحه اصلی خود وارد شوید و روی گزینه امنیت کلیک کنید.

با ورود به بخش امنیت در بین گزینه های موجود باید روی گزینه فعالیت ورود به سیستم کلیک کنید تا شبکه اینستاگرام، تمامی دستگاه هایی را که در حال فعالیت در پیج اینستاگرام شما هستند به همراه مشخصات کامل مانند نام دستگاه، موقعیت مکانی دستگاه مورد نظر و اخرین تاریخ و ساعت فعالیت خود در دستگاه نمایش دهد.

شبکه اینستاگرام

مراحل ورود به فعالیت های غیر مجاز اینستاگرام :

1 ــ وارد نرم افزار اصلی اینستاگرام شوید.

1 ــ روی بخش تنظیمات کلیک کنید تا وارد تنظیمات اصلی شبکه شوید.

3 ــ روی گزینه امنیت کلیک کنید.

4 ــ با ورود به امنیت باید گزینه فعالیت ورود به سیستم را انتخاب کنید.

در صورتی که پیج اینستاگرام هک شده باشد، باید چکار کنیم؟

در صورتی که پیج اینستاگرام هک شده باشد، باید چکار کنیم؟

1 ــ حذف اکانت مشکوک :

اگر پس از اینکه از روش توضیح داده شده ، پیج اینستاگرام خود را مشاهده کردید و متوجه هک پیج اینستاگرام شدید، می توانید در قسمت فعالیت های ورود به سیستم در بخش امنیت که توضیح داده شد، روی دستگاه ناشناس و غیر مجاز کلیک کنید و روی گزینه حذف بزنید.

پس از اینکه شما روی گزینه حذف اکانت ناشناس کلیک کنید، اکانت به صورت کامل دسترسی به پیج اینستاگرام شما را از دست خواهد داد ، پیشنهاد می شود به محض اینکه دسترسی هکر را به پیج اینستاگرام خود قطع کردید، رمز اینستاگرام و اطلاعات حساب شخصی خود را مانند ایمیل و شماره تلفن را تغییر دهید تا هکر برای هک مجدد صفحه اینستاگرام با بن بست روبرو شود.

2 ــ عوض کردن رمز اکانت اینستاگرام :

اگر نسبت به فعالیت های ناخواسته در پیج خود مشکوک شدید اما دستگاهی را برای فعالیت روی پیج اینستاگرام خود مشاهده نکردید، حتما رمز اینستاگرام خود را عوض کنید، زیرا ممکن است هکر از روش های بسیار پیشرفته برای هک استفاده کرده باشد تا در لیست فعالیت های اینستاگرام نمایش داده نشود، به همین دلیل پیشنهاد می کنیم که حتما در صورت مواجه به فعالیت نامناسب رمز اینستاگرام خود را تغییر دهید.

از کجا بفهمیم اینستامون هک شده

نکته :

در برخی از مواقع ممکن است شما با ورود به لیست دستگاه های فعال در پیج اینستاگرام نام گوشی های دیگری را به جز گوشی همراه خود مشاهده کنید و نگران هک شدن پیج خود باشید.

 در صورتی که گوشی های مشاهده شده گوشی های قبلی خود شما می باشد که با آنها در اینستاگرام فعالیت داشتید، و پاسخ به سوال آیا پیج اینستاگرام ما هک شده است؟ از کجا بفهمیم اینستامون هک شده ؟ منفی می باشد، به همین دلیل پیشنهاد می کنیم قبل از قضاوت تاریخ آخرین فعالیت دستگاه ها را مشاهده کنید.

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا