آموزش شناخت انواع هک و روش های مقابلهآیا اینستاگرام من هک شده است؟!بهترین برنامه های هک گوشی اندرویدی آیفونکنترل گوشی از راه دور برنامه برای کنترل اعضای خانوادههک آیفونهک تلگرام و نظارت بر عملکرد

آموزش پیدا کردن مکان افراد با شماره موبایل نرم افزار موقعیت مکانی

آموزش پیدا کردن مکان افراد با شماره موبایل مکان یابی از طریق هک لوکیشن گوشی موقعیت مکانی لحظه به لحظه نرم افزار موقعیت مکانی

دانلود برنامهMobile Number Locations Pro 5.7 با لینک مستقیم شما با یک برنامه بسیار کاربردی و مفید در عین حال بسیار جالب برای سیستم عامل اندروید روبرو می باشید.

  • آیا ردیابی موقعیت افراد از طریق شماره موبایل امکان پذیر است؟
  • آیا واقعا برنامه ای وجود دارد که شما با یک شماره موبایل افراد گوناگون را ردیابی کنید؟
  • آیا ادعای بعضی از سایت های تبلیغاتی در مورد روش های ردیابی با استفاده از روشی که مثلا ادعا می کنند، حقیقت دارد؟
  • اما … شما در مورد تکنولوژی های ردیابی چه می دانید؟

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

اگر در اینترنت به دنبال برنامه ای هستید که توسط آن بتوانید شماره موبایل افراد دیگر را ردیابی کنید ۱۰۰ درصد با سایت های مختلف و با متن های وسوسه انگیز زیر روبرو خواهید شد ..

ردیابی افراد از طریق شماره موبایل، برنامه شماره یاب، ردیابی موبایل از طریق شماره، ردیابی موبایل و سیم کارت، ردیابی با شماره تلفن، ردیابی مخفی افراد از روی شماره موبایل، ردیابی افراد با شماره موبایل، برنامه ردیابی افراد بدون نصب روی گوشی طرف مقابل، برنامه ردیاب شماره موبایل، ردیابی محل سکونت شماره موبایل و تلفن، ردیابی با شماره تلفن با نرم افزار فارسی، نرم افزار ردیابی افراد از روی شماره موبایل، پیدا کردن افراد با شماره موبایل، آموزش پیدا کردن مکان افراد با شماره موبایل، دانلود نرم افزار ردیابی شماره موبایل بدون نصب در گوشی طرف مقابل و هزاااااااااران سایت و عنوان های جورواجور دیگر …

با استفاده تمام افراد دنیا از گوشی های هوشمند، موجی از تبلیغات های گسترده در مورد ردیابی با استفاده از شماره موبایل بسیار فراگیر شده است و کلاه برداران زیادی به دنبال سودجویی های خود در این بازار داغ هستند، در این مقاله سعی داریم شما را با هر آنچه که باید درباره ردیابی شماره موبایل بدانید آشنا کنیم تا در دام اشخاص سودجو و کلاهبردار نیفتید.

در میان تمام تبلیغات های گسترده ای که برای ردیابی موقعیت افراد از طریق شماره موبایل می شود، رایج ترین آنها این است که با یک سرویس آنلاین و یا آفلاین و یا با یک برنامه (اپلیکیشن) ادعا می‌کنند که می توانند با دریافت شماره موبایل، مکان فعلی صاحب شماره را به راحتی پیدا کنند؟!!!!! ولی آیا ردیابی موقعیت افراد از طریق شماره موبایل واقعیت دارد؟

اگر می خواهید بصورت کامل به عمق این موضوع پی ببرید، ابتدا باید درباره تکنولوژی های ردیابی موبایل توضیحاتی بدهیم، درحال حاضر دو نوع تکنولوژی در دنیا برای ردیابی شماره موبایل وجود دارد که یکی بر پایه مکان یاب GPS بوده و دیگری وابسته به شبکه اپراتورهای ارائه دهنده سیم کارت (ارتباطات سیار) است.

مکان یاب (GPS) چیست و چگونه می تواند ردیابی کند؟

مکان یاب (GPS) یا سامانه موقعیت یابی جهانی یک تکنولوژی‌ است که در آن ماهواره‌هایی که همیشه در مدار مشخصی حرکت می‌کنند، سیگنال هایی را بصورت پیوسته و مداوم به سمت زمین ارسال می کنند. موقعیت ماهواره ها به شکلی است که در هر سطحی از زمین حداقل ۴ ماهواره بر روی سرمان قرار گرفته است.

گوشی ها با داشتن یک چیپ سخت افزاری مخصوص این سامانه، سیگنال‌ها را دریافت کرده و از آنجایی که سه پارامتر مکان ارسال، مکان دریافت و فاصله همیشه به یکدیگر بستگی دارند، می توانند با در دست داشتن مکان ماهواره و فاصله (که از داده های موجود در سیگنال ها محاسبه می شوند)، مکان ما را مشخص کند.

همانطور که فهمیدید مکان یابی از طریق GPS به شبکه موبایل یا شماره موبایل هرگز بستگی ندارد و هر دستگاه گیرنده سیگنال می تواند آن را بفهمد اما اصلا امکان فهمیدن موقعیت یک دستگاه دیگر تا زمانی که آن دستگاه خود موقعیتش را به ما ندهد وجود ندارد.

در گوشی های هوشمند هم وضع به همین منوال است.. تا وقتی که برنامه ای اطلاعات مکانی GPS اش را به کسی ارسال نکند موقعیتش از این طریق مخفی خواهد ماند. این برنامه ها اغلب (نه همیشه) در دسته برنامه های شنود یا جاسوسی قرار دارند که استفاده از آن ها مستلزم نصبشان بر روی گوشی هدف است.

در نتیجه مطمئن باشید با در دست داشتن شماره موبایل، امکان ردیابی از طریق GPS گوشی فرد، به هیچ وجه امکان پذیر نیست.

موقعیت یابی رادیو‌یی (سیم کارت) یک گوشی موبایل

در این تکنولوژی ما شاهد نوع متفاوتی از ردیابی هستیم که کاملاً وابسته به سیم کارت و اپراتور ارائه دهنده است و به دیگر تکنولوژی ها نظیر GPS و … وابسته نیست. در موقعیت یابی رادیویی (سیم کارت)، سیگنال های ارسال شده از یک منبع توسط حداقل دو دریافت کننده (دکل های مخابراتی یا اپراتورها) آنالیز گشته و نتایجی ارائه می شود.

یکی از این روش ها موقعیت یابی هزلولی است که با توجه به تاخیر (TDOA) بین دریافت سیگنال توسط دو دکل از یک منبع (گوشی) و محاسبه فاصله هر کدام از آن ها با منبع سیگنال ها، یک هزلول بدست می آید. با وجود سه دکل، مختصات X (طول) و Y (عرض) جغرافیایی گوشی و با وجود دکل چهارم مختصات Z (ارتفاع) اش هم بدست می آید. با توجه به وجود تعداد زیادی دکل، مختصات پیدا شده دقیق تر هم به دست خواهد آمد.

اما نکته جالب اینجاست که همه این محاسبات و اطلاعات خام پیش از ردیابی توسط اپراتورها و ارائه دهندگان شبکه موبایل انجام می‌شود. یعنی این نتایج تنها با درخواست مراجع قضایی و یا نیروهای امنیتی از جمله پلیس و … تحویلشان داده می شود؛ پس چطور در این تبلیغات های دروغین ادعا می کنند که به این اطلاعات فوق محرمانه دسترسی دارند؟!

پس خیالتان از این بابت راحت باشد چون بدون تایید مراجع قضایی و پلیس، اپراتورها اطلاعات مکانی شماره موبایل را در اختیار هیچ شخص یا شرکت ثالثی قرار نخواهند داد.

در پس پرده این تبلیغات ها و برنامه های هک چه چیز وجود دارد؟

باید گفت که در پس این ادعاهای واهی هیچ چیز قرار ندارد و اغلب این تبلیغ کننده ها که چنین محصولات و امکانات اغلب جاسوسی را به فروش می گذارند پس از دریافت پول از شما در بهترین حالت هیچ برنامه‌ای را تحویلتان نخواهند داد.

اوج فاجعه در این ماجرا این است که این تبلیغ کننده ها پس از دریافت پول، در اکثر سناریو‌ها علاوه بر اینکه پول مفتی به جیب خواهند، حتی ممکن است به خود شما نیز آسیب برسانند. فرض کنید این اشخاص به عنوان یک برنامه هک کننده، برنامه ای را به شما بدهند که این برنامه نه تنها کاری نمی کند، بلکه ممکن است اطلاعات خود شما را هم به سرقت ببرد. اطلاعات حساسی از جمله رمز‌های عبور، تصاویر و فایل های شخصی، اطلاعات حساب های بانکی و … حتی ممکن است پا را فراتر بگذارند و به سیستم عامل شما هم آسیب برسانند.

توصیه ما این است که اصلا به این سایت ها و تبلیغ ها اعتماد نکنید چون اگر پولتان را به چنین اشخاصی بدهید نه تنها پولتان را در مقابل هیچ باخته اید بلکه امنیت اطلاعات خود را هم در خطر انداخته اید.

با کمک این برنامه می توانید به راحتی توسط گوشی اندرویدی خود از محل دقیق تماس گیرنده بر روی نقشه گوگل اطلاع یابید.

همچنین اینکار فقط مخصوص تماس های دریافتی نیست و می توانید برای هریک از تماس های خود یا شماره موبایل های مختلف اینکار را انجام داده و از محل دقیق فرد اطلاع پیدا کنید.

برنامه موقعیت مخاطبان شما را با توجه به کشور، استان و سطح شهر طبقه بندی می کند و به این صورت می توانید ببینید که شخص تماس گیرنده اکنون در کجا واقع شده است. اگر به دنبال برنامه ای می باشید که محل دقیق فرد تماس گیرنده یا مورد نظر را نشانتان دهد این برنامه می تواند نیاز شما را بر طرف کند.

نکته مهم(برنامه ایرانی 100 درصد عملی و بدون مشکل):

دوستانی که در استفاده از این برنامه مشکل دارید،در صورتی که به گوشی طرف مقابل دسترسی داشته باشید،می توانید بانصب برنامه ای ایرانی محافظ خانواده بروی گوشی شخص مورد نظر بدون اینکه طرف متوجه شود (برنامه پس از نصب مخفی می شود و طرف متوجه نمی شود) بصورت کامل شخص مورد نظر را کنترل کنید (موقعیت مکانی لحظه به لحظه،مشاهده تمام پیام های ارسال و دریافتی گوشی،کنترل کامل مسنجر و شبکه اجتماعی مثل اینستاگرام،فیس بوک،تلگرام،واتس اپ و… و مدیرت کامل تماس ها و……)

برای دانلود و مشاهده ویژکی ها و شرایط برنامه اینجا کلیک کنید.

مکان یابی از طریق شماره موبایل هک لوکیشن گوشی
مکان یابی از طریق شماره موبایل

ویژگی های بی نظیر برنامهMobile Number Locations:
– نمایش محل سکونت، کشور، شهر و مکان دقیق فرد
– قابلیت نمایش بر روی صفحه در هنگام تماس
– قابلیت شخصی سازی تنظیمات تماس گیرنده
– نمایش آخرین زمان مکالمه شما با افراد
– قابلیت جستجوی هر شماره برای پیدا کردن محل آن
– نمایش جزئیات اپراتورهای تلفن همراه
– بلاک کردن پیام ها و شماره های مزاحم

پیدا کردن مکان افراد با شماره موبایل
موقعیت مکانی لحظه به لحظه
توجه: موقعیت مکانی لحظه به لحظه

درصورتی که نرم افزار موقعیت مکانی موردنظر را نشان نداد باید از ف.ی.ل.ت.ر.ش.ک.ن (vpn)استفاده کنید کشورهای پشتیبانی شده شامل: ایالات متحده آمریکا، کانادا، هند، بریتانیا (UK) و چین می باشد.

این برنامه همچنین اپراتور تلفن موبایل یا شماره تلفن ثابت اختصاص داده شده اول را نشان می دهد. این نرم افزار محل/GPS واقعی تماس گیرنده را نشان نمی دهد. تمام اطلاعات مربوط به مکان فقط در سطح شهر/استان می باشد.

این برنامه از حالت آفلاین پشتیبانی می کند و حتی بدون اتصال اینترنت کار می کند. در صورتی که نسخه جدید بروی گوشی شما جواب نداد بهتر است از نسخه قدیمی که در همین پست هست استفاده کنید. بدلیل مشکل اکثر کاربران با این برنامه ،روش جدید بدست اوردن مکان مخاطب بهمراه اسم مخاطب بدون نیاز به برنامه در سایت قرار گرفت برای مشاهده اموزش اینجا کلیک کنید.

با گوگل موقعیت مکانی اشخاص را ردیابی کنید

نسخه جدید اپلیکیشن نقشه گوگل (Google Maps) قابلیتی دارد که توسط آن، امکان ردیابی موقعیت مکانی دوستان وجود خواهد داشت. در ادامه، با آموزش این ویژگی همراه باشید.

امروزه، تکنولوژی به قدری پیشرفت کرده که می‌توان به راحتی و با یک تماس تلفنی، موقعیت مکانی یک شخص را فهمید. اما اگر موفق به برقراری تماس نشدید و یا به هر دلیلی، خواستید مکان جغرافیایی دوستان و یا آشنایان خود را بر روی نقشه ببینید، گوگل مپس این امکان را برای شما فراهم آورده است.

جهت ردیابی موقعیت مکانی یک شخص از طریق موبایل، تنها کافی‌ست گزینه به‌ اشتراک‌ گذاری مکان در گوشی فرد مورد نظر فعال باشد.

آموزش ردیابی موقعیت مکانی در گوگل مپس هک لوکیشن گوشی

اپلیکیشن اندروید یا iOS نقشه گوگل را باز کرده و در منوی سمت چپ، گزینه Share location را انتخاب و پس از پذیرفتن قوانین، مدت‌زمان به اشتراک گذاری مکان را نیز مشخص کنید. این میزان می‌تواند بین ۱۵ دقیقه تا ۳ روز، و یا تا زمان خاموش کردن این ویژگی (Until your turn this off) تنظیم شود.

پس از انجام این کار، لینک مربوط به ردیابی موقعیت مکانی تحت بازه زمانی انتخاب‌شده، ایجاد خواهد شد. شما می‌توانید این لینک را از طریق هر نوع اپلیکیشن پیام‌رسانی نظیر SMS، ایمیل و یا شبکه‌های اجتماعی با شخص مورد نظرتان به اشتراک بگذارید. این افراد قادر خواهند بود تا در زمان تعیین‌شده، موقعیت جغرافیایی شما را از طریق نسخه‌های اندروید، iOS و یا نسخه تحت وب گوگل مپس مشاهده کنند.

در صورتی که زمان دسترسی به موقعیت مکانی خود را بر روی بی‌نهایت تنظیم کرده باشید، افرادی می‌توانند شما را ردیابی کنند که با حساب کاربری گوگل وارد اپلیکیشن شده باشند. این گزینه جهت ردیابی موقعیت مکانی افراد سالمند و یا کودکان بسیار مفید خواهد بود.

ویژگی جدید گوگل مپس همچنین این امکان را به سایرین خواهد داد تا موقعیت‌های جغرافیایی شما را در طول یک سفر مشاهده کنند. برای فعال کردن این ویژگی، در حین مسافرت، گزینه More را زده و Share trip را انتخاب کنید. دوستان شما قادر خواهند بود تا زمان تقریبی رسیدن به مقصدتان را مشاهده کرده و جزییاتی از مکان‌هایی که دیده‌اید را ببینند. پس از رسیدن به مقصد مورد نظر، این ویژگی به طور اتوماتیک غیر فعال خواهد شد.

  • هک لوکیشن گوشی
  • نرم افزار موقعیت مکانی

آیا میتوان با استفاده شماره تلفن افراد موقعیتشان را پیدا 

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بخواید موقعیت مکانی یکی از اقوام و یا دوستانتان را پیدا کنید و یا بخواهید از موقعیت مکانی شخصی که مزاحم تلفنی شما شده است را پیدا کنید اما فقط به شماره تلفن آن شخص دسترسی دارید،‌ در این موقعیت چه باید بکنید؟ اما آیا ردیابی افراد از طریق شماره موبایل امکان پذیر است؟ با ما همراه باشید.

ممکن است تا به حال به دنبال برنامه ای بوده اید تا بخواهید از طریق شماره تلفن افراد به موقعیت مکانی آنها دسترسی داشته باشید و بتوانید از مکان دقیق آنها مطلع شوید؛ حتما تا به الان در این مورد در اینترنت نیز جستجو کرده اید و هیچ نتیجه ای نگرفته اید؛‌ باید به این نکته توجه داشته باشیم که هیچ برنامه ای تحت عنوان پیدا کردن لوکیشن افراد با شماره موبایلشان وجود ندارد! دسترسی به موقعیت مکانی افراد تنها در صورتی امکان پذیر است که خود شخص این اجازه را صادر کند و از با روشن کردن GPS موبایل خود، به شما این اجازه را بدهد.

پس باید بدانید که هیچ برنامه ای و هیچ روشی برای دسترسی به موقعیت مکانی افراد از طریق شماره تلفن آنها وجود ندارد. اگر در اینترنت و در فضای مجازی با برنامه هایی با چنین عنوان هایی برخورد کردید از نصب این اپلیکیشن ها و ورود به اینگونه سایت ها خودداری کنید چرا که امکان سرقت اطلاعات شخصی شما وجود دارد.

اما اگر از دسته افرادی هستید که نگران اطرافیان خود هستید و می‌خواهید از رفت و آمد آنها و موقعیت لحظه ای و دقیق آنها مطلع شوید ادامه این مطلب را از دست ندهید؛ در ادامه به معرفی بهترین اپلیکیشن ها برای دسترسی به موقعیت مکانی افراد می پردازیم.

اپلیکیشن های ردیابی موقعیت مکانی افراد

همانطور که پیشتر گفته شد؛‌ هیچ گونه روشی برای پیدا کردن موقعیت مکانی افراد با شماره تلفن وجود ندارد اما روش ها و برنامه هایی وجود دارد که با کسب مجوز از هر دو کاربر، اجازه دسترسی به موقعیت مکانی آنها را می‌دهد. اگر می‌خواهید اپلیکیشنی در گوشی خود نصب کنید و با استفاده از آن به موقعیت مکانی دوستان یا اعضای خانواده خود دسترسی داشته باشید و از مکان فعلی یکدیگر باخبر شوید ادامه این مطلب را از دست ندهید.

نرم افزار موقعیت یابی پیجو (Peyjoo)

آیا نگران رفت و آمد فرزند و یا یکی دیگر از اعضای خانواده خود هستید؟ آیا می خواهید رفت و آمد والدین پیر خود را کنترل کنید و یا از گم شدن یا دزدیده شدن عزیزان خود احساس خطر می کنید؟ نرم افزار پیجو راه حلی برای این ترس ها و نگرانی هاست! برای دسترسی به موقعیت شخص مورد نظر می‌بایست برنامه را بر روی گوشی خود و فردی که می خواهید به موقعیت مکانی اش دسترسی داشته باشید نصب کنید. 

پس از نصب و انجام دادن تنظیمات میتوانید هر موقع که خواستید از طریق پیامک به موقعیت مکانی دقیق شخص مورد نظر دسترسی داشته باشید.

قابلیت های اپلیکیشن پیجو

  1. تشخیص خودکار آدرس ها
  2. امکان مکان یابی لحظه ای با ارسال پیامک
  3. ارائه گزارش دقیق از مکان یابی های خروجی و ورودی

اما باید به این نکته توجه داشته باشید که برای استفاده از این برنامه می‌بایست هر دو گوشی این برنامه را نصب کنند و آن را فعال نمایند.

اپلیکیشن پیدا کردن موقعیت مکانی اعضای خانواده Glympse

اپلیکیشن Glympse برای پیدا کردن فوری موقعیت مکانی طراحی شده است و این اجازه را به شما می‌دهد که موقعیت مکانی افراد را با استفاده از GPS مشاهده کنید. لازم به ذکر است که با نصب این اپلیکیشن قادر خواهید بود مکان خود را به راحتی برای دوستان و یا اعضای خانواده خود به اشتراک بگذارید و آنها را از محلی که در آن حضور دارید با خبر کنید. همچنین می‌توانید از موقعیت مکانی آن اشخاص نیز با خبر شوید.

برای استفاده از این برنامه نیازی به ثبت نام نیست و میتوانید با خیال راحت وارد شوید و استفاده کنید. همچنین لازم به ذکر است که فقط کسانی میتوانند از موقعیت مکانی شما آگاه شوند که خودتان هنگام اشتراک گذاری موقعیت مکانی آنها را انتخاب کرده باشید. یکی دیگر از مزایا این اپلیکیشن این است که برای تامین امنیت بیشتر پس از مدتی اطلاعات شما از بین رفته و قابل دسترسی نخواهد بود.

قابلیت های اپلیکیشن Glympse

  1. قابل استفاده بودن برنامه در هرجا و هر مکان در صورت دسترسی به اینترنت و GPS
  2. به اشتراک گذاری مکان به صورت آنلاین و لحظه ای
  3. امکان به اشتراک گذاری لوکیشن با اشخاص دلخواه
  4. کاربرد آسان و بدون نیاز به ثبت نام

این برنامه نیز همانند برنامه پیچو می‌بایست بر روی هر دو تلفن همراه نصب شود و با شماره تلفن همراه قابل ردیابی نخواهد بود.

در این مطلب به معرفی و بررسی چند اپلیکیشن محبوب که امکان تماس صوتی رایگان دارند خواهیم پرداخت؛ با ما همراه باشید.

اپلیکیشن پیدا کردن موقعیت مکانی دوستان (Find My Friends)

نرم افزار پیدا کردن موقعیت مکانی دوستان یا همان Find My Friends یک نرم افزار فوق العاده و قدرتمند برای اطلاع از مکان دقیق دوستان و آشنایان میباشد. با این نرم افزار اندرویدی میتوانید با دوستان و آشنایان خود تشکیل یک گروه دهید و در گروه از لوکیشن یکدیگر با خبر شوید و مکان و لوکیشن دقیق هر فرد را بر روی نقشه مشاهده کنید. با این نرم افزار اندرویدی میتوانید موقعیت مکانی هر فرد را بر روی نقشه مشاهده کنید همچنین می توانید زمانی که دوستتان به مکان خاصی رسید اعلان مربوط به رسیدن او را دریافت کنید!

‏نرم افزار اندروید Find My Friends به شما اجازه میدهد با دوستانتان در هر گروه چت کنید و با یکدیگر در ارتباط باشید. با مشاهده لوکیشن هر فرد در هر لحظه می توانید زمان رسیدن هر فرد به هر مکان را متوجه شوید و در صورت گم شدن هر فرد میتوانید از روی نقشه او را راهنمایی کنید تا به مقصد برسد.

قابلیت های اپلیکیشن Find My Friends

  1. پیدا کردن دوستان به صورت دقیق از روی نقشه
  2. اطلاع از مکان دوستان و آشنایان
  3. تخمین زمان رسیدن هر فرد به مکان مشخص شده بر روی نقشه
  4. امکان گفت و گو کردن در گروه
  5.  نمایش موقعیت مکانی افراد روی نقشه 
  6. و…

برای استفاده از این اپلیکیشن جامع و کاربردی باید این برنامه را روی گوشی خود و افرادی که میخواهید به موقعیت مکانی آنها دسترسی داشته باشید نصب کنید.

اپلیکیشن یافتن موقعیت مکانی Life360 Family Locator

این اپلیکیشن رایگان به شما این اجازه را می دهد که موقعیت مکانی اشخاص را به صورت زنده و لحظه ای ردیابی کنید. یکی از بهترین قابلیت هایی که در این اپلیکیشن قدرتمند وجود دارد این است که به کاربر این امکان می دهد از ورود یک نفر به یک موقعیت از قبل تعریف شده مثل خانه یا مدرسه آگاه شوند. به این ترتیب شما لازم نیست دائما موقعیت شخص مورد نظر را چک کنید

یکی دیگر از قابلیت های کاربردی این اپلیکیشن دارا بودن یک تاریخچه کامل از آخرین موقعیت های مکانی است که این قابلیت برای سرپرست های خانواده بسیار مفید است. همچنین می توان از این اپلیکیشن برای ارسال پیام میان اعضای خانواده استفاده کرد.

همچنین لازم به ذکر است که این اپلیکیشن قدرتمند کاملا رایگان بوده و نیازی به پرداخت هزینه برای استفاده از آن نیست؛ اما اگر نسخه حرفه ای تر یا همان پریمیوم را بخواهید می بایست ماهانه 5 دلار را پرداخت کنید.

قابلیت های اپلیکیشن Life360 Family Locator 

  1. رایگان بودن نرم افزار
  2. امکان ارسال پیام به اعضای خانواده
  3. تعریف مکان های خاص
  4. ارسال پیام در صورت ورود به مکان های خاص

اگر به دنبال پردانلود ترین و محبوب ترین اپلیکیشن‌ های کاربردی و حرفه‌ای هستید این مطلب را از دست ندهید! 

اپلیکیشن ردیابی موقعیت مکانی Sprint Family Wall

Sprint Family Wall یکی دیگر از اپلیکیشن های مفید و کاربردی است که می‌توانید از این اپلیکیشن برای ردیابی موقعیت مکانی افراد استفاده کنید. در این اپلیکیشن امکان نامگذاری مکان های مختلف وجود دارد و شما می‌توانید مکان های خاص و دلخواه خود را نامگذاری کنید. همچنین در این اپلیکیشن می توانید مکان هایی را به عنوان مکان ممنوعه مشخص کنید تا در صورتی که شخص از این مناطق عبور کرد هشداری برای شما و او ارسال شود و به او یادآوری می‌کند که وارد محیط ممنوعه شده است.

این برنامه را میتوان یکی از کامل ترین برنامه های ردیابی شناخت اما تنها مسئله ای که وجود دارد رایگان نبودن این برنامه می‌باشد!  این برنامه در ابتدا 15 روز مهلت تست را  در اختیار کاربر قرار می دهد و پس از آن کاربر می‌بایست در هر ماه هزینه‌ای در حدود 3 دلار را برای استفاده از این اپلیکیشن بپردازد. 

قابلیت های اپلیکیشن Sprint Family Wall

  1. امکان نام گذاری مکان های خاص
  2. قابلیت ممنوع کردن برخی مکان ها
  3. اعلام هشدار در صورت وارد شدن در منطقه ممنوعه

در انتها لازم است مجددا به این نکته اشاره کنیم که هیچ روش و برنامه ای تحت عنوان پیدا کردن موقعیت افراد با شماره تلفن وجود ندارد و چنین چیزی امکان پذیر نیست. تنها روش های موجود برای پیدا کردن موقعیت مکانی افراد از طریق برنامه های فوق و یا سایر برنامه ها می‌باشد که در این برنامه ها و برنامه های مشابه می‌بایست GPS هر دو دستگاه روشن بوده و هر دوی آنها برنامه را نصب کنند. 

آیا تجربه استفاده از برنامه های ردیابی را داشته اید؟‌ چه برنامه های دیگری را می‌شناسید؟ نظر شما در مورد ردیابی موقعیت و اینگونه برنامه ها چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

 

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا