هک آیفون

انتقال فایل از آیفون به کامپیوتر

محصولات اپل همواره به امنیت بالا و دسترسی محدود به گوشی معروف بوده اند و بسیاری از کاربران معتقد هستند که این امر بسیار سختگیرانه بوده و از دسترسی به اطلاعات شخصی جلوگیری می کند. در حقیقت، اپل راه های محدودی برای انتقال اطلاعات و دسترسی به اطلاعات شخصی باقی گذاشته است.

بسیاری از کاربران اپل می خواهند عکس ها و فیلم های خود را روی کامپیوتر آپلود کنند یا اطلاعات مک بوک خود را به هارد اکسترنال خود منتقل کنند، در این مقاله به نحوه اتصال آیفون به مک بوک، انتقال عکس از آیفون به کامپیوتر، انتقال عکس می پردازیم. انتقال عکس از آیفون به کامپیوتر بدون کابل و انتقال عکس از کامپیوتر به آیفون با برنامه  itools .

 

نحوه اتصال گوشی اپل به کامپیوتر با iTunes

آیتونز برنامه رسمی و مورد اعتماد اپل است که از طریق آن قادر خواهید بود اطلاعات آیفون یا مک بوک تان را منتقل کنید؛ اولین کار دانلود iTunes برای کامپیوتر است، بسته به نوع ویندوزی که دارید این برنامه را نصب کنید. انتقال اطلاعات با آیتونز دو روش مختلف درد، این روش ها شامل انتقال با کابل و انتقال بدون کابل می باشد که هر دو روش را به طور کامل برایتان توضیح خواهیم داد.

iTunes اپلیکیشن رسمی و قابل اعتماد اپل برای دسترسی به اطلاعات آیفون است. انتقال اطلاعات با آیتونز دو روش مختلف وجود دارد که این روش شامل انتقال بی سیم و انتقال کابلی می باشد که هر دو به طور کامل برای شما توضیح داده می شود.

 

انتقال فایل با USB از آیفون به کامپیوتر به صورت زیر:

ابتدا برنامه iTunes را باز کنید و آیفون را با کابل USB به لپ تاپ متصل کنید، سپس در آیتونز آیفون متصل شده را در گوشه سمت چپ بالا مشاهده می کنید، روی آن کلیک کنید و گزینه تنظیمات را انتخاب کنید، فایلی که می خواهید را انتخاب کنید و سپس روی آن کلیک کنید. در برنامه iTunes با فشار دادن Apply می‌توانید همگام‌سازی و انتقال فایل‌ها را از آیفون به رایانه شخصی را تأیید کنید.

WhatsApp Image 2022 04 30 at 7.56.24 PM

انتقال فایل ها از آیفون به کامپیوتر از طریق وای فای

ابتدا گوشی را با کابل به کامپیوتر وصل کنید، سپس روی دستگاهی که در اپلیکیشن iTunes شناسایی کرده اید کلیک کنید، سپس بر روی summary کلیک کنید و گزینه همگام سازی با این دستگاه از طریق Wi-Fi را انتخاب کنید. سپس روی Apply کلیک کنید و دیگر نیازی به کابل ندارید. برای همگام سازی و دسترسی به فایل ها، تنها کاری که باید انجام دهید این است که گوشی و کامپیوتر خود را به یک مودم اینترنتی متصل کنید.

WhatsApp Image 2022 04 30 at 7.56.26 PM

آیفون را بدون کابل به مک وصل کنید

اتصال دستگاه‌های مک به آیفون بسیار آسان‌تر از رایانه‌های دیگر است، زیرا دستگاه‌های اپل نیز مانند سایر شرکت‌ها و محصولاتشان، بهتر با یکدیگر ارتباط برقرار می‌کنند. ابتدا اپلیکیشن Finder را در مک خود پیدا کرده و وارد آن شوید و بلوتوث را در آیفون و مک خود روشن کنید.
اکنون گزینه AirDrop را در قسمت Favorites در اپلیکیشن Apple Finder انتخاب کنید. AirDrop یکی از راه های ارتباط بی سیم بین دستگاه های اپل است که سرعت بسیار بالایی در انتقال فایل های سنگین دارد.

WhatsApp Image 2022 04 30 at 7.56.27 PM

حالا روی گزینه Allow Me to be Discovered کلیک کنید.

سپس گزینه همه را انتخاب کنید

WhatsApp Image 2022 04 30 at 7.56.28 PM

حالا در آیفون ابتدا انگشت خود را از بالا به پایین بکشید تا مرکز کنترل باز شود،در گوشی های قدیمی آیفون انگشت خود را از پایین به بالا بکشید.

سپس گزینه AirDrop را پیدا کنید و روی آن ضربه بزنید تا روشن شود، ممکن است در گزینه تنها Contacts باشد، آن را روی EveryOne قرار دهید.

WhatsApp Image 2022 04 30 at 7.56.29 PM

AirDrop شما اکنون آماده استفاده است. حالا فایلی را که می خواهید انتقال دهید باز کنید و Share را انتخاب کنید.

سپس روی Airdrop ضربه بزنید.

WhatsApp Image 2022 04 30 at 7.56.30 PM

اکنون دستگاه مورد نظر که از طریق AirDrop شناخته شده است را انتخاب کنید. اگر مک خود را نمی‌بینید، مطمئن شوید که Wi-Fi و بلوتوث شما روشن هستند و مراحل را دوباره دنبال کنید.

برنامه های انتقال فایل آیفون به کامپیوتر

امروزه اپلیکیشن های زیادی وجود دارند که به شما امکان انتقال فایل ها از آیفون به کامپیوتر و بالعکس را با مجوز اپل می دهند. این برنامه های شخص ثالث شامل AnyTrans، CopyTrans، Syncios، FonePaw، Appandora هستند که می توانید از آنها برای انتقال آسان فایل ها بین آیفون و رایانه شخصی استفاده کنید.

انتقال عکس و فیلم از آیفون به کامپیوتر

ابتدا صفحه گوشی را روشن کرده و با کابل آن را به کامپیوتر متصل کنید، سپس یک پیام اخطاری مشاهده می کنید که از شما می خواهد به کامپیوتر اجازه دسترسی به فایل های گوشی را بدهید.

WhatsApp Image 2022 04 30 at 7.56.30 PM 1

با کلیک بر روی Allow پنجره ای در رایانه شما باز می شود که از شما می پرسد با کدام روش می خواهید فایل را به Windows، Windows Live Photo Gallery و Windows Explorer منتقل کنید. اگر این صفحه در رایانه شما باز نشد، به My Computer بروید، می بینید که آیفون شما به درایورها اضافه شده است.

اگر صفحه Transfer Selection برای شما باز شد، توصیه می کنیم Windows Explorer را انتخاب کنید.

WhatsApp Image 2022 04 30 at 7.56.31 PM

سپس Internal Storage را انتخاب کنید تا به حافظه داخلی آیفون خود دسترسی داشته باشید. بعد، پوشه DCIM را انتخاب کنید، که پوشه ذخیره سازی تصاویری است که با دوربین گرفته اید.

WhatsApp Image 2022 04 30 at 7.56.35 PM

این سریعترین راه برای انتقال تصاویر از آیفون به رایانه شخصی است که به زمان نیاز دارید و می توانید اطلاعات تصویر آیفون خود را به رایانه یا هارد اکسترنال انتقال دهید تا حافظه آیفون خود را آزاد کنید.

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا