آیا اینستاگرام من هک شده است؟!آموزش رایگان هک اینستاگرام مارکتینگ

انواع نشانه های هک اینستاگرام و راه های جلوگیری از آن

امروزه اینستاگرام یکی از پرمخاطب ترین شبکه های اجتماعی است که افراد به صورت شخصی و یا برای کار از آن استفاده می کنند. اما متاسفانه گاهی شاهد هک اینستاگرام هستیم که باعث می شود تا افراد، کمی در این زمینه نگرانی داشته باشند. البته انجام این کار ساده نیست و گاهی شاهد آن هستیم که با بی توجهی و سهل انگاری های خودمان، درگیر این مشکل می شویم. افراد مختلف متاسفانه با اهداف متفاوت اقدام به این کار می کنند که در ادامه SPY24 شما را با دلیل و چگونگی هک اینستاگرام و اینکه از کجا متوجه هک پیج خود شوید، آشنا می کنیم.( انواع نشانه های هک اینستاگرام و راه های جلوگیری از آن )

چطور اینستاگرام هک می شود

برخی همیشه این سوال را دارند که مگر اینستاگرام را می شود هک کرد و فکر می کنند که برای انجام این کار، افرادی که به آنها هکر می گویند باید به سرورهای اینستاگرام دسترسی داشته باشند تا بتوانند این کار را انجام دهند و یا باید برنامه نویسی را در حد حرفه ای بدانند تا بتوانند به هک اینستاگرام دست بزنند.

اما باید بدانید که اگر قرار بود سرور اصلی را به همین راحتی و توسط هکرها بتوان هک کرد که تا به امروز باقی نمانده و روز به روز به کاربران آن اضافه نمی شد. پس تکلیف سرور مشخص است و به قدر کفایت قدرتمند می باشد که نتوان آن را هک کرد.

جالب است بدانید که هک اینستاگرام شما را کاربران عادی انجام می دهند. یعنی هک هر اکانتی از طرف اکانت دیگری صورت می گیرد و یکی از راه های آن دسترسی به پسورد صفحه مورد نظر است. گاهی خود شما بدون آن که متوجه باشید رمز و یا اکانت خود را در اختیار سایرین قرار داده اید که این کار را برای آنها در واقع بسیار ساده تر می کند. بنابراین باید بسیار دقت داشته باشید.

هک اینستاگرام

چگونه متوجه هک اینستاگرام شویم

یکی از مشکلاتی که افراد عادی با آن روبرو می شوند این است که چگونه متوجه هک اینستاگرام خود شوند تا بتوانند از این امر و یا هرگونه سوء استفاده از هک پیج خود جلوگیری کنند. در صورتی که متوجه شدید که پیج شما از دسترس شما خارج شده و یا به گونه ای مسدود گشته، می توانید مطمئن باشید که پیج هک شده و شما کمی دیر به فکر بالا بردن امنیت آن افتاده اید. بهتر است قبل از این که هک اینستاگرام شما انجام شود، به فکر راه های جلوگیری از آن باشید.

92026 تصویر 2

علائم هشدار دهنده که نشان از هک اینستاگرام دارد

فهمیدن این موضوع که پیج اینستا ما هک شده و ما با هک اینستاگرام مواجه هستیم، کار دشواری نخواهد بود زیرا علامت ها و نشانه هایی دارد که در ادامه برای شناخت بیشتر شما، آنها را آورده ایم:

  • یکی از علائم می تواند این باشد که به طور ناگهانی تعداد لایک ها و فالور های شما زیاد شود بدون آن که از ربات های اینستاگرامی برای گرفتن لایک و یا جمع کردن فالور استفاده کرده باشید.
  • مورد دوم توجه به دایرکت است زیرا اگر در آن پیام هایی که شما تا به حال آنها را ارسال نکردید، پس هک شده اید.
  • در صورتی که در زیر عکس و یا پیجی کامنتی را از طرف پیج خود می بینید که شما آنها را نگذاشته اید، پس قطعا هک شدید.
  • در صورتی که در اکانت، پست هایی می بینید که شما آنها را قرار نداده اید.
  • در صورتی که از طرف اینستاگرام برای شما پیام های تغییر پسورد و ایمیل و .. آمده است، باید این اخطارها را جدی بگیرید.
  • از طریق اینستاگرام می توانید کلیه دستگاه هایی را که به اکانت شما متصل است، ببینید و آنها را پیگیری کنید. در صورت مشاهده مورد ناشناس، می توانید آنها را خارج کرده و رمز خود را تغییر دهید.

جلوگیری از هک اینستاگرام

چگونه می توانیم از هک اینستاگرام خود جلوگیری کنیم

برای بالاتر بردن امنیت پیج خود در اینستاگرام و همچنین جلوگیری از هک اینستاگرام، می توانید روش هایی را دنبال نمایید که در ادامه ما آنها را با شما به اشتراک می گذاریم.

در درجه اول باید پیج اینستاگرام شما دارای یک پسورد قوی باشد. برای اینکه متوجه میزان آسیب پذیری پسورد خود شوید و قوی بودن آن را در برابر نفوذ بسنجید، می توانید از سایت هایی که مخصوص این کار هستند، کمک بگیرید.

مورد دوم که می تواند به شما کمک کند تا هک اینستاگرام توسط هکرها ناموفق باشد، تغییر پسورد به صورت دوره ای است. در صورتی که در یک مکان عمومی تر که افراد زیادی پشت سیستم قرار می گیرند، کار کردید و وارد اینستاگرام خود شدید، باید دقت کنید که هرگز گزینه “Remember me” را نباید بزنید.

در صورتی که می خواهید یک پیج جدید بسازید، بهتر است از شماره ای استفاده کنید که قبلا از آن استفاده نشده و یا پیج قبلی خود را با استفاده از آن نساخته اید و یا از ایمیلی استفاده کنید که رمز عبور آن را هیچکس به جز شما نمی داند. یکی از راه هایی که می تواند از هک اینستاگرام شما جلوگیری کند این است که آن را به فبس بوک متصل نمایید و یا تبدیل به اکانت تجاری کنید. این کار حاشیه امنیت پیج شما را بالا خواهد برد.

انواع نشانه های هک اینستاگرام و راه های جلوگیری از آن

برخی نشانه های ساده که نشان دهنده هک اینستاگرام است

متاسفانه کم نیستند که با هک اینستاگرام خود مواجه شده اند اما نمی دانند که از کجا و با کمک چه علائمی می توانند این موضوع را متوجه شوند. در ادامه به چند علامت ساده در این رابطه اشاره می کنیم.

یکی از علامت های ساده که نشان دهنده هک اینستا شما است، تغییراتی در عکس های شما است و یا اعلان های خاصی را دریافت می کنید که برای شما مفهوم خاصی ندارد. همچنین گاهی با این مشکل مواجه می شوید که زمانی که پسورد را می زنید، پیغام خطا یا همان پسورد اشتباه برای شما ارسال می شود که این می تواند یکی از نشانه های ساده هک اینستا شما باشد.(دانلود برنامه کنترل و هک اینستاگرام SPY24)

اگر افرادی از طریق پیج شما فالو شدند که شما شناختی از آنها ندارید و یا دوستانتان به شما گوشزد می کنند که از طرف شما چیزهای عجیبی ارسال می شود، پس امکان هک اینستا شما قوت می گیرد. حتی گاهی از طرف اینستاگرام برای شما ایمیلی ارسال می شود که به شما هک شدن پیج را گوشزد می کند.

علائم هشدار دهنده هک

روشی ساده برای این که بفهمید اینستاگرام هک شده

برای این که مطمئن شوید اینستا شما هک شده یا نه، می توانید از این روش ساده استفاده کنید. وارد پیج اینستا خود شوید و سپس گزینه ستینگ(setting) را انتخاب نمایید. حال وارد گزینه سکوریتی(security) شوید و در مرحله بعد گزینه لاگین اکتیویتی(login activity) را انتخاب نمایید. حال در این مرحله دستگاه های متصل به اکانت شما مشخص می شود. در صورتی که دستگاه ناشناسی را دیدید، بدانید که هک شده اید و می توانید در این مرحله آن را خارج کرده و بلافاصله پسورد خود را تغییر دهید.

چگونه متوجه هک اینستاگرام شویم

آیا می توان پیج هک شده را باز گرداند؟

برای برخی مهم است که پیج خود را بازیابی کرده و از آن بتوانند مجددا استفاده کنند. برای این منظور می توان کارهایی را انجام داد تا بتوان اکانت هک شده را بازگردانید. در مرحله اول باید طبق روش بالا هکر را بیرون کنید. در مرحله بعد باید بلافاصله رمز خود را تغییر داده و یک رمز قوی و مطمئن بگذارید.

همیشه بهتر است برای ورود به پیج خود از تایید دومرحله ای استفاده نمایید زیرا بسیار مطمئن تر است، بنابراین یادتان باشد که پس از پس گرفتن و بازیابی اکانت خود، از این نوع تایید برای بالا بردن ایمنی پیج خود استفاده نمایید. می توانید از طریق ایمیل خود برای بازگرداندن اکانت خود استفاده کنید. همچنین در صورتی که راه بازیابی از طریق تلفن و یا ایمیل را به خوبی بلد نباشید و نتوانید از این راه استفاده کنید، می توانید از پشتیبانی اینستاگرام در این زمینه کمک بخواهید

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا