اخبار هک و امنیت - آخرین و جدیدترینآموزش شناخت انواع هک و روش های مقابلهآیا اینستاگرام من هک شده است؟!امنیت سایبری (Cyber Security)برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دوربرنامه های هک گوشی برای اندروید و ایفونبهترین برنامه های هک گوشی اندرویدی آیفونکنترل گوشی از راه دور برنامه برای کنترل اعضای خانوادههک آیفونهک تلگرام و نظارت بر عملکرد

اپلیکیشن کنترل مخفیانه تماس های موبایل گوشی دیگران اندروید و IOS

چگونه می توانیم بدون هک شماره تلفن بر تماس فرزندان نظارت داشته باشیم؟ گاهی برای کنترل لیست تماس افراد لازم نیست حتما به دنبال هک شماره موبایل و یا جستجویی راهکاری برای دریافت پرینت تماس آنها باشیم. به عنوان مثال اگر شما در جایگاه پدر و مادر نگران ارتباطات فرزند خود با دیگران هستید برای کنترل تماس های وی می توانید با یک راهکاری نظارتی ساده نیاز خود را برآورده سازید. کنترل مخفیانه تماس های : کنترل تماسهای کافیست نرم افزار کنترل والدین SPY24 را نصب کنید و به سادگی گزارش تماس های فرزند خود را در اختیار داشته باشید. علاوه بر گزارش تماس، می توانید کنترل پیامک ها و سایر شبکه های اجتماعی را نیز در اختیار داشته باشید. امکاناتی که در این برنامه در نظر گرفته شده است به شرح زیر است:
  •  اعلام شماره تماس های ورودی و خروجی
  •  نمایش نام مخاطب، تاریخ و مدت زمان تماس
  •  گزارش تماس ها ناموفق و حذف شده
  •  رکورد مکالمات ( ویژه کاربران خارجی)
  • کنترل مخفیانه تماس های
کنترل تماس و نظارت بر ارتباطات فرزندان با استفاده از SPY24
کنترل تماس و نظارت بر ارتباطات فرزندان با استفاده از SPY24
امکانات فقو تنها بخشی از قابلیت های سامانه مراقبت از خانواده است که به شما این امکان را می دهد تا نظارتی مطمئن برای خانواده خود داشته باشید.

 کنترل تماس و نظارت بر ارتباطات فرزندان با استفاده از SPY24

تاکنون شاید روش های تبلیغاتی عجیب و غریب متعددی برای هک تماس و یا هک شماره موبایل شنیده باشد، که در ادامه به اجرایی بودن و یا نبودن آنها می پردازیم. اما ما در اینجا قصد یک نرم افزار کنترلی تحت عنوان سامانه مراقبت از خانواده را داریم که به شما این امکان را می دهد که بدون نیاز به ابزار های هک کردن شماره موبایل و یا موارد مشابه بتوانید نظارت کاملی بر تماس های گوشی تلفن همراه مد نظر داشته باشید. این نرم افزار یک برنامه کنترلی ویژه والدین و سرپرستان خانواده ها می باشد. در این روش شما نیازی به مراجعه به دفاتر پیشخوان مخابراتی برای گرفتن پرینت تماس و یا گرفتن نامه قضایی برای آن ندارید. برای کنترل تماس های فرزند خود و دریافت تماس های وی می توانید این برنامه را به سادگی بر روی گوشی تلفن همراه آنها نصب کنید. برنامه پس از نصب و فعالسازی در گوشی تلفن همراه پنهان می شود و شما می توانید با استفاده از نرم افزار مدیریت گزارش کلیه تماس های دستگاه مورد نظر را داشته باشید و لیست کلیه تماس های روزانه فرزند خود را با جزئیات کامل مشاهده کنید. به این صورت می توانید از ارتباطات فرزند خود با دیگران آگاهی لازم را داشته باشی، بی آنکه دغدغه خاصی داشته باشید.  چرا به برنامه های کنترل تماس و اصلاح عامیانه هک شماره نیازمندیم؟ امروزه تعداد افراد داری شماره های اختصاصی سیم کارت و صاحبان گوشی تلفن همراه بسیار بیشتر از گذشته شده است، به گونه ای که حتی رده های سنی زیر 18 سال نیز داری گوشی های تلفن همراه و شماره تماس اختصاصی هستند. این مسئله از جهات بسیاری خوب است و دغدغه والدین را در خصوص موارد بسیاری کاهش می دهد. اما از سوی دیگر از در صورت عدم آگاهی از ارتباطات و تماس های فرزندان امکان ارتباط آنان با افراد ناشایست در فضایی دور از دسترس والدین وجود خواهد داشت. اما امکان کنترل و دسترسی به گزارش تماس های روزانه آنها این این امکان را به شما می دهد تا بتوانید بدون هک شماره سیم کارت آنها نظارت جامعی بر عملکرد ارتباطی آنها در فضای مجازی و حقیقی داشته باشید.  آیا امکان هک شدن شماره تلفن موبایل وجود دارد؟ در بعد فنی هک شماره تلفن همراه به این معناست که فردی بتواند با تنها با استفاده از شماره تلفن همراه وی به اطلاعات ارتباطی وی از طریق سیم کارت دست یابد، اما در حقیقت این امر امکان پذیر نیست. پس در حقیقت چیزی به اسم هک شماره موبایل وجود حقیقی ندارد. اما اگر منظور از هک سیم کارت دسترسی به اطلاعات در حال تبال افراد از طریق شماره مورد نظر است، می توان این اطمینان را داد که با نصب نرم افزارهای کنترل نظارتی روی گوشی تلفن همراه مورد نظر به تمامی گزارشات مورد نیاز دست پیدا کرد. حتی برای مواردی همچون هک تلگرام از طریق شماره و هک مخاطبین برای آگاهی از افراد در حال تعامل نیز می توانید از برنامه های نامبرده استفاده کرد.

چطور برنامه SPY24 را برای پیامک ها نصب کنیم؟

ثبت نام و دریافت شناسه در کمتر از یک دقیقه در سامانه مراقبت از خانواده ثبت نام کنید و شناسه مورد نیاز خود را جهت فعالسازی برنامه کنترل پیامک، دریافت کنید.
اپلیکیشن کنترل مخفیانه تماس های موبایل گوشی دیگران اندروید و IOS
اپلیکیشن کنترل مخفیانه تماس های موبایل گوشی دیگران اندروید و IOS

دانلود و فعالسازی SPY24

پس از ایجاد حساب نام نرم افزار ارائه شده را مطابق با راهنما، دانلود و نصب کنید. دقت داشته باشید در صورت تمایل می توانید، آیکن برنامه نظارتی را پس از نصب مخفی کنید.

شروع نظارت بر تماس ها

وارد حساب کنترل والدین شوید و فعالیت فرزند خود را در تماس ها و ارتباطات تحت نظر بگیرید. سوالات متداول در خصوص سرویس های کنترل و نظارت بر تماس ها ممکن است علی رغم توضیحات فوق در زمینه کنترل تماس های تلفنی، باز هم سوالات زیر برای شما ایجاد شده باشد. آیا با برنامه SPY24 علاوه بر اطلاعات تماس موبایل می توانیم گزارش تماس مسنجرها رو هم داشته باشیم؟ بله، شما با استفاده از سامانه مراقبت از خانواده می توانید گزارش تماس پیام رسانهای پر طرفداری همچون وایبر، واتساپ، لاین و.. را نیز داشته باشید. بعد از نصب برنامه امکان ارسال پیامک با دستگاه مورد نظر نیر وجود دارد؟ خیر، این برنامه ماهیت نظارتی و مدیریتی دارد و از آنجایی که دسترسی ارسال پیام و یا برقراری تماس ضروری برای والدین ندارد، این دسترسی در آن لحاظ نشده است. آیا در صورت حذف تماس برقرار شده باز هم امکان مشاهده گزارش تماس وجود دارد؟ بله، حتی تماسهای حذف شده نیز در پنل مدیریتی شما در دسترس خواهد بود و شما نگرانی از این بابت نخواهید داشت.

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا