اخبار هک و امنیت - آخرین و جدیدترینبرنامه های هک گوشی برای اندروید و ایفون

اپلیکیشن CallApp چگونه کار می کند به همراه لینک دانلود مستقیم

اپلیکیشن CallApp چگونه کار می کند، به همراه لینک دانلود مستقیم امروزه همه ما شاهد تولید و عرضه اپلیکیشن ها و برنامه هایی هستیم که تقریبا هر ساعت یکی از آنها وارد بازار می شوند. یکی از این اپلیکیشن ها که توانسته نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کند، اپلیکیشن CallApp می باشد. این اپ تا کنون بیشتر از 10 میلیون بار از طریق گوگل پلی دانلود شده است. نرم افزار CallApp دارای ویژگی ها و قابلیت های بسیاری است که البته استفاده برخی از آنها نیازمند پرداخت درون برنامه ای می باشد.

امروز ما قصد داریم درباره ویژگی های این برنامه به طور مفصل صحبت کنیم و در انتها لینک دانلود آن را در اختیارتان قرار دهیم.

اپلیکیشن CallApp چگونه کار می کند، به همراه لینک دانلود مستقیم
اپلیکیشن CallApp چگونه کار می کند، به همراه لینک دانلود مستقیم

معرفی اپلیکیشن CallApp

CallApp یک برنامه برای مدیریت تماس در گوشی ها و تبلت های سیمکارت خور اندروید می باشد. این برنامه که به صورت رایگان در دسترس تمام کاربران اندروید قرار گرفته است، یک برنامه عالی در زمینه مدیریت تماس ها برای گوشی های اندرویدی می باشد که از اطلاعات شبکه بیش از 200 کشور پشتیبانی می کند.

یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های این نرم افزار، شناسایی شماره‌های ناشناس می باشد. اپلیکیشن CallApp نزدیک به 3 میلیارد شماره تلفن در سراسر دنیا را برایتان شناسایی می‌کند و هنگام دریافت یک تماس،  اطلاعات جامعتری از فرد تماس گیرنده را به شما نمایش می دهد.

به طور مثال هنگام دریافت یک تماس، تصاویر و اطلاعات فرد تماس گیرنده در شبکه های اجتماعی نیز ضمیمه صفحه تماس میشود که بسیار جالب بنظر میرسد.

یعنی اگر روی یک مخاطب کلیک کنید، میتوانید به آدرس ایمیل، اینستاگرام، توییتر، لینکدین و فیسبوک او دسترسی پیدا کنید. در کنار این قابلیت ها همچنین باید به امکان یادآوری روز تولد مخاطبین هم اشاره کنیم. که در نوع خود کاربردی و جالب میباشد. تاریخ تولد مخاطب نیز هنگام کلیک بر روی نام او به همراه آدرس ایمیل و … به شما نمایش داده می شود.

علاوه بر این ها چنانچه تمایل به دریافت تماس از شماره خاصی را نداشته باشید، می توانید آن را از طریق این برنامه بلاک کنید. همانطور که می دانید این قابلیت برای شناسایی مزاحم‌های تلفنی می‌تواند بسیار خوب و کارآمد باشد.

یکی دیگر از قابلیت های CallApp که بسیار جذاب و کاربردی نیز می باشد، ضبط مکالماتی است که در حین تماس های تلفنی صورت می گیرد.

با نصب این اپلیکیشن تمام مکالمات خود را همراه با تاریخ و ساعت دقیق در اختیار خواهید داشت. این برنامه ویژگی های چند نرم افزار مختلف را در یک محیط کاملا ساده جمع آوری کرده است، که همین امر شما را از نصب اپلیکیشن های دیگر بی نیاز خواهد کرد.

این برنامه مصرف باتری بسیار کمی دارد که خود یک ویژگی مهم برای اپلیکیشن ها محسوب می شود. نسخه 3.0 این برنامه تمامی ویژگی هایی که گفتیم را ارتقاء داده و حالت تاریک را نیز به دیگر قابلیت ها افزوده است. درون این اپلیکیشن قسمتی به نام فروشگاه تم وجود دارد که از آن طریق می توانید تم مورد علاقه خود را انتخاب کنید.

همچنین می توانید صفحه تماس های گوشی اندروید خود را با انیمیشن ها و ویدئوهایی که در این برنامه وجود دارد، جایگزین کنید. آخرین نسخه این CallApp هم اکنون در گوگل پلی موجود می باشد و شما از طریق لینک زیر می توانید آن را دانلود نمایید.

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا