آموزش تست نفوذ حملات sql injectionفناوری

ایجاد سرور تروجان با MoSucker ویندوز

ایجاد سرور تروجان با mosucker چه روشی دارد ؟ MoSucker یکی‌از از سایر ابزارهای ایجاد سرور تروجان میباشد . شما با استفاده از این ابزار یک سرور تروجان ساخت میکنید و آن را به سیستم قربانی می فرستید . بعداز اجرای این تروجان سرور در سیستم قربانی , یک پل ارتباطی بین سیستم شما و قربانی هموار میشود که با استفاده از پنل مدیریتی ابزار Mosucker شما قادر به کنترل سیستم قربانی خواهید بود . در این آزمایش ایجاد سرور تروجان با mosucker را یاد گرفته و کنترل سیستم قربانی در شبکه محلی در اختیار می‌گیرید : 

برای آغاز آزمایش ایجاد سرور تروجان با mosucker در آغاز به این آدرس رفته و ابزار Mosucker را دانلود کرده و آن را از حالت فشرده خارج فرمائید .

دقت فرمایید که‌این ابزار شبیه دیگر ابزارهای ایجاد تروجان توسط آنتی ویروس شما شناخته و حذف میشود به همین منظور یا این که آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید و یا این که ابزار را در یک سیستم مجازی یا این که یک سیستم ایجاد اجرا نمایید . استفاده از اینگونه نرم افزارها خطرناک میباشد و ممکن میباشد ناخودآگاه تروجان را بر روی سیستم خود اجرا فرمایید و موجب آسیب رساندن به آن گردید پس توصیه بر این میباشد که از یک سیستم تست (ترجیحا بر روی ماشین مجازی) استفاده فرمائید .
سپس فایل CreateServer را اجرا فرمائید .
ایجاد سرور تروجان با ابزار MoSucker

در پنجره بازشده تنظیمات پیش فرض را قبول فرمائید و بر روی OK کلیک فرمائید .

 تروجان با mosucker

یک اسم برای سرور تروجان انتخاب نمائید و بر روی گزینه save کلیک تا آن را ذخیره نمائید .

 تروجان با mosucker

نرم افزار شروع به ایجاد سرور تروجان می‌نماید .

 تروجان با mosucker

بعد از پایان پروسه ایجاد برنامه پیام به شما میدهد مبتنی بر این که سرور با موفقیت ایجاد شد . بر روی OK کلیک فرمائید .

تروجان با mosucker

بعداز کلیک بر روی OK یک پنجره تازه به طور اتوماتیک باز می‌گردد که در آن می بایست پیکربندی سرور را انجام دهید .

تروجان با mosucker

در‌این پنجره در آغاز نام قربانی (Victim ‘s Name) را یک اسم دلخواه تعیین نمایید و شماره پورت مورد نظر را وارد نمائید و در یکجا یادداشت فرمائید چون بعدا به آن نیاز خوا‌هیم داشت .

تروجان با mosucker

به نصیب Keylogger رفته و چک باکس Enable off-line keylogger را فعال نمایید و بر روی save کلیک فرمائید .

تروجان با mosucker

برنامه پیامی به شما می‌دهد مبتنی بر اینکه سرور با موفقیت ذخیره شد .

تروجان با mosucker

همان گونه که در تصویر مشاهده میکنید یک فولدر با اسم تعیین شده شما در همان پوشه برنامه ساخته شده است . این فایل تروجان میباشد و نبایستی آن را بر روی سیستم خود اجرا نمایید . بلکه این فایل را بایستی به نحوی به سیستم قربانی برده و در آنجا اجرا فرمائید .

تروجان با mosucker

فایل را به سیستم قربانی که در مورد من یک ماشین مجازی ویندوز 7 می‌باشد برده و در آنجا اجرا فرمائید.

تروجان با mosucker

ایجاد سرور تروجان با ابزار MoSucker

به سیستم خود برگردید و برنامه MoSucker را اجرا فرمائید .

تروجان با mosucker

بعداز اجرای برنامه با یک هشدار مواجه می‌شوید که بوسیله برنامه نویس آن ساخته شده است . درین هشدار بیان شده که نویسنده این برنامه هیچ نوع مسئولیتی در قبال آسیب های وارد شده توسط این برنامه را قبول نمی‌کنید و شما بایستی ریسک استفاده از آن را با مسئولیت خودتان قبول فرمایید . همانطور که ما هم هیچ مسئولیتی در قبال استفاده اشتباه از این ابزار توسط شما‌را قبول نخواهیم کرد . پس از تایید بر روی Yes کلیک نمایید .

تروجان با mosucker

محیط کنترل برنامه مطابق تصویر زیر نشان داده میشود .

تروجان با mosucker

شما برای اتصال به سیستم قربانی باید آیپی آن را داشته باشید . این برنامه به منظور اتصال ریموت یا این که از اتصال در شبکه داخلی در حیث گرفته شده‌است پس شما نیاز به آدرس آیپی سیستم مورد نظر دارید . بدین خواسته می‌توانید از روش اجرای دستور ipconfig در cmdدر سیستم قربانی به آدرس آیپی وی دسترسی پیدا نمائید . بدست آوردن آدرس آیپی قربانی راههای زیادی دارد که توضیح آن‌ها خارج از حوصله این بحث میباشد .

تروجان با mosucker

بعد از بدست آوردن آدرس آیپی سیستم قربانی آن را به همراه شماره پورتی که قبلا یادداشت کرده بودید در‌این قسمت وارد فرمائید . توجه فرمائید که حتما آدرس آیپی در محیط آزمایشی شما با این آدرس متفاوت خواهد بود . در آخر به خواسته اتصال به سیستم قربانی بر روی دکمه Connect کلیک فرمایید .

تولید سرور تروجان با ابزار MoSucker

تروجان با mosucker

بعد از اتصال موفقیت آمیز می بایست پیام Connected to Victim در پایین برنامه نمایش داده شود که نشان دهنده این میباشد که سیستم شما با موفقیت به سیستم قربانی متصل شده‌است . در‌این مرحله پل ارتباطی بین شما و سیستم قربانی برقرار گردیده و شما میتوانید با استفاده از ابزارهای متنوعی که در قسمت پنل سمت چپ برنامه موجود است , سیستم قربانی را مدیریت و کنترل فرمائید .

تروجان با mosucker

یکی‌از این ابزارهای جالب تغییر طرح رنگ رابط گرافیکی سیستم قربانی میباشد .

تروجان با mosucker

ابزار جالب دیگر برعکس کردن تصویر نمایش سیستم قربانی میباشد .

تروجان با mosucker

شما همینطور میتوانید با استفاده از ابزار Messageboxes یک پیام خطای اختصاصی را در سیستم قربانی نمایش دهید .

تروجان با mosucker

و برای او ارسال فرمایید .

تروجان با mosucker

شما با موفقیت ایجاد سرور تروجان با mosucker را پیاده سازی و سیستم هدف را بکارگرفتید هرچند باز هم این نکته قابل ذکر میباشد که‌این بخشی از آزمایش های هک اخلاقی ورژن هشت می‌باشد و ابزار بروز وجود ندارد و بیشتر جنبه آزمایشی دارد تا یک نفوذ واقعی Xspy.app

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا