برنامه های هک گوشی برای اندروید و ایفوناخبار هک و امنیت - آخرین و جدیدترین

بازیابی مخاطبین گم شده در گوشی های اندروید

در این مطلب به آموزش روش های ساده و رایگان برای بازیابی شماره های مخاطبین حذف شده در گوشی خواهیم پرداخت.

در برخی مواقع ممکن است برخی مخاطبان را روی گوشی خود پیدا نکنید و یا برخی از آن ها را به طور تصادفی پاک کرده باشید. زمانی که برخی از مخاطبان خود را حذف می کنید، این مخاطبان به سرعت از روی گوشی شما پاک می شوند ولی قبل از این که به طور کامل حذف گردند،به مدت ۳۰ روز در سرورهای گوگل باقی می مانند. 

بنابراین درست ترین مکان برای بازیابی شماره های پاک شده خود گوشی نیست، بلکه باید با استفاده از کامپیوتر خود و سرویس های گوگل به دنبال این مخاطبان بگردید.

تمام کاری که نیاز است انجام دهید این است که به اکانت Gmail خود که با گوشی تان همگام شده، وارد شوید و با انجام دادن مراحلی اقدام به بازیابی مخاطبان گم شده یا پاک شده گوشی تان کنید.

مطمئن شوید که مخاطبین حذف شده در گوشی اندروید شما مخفی نیستند :

زمانی که هیچ مخاطبی را از روی گوشی خود پاک نکرده اید ولی همچنان برخی از مخاطبین خود را نمی توانید پیدا کنید، بهترین فرض ممکن این است که گزینه نمایش همه مخاطبان در گوشی شما غیرفعال شده باشد. در این صورت با فعال کردن آن می توانید تمام مخاطبان خود را مشاهده کنید.

برنامه مخاطبین خود را بر روی گوشی باز کنید.

سپس بر روی گزینه More که در قسمت بالا و سمت راست صفحه شما قرار دارد، ضربه زده و از منوی باز شده گزینه Setting را انتخاب کنید.

خاطبین حذف شده در گوشی اندروید

درصفحه Setting مخاطبان بر روی Contacts to Display ضربه بزنید(مطابق عکس زیر)

خاطبین حذف شده در گوشی اندروید

در صفحه بعد گزینه All Contacts را انتخاب کنید(مطابق عکس زیر)

خاطبین حذف شده در گوشی اندروید

انتخاب این گزینه به این معنی است که تمام مخاطبانی که به گوشی خود اضافه کرده اید(سیم کارت و گوشی)، با باز کردن برنامه مخاطبان گوشی خود به شما نمایش داده شود.

بازیابی مخاطبین حذف شده
بازیابی مخاطبین گم شده در گوشی های اندروید 20

بازیابی مخاطبین حذف شده در گوشی های اندروید با استفاده از جیمیل:

بسیاری از گوشی های اندروید به گونه ای تنظیم شده اند که به طور اتوماتیک مخاطبان خود را با اکانت Gmail متصل شده به گوشی همگام سازی می کنند. یعنی هر مخاطبی که به گوشی اندروید خود اضافه می کنید،باید در اکانت Gmail شما نیز وجود داشته باشد. برای بازیابی شماره های پاک شده گوشی سامسونگ و سایر گوشی های اندروید مراحل زیر را دنبال کنید:

  • با استفاده از کامپیوتر خود به اکانت Gmail خود وارد شوید.
  • ۲.زمانی که وارد اکانت خود شدید،روی گزینه Gmail کلیک کنید.
  • از منوی باز شده بر روی Contacts ضربه بزنید.

بازیابی مخاطبین حذف شده

  • در صفحه Contacts شما تمام مخاطبان گوشی خود که گوگل آن ها را به اکانت Gmail تان متصل نموده است، مشاهده می کنید.
  • پس از این که مطمئن شدید شماره های پاک شده شما در این قسمت وجود دارند، بر روی گزینه More کلیک کنید.
  • سپس از منوی بازشده روی گزینه Restore Contacts کلیک کنید.

همگام سازی مخاطبین بازیابی
بازیابی مخاطبین گم شده در گوشی های اندروید 21

  • سپس صفحه ای ظاهر شده که در آن می توانید دوره زمانی برای بازیابی مخاطبین خود را مشاهده کنید.
  • از بین گزینه های موجود یک دوره زمانی را انتخاب کرده و روی Restore کلیک کنید.
  • بعد از بازیابی مخاطبان پاک شده یک پیغام تایید مبنی بر بازیابی موفق مخاطبان توسط گوگل نشان داده می شود.

همگام سازی مخاطبین بازیابی شده از جیمیل با گوشی

بعد از بازیابی مخاطبان در اکانت Gmail قدم بعدی همگام سازی مخاطبان در گوشی با انجام مراحل زیر است :

  • Setting را بر روی گوشی خود باز کنید.
  • در صفحه Setting به سمت پایین آمده و بر روی Accounts (یا Other Accounts )  که در قسمت Personal وجود دارد، ضربه بزنید.

همگام سازی مخاطبین بازیابی

  • در صفحه Accounts بر روی Google ضربه بزنید.

روی Google ضربه

در صفحه بعد بر روی گزینه More که در گوشه سمت راست و بالای صفحه نمایش شما قرار دارد ضربه بزنید.

بازیابی مخاطبین سیم کارت

  • سپس بر روی گزینه Sync All که بعد از ضربه زدن بر روی More ظاهر می شود،ضربه بزنید.

بازیابی مخاطبین حذف شده از سیم کارت

اکنون تمام مخاطبان اکانت Gmail شما در گوشی اندروید شما قابل مشاهده است. نگاهی به مخاطبین خود انداخته و از صحیح بازیابی شدن مخاطبان حذف شده خود مطمئن شوید.

در حال حاضر به غیر از کارخانه اپل تمامی کارخانه های تولید کننده گوشی های تلفن همراه از سیستم عامل اندروید بر روی تمامی مدل های گوشی خود استفاده میکنند و همین امر سبب افزایش گسترش این سیستم عامل شده است. یکی از اموری که بسیاری از کاربران استفاده کننده از گوشی های اندرویدی انجام میدهند ذخیره شماره افراد بر روی این دستگاه ها می باشد. با توجه به اینکه حافظه موجود بر روی این گوشی ها به طور نامحدود قابلیت ذخیره سازی شماره های افراد را دارا است از این رو افراد دیگر شماره های مورد نظر خود را در جایی دیگر ذخیره نکرده و به ذخیره آنها بر روی گوشی خود بسنده می کنند. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که عمدا یا سهوا شماره یا شماره هایی از افراد مد نظر خود را پاک کرده باشید اما کمی بعد به شماره آنها نیاز پیدا کرده باشید. در این مقاله قصد داریم تا دو روش بازیابی شماره های پاک شده از طریق گوگل و نرم افزار Android EaseUS را به شما آموزش دهیم تا بتوانید به وسیله آنها شماره های از دست رفته خود را بازیابی کنید از این رو توصیه میکنیم که تا انتها با ما همراه باشید.

بازیابی شماره های پاک شده از اندروید به کمک گوگل

اگر که شماره های موجود بر روی تلفن همراه اندرویدی خود را از دست داده اید و فکر میکنید که کار تمام شده و دیگر قابل بازیابی نیستند در اشتباه هستید و نیازی نیست نگرانی از این بابت داشته باشید. در صورتی که اکانت گوگل (جیمیل) خود را بر روی گوشی قرار داده باشید حساب گوگل شما یک نسخه پشتیبان از آن برای شما تهیه کرده است. در صورتی که جیمیل بر روی گوشی شما ست شده باشد نسخه پشتیبان قادر است تا اطلاعات مورد نیاز شما را تا ۳۰ روز گذشته بازیابی نماید. شما برای استفاده از این قابلیت گوگل کافی است که با یک سیستم کامپیوتری به حساب گوگل خود متصل شوید.

آموزش بازگردانی شماره های پاک شده در اندروید به وسیله گوگل

در ابتدای آموزش لازم است تا به این نکته اشاره کنیم که این روش بازیابی شماره های پاک شده در اندروید تنها مختص آن دسته از شماره هایی است که شما از قبل آنها را به حساب جیمیل خود وارد کرده اید و متاسفانه این روش بر روی شماره هایی که شما آنها را بر روی سیمکارتتان ذخیره کرده باشید اعمال نخواهد شد.

برای شروع ابتدا از طریق مرورگر سیستم کامپیوتری به حساب جیمیل خود متصل شوید. در گوشه بالا سمت چپ بر روی نوار کمکی جیمیل کلیک کرده و از آن گزینه contact (مخاطبین) را انتخاب نمایید.

بازیابی مخاطبین حذف شده از سیم کارت
بازیابی مخاطبین گم شده در گوشی های اندروید 22


در ادامه بر روی گزینه More (بیشتر) کلیک کرده ، گزینه Restore Contacts (بازگردانی مخاطبین) را بزنید.

بازیابی مخاطبین حذف شده از سیم
بازیابی مخاطبین گم شده در گوشی های اندروید 23


در ادامه لازم است تا نسبت به انتخاب زمانی که مایلید تا اطلاعات آن برای شما بازیابی شوید کلیک نمایید و تایم مورد نظر خود را انتخاب نمایید. در این قسمت شما می توانید اطلاعات مخاطبین خود را تا ۲۹ روز و ۲۳ ساعت ۵۹ دقیقه قبل بازگردانی نمایید و در انتها بر روی گزینه restore کلیک کنید.

بازیابی مخاطبین حذف شده از سیم
بازیابی مخاطبین گم شده در گوشی های اندروید 24

در مرحله بعد لازم است تا موبایل اندرویدی خود را برداشته و به قسمت تنظیمات بروید. در قسمت تنظیمات به بخش اکانت مراجعه نموده و پس از آن بر روی google کلیک نمایید.

بازیابی مخاطبین حذف شده
بازیابی مخاطبین گم شده در گوشی های اندروید 25

حساب گوگل خود را انتخاب نمایید و وارد آن شوید، پس از ورود بر روی سه نقطه بالا گوشه سمت چپ کلیک نموده و بر روی گزینه synce now (همگام سازی) کلیک نمایید.

بازیابی مخاطبین حذف شده
بازیابی مخاطبین گم شده در گوشی های اندروید 26

حال خواهید دید که به راحتی و در کمتر از چند دقیقه مخاطبینی که فکر میکردید آنها را برای همیشه از دست داده اید تا بازگردانی نمایید.

روش دوم: بازیابی مخاطبین حذف شده از سیم کارت

برخی از افراد مایلند تا اطلاعات مخاطبین خود را به جای ذخیره بر روی تلفن اندرویدی خود بر روی سیمکارتشان ذخیره کنند. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که قصد حذف یک یا تعدادی از مخاطبین را داشته اید اما بر اثر سهل انگاری تعدادی از مخاطبینی که قصد حذف آنها را نداشتید را نیز به همراه آن حذف کرده باشید و مایل باشید تا دوباره آن مخابین را بازگردانی نمایید.
در بخش اول این مقاله آموزشی دررابطه با بازگردانی مخاطبینی که بر روی گوشی ذخیره کرده بودید از طریق اکانت جیمیل ست شده بر روی گوشی اندرویدی خود اطلاعات جامعی در اختیار شما قرار دادیم حال با توجه به اینکه امکان بازگردانی اطلاعات مخاطبین موجود بر روی سیمکارت از طریق روش اول امکان پذیر نبود تصمیم داریم تا با معرفی برنامه ای جانبی به شما در بازگردانی اطلاعات مخاطبینی که بر روی سیمکارت ذخیره کرده اید کمک نماییم.

بهترین نرم افزار بازیابی مخاطبین سیم کارت چیست؟

با یک سرچ ساده در زمینه نرم افزار های بازیابی اطلاعات سیمکارت در گوگل خواهید دید که وب سایت های بسیاری نرم افزار های مختلفی را به شما معرفی می کنند که هر یک از آنها دارای ویژگی ها، مزایا و معایب مختلفی هستند این در حالی است که برنامه بازیابی اطلاعات سیمکارت Android EaseUS را می توان یکی از برترین برنامه در این زمینه دانست که علاوه بر رابط کاربری عادی کاربردی آسان داشته و شما می توانید در کمترین زمان کار با آن را یاد گرفته و نسبت به بازگردانی اطلاعات سیمکارت خود اقدام نمایید.

بازیابی مخاطبان گم شده در گوشی های اندروید

مراحل بازیابی مخاطبین و پیام های حذف شده از سیم کارت در نرم افزار Android EaseUS
مرحله اول : ابتدا می بایست نسبت به دانلود و نصب نرم افزار Android EaseUS بر روی سیستم کامپیوتری خود اقدام نمایید. در مرحله بعد لازم است تا تلفن همراه خود را از طریق کابل به کامپیوتر متصل نمایید. پس از آن نرم افزار را اجرا نموده و بر روی دکمه شروع کلیک نمایید تا نرم افزار گوشی شما را شناسایی و متصل نماید.

نکته مهم: حتما توجه داشته باشید که دستگاه اندرویدی شما دسترسی ریشه را در اختیار شما قرار دهد زیرا این نرم افزار تمها می تواند در دستگاه هایی با این ویژگی نسبت به بازگردانی اطلاعات سیمکارت اقدام نماید.

بازیابی مخاطبین حذف شده از گوشی
بازیابی مخاطبین گم شده در گوشی های اندروید 27

مرحله دوم: پس از اینکه گوشی را به سیستم متصل نمودید نرم افزار به سرعت دستگاه را اسکن نموده تا تمام اطلاعات موجود و از دست رفته را در آن پیدا نماید. در گام بعدی شما می بایست فرمت فایل هایی که به دنبال آن هستید را مشخص نمایید تا نرم افزار به دنبال کلیه فایل هایی با فرمت مشخص شده بگردد.

بازیابی مخاطبان گم شده در گوشی های اندروید

بازیابی مخاطبین حذف شده از گوشی
بازیابی مخاطبین گم شده در گوشی های اندروید 28

مرحله سوم : در این مرحله پیش نمایشی از تمام فایل های قابل بازیابی به شما نشان داده خواهد شد و شما میتوانید انتخاب نمایید که می خواهید تمام فایل ها بازیابی شوند و یا تنها مواردی که حذف شده اند را قصد دارید بازگردانی نمایید. در انتها دکمه بازیابی را بزنید تا بازیابی اطلاعات شما به اتمام رسد.

بازیابی مخاطبان گم شده در گوشی های اندروید
بازیابی مخاطبین گم شده در گوشی های اندروید 29

در این مقاله با دو روش از ساده ترین روش های بازیابی اطلاعات مخاطبین اندروید آشنا شدید، در صورتی که شما نیز روشی ساده را امتحان نموده و از آن نتیجه گرفته اید خوشحال خواهیم شد تا آنرا با ما و سایر مخاطبین وب سایت بایت گیت در میان گذارید.

بازیابی مخاطبان گم شده در گوشی های اندروید


برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور


keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا