برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

اینترنت بانک ملت خارج از کشور | همراه بانک ملت در خارج از کشور

اینترنت بانک ملت خارج از کشور: بانکداری اینترنتی امروزه یکی از مدرن ترین روش ها است تا افراد بتوانند در هر کجا از این کره خاکی که هستند و در هر کشوری که باشند به حساب های خود دسترسی پیدا کنند. یکی از این بانک ها، بانک ملت جمهوری اسلامی ایران است که شرایطی را فراهم کرده تا شما بتوانید از سایر کشورها نیز به خدمات این بانک و همراه بانک ملت در خارج از کشور دسترسی لازم را داشته باشید و بتوانید از حساب های ریالی خود در این بانک استفاده نمایید. در ادامه مطلب از سایت اسپای 24 ما را همراهی کنید.

آیا اینترنت بانک ملت خارج از کشور در دسترس هستند؟

طبق آمار اعلام شده، در خارج از کشور در حدود 33 بانک و موسسه مالی و اعتباری ایرانی فعال بوده و از طریق اینترنت بانک، خدماتی از قبیل دریافت موجودی، انتقال وجه، دریافت صورتحساب و بسیاری از خدمات دیگر را دریافت می کنند.

یکی از این بانک ها، بانک ملت است که خدماتی مانند اینترنت بانک ملت خارج از کشور را در اختیار ایرانیانی که در خارج از کشور زندگی می کنند از طریق اینترنتی قرار داده است تا بتوانند به سهولت به حساب های خود در این بانک دسترسی داشته و از آن استفاده نمایند. شما نیز در صورت داشتن حساب در این بانک و در صورتی که در خارج از کشور ساکن باشید، می توانید از طریق اینترنت بانک به حساب های خود در این بانک ایرانی دسترسی پیدا کنید.

همراه بانک ملت در خارج از کشور

بانکداری اینترنتی اشخاص حقیقی در همراه بانک ملت در خارج از کشور

بانک ملت از طریق سامانه خود تلاش کرده تا بر اساس استانداردهای جهانی به مشتریان خود در سراسر کشورهای جهان، خدمات و اینترنت بانک ملت خارج از کشور را ارائه نماید. شما می توانید از طریق این سامانه و با خیالی آسوده مراودات مالی خود را انجام دهید زیرا گواهینامه امنیت بین المللی را دارا می باشد. تنها کافی است تا با گرفتن رمز ورود و نصب نرم افزار مورد نظر بانک، هرگونه نقل و انتقال خود را به سهولت انجام دهید.

اینترنت بانک ملت خارج از کشور

فعال سازی اینترنت بانک ملت خارج از کشور برای ساکنان خارج از کشور

در قدم اول باید به یکی از شعب بانک ملت مراجعه کرده و فرم درخواست بانکداری اینترنتی را تکمیل نمایید. پس از انجام مراحل و ارائه مدارک لازم، رمز اینترنتی دریافت خواهید کرد و در این زمان به سامانه اینترنتی بانک ملت مراجعه کرده و رمز خود را وارد و امتحان نمایید. شما می توانید برای همراه بانک ملت در خارج از کشور به سامانه اینترنتی بانک ملت خود با وارد کردن رمز عبور، شناسه و رمز دسترسی داشته باشید. حال پس از ورود باید اولین کاری که انجام می دهید تغییر رمز عبور باشد.

نکته: در صورتی که تا 10 روز این کار را انجام نداده و رمز خود را تغییر ندهید، باید مجددا برای دریافت رمز به بانک مراجعه کنید.

استفاده از همراه بانک در خارج از کشور

خدماتی که همراه بانک ملت در خارج از کشورر ارائه می دهد:

این بانک با کمک سیستم بانکداری اینترنتی خدماتی از قبیل:

  • انتقال وجه
  • مدیریت حساب
  • قبض و شارژ
  • چک
  • کارت
  • تسهیلات و سایر خدمات

را ارائه می دهد.

در برخی از کشورها شعب بانک ملت وجود دارد که شما می توانید در صورت ساکن بودن در آن کشورها و شهرهای بخصوص، به طور مستقیم به این شعب بانک ملت مراجعه کرده و به حساب های خود دسترسی داشته و از اینترنت بانک ملت خارج از کشور استفاده نمایید. اما در صورتی که این امکان برای شما فراهم نیست و یا حساب ریالی شما در یکی از شعب این بانک در ایران قرار دارد، می توانید از طریق استفاده از خدمات بانکداری اینترنتی و با کمک گوشی، تبلت و یا کامپیوتر خود به حساب های خود دسترسی داشته و از آنها استفاده نمایید.

مشکلات ناشی از عدم دسترسی افراد به اینترنت بانک ملت خارج از کشور

متاسفانه بسیاری از افرادی که در داخل کشور دارای حساب در بانک ها از جمله بانک ملت هستند، با مشکلاتی مواجه شده اند که باعث شده تا نتوانند به حساب های خود در این بانک دسترسی داشته باشند. این افراد غالبا یا در حال تحصیل هستند که نیاز به پول خود دارند و یا با این پول به کار و تجارت پرداخته و مراودات مالی خود را انجام می دهند که قطعا در هر صورت این عدم دسترسی مشکلاتی را برای این افراد در خارج از کشور ایجاد خواهد کرد.

به منظور برطرف کردن این مشکلات و نیاز مبرم این افراد به پول موجود در حساب ها، موجب شده تا این افراد به سایت هایی مراجعه کرده و با تغییر کاربری و آی پی های خود بتوانند از طریق این سایت های رابط، به موجودی ریالی خود دست پیدا کرده و از آنها استفاده نمایند. اما آیا ایجاد این محدودیت برای مشتریان بانک ها و همراه بانک ملت در خارج از کشور درست است؟

تنها راه باقیمانده برای افرادی که به دلایل مختلف نمی توانند از حساب خود در این بانک ها و اینترنت بانک ملت خارج از کشور استفاده کنند، شرکت ها و سایت های رابط است که این کار را برای این افراد انجام می دهند. برای دانستن چگونگی کار و انجام پروسه لازم برای این کار، لازم است تا با پشتیبانی این سایت ها در ارتباط باشید و در صورت تمایل همکاری های لازم را انجام دهید.

این سایت ها فایل کانفیگ ماژول را جهت ویرایش باز کرده و به آدرس مشخص شده مراجعه می کنند و سپس تغییرات لازم را در این آدرس ایجاد کرده و پورت مشخصی برای شما ساخته می شود. شما با تماس با پشتیبانی می توانید درخواست فعال سازی پورت مورد نظر خود را داشته باشید.

استفاده از همراه بانک ملت در خارج از کشور

دلایل عدم دسترسی به حساب های بانکی داخلی در خارج از کشور

برخی مشکلات اقتصادی و سیاسی کشور ایران با سایر کشورها در زمانی خاص باعث شده بود تا بانک های ایرانی از جمله بانک ملت مورد تحریم قرار گرفته و این موضوع باعث شده بود تا افرادی که ساکن خارج از کشور بودند ولی در این بانک حساب داشتند، نتوانند به اینترنت بانک ملت خارج از کشور دسترسی پیدا کنند. در این زمان از طریق سایت های جانبی انتقال و دسترسی به حساب ها انجام می شد و این سایت ها به عنوان یک پل ارتباطی این کار را برای افرادی که ساکن خارج از کشور بودند اما در ایران حساب داشتند، انجام می دادند.

دسترسی به اینترنت بانک از خارج از کشور

قطع دسترسی برخی از افراد به اینترنت بانک ملت خارج از کشور

البته به تازگی برخی از مشتریان این بانک که ایرانی بوده اما در خارج از کشور زندگی می کنند، با مشکلاتی ارتباطی با این بانک مواجه شده اند که به نقل از خبرگزاری های معتبر داخل کشوری، دلیل آن نداشتن کارت ملی هوشمند بیان می شود.

با توجه به به روز رسانی که در سامانه اینترنتی این بانک صورت گرفته، برخی از افراد مقیم در خارج از کشور دیگر به این بانک و حساب های ریالی خود در آن دسترسی نداشته و نمی توانند مراودات مالی خود را به راحتی انجام دهند و یا به طور کلی نمی توانند وارد حساب خود شوند و کارهای بانکی را انجام دهند.

در واقع شاید بتوان اینگونه گفت که برخی از مشتریان این بانک که کارت ملی هوشمند ندارند، توسط این بانک تحریم شده و نمی توانند از حساب های ریالی خود و همراه بانک ملت در خارج از کشور استفاده کنند و هرگونه مراوده مالی داشته باشند و یا پول خود را جا به جا نمایند. البته این افراد نمی توانند اقدام به دریافت کارت ملی هوشمند کرده و شدیدا با مشکل مواجه شده اند و به دنبال راهکاری هستند تا بتوانند مشکل خود را انجام دهند. متاسفانه ظاهرا طبق قوانین مشخص شده کارت ملی نیز به این افراد داده نمی شود که این موضوع مشکلات آنان را چند برابر کرده است.

با توجه به این مشکلات و نیاز افراد به حساب های خود در این بانک، افراد با کمک آی پی دیگر و تغییراتی که در آی پی حساب های خود می دهند و  از طریق برخی از سایت ها و شرکت های رابط و راهنما در این زمینه و تغییر آدرس خود راهی برای دسترسی به حساب های خود پیدا کرده اند تا بتوانند مراودات مالی خود را انجام دهند. سایت اسپای 24 نیز یکی از این سایت های رابط است که می تواند به شما در حل مشکلات اینترنت بانک ملت خارج از کشور کمک کرده و راهنمایی های لازم را داشته باشند.

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا