برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

بررسی روش های برداشتن رمز گوشی اندروید

امروزه تاکید می شود که حتما برای گوشی های خود یک رمز قرار دهید تا افراد ناشناس نتوانند به راحتی به اطلاعات گوشی دسترسی پیدا کنند. همین امر سبب ایجاد دغدغه ای برای برداشتن رمز گوشی اندروید می شود زیرا گاهی اوقات امکان دارد رمز گوشی خود را فراموش کنید یا ممکن است رمز گوشی خود را چندین بار اشتباه وارد کنید در نتیجه گوشی قفل شود به همین علت مجبور می شوید که به طریقی قفل گوشی را باز کنید در این مقاله به بررسی تکنیک های برداشتن رمز گوشی اندروید می پردازیم.

نحوه ی برداشتن رمز گوشی اندروید

گوشی های هوشمند جدید برای قفل و رمز صفحه روش های جدیدی را ابداع کرده اند که شامل کشیدن الگو، فیس آیدی و پین کد می باشد. برای برداشتن رمز گوشی اندروید ترفندها و راحل های بسیاری وجود دارد که توسط آن ها می توانید بدون از دست دادن اطلاعات آن، رمز گوشی فراموش شده را بشکنید.

یکی از روش های برداشتن رمز گوشی اندروید ریست فکتوری می باشد برای این عمل در ابتدا باید گوشی خود را خاموش کنید سپس یکی از کلیدهای ولوم کم یا زیاد را بسته به مدل و برند گوشی لمس کنید و همزمان کلید خاموش روشن گوشی را فشار دهید در این صورت صفحه ی بازگشت به تنظیمات کارخانه برای شما به نمایش درمی آید. و به این ترتیب گوشی به حالت کارخانه برمی گردد و قفل گوشی شکسته می شود. با فشردن گزینه reboot گوشی مجدد روشن می شود و رمز گوشی از بین می رود.

برداشتن رمز گوشی اندروید

برداشتن رمز گوشی اندروید با تکنیک بدون فعال بودن تیک usb

یکی دیگر از روش های برداشتن رمز گوشی اندروید این است که گزینه ی usb را در قسمت تنظیمات گوشی فعال کنید.usb در تنظیمات گوشی به منظور عیب یابی به کار می رود با استفاده از نرم افزار Aroma عیب یابی گوشی فعال می شود. زمانی که گوشی شما قفل می شود با وارد کردن عدد 1 و اینتر یا تایپ عدد 2 و اینتر گوشی به حالت کارخانه برمی گردد و ریست می شود بدین ترتیب این عمل سبب برداشتن رمز گوشی اندروید می شود.

در صورتی که با دو روش گفته شده موفق به برداشتن رمز گوشی اندروید نشدید می توانید به گوشی یا تبلت خود فلش را متصل کنید بدین ترتیب قفل گوشی شکسته می شود اما ایرادی که این روش دارد این است که سبب از بین رفتن کلیه ی اطلاعات گوشی می شود اما باز هم جای نگرانی وجود ندارد زیرا شما می توانید گوشی خود را ریکاوری کنید و اطلاعات آن را باز گردانید.البته امروزه تمام گوشی های هوشمند دارای فضای ابری هستند و از اطلاعات خود بکاپ می گیرند و با ایمیل شما در ارتباط هستند به همین علت بازگرداندن اطلاعات گوشی کاری آسان و بدون دردسر است.

برداشتن رمز گوشی اندروید

برداشتن رمز گوشی اندروید با نرم افزار dr.fone-unlock

یکی از برنامه های قدرتمند و قوی برای برداشتن رمز گوشی اندروید نرم افزار dr.fone-unlock می باشد. برای استفاده از این نرم افزار در مرحله اول باید این نرم افزار را در داخل رایانه ی شخصی خود نصب کنید سپس باید مراحلی را برای شکستن قفل گوشی انجام دهید که عبارتند از:

·        برنامه ی dr.fone-unlock را در گوشی خود اجرا کنید سپس گزینه ی برداشتن قفل را انتخاب کنید.

·        گوشی خود را با کابل به رایانه ی شخصی خود متصل کنید و گزینه ی شروع را انتخاب کنید.

·        پنجره ای برای شما باز می شود که در آن مدل و برند گوشی خود را باید وارد کنید اگر مدل گوشی شما در پنجره ی باز شده نبود به معنای این است نرم افزار از برند گوشی شما پشتیبانی نمی کند.

·        پس از وارد کردن مدل گوشی باید گزینه ی بعدی را بزنید سپس گوشی خود را در حالت دانلود مود ری استارت قرار دهید. برای این عمل حتما باید گوشی موبایل را خاموش کرد و سپس کلید کم کردن ولوم و پاور را همزمان لمس کرد.

·        بعد از اینکه گوشی روشن شد گزینه ی ریکاوری را لمس کنید پس از آن عملیات برداشتن رمز گوش اندروید به طور خودکار انجام می گیرد.

برداشتن رمز گوشی اندروید

رفع قفل گوشی با روش ADM

Android device manager یکی از نرم افزارهایی است که بیشتر از قابلیت ردیابی آن برای گوشی های گم شده و دزدیده شده استفاده می شود. برای استفاده از این نرم افزار کافی است به جیمیل خود مراجعه کنید.در صورتی که گوشی شما به هر دلیلی قفل شد با ورود به جیمیل خود و طی کردن مراحل زیر می توانید اقدام به برداشتن رمز گوشی اندروید خود کنید.

·        نرم افزار ADM را از طریق رایانه ی خود یا حتی یک گوشی دیگر باز کنید.

·        سپس وارد اکانت جیمیل خود شوید.

·        زمانی که گوشی شما به اینترنت متصل باشد بعد از چند ثانیه موقعیت آن در نقشه نشان داده می شود.

·        در این زمان پنجره ای برای شما باز می شود در این پنجره باید گزینه ی قفل را انتخاب کنید.

·        سپس پلتفرم یا رمز جدید گوشی را در قسمت بعد وارد کنید.یک سوال از شما پرسیده می شود که به منظور حفظ امنیت اطلاعات شما می باشد که باید به آن پاسخ مناسبی دهید. در انتها کلید قفل را بزنید حدود 5 دقیقه زمان می برد تا رمز جدید جایگزین رمز قبلی شود.

برداشتن رمز گوشی اندروید

رفع قفل گوشی با نرم افزار Android lock screen removal

یکی دیگر از نرم افزارهایی که به وسیله ی آن می توانید به راحتی پترن و الگوی گوشی را بشکنید نرم افزار Android lock screen removal می باشد.این نرم افزار برای برداشتن رمز گوشی اندروید به کار می رود مراحل این نرم افزار عبارتند از:

·        در مرحله اول باید نرم افزار را در رایانه شخصی دانلود و نصب کرد

·        گوشی را با کابل به رایانه ی شخصی خود متصل کنید صفحه ی گوشی در رایانه نشان داده می شود حال باید روی گزینه حرکت ابزار کلیک کنید

·        کافی است روی گزینه ی شروع کلیک کنید آنگاه رایانه به طور خودکار ریکاوری را آغاز می کند.ریکاوری گوشی موبایل با توجه به سرعت اینترنت چند دقیقه طول می کشد.

·        در تمام مراحل ریکاوری گوشی باید به رایانه متصل باشد

·        پس از پایان ریکاوری قفل گوشی برداشته می شود و شما به راحتی به گوشی خود دسترسی پیدا می کنید.

برداشتن رمز گوشی اندروید

بازکردن قفل گوشی با انتقال فایلی با استفاده از فلش

یکی از روش های هیجان انگیز برای رفع قفل گوشی این است که یک دیتابیس خالی را جایگزین دیتابیس قفل صفحه ی گوشی کنید. به این صورت که در مرحله ی اول باید بوتلودر گوشی را از قفل خارج کنید فایل ریکاوری را دانلود و آن را نصب کنید گوشی موبایل را فلش می کنیم و بدین ترتیب دیتابیس صفحه قفل را حذف می کنیم این روش حذف قفل گوشی بیشتر در گوشی های هوآوی مورد استفاده قرار می گیرد.یکی دیگر از نرم افزارهای پرکاربرد برای رفع قفل گوشی imyfone lockwiper می باشد.

این نرم افزار تا حدی قوی می باشد که قادر است تمام پسوردهای عددی، پین کدها، اثر انگشت و حتی تشخیص چهره را حذف کند بدون این که اطلاعات گوشی شما از بین رود.روش حذف قفل گوش بدون از دست دادن اطلاعات این گونه است که بعد از نصب نرم افزار اطلاعات گوشی خود را وارد کنید سپس گزینه ی بعدی را انتخاب کنید و گوشی را با کابل به کامپیوتر وصل کنید در انتها گوشی را در حالت دانلود قرار دهید و دکمه شروع برای خارج شدن از قفل را بزنید.

برداشتن رمز گوشی اندروید

رفع قفل گوشی با از دست دادن اطلاعات با نرم افزار imyfone lockwiper

در مرحله اول نرم افزار imyfone lockwiper را دانلود و در رایانه ی شخصی خود دانلود کنید. و گوشی را به کامپیوتر متصل کنید. بعد از انتخاب گزینه ی از بین بردن قفل دکمه شروع را بزنید بعد از این که اطلاعات گوشی از بین رفت دکمه شروع خروج از قفل را بزنید بعد از آن پیامی به گوشی شما ارسال می شود که نحوه ی رفع قفل گوشی را مرحله به مرحله به شما توضیح می دهد به دقت تمام مراحل گوشی را اجرا کنید تا قفل گوشی از بین برود.


برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور


 

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا