ساده ترین روش هک واتس اپ از راه دور اندروید

برنامه هکر واتساپ دیگران | WhatsApp

برنامه هکر واتساپ دیگران , هک واتس اپ ، هک واتساپ طرف مقابل ، خواندن پیام واتس اپ دیگران نفوذ به واتساپ دیگران

هک واتس اپ

بهترین ابزار هک کردن WhatsApp

اگر پاسخ این سوال را می یابید ، جواب این است که بله ، هک کردن WhatsApp به شرط داشتن ابزارهای مناسب برای انجام کار امکان پذیر است. با این حال ، واتس اپ ایمن است اما باز هم این خطر هک شدن واتس اپ وجود دارد. با داشتن تعداد زیادی نرم افزار و ابزار این روزها هک کردن دیگر کار سختی نیست. بهترین کار این است که شما حتی برای هک کردن برنامه هایی مانند واتس اپ نیازی به متخصص فنی ندارید.

هک واتس اپ ، هک واتساپ طرف مقابل ، خواندن پیام واتس اپ دیگران ، نفوذ به واتساپ دیگران
برنامه هکر واتساپ دیگران | WhatsApp 4

روش هایی برای هک کردن WhatsApp

بله ، شما همچنین می توانید WhatsApp را بدون هیچ گونه آگاهی از فناوری یا برنامه نویسی هک کنید.

برنامه هکر واتساپ دیگران
برنامه هکر واتساپ دیگران | WhatsApp 5

  1. برخط 

اینترنت بهترین منبع برای هکرها برای یافتن ابزار مناسب برای انجام کار است. روشهای مختلفی برای هک کردن WhatsApp در اینترنت وجود دارد و پیوندهای بیشماری وجود دارد که محقق وب هنگام مرور با آن روبرو می شود. کسی که مایل به انتخاب راه حل صحیح باشد ، درخواست می کند که جزئیات شماره مورد نظر مانند شماره تلفن همراه خود را هک کند. فقط چند ثانیه طول می کشد و اطلاعات برای هکر نمایش داده می شود.

اگر می خواهید فعالیت های فرزندانتان و دخالت پنهانی آنها در برنامه ها را کنترل کنید ، این روش کاملاً مفید است. همچنین اگر هیچ هدف حساسی در پشت هک وجود نداشته باشد و فقط برای تفریح باشد این روش قابل اعتماد است. توجه داشته باشید اگر اتصال اینترنت شما آهسته است ، زمان بیشتری برای نمایش نتایج خواهد داشت.

۲٫ روش ناسزاگویی

نفوذ به واتساپ دیگران :

این روش هک کردن قطعاً روشی آسان نیست. برای استفاده از این روش باید از نظر فنی صحیح باشید و روند کار را به صورت مؤثر انجام دهید. در اینجا ، از آدرس دستگاه MAC برای جاسوسی در هر حساب WhatsApp استفاده می شود و امکانات لازم را برای استفاده از همان WhatsApp در تلفن های مختلف با همان آدرس MAC فراهم می کند. شما فقط باید اطمینان حاصل کنید که اطلاعات مربوط به دستگاه مورد نظر را در اختیار دارید و این باعث می شود تا آن را به راحتی به دستگاه خود فریب دهید.

این روش هک کردن واتس اپ کمی پیچیده است. به همین دلیل است که فرد باید دانش فنی داشته باشد. در مورد نیاز به یادآوری آدرس دستگاه MAC باشید.فقط کافی است فقط به آدرس دستگاه مورد نظر توجه داشته باشید و سپس آن را بر روی تلفن خود فریب دهید.

در مورد Android ، برای نظارت بر وضعیت و بیرون کشیدن آدرس MAC Wi-Fi باید به تنظیمات تلفن بروید. در مورد کاربران آیفون ، باید به تنظیمات عمومی بروید و سپس آدرس Wi-Fi را پیدا کنید. برای کاربران Blackberry ، به دستگاه بروید و اطلاعات مربوط به وضعیت و سپس به آدرس WLAN MAC مراجعه کنید.

حساب واتس اپ را با شماره تلفن هک کنید

همچنین هک کردن حساب WhatsApp از طریق پاسخ دادن به تماس تصویری امکان پذیر است

بله ، ممکن است کمی عجیب به نظر برسد که آیا WhatsApp می تواند از طریق تماس ویدیویی هک شود. اما ، درست است که WhatsApp را می توان از طریق تماس های ویدیویی نیز هک کرد.

هکرهای خبره می توانند به راحتی از راه دور کنترل تلفن را بدست آورند. هکرهای خبره به راحتی می توانند با استفاده از WhatsApp یک تماس ویدیویی برقرار کنند و کاربر در پاسخ به آن به آنها کمک می کند تا واتس اپ خود را به راحتی هک کنند.

خواندن پیام های Whatsapp شخصی بدون داشتن تلفن آنها؟

هک واتساپ طرف مقابل : نفوذ به واتساپ دیگران

از طریق انتقال – WhatsApp از طریق Google Drive Backup

با این حال ، یکی دیگر از روش های هک برای خواندن WhatsApp شخص دیگری بدون دسترسی به تلفن آنها ، انتقال واتس اپ در پشتیبان گوگل درایو است.

شما باید از این واقعیت آگاه باشید که نسخه پشتیبان تهیه Google Drive تمام فایلها و پیامهای چندرسانه ای را به حساب Google Drive کاربر ذخیره می کند.

خوب ، برای استفاده از درایو Google باید چند مرحله انجام دهید تا پیام های WhatsApp دریافت کنید.

در مرحله اول ، دستگاه باید با درایو Google همگام سازی شود. در مرحله بعد ، سرویس های Google Play باید از قبل بر روی دستگاه نصب شده باشد.

مطمئناً حساب Google Drive باید دارای فضای خالی باشد تا بتواند به راحتی تمام داده های WhatsApp را ذخیره کرده و تلفن نیز برای انجام پشتیبان گیری نیاز به فضای خالی داشته باشد.

مراحل ذکر شده در زیر می تواند به شما کمک کند بدون دسترسی به تلفن آنها از طریق انتقال آسان WhatsApp از طریق پشتیبان گیری از Google Drive به پیام های WhatsApp شخص دیگری دسترسی داشته باشید.

در مرحله اول ، از همه پیام های WhatsApp از دستگاه در حساب درایو گوگل نسخه پشتیبان تهیه کنید.

ثانیا ، حساب را به تلفن جدیدی که برای انجام تهیه نسخه پشتیبان از آن استفاده خواهید کرد ، اضافه کنید.

مطمئن شوید که شماره تلفن مشابه شماره تلفن جدید است

اکنون برنامه WhatsApp را بر روی تلفن هوشمند نصب کنید ، در مرحله بعد باید شماره تلفن را تأیید کنید و اکنون پیام ها را از Google Drive بازیابی کنید.

پس از اتمام مراحل ترمیم ، بر روی گزینه Next کلیک کنید و این پیام ها ، گپ های جلوی شما را نشان می دهد.

پس از اتمام این کار ، می توانید پرونده های رسانه را نیز بازیابی کنید.

روش های مرسوم وجود دارد که مطمئنا گزینه آسان برای هک کردن نیست و شما را برای انجام مراحل هک چندین مرحله طی می کند. اما ، برای اینکه هک کردن یک فرآیند آسان انجام شود ، می توانید برخی از ابزارهای بزرگ هک کردن را نیز به صورت آنلاین خریداری کنید که بیشتر کارها را بطور خودکار انجام می دهد.باعث صرفه جویی در وقت و ساده تر شدن روند می شود. اگر حاضر هستید مقداری پول خرج کنید می توانید ابزار هک شخص ثالث را خریداری کنید ، در غیر اینصورت می توانید مدتی را صرف آزمایش روش های متداول کنید.

در حقیقت ، هک کردن یک فرایند اخلاقی برای دنبال کردن نیست ، اما در بعضی موارد این امر ضروری می شود که مراقب فعالیت های فرزندان خود و غیره باشید.

از طرف دیگر همچنین نباید اجازه دهید تلفن شما توسط شخصی که ممکن است سعی در هک کردن آن داشته باشد برای گرفتن اطلاعات شخصی یا حرفه ای شما هک شود. برای اینکه در برابر هکرها ایمن باشید ، مطمئن شوید که آنتی ویروس قابل اعتماد در تلفن هوشمند خود دارید ، برخی از لینک های ناشناخته را باز نکنید و حتی روی آنها کلیک نکنید. آنها ممکن است حاوی ویروس باشند. اطمینان حاصل کنید که از تلفن خود با استفاده از الگوی شماره PIN / رمز عبور / صفحه محافظت می کنید.

حتما تلفن خود را به کسی هدیه ندهید. وقتی صحبت از هک شدن می شود ، بعضی اوقات می تواند مضر باشد. بنابراین اطمینان حاصل کنید که هوشیار باشید بخصوص هنگامی که داده های حساس در تلفن هوشمند خود ذخیره کرده اید. هکرها در همه جا وجود دارند و هک کردن در مواقعی که هدف اخلاقی باشد ، می تواند مفید باشد. در بعضی مواقع به خیلی کمک می کند ، بنابراین در هر کجا که لازم باشد می توان از آن استفاده کرد.

نحوه بازیابی حساب هک شده واتساپ

برنامه هکر واتساپ دیگران : نفوذ به واتساپ دیگران

در ماه های اخیر ، تعدادی از مردم قربانی هک های واتساپ شده اند. افراد در حال از دست دادن حساب های خود هستند و روند پیچیده بازیابی یک حساب هک شده به معنای این است که آنها بازگشت دوباره به برنامه را دشوار می کنند. به همین دلیل است که این راهنما را گردآوری کرده ایم. ما می خواهیم یک مرور کلی درباره نحوه بازیابی حساب هک شده واتساپ برای شما ارائه دهیم.

۱٫ هک کردن وب واتساپ

برنامه هکر واتساپ دیگران : نفوذ به واتساپ دیگران

این رایج ترین نوع هک واتساپ است . خوشبختانه ، این نیز ساده ترین حالت برای بازیابی است. همانطور که می دانید Whatsapp کد QR به شما می دهد.سپس می توانید این کد را اسکن کرده و به صورت آنلاین به Whatsapp وارد شوید. در حالی که به صورت آنلاین وارد Whatsapp می شوید ، اعلان های مداوم از طریق تلفن خود دریافت خواهید کرد که می گویند در جای دیگر وارد سیستم شده اید. دلیل این امر این است که شخصی کد QR شما را در اختیار داشته و به صورت آنلاین وارد سیستم شده است.

خوشبختانه ، اصلاح این مشکل ساده است. تنها کاری که باید انجام دهید ضربه زدن به اعلانی است که پدیدار می شود و از همه مکانهایی که حساب شما به سیستم وارد شده است خارج شوید. شانس وجود دارد که آنها دوباره وارد سیستم نشوند ، به این معنی که اکنون حساب شما به طور کامل بازیابی شده است.

۲٫ نصب مجدد Whatsapp

برنامه هکر واتساپ دیگران : خواندن پیام واتس اپ دیگران

هر بار که واتساپ را مجدداً نصب کنید ، یک کد جدید به حساب شما اختصاص می یابد. این به طور خودکار از هر کس دیگری که ممکن است به حساب واتساپ شما دسترسی پیدا کند ، خارج خواهد شد. از آنجا که حساب واتساپ شما به طور مستقیم با شماره تلفن شما گره خورده است ، حذف برنامه و نصب مجدد آن به شما امکان می دهد تا اکثریت قریب به وقت به حساب خود دسترسی پیدا کنید. برخی از افراد در واقع چندین بار در هفته حساب واتساپ خود را حذف و نصب مجدد می کنند. تا زمانی که همیشه شماره تلفن و سیم کارت مشابه خود را در تلفن خود داشته باشید ، بدون هیچ مشکلی به حساب خود دسترسی خواهید داشت.

۳٫ احراز هویت دو عاملی

هک واتساپ طرف مقابل : خواندن پیام واتس اپ دیگران

اگر حساب شما به طور مداوم هک می شود ، می خواهید تأیید هویت دو عامل را در حساب خود تنظیم کنید. فقط می توانید این مورد را از تلفنی تنظیم کنید که در وهله اول حساب واتساپ ایجاد کرده است. با این کار ، یک کد شش رقمی تنظیم می کنید. اگر شخصی بخواهد به دور از تلفن شما به حساب شما دسترسی پیدا کند ، به این کد شش رقمی نیاز دارد. بنابراین ، مگر اینکه یک keylogger روی گوشی خود نصب کنید (شانس این امر بسیار باریک است) ، دیگر هرگز هک نخواهید شد. با فعال کردن تأیید هویت دو عاملی ، سایر دستگاههایی که به حساب Whatsapp شما وارد شده اند ، خارج خواهند شد.

۴- با پشتیبانی Whatsapp تماس بگیرید

هک واتساپ طرف مقابل ، خواندن پیام واتس اپ دیگران

این تا حدودی یک روش “آخرین راه حل” است ، بیشتر به این دلیل که باید بتوانید از یکی از دو روش قبلی برای دسترسی به حساب کاربری خود استفاده کنید. با این حال ، اگر واقعاً نمی توانید ، با پشتیبانی واتساپ در تماس باشید (می توانید آن را در برنامه بیابید) و آنها از شما درخواست تأیید می کنند که شما صاحب حساب هستید. به خاطر داشته باشید که این فرایندی است که می تواند چند هفته طول بکشد ، بنابراین شما واقعاً می خواهید یکی دیگر از روش های دیگر را امتحان کنید ، زیرا احتمال بیشتری برای کمک به شما برای بازیابی حساب کاربری خود دارند.

همانطور که مشاهده می کنید ، اگر می دانید چه کاری انجام می دهید ، یک حساب واتساپ هک شده خیلی سخت نیست. بعد از اینکه حساب خود را بازیابی کردید ، مطمئن شوید که می توانید دستگاه خود را برای بدافزار و موارد مشابه اسکن کنید. همچنین رمزهای عبور دیگری را که ممکن است داشته باشید تغییر دهید. این تضمین می کند که شما هرگز مجبور نخواهید شد دوباره با یک تلاش هکری مقابله کنید.

  • برنامه هکر واتساپ دیگران
  • هک واتساپ طرف مقابل
  • خواندن پیام واتس اپ دیگران
  • نفوذ به واتساپ دیگران


برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور


keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا