برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دورکنترل گوشی از راه دور برنامه برای کنترل اعضای خانواده

برنامه هک ایمو برای گوشی های اندروید و iOS

هک ایمو imo یک پیام رسان فوری با ویژگی های تماس ویدیویی و صوتی است. ممکن است به اندازه پیام رسان هایی مانند واتس اپ یا اینستاگرام محبوب نباشد؟ در اینجا برنامه ای را ارائه می دهیم که بهترین فناوری را در خود جای داده است تا بهترین نتایج نظارتی را که می توانید از آنها بخواهید به شما ارائه دهد.

آیا امکان هک ایمو وجود دارد : بله

برای نصب ساده و کوتاه فقط به یک بار دسترسی به دستگاه هدف نیاز دارید فرقی نمی کند حساب ایمیو دستگاه هدف شما با رمز محافظت شده باشد فرقی نمی کند پیام حذف شود یا خیر. شما قبل از حذف آن را دریافت خواهید کرد شما بچه ها و کارمندان هرگز نمی دانید که حساب ایمو تحت کنترل است.

آنها ممکن است با هر کسی از جمله کل افراد غریبه صحبت کنند و آنها ممکن است بدون در نظر گرفتن پیامدهای آن با هر کسی عکس یا فیلم به اشتراک بگذارند. در این حالت یک ابزار جاسوسی می تواند به شرکای شما کمک کند تا ایمو را هک کرده و تمام شک و تردیدهای خود را پایان دهند. بر روی کل IMO گپ بزنید. با پیام های ارسالی و دریافت شده با تمبرهای دقیق تاریخ و زمان SPY24 ویژگی های نظارت im و همچنین بسیاری از ویژگی های مفید دیگر را در اختیار شما قرار می دهد.

برنامه هک ایمو برای گوشی های اندروید و iOS

  • SPY24 تسهیلات به شما می دهد:
  • تمام گپ های ورودی IMO را ردیابی کنید.
  • چت های گروهی را با جزئیات مشاهده کنید
  • مشاهده تمبرهای زمان و تاریخ.
  • به تمام اطلاعات IMO ضبط شده مستقیماً از داشبورد SPY24 دسترسی پیدا کنید.

سؤالات متداول


آیا می توانم از راه دور پیام های IMO را رصد کنم؟


بله ، برای این کار باید دستگاه هدف خود را ریشه یابی کنید. برنامه نیاز به نصب یک بار در دستگاه مورد نظر برای نظارت و ثبت نام با شناسه ایمیل و رمز عبور دارد. پس از آن می توانید از راه دور تمام گفتگوهای IMO را در کنترل پنل کنترل کنید.

آیا می توانم پیام های IMO را بر روی تلفن غیر ریشه ردیابی کنم؟

نه نمی توانی. برای دسترسی به پیام های ورودی-خروجی IMO به تلفن خود نیاز دارید. شما باید Root Permission را در دستگاه نظارت خود بدهید. خیر

آیا می توانم پیام های IMO حذف شده را با استفاده از SPY24 نظارت کنم؟

SPY24 در زمان واقعی کار می کند ، بنابراین پیام های ارسال شده در حساب شما فقط چند ثانیه طول می کشد. پیام های IMO به تلفن همراه شما حذف می شوند و می توانید آن را در کنترل پنل کنترل کنید.

آیا ایمو هک میشود؟

بله با برنامه ما میتوانید کوشی شخص کنترل کامل داشت باشید.

بهترین روش هک ایمو imo از راه دور

نرم‌ افزار حرفه ای سامانه کنترل و ردیابی گوشی موبایل افراد خانواده (SPY24)، این قابلیت را دارد تا در حوزه کنترل والدین، خدمات کنترل و مانیتورینگ پیام‌ های رد و بدل شده در پیام‌ رسان ایمو imo را در اختیارتان قرار دهد. حال در رابطه با نحوه استفاده از نرم‌ افزار (SPY24) برای هک ایمو imo در راستای محافظت و مراقبت از خانواده و فرزندان خواهیم پرداخت.

نامه هک ایمو imo و کنترل پیام ها

ایمو imo تا کنون بالای پانزده میلیون بار از مارکت گوگل Google Play Store دانلود شده است و علاوه بر آن در پلفرتوم های کامپیوتر و آیفون نیز چندین میلیون بار این ابزار استفاده شده است. از قابلیت های متمایز این نرم افزار می توان به ساپورت مسنجرهای معروف نظیر چت فیس بوک، گوگل تاک، ICQ، AIM، یاهو مسنجر که در محیط نرم افزار می باشند اشاره کرد.

نرم افزار هک و کنترل ایمو imo به والدین اجازه می دهد تا بتوانند کنترل دقیق و کاملی بر پیام های ارسالی و دریافتی مسنجر ایمو imo فرزندان خود را داشته باشند تا از امنیت کامل فرزندان خود در دنیای مجازی مطلع شوند… 

پس از نصب برنامه هک و کنترل ایمو imo افراد خانواده بر روی گوشی موبایل فرزندان، نرم افزار این اجازه را به (والدین) می دهد تا بتوانند کنترل و نظارت کاملی بر مسنجر ایمو imo گوشی فرزندان خود را داشته باشند.

هک ایمو
برنامه هک ایمو برای گوشی های اندروید و iOS 4

ویژگی های برنامه هک و کنترل ایمو imo

برنامه هک و کنترل ایمو imo به والدین امکان نظارت بر اکانت پیام رسان ایمو imo فرزندان و دیگر افراد خانواده را می دهد. والدین می توانند با استفاده از برنامه (SPY24) از قابلیت های زیر برخوردار شوند.

  •  کنترل و مشاهده تمام پیام های دریافت و ارسال شده از مکالمات مختلف ایمو imo
  •  مشاهده جزئیات هر پیام در ایمو imo همراه با تاریخ، نوع پیام و گیرندگان
  • ✔ دسترسی به آرشیو تمامی اطلاعات ایمو imo از طریق پنل کاربری
  • ✔ مشاهده تصاویر دریافتی و ارسال شده ایمو imo فرزندان
  • ✔ دریافت اطلاعات مخاطبین ایمو imo فرزندان
  • ✔ مشاهده پیام های حذف شده ایمو imo فرزندان شما
  • ✔ کنترل ایمو imo بدون نیاز به روت بودن گوشی موبایل


برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور



keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا