آموزش شناخت انواع هک و روش های مقابلهآموزش کامل هک و امنیت شبکه رایگانآیا اینستاگرام من هک شده است؟!برنامه های هک گوشی برای اندروید و ایفونبهترین برنامه های هک گوشی اندرویدی آیفونروش عالی برای ردیابی گوشیهک آیفونهک تلگرام و نظارت بر عملکرد

برنامه هک اینستاگرام برای ایفون

سلام دوستان عزیز و مشتری گرامی سایت SPY24  برنامه هک اینستاگرام برای ایفون یا همان اپل واقعی چگونه میتوانید اینستاگرام شخص را به صورت نامحسوس کنترل کنید می توانید از برنامه ما برای این کار استفاده کنید نیاز نیست که برنامه نصب شود شخص مورد نظر فقط نیاز دارید به اپل آیدی شخص مورد نظر و پسورد آن تمام اطلاعات گوشی شخص را می توانید کنترل کامل نسبت به گوشی های آیفون داشته باشید حتماً این را دقت داشته باشید قسمت بکاپ آیکلود حتماً باید روشن باشد و حتماً باید یک بار درخواست بکاپ در آیکلود داشته باشید.

برنامه هک اینستاگرام برای ایفون ۶ میلیون اکانت اینستاگرام هک شد! برنامه هک اینستاگرام دیگران برنامه هک اینستاگرام با گوشی اندروید ,برنامه هک اینستاگرام واقعی گروهی از هکرها ادعا کردند که از طریق اختلالی که در پلتفرم اینستاگرام ایجاد شده بود توانسته‌اند ۶ میلیون اکانت را هک کنند و حالا این اطلاعات را در وب‌سایت‌شان می‌فروشند.

این هکرها عموماً افراد مشهور مثل بازیگران، خواننده‌ها و سلبریتی‌های اینستاگرام با تیک آبی را هدف قرار دادند.

در لیستی که Daily Beast منتشر کرده نام بیش از ۱۰۰۰ فرد مشهور دیده می‌شود؛ از جمله این سلبریتی‌ها می‌توان به Selena Gomez خواننده آمریکایی اشاره کرد که دو روز پیش اکانتش هک شد.

اینستا‌گرام امروز در نامه‌ای هک شدن اکانت‌ها از طریق باگی که در پلتفرم به وجود آمده بود را تائید کرد اما از تعداد این اکانت‌ها حرفی نزد.

شبکه اجتماعی اینستا‌گرام ۷۰۰ میلیون اکانت دارد و ۶ میلیون اکانت هک شده رقم کمی به حساب نمی‌آید.

Doxagram؛ وب‌سایتی که اطلاعات به‌دست‌ آمده از اکانت‌های هک شده را می‌فروشد در حال حاضر در دسترس نیست و مشخص نیست که آیا اینستاگرام پشت این قضیه است یا خیر!

اینکه این وب‌سایت قابل دسترسی نیست خبر خوبی است اما موضوع مهم‌تر این است که در حال حاضر هکرها به اطلاعات افراد دسترسی دارند و این اطلاعات را می‌توانند از طریق دیگری به فروش برسانند.

همچنین اینستا‌گرام از کاربران بابت مشکل پیش آمده عذرخواهی کرده و اعلام کرده که امنیت کاربران از روز اول برایش مهم بوده و در حال رفع مشکل ایجاد شده است. گرچه باگ ایجاد شده در اینستا‌گرام مطمئناً به ضررش تمام خواهد شد و ضعف امنیتی این شرکت را نشان می‌دهد.

برنامه هک اینستاگرام با گوشی , با گوشی اندروید

برنامه هک اینستاگرام دیگران
برنامه هک اینستاگرام دیگران

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا