آموزش رایگان هک اینستاگرام مارکتینگ

برنامه instahack برای هک اینستاگرام در چند دقیقه

آیا تا به حال از برنامه instahack استفاده کرده اید؟ این برنامه یک برنامه بسیار قوی برای هک اینستاگرام می باشد، شما می توانید با استفاده از کاربرد ساده این برنامه تنها در چند دقیقه اینستاگرام هر شخصی را که می خواهید تنها با استفاده از آیدی اینستاگرام فرد مورد نظر هک کنید(دانلود برنامه SPY24)، کاربرد این برنامه خودکار می باشد و شما می توانید به راحتی و بدون هیچگونه کار خاصی از آن استفاده کنید.

برنامه instahack چیست ؟

این برنامه یک برنامه بسیار قوی برای نفوذ به سرور اصلی شبکه های اینستاگرام می باشد، شما در این برنامه آیدی شخص مورد نظر را به صورت دقیق وارد می کنید، پس از وارد کردن آیدی برنامه در سرور اینستاگرام این ایدی را جستجو می کند تا پسورد را پیدا کرده و برای هک اینستاگرام در اختیار شما قرار دهد.

نصب این برنامه بسیار ساده بوده و از یک روند خاص استفاده می کند، شما به راحتی می توانید برنامه خاص این اینستا هک را از گوگل یا گوگل پلی دریافت کنید و با انجام روش های بیان شده آن را بر روی گوشی همراه خود نصب کنید و کد نویسی برنامه را فعال کنید. دقت داشته باشید نصب برنامه instahack به یک رمز نیاز دارد که در بخش بعدی ارائه شده است.

instahack

روش نصب برنامه instahack :

برای نصب برنامه instahack روش بسیار خاصی وجود دارد که شما می توانید با استفاده از آن کد نویسی برنامه را فعال کنید، اگر قصد نصب این برنامه را برای هک اینستاگرام دارید به صورت دقیق روش های زیر را انجام دهید، دقت داشته باشید گزینه های نصب در برنامه به یکدیگر شباهت بسیار زیادی دارند، پس در انتخاب گزینه دقت داشته باشید و به هیچ عنوان اشتباه انتخاب نکنید زیرا کد نویسی برنامه اشتباه انجام می شود.

·         روی کلمه termux-setup-storage که در اولین گزینه مورد نظر ارائه شده است کلیک کنید.

·          سپس کلمه apt update  را  در گزینه های موجود در صفحه دوم پیدا کنید و روی آن کلیک کنید تا اپلیکیشن به صورت کامل با آخرین به روز رسانی آپدیت شود. دقت داشته باشید در زمان آپدیت اپلیکیشن به هیچ عنوان نباید روی گزینه خاصی کلیک کنید زیرا می توان آپدیت را با مشکل مواجه کند و تنظیمات برنامه به صورت کامل انجام نشود.

·          پس از آپدیت در چند دقیقه گزینه های صفحه سوم برای نصب برنامه instahack  در اختیار شما قرار خواهد گرفت، در بین گزینه های موجود گزینه pkg install python را پیدا کنید و روی آن کلیک کنید.

·          در صفحه چهارم در بین گزینه های موجود شما باید روی  گزینه pip install requests بزنید تا  کد نویسی برنامه به صورت دقیق برای نفوذ برنامه به سرور اینستاگرام انجام شود و صفحه پنجم برای شما نمایش داده شود.

·          در صفحه پنجم بین گزینه های جدید تنها روی گزینه cd/sdcard کلیک کنید، این گزینه به شما یک لینک نصب برای ورود به سرور اصلی اینستاگرام قرار می دهد، روی این لینک باید کلیک کنید تا دستگاه گوشی همراه شما به عنوان عضو اصلی سرور اینستاگرام شناخته شود.

·          پس دریافت لینک روی آن کلیک کنید و روی دستور cd instahack  کلیک کنید.

·         در صفحه آخر برنامه instahack به صورت کامل بر روی گوشی همراه شما نصب شده است و به سرور اصلی اینستاگرام دسترسی دارد، شما برای استفاده از نصب اصلی این برنامه باید رمز هک اینستاگرام را با نام python hackinsta.py وارد کنید تا شبکه اصلی برنامه به گوشی همراه شما اجازه فعالیت بدهد.

رمز دانلود اینستاهک : python hackinsta.py

دانلود اینستاهک

هک با استفاده از برنامه instahack :

تا اینجا شما به صورت کامل دانلود نصب برنامه instahack را فرا گرفتید، اگر شما بتوانید به صورت دقیق با استفاده از روش های ذکر شده نصب برنامه هک اینستاگرام را انجام دهید و در مرحله آخر رمز اصلی ورود به شبکه را وارد کنید، برنامه هک اینستاگرام اسپای 24 برای شما فعال می شود، پس از فعال شدن در برنامه یک گزینه با اسم هک کنید وجود دارد، شما برای هک اینستاگرام باید روی این گزینه کلیک کنید تا هک به صورت خودکار با استفاده از روش زیر شروع شود.

روش هک اینستاگرام با استفاده از برنامه هک اینستاگرام :

·         روی گزینه هک کنید در برنامه کلیک کنید، دقت داشته باشید گوشی همراه شما به یک اینترنت پرسرعت و قوی وصل باشد زیر هرگونه تاخیر می تواند باعث از بین رفتن زحمات شما و شروع دوباره هک باشد.

·         پس از کلیک کردن روی هک را شروع کنید یا هک کنید یک کادر پیشنهادی در اختیار شما قرار خواهد گرفت، در این کادر شما باید  یوزر اینستاگرام شخص مورد نظر را وارد کنید.

·         پس از وارد کردن آیدی اینستاگرام پیشنهادی حتما باید روی کلمه اینتر کلیک کنید تا یوزر مورد بررسی برنامه قرار گیرد، در غیر صورت هک اینستاگرام در همان مرحله می ماند، دقت داشته باشید در هک کلیک کردن به موقع روی کلمه اینتر بسیار مهم و تاثیرگذار می باشد.

·         پس از اینکه کلمه اینتر را زدید آیدی مورد نظر شما به بخش بررسی سرور اینستاگرام برای جستجو ارسال می شود، در این مرحله شما برای کارکرد کدنویسی برنامه instahack باید کلمه n را بزنید تا بررسی تکمیل شود و کد نویسی شود.

·         در این مرحله اولین بخش تکمیل کد نویسی انجام شده است و شما برای تایید بخش دوم کد نویسی باید روی عدد 0 یا 1 کلیک کنید تا فرآیند هک اینستاگرام تکمیل شود

·         دقت داشته باشید برای انتهای کار یعنی بعد از کلیک روی کلید های 1 و 0 حتما  روی کلمه اینتر کلیک کنید تا برنامه در یک بازه زمانی مشخص شروع به هک اینستاگرام کند.

برنامه هک اینستاگرام

آیا برنامه هک اینستاگرام رایگان است؟

یکی از بزرگترین سوالات کاربرانی که این متن را می خوانند رایگان بودن یا رایگان نبودن برنامه instahack می باشد، بسیاری از افراد به دلیل کارایی بالای برنامه هک اینستاگرام و در واقع کارایی باورنکردنی آن تصور دارند که نصب این برنامه در برابر دریافت هزینه می باشد، اما نصب برنامه instahack به صورت کامل رایگان می باشد و شما هیچ گونه هزینه را برای نصب آن پرداخت نخواهید کرد و همچنین کار کردن با برنامه از هک یک آیدی تا صد ها آیدی رایگان می باشد.

هدف ساخت برنامه instahack تنها ساخت یک ابزار واقعی برای هک اینستاگرام بوده و به هیچ عنوان هزینه از شما برای کارکرد و نفوذ به سرور اصلی اینستاگرام دریافت نمی شود، شما می تواند تنها با دسترسی به اینترنت پر سرعت وارد این برنامه شوید و هک اینستاگرام را آغاز کنید.

هک موفقیت آمیز instahack

موفقیت آمیز بودن هک :

پس از اینکه شما آیدی مورد نظر را به برنامه ارائه دهید و روند ذکر شده را انجام دهید، برنامه بین یک دقیقه تا یک ساعت برای هک اینستاگرام مورد نظر زمان نیاز دارد و مدت زمان مورد نیاز تنها به پیدا کردن ایدی در سرور بستگی دارد، در برخی از مواقع آیدی مورد نظر در چند دقیقه اول پیدا می شود اما در برخی از مواقع برنامه به جستجوی خود برای پیدا کردن آیدی مورد نظر شما تا چند ساعت ادامه خواهند داد.

پس از اینکه هک موفقیت آمیز باشد، برای شما یک پیام ارسال می شود که هک مورد نظر شما موفقیت آمیز بوده است و شما می توانید با آپلود اطلاعات، ایمیل آیدی، شماره تلفن آیدی و رمز آیدی اینستاگرام فرد مورد نظر دریافت کنید تا به راحتی آنها را در لاگین اینستاگرام وارد کرده و هک اینستاگرام را انجام دهید.

91617 تصویر6

دانلود فایل اطلاعات هک :

دقت داشته فایل مورد نظر که اطلاعات را به شما ارائه می دهد یک فایل txt  است، در صورتی که شما از برنامه خارج شوید و فایل را ببندید دیگر نمی توانید به فایل دسترسی داشته باشید و مجبور به هک دوباره خواهید بود، به همین دلیل پیشنهاد می شود از فایل مورد نظر یک عکس بگیرید تا اطلاعات را در گوشی خود به صورت ذخیره شده داشته باشید.

حتما فایل اطلاعات هک را ذخیره کنید.

همچنین می توانید با کلیک روی گزینه بارگیری اطلاعات و ذخیره در گوشی همراه، این اطلاعات را به صورت فایل بر روی گوشی همراه خود ذخیره کنید، برای دیدن دوباره اطلاعات در گوشی همراه به پوشه دانلود ها بروید و فایل را آپلود کنید.

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا