اخبار هک و امنیت - آخرین و جدیدترینآموزش شناخت انواع هک و روش های مقابلهآیا اینستاگرام من هک شده است؟!امنیت سایبری (Cyber Security)برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دوربرنامه های هک گوشی برای اندروید و ایفونبهترین برنامه های هک گوشی اندرویدی آیفونکنترل گوشی از راه دور برنامه برای کنترل اعضای خانوادههک آیفونهک تلگرام و نظارت بر عملکرد

بهترین ترفند ارسال پیام انبوه در واتس اپ

واتس اپ یا همان Whatsapp را می‌توان یکی از امن‌ترین پیام رسان‌های جهان دانست که در میان ایرانیان طرفداران بسیار زیادی دارد. با اینکه نرم افزارهای پیام رسان زیادی ساخته شده است؛ اما هنوز افراد به همان واتس اپ عادت کرده‌اند و از آن برای امور عادی و پیام‌های خودشان استفاده می‌کنند. واتس اپ در این سال‌ها پیشرفت زیادی داشته است و سعی کرده همانند رقبای خود، امکانات زیادی به این نرم افزار اضافه کند که می‌توان به پیام انبوه اشاره کرد.  ارسال پیام انبوه در واتس اپ :

آیا می دانید روش تبلیغ در واتساپ چگونه است؟

ارسال پیام انبوه در واتس اپ یکی از پر کاربردترین قابلیتی است که افراد از آن استفاده می‌کنند. به وسیله این قابلیت شما می‌توانید یک پیام مشخص شده را برای چندین مخاطب خودتان ارسال کنید و دیگر نیازی به ایجاد گروه نخواهید داشت. حال در بخش زیر خواهید دانست که استفاده از این امکان چه دلایلی به همراه دارد و چجور می‌توان از آن استفاده کرد.
بهترین ترفند ارسال پیام انبوه در واتس اپ
بهترین ترفند ارسال پیام انبوه در واتس اپ

دلایل استفاده از پیام انبوه در واتس اپ

استفاده از پیام انبوه در واتس اپ می‌تواند دلایل زیادی به همراه داشته باشد. برای مثال ساده‌ترین مثال آن پیام تبریک یک روز خاص مانند عید نوروز است. حال در بخش زیر به طور دقیق‌تر به دلایل استفاده از این قابلیت اشاره شده است:
  • فرض کنید شما مدیریت یک مجموعه یا شرکت را در دست خود دارید و می‌خواهید پیام‌های عمومی را به کارمندهای شرکت بیان کنید. اگر بخواهید پیام را برای هر کارمند به صورت جدا ارسال کنید، زمان زیادی از شما گرفته می‌شود، به همین علت می‌توانید از این قابلیت برای کار خود استفاده کنید تا صرفه جویی زیادی در زمان و انرژی خود داشته باشید.
  • از پیام انبوه در واتس اپ می‌توان برای تبریک روزهای خاص و همچنین دیگر فرایندها مانند لطیفه و … استفاده کرد. در چنین حالتی دیگر نیازی به دقت در پیام و مخاطبین نیست. کافی است مخاطبین خود را به طور کامل به این بخش اضافه کنید و پیامتان را به راحتی ارسال کنید.
  • گاهی ممکن است شما بخش خبری یک مجموعه را در دست داشته باشید. از پیام انبوه می‌توان به عنوان ارسال اخبار جدید هم استفاده کرد. اینطور باعث می‌شود دیگر هیچکدام از مخاطبین شما خبرهای جدید را از دست ندهند.
در کنار تمامی موارد بالا، یکی از مهم‌ترین استفاده‌هایی که از یک پیام انبوه یا همان Broadcast می‌شود، انجام تبلیغات است. اگر شما بخواهید پیامی را به صورت حضوری یا شخصی به افراد زیادی نشان بدهید یا آن را مطرح کنید، خطرات و هزینه‌های زیادی در برابر شما قرار دارد. به همین دلیل در چنین حالتی نیاز دارید که از یک روش مناسب برای انتشار پیام خودتان به صورت گروهی دارید. این طور افرادی که مورد نیاز شما هستند به پیامتان واکنش نشان می‌دهند و می‌توانید از لیست خارج کنید و سپس وارد یک لیست جدیدتر کنید تا دسترسی راحت‌تری به آنها داشته باشید. به همین دلیل است که در بسیاری از موارد از Broadcast به عنوان یکی روش تبلیغاتی استفاده می‌شود.

آموزش انجام در IOS

برای ارسال پیام انبوه در سیستم عامل آی او اس لازم است که ابتدا وارد برنامه واتس اپ شوید. سپس از بین گزینه‌های زیر Chats را انتخاب کنید. حال در این بخش گزینه‌ای به نام Broadcast Lists وجود دارد که باید بر روی آن کلیک کنید. تقریباً دیگر تمام کارهای لازم را انجام داده‌اید و تنها انتخاب مخاطبین مانده است. در این بخش شما شاهد مخاطبین خودتان هستید و می‌توانید بر روی هرکدام از آنها که می‌خواهید کلیک کنید تا به پیام انبوه شما اضافه نشود و یادتان نرود که در نهایت باید بر روی گزینه Create کلیک کنید تا عملیات شما تمام شود. به همین راحتی شما یک پیام انبوه برای خودتان ایجاد کردید.

آموزش انجام در Android

روش ساخت پیام انبوه در واتس اپ با اندروید هم دقیقاً همانند سیستم عامل آی او اس است؛ اما یک تفاوت کوچک دارد. شما نیاز دارید ابتدا وارد نرم افزار شوید و به بخش همان چت بروید. حال در این بخش باید بر روی سه نقطه‌ای کلیک کنید که در بخش بالای گوشی‌تان به وجود آمده است. از همان بخش باید گزینه Broadcast  را انتخاب کنید تا مخاطبین برای شما ظاهر شود. سپس همانند مراحل قبلی را طی کنید تا پیام انبوه شما ایجاد شود. کانال تلگرامی سایت SPY24.ir

استفاده از Broadcast

حالا که شما Broadcast یا همان پیام انبوه در واتس اپ را ایجاد کرده اید، آماده ارسال پیام خودتان خواهید شد. هنگامی که وارد پیام انبوه خاص خودتان می‌شوید، احساس می‌کنید که درون یک گروه واتس اپی هستید و این باعث می‌شود برداشت‌های اشتباهی به وجود بیاید. در ابتدا باید بدانید که هرگونه پیامی که شما در این بخش ارسال می‌کنید، به صورت شخصی برای مخاطبین شما می‌رود و آنها این پیام را درون یک گروه خاص دریافت نمی‌کنند. همچنین اگر آنها جوابی به شما بدهند، به صورت شخصی برای شما می‌آید و شما آن را در Broadcast تان مشاهده نمی‌کنید. همچنین این جواب‌ها تنها برای شما مشخص است و افراد دیگر نمی‌توانند آن‌ها را ببینند. در حقیقت، شما به پیام و جواب‌های تمامی مخاطبینتان دسترسی دارید؛ اما دسترسی آنها تنها به شما است و گاهی اوقات ممکن است ندانند که حتی در یک Broadcast قرار دارند و فکر  می‌کنند که به صورت شخصی به آنها پیام داده‌اید. همین باعث استفاده زیاد از Broadcast  شده است.

استفاده از نرم افزار WhatSender

تمامی روش‌هایی که در بخش بالا برای شما بیان شد، روش‌هایی هستند که نیاز است از خود نرم افزار واتس اپ برای اینکار استفاده کنید. یک نرم افزار ویژه وجود دارد که می‌تواند کار شما را راحت‌تر کند. نرم افزار WhatSender دقیقاً برای چنین کاری ساخته شده است. این نرم افزار بیشتر هدف خود را بر روی پیام‌های تبلیغاتی قرار داده است و از امنیت زیادی برخوردار است. ویژگی مهمی که در این نرم افزار می‌توانید مشاهده کنید سرعت بالا در کنار مصرف کم اینترنت می‌باشد. همچنین کار شما راحت‌تر است و نیازی به پیچیدگی‌های روش بالا نیست. با استفاده از این نرم افزار شما می‌توانید صدها مخاطب به پیام انبوه خودتان اضافه کنید و تنها به وسیله چند کلیک ساده، پیام خودتان را ارسال کنید. در بخش زیر برخی از ویژگی‌های مهم نرم افزار WhatSender نیز بیان شده است:
  • به وسیله این نرم افزار می‌توانید یک پیام ویژه برای خودتان ارسال کنید و دریافت کننده‌های آن را به طور خاص مشخص کنید.
  • درون ریزی‌های این نرم افزار کاملاً ساده می‌باشد. کافی است شما یک فایل TXT یا CSV به نرم افزار بدهید تا کار خود را انجام بدهد.
  • کارایی پیام انبوه این نرم افزار دقیقاً همانند خود واتس اپ می‌باشد و دردسر خاصی را به همراه ندارد.
  • شما می‌توانید شماره‌ها و مخاطبین خودتان را دسته بندی کنید و هر پیام را برای گروه خاصی از مخاطبان ارسال کنید.
  • این نرم افزار دارای زمان بندی می‌باشد. یعنی می‌توانید مشخص کنید که هر پیام در چه زمانی ارسال شود.
البته فراموش نکنید که این نرم افزار دارای فرمت EXE می‌باشد و برای سیستم عامل ویندوز ساخته شده است. یعنی شما تنها به وسیله یک سیستم رایانه‌ای می‌توانید از این نرم افزار استفاده کنید و با تلفن همراه تنها می‌توانید به همان روش‌هایی که در بخش بالاتر بیان شد نیز پیام انبوه در واتس اپ را ایجاد کنید.
استفاده از نرم افزار WhatSender
استفاده از نرم افزار WhatSender
 

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا