برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

بهترین تنظیمات دو انگشتی کالاف دیوتی موبایل

امروزه بسیاری از افراد به دنبال بهترین تنظیمات دو انگشتی کالاف دیوتی موبایل هستند و علاقه مند هستند تا با دسترسی به این تنظیمات بتوانند به سطح حرفه ای تری از انجام این بازی دست پیدا کنند. همانطور که می دانید کالاف دیوتی یکی از جذاب ترین بازی های اکشن مخصوص موبایل است که امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است و بسیاری از افراد این بازی را در گوشی های هوشمند خود اجرا می کنند. ما در این مطلب قصد داریم بهترین تنظیمات دو انگشتی کالاف دیوتی موبایل را به شما ارائه دهیم که بدون شک استفاده از این تنظیمات می تواند مزایای زیادی را برای شما داشته باشد و باعث شود تا شما تجربه بهتری را از انجام این بازی به دست بیاورید. پس اگر شما هم علاقه مند به داشتن بهترین تنظیمات دو انگشتی کالاف دیوتی موبایل هستید به شما پیشنهاد می کنیم حتما با ما در ادامه این مطلب همراه باشید.

تنظیمات دو انگشتی کالاف دیوتی موبایل

کالاف دیوتی یکی از جذاب ترین بازی های اکشن مخصوص موبایل است که در حال حاضر طرفداران زیادی در سراسر دنیا دارد و بسیاری از افراد به صورت حرفه ای این بازی را انجام می دهند. اگر شما هم این بازی مخصوص موبایل را انجام داده باشید حتما پیش آمده است که با بازیکنان حرفه ای بازی کنید و این سوال برای شما به وجود آمده باشد که این بازیکنان چگونه سریع تیراندازی کرده و جا به جا می شوند یا این که چگونه می توانند به سرعت حرکت کرده و در طول بازی زنده بمانند.

پاسخ تمامی این سوالات به تنظیمات دو انگشتی کالاف دیوتی موبایل بستگی دارد که شامل تنظیماتی است که به شما اجازه می دهد تا بتوانید با دو انگشت این بازی را انجام دهید و همزمان که حرکت می کنید بتوانید تیراندازی حرفه ای نیز انجام دهید. این تنظیمات خود شامل تنظیمات مختلفی هستند که هر یک از آنها دارای کاربردهای خاص خود می باشند.

تنظیمات دو انگشتی کالاف دیوتی موبایل

آشنایی با تنظیمات Co ols از مهمترین تنظیمات دوانگشتی این بازی

برای دسترسی به صفحه تنظیمات این بازی می توانید چرخ دنده ای که در قسمت بالا و سمت راست صفحه وجود دارد را لمس کنید تا وارد صفحه تنظیمات بازی کالاف دیوتی موبایل شوید. با ورود به این صفحه اولین بخش از تنظیمات که مربوط به تنظیمات Co ols است را مشاهده خواهید کرد. پیش از صحبت درباره این بخش از تنظیمات باید بدانید که در بازی کالاف دیوتی موبایل شما می توانید از دو حالت Ba le Royale و Mul iplaye استفاده کنید که هر یک مزایای خاص خود را دارند.

با ورود به بخش تنظیمات به شما پیشنهاد می کنیم در اولین اقدام حتما گزینه Adva ced را فعال کنید. با فعال کردن این گزینه شما می توانید به شکل بهترین بازیکنان موجود در بازی را کنترل کنید و در نتیجه در زمان تیراندازی یا حرکت کردن انعطاف پذیری بیشتری خواهید داشت و می توانید به صورت کاملا حرفه ای بازی کنید. زمانی که بازی را روی حالت تیراندازی خودکار قرار می دهید علاوه بر این که به میزان زیادی از گلوله های خود را هدر می دهید بلکه ممکن است گاهی اوقات به صورت اشتباه برخی از بازیکنان را بکشید که بدون شک این مسئله می تواند تاثیر منفی زیادی روی بازی شما داشته باشد.

تنظیمات دو انگشتی کالاف دیوتی موبایل

تنظیمات بخش Cus om

یکی از بهترین تنظیمات دو انگشتی کالاف دیوتی موبایل تنظیمات بخش Cus om است که می توانید با لمس کردن چرخ دنده کنار آن به این تنظیمات دسترسی پیدا کنید. یکی از مهم ترین گزینه هایی که در این صفحه وجود دارد گزینه HIP است که مربوط به سلاح هایی است که شما در طول بازی از آنها استفاده می کنید.

پیشنهاد ما به عنوان یکی از بهترین تنظیمات دو انگشتی کالاف دیوتی موبایل این است که سعی کنید همه اسلحه های خود به جز S ipe Rifles را روی گزینه HIP تنظیم کنید تا بهترین عملکرد را به شما ارائه دهند. شما می توانید S ipe Rifles را روی گزینه ADS تنظیم کنید تا در فاصله های نزدیک بتوانید شلیک های بهتری را داشته باشید. شما می توانید همین تنظیمات را برای Ba le Royale نیز داشته باشید که به شما کمک می کند تا به صورت حرفه ای تر در بازی کالاف دیوتی موبایل تیراندازی کنید.

تنظیمات دو انگشتی کالاف دیوتی موبایل

گزینه Cus om Layou از مهمترین بخش های تنظیمات دو انگشتی کالاف دیوتی موبایل

بدون شک تمامی افرادی که علاقه مند به انجام بازی کالاف دیوتی موبایل هستند می دانند که سفارشی سازی موقعیت کلیدهای مختلف بازی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. بازیکنان حرفه ای هر یک به شکل خاصی گوشی را در زمان انجام این بازی به دست می گیرند و متناسب با ابعاد گوشی و همین طور شکل به دست گرفتن آن علاقه مند هستند تا موقعیت کلیدهای بازی را تغییر دهند.

تنظیمات Cus om Layou یکی از بهترین تنظیمات دو انگشتی کالاف دیوتی موبایل است که به شما اجازه می دهد تا بتوانید موقعیت عناصر مختلف را در زمان بازی تغییر دهید و بتوانید به شکل ساده تری به کلیدهای مختلف در زمان بازی دسترسی پیدا کنید. توصیه ما به شما این است که پیش از تغییر این تنظیمات ابتدا تصمیم بگیرید که با چند انگشت قصد بازی کردن دارید و سپی سعی کنید بهترین موقعیت ها را برای هر یک از عناصر و کلیدها پیدا کنید و سپس تغییرات را اعمال کنید.

تنظیمات دو انگشتی کالاف دیوتی موبایل

تنظیمات مربوط به Se si ivi y از دیگر تنظیمات دو انگشتی کالاف دیوتی موبایل

یکی دیگر از بهترین تنظیمات دو انگشتی کالاف دیوتی موبایل تنظیمات Se si ivi y است که شما می توانید از طریق تب Se si ivi y به آن دسترسی پیدا کرده و تنظیمات دلخواه خود را پیاده سازی کنید. این تنظیمات در واقع مربوط به حساسیت بازی کالاف دیوتی است و شما می توانید آن را متناسب با سلیقه خود تنظیم کنید.

هرچه میزان حساسیت را افزایش دهید بازی با سرعت بیشتری در اجرا می شود و در نتیجه با کوچک ترین حرکت انگشت موقعیت شما در بازی جا به جا می شود. معمولا بازیکنان حرفه ای در کالاف دیوتی این تنظیمات را روی گزینه Fixed Speed ثبت می کنند تا بتوانند نتیجه بهتری را در زمان بازی بگیرند. علاوه بر این ما به شما توصیه می کنیم که حتما گزینه swi chi g while ope i g ADS را نیز فعال کنید تا بتوانید حساسیت بازی را به درستی کنترل کنید. همچنین شما می توانید از طریق بخش came a se si ivi y به راحتی میزان حساسیت دوربین این بازی را نیز تنظیم کنید.پ

تنظیمات دو انگشتی کالاف دیوتی موبایل

پیدا کردن حساسیت ایده آل دوربین های بازی

امروزه گیمرهای حرفه ای از روش های مختلفی برای پیدا کردن حساسیت دوربین ایده آل خود استفاده می کنند که یکی از بهترین راهکارها را در این بخش به شما ارائه خواهیم داد. در این روش شما کافی است که با یک انگشت از قسمت وسط صفحه به سمت انتهای آن بکشید. در چنین شرایطی اگر دوربین شما به صورت 180 درجه چرخید می توانید اطمینان حاصل کنید که به حساسیت مناسب دوربین خود دست پیدا کرده اید و می توانید بهترین عملکرد را در این بازی داشته باشید و در غیر این صورت باید میزان حساسیت دوربین را مجددا تنظیم کنید.

تنظیمات دو انگشتی کالاف دیوتی موبایل

صحبت پایانی

یادگیری بهترین تنظیمات دو انگشتی کالاف دیوتی موبایل به شما کمک می کند تا تجربه بهتری را در این بازی بسیار پرهیجان و جذاب به دست بیاورید و بتوانید با گیمرهایی که به صورت حرفه ای کالاف دیوتی موبایل را بازی می کنند به رقابت بپردازید. ما در این مطلب سعی کردیم تمامی تنظیمات مربوط به بخش های مختلف را به طور کامل در اختیار شما قرار داده و شما را بیشتر با این تنظیمات آشنا کنیم. برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر درباره تنظیمات دو انگشتی کالاف دیوتی موبایل و سایر موارد مربوط به این بازی به شما پیشنهاد می کنیم حتما از سایر بخش های سایت ما نیز دیدن کنید.


برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور


keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا