اینستاگرام ترفند جالب

بهترین راه برای قفل کردن فالوورهای اینستاگرام!

بهترین راه برای قفل کردن فالوورهای اینستاگرام!

چگونه فالوورهای اینستاگرام خود را قفل کنید؟ شاید در نگاه اول این سوال عجیب به نظر برسد، اما محبوب ترین و پرکاربردترین شبکه اجتماعی در حال حاضر اینستاگرام است. اینستاگرام یک شبکه اجتماعی بصری و تصویر محور است. اساس اصلی ارتباط مبتنی بر اشتراک گذاری تصاویر و ویدئوهای کوتاه است. این سبک خاص و منحصر به فرد آن را به بخشی مهم از زندگی امروزی افراد تبدیل کرده است. اما سوال اینجاست که حریم خصوصی افراد و کاربران تا چه حد محفوظ است؟ در این مقاله به این موضوع می پردازیم.

حریم خصوصی در اینستاگرام از دیدگاه کاربرانی که از آن استفاده می کنند متفاوت است. در حالی که ممکن است برخی از کاربران برای حفظ حریم خصوصی خود نخواهند عکس های زندگی خصوصی خود را با غریبه ها به اشتراک بگذارند، برای برخی از کاربران این محدودیت نیست و می توانند به راحتی عکس ها و فیلم ها را از تمام زمینه های زندگی خود به اشتراک بگذارند. . بنابراین سطح امنیت و حریم خصوصی کاربران کاملا نسبی است. اما مشکلی که در حال حاضر در اینستاگرام با آن روبرو هستیم، استفاده از فالوورهای تقلبی به جای فالوورهای واقعی است که با ایجاد اکانت های جعلی و استفاده از عکس های جعلی دیگران در اینستاگرام، قوانین را زیر پا می گذارند.

در حالی که استفاده از فالوورهای تقلبی برای خرید فالوور ایرانی واقعی در اینستاگرام استفاده می شود و تاکنون بسیار پرطرفدار است، استفاده از فالوور واقعی قطعا نتایج بهتری را به همراه دارد و باعث افزایش تعامل صفحه می شود. همچنین قوانین را زیر پا نمی گذارد.

 

نحوه قفل کردن لیست فالوور اینستاگرام

به نظر می رسد دستورالعمل های شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام خودسرانه باشد. آیا می‌توانیم فالوورهای اینستاگرام خود را پنهان کنیم؟ نه، شما نمی توانید. این یکی از ناسازگاری‌های اینستاگرام است و تعداد فالوورهای شما قابل مشاهده است. اگر فکر می کنید که این عدد از دید مخاطبان هدف شما پنهان است، هیچ صره تجاری ندارد برای کسب و کار و پیج شما.اما راهکارهایی هست که میتونید دیده شدن برخی موارد در پیج تان را مدیریت کنید.

قابلیت مشاهده شدن خود را قفل کنید!

چگونه فالوورهای اینستاگرام خود را قفل کنیم؟ صفحه اینستاگرام خود را باز کنید، روی گوشه سمت راست پایین صفحه کلیک کنید. روی سه خط بالا کلیک کنید و گزینه را باز کنید. در قسمت حریم خصوصی و بعد از Privacy یک حساب کاربری ایجاد کنید. در سمت راست، حریم خصوصی را به آبی تغییر دهید.

این تغییر را می توانید در اینستاگرام وب نیز انجام دهید. Private به این معنی است که اگر بخواهند شما را فالو کنند باید یک حساب کاربری برای شما ارسال کنند. سپس، پس از بررسی براساس تصمیم خود، انتخاب کنید که می‌خواهید پروفایل اینستاگرام خود را با چه کسانی به اشتراک بگذارید و این شامل کسانی است که شما را دنبال می‌کنند و یا شما آنها را دنبال می‌کنید.

 

پنهان کردن پیج در اینستاگرام

وارد صفحه اینستاگرام خود شوید و پس از کلیک بر روی آدمک در گوشه خود، تیک گزینه Similar Account Suggestions را بردارید. راه دیگر برای مخفی کردن فالوورهای اینستاگرام خود ، مخفی کردن صفحه اینستاگرام است تا دیگر نگران استوری ها، فالوورها و نظرات نباشید. در این صورت دیگران نمی توانند به صفحه اینستاگرام شما دسترسی داشته باشند.

 

سیاست اینستاگرام برای قفل کردن فالوورها

بیشتر اهداف اصلی اینستاگرام افزایش تعداد کاربران است و برای رسیدن به این هدف تلاش بیشتری برای برقراری ارتباط و ارسال پیام توسط کاربران انجام می دهد. برای این منظور این گزینه به صورت جداگانه در اپلیکیشن طراحی نشده است، اما راه های دیگری نیز وجود دارد که می توانید برای قفل آن ها در اینستاگرام استفاده کنید.

بهترین راه برای قفل کردن فالوورهای اینستاگرام!

قفل کردن پیج شخصی اینستاگرام

قفل کردن صفحه اینستاگرام آسان است. اگر صفحه اینستاگرام ایجاد شده است، صفحه شما باید به طور پیش فرض عمومی و شخصی باشد، یعنی تجاری نباشد.

تبدیل اکانت عمومی به اکانت خصوصی کار ساده‌ای است و فقط مراحل لازم زیر را انجام دهید.

  1. در صفحه اصلی پروفایل اینستاگرام خود، روی سه خط گوشه سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید.
  2. روی گزینه setting در منوی کناری کلیک کنید.
  3. در صفحه باز شده بر روی گزینه privacy کلیک کنید.
  4. در قسمت Connection، دکمه account privacy را مشاهده خواهید کرد.
  5. در صفحه ای که باز می شود گزینه هایی برای قفل کردن صفحه وجود دارد، این دکمه با کشیدن آن به رنگ آبی تغییر می کند.
  6. در نهایت در پنجره باز شده روی Change ضربه بزنید.

 

قفل کردن پیج کاری یا بیزینسی اینستاگرام

این صفحات بر اساس نام کسب و کار شما ایجاد می شوند. این صفحات محدودیتی برای ایجاد آن ها ندارند و می توان آنها را به راحتی ایجاد و استفاده کرد. این صحات ویژگی های زیادی دارند اما نمی توان آنها را قفل یا خصوصی کرد. لازم به ذکر است که این صفحات هنگام ایجاد عمومی هستند و سپس می توانید آن ها را به حالت خصوصی یا بزینسی در بیاورید. برای قفل کردن صفحه بیزینسی در اینستاگرام مراحل زیر را دنبال کنید.

  1. در صفحه تجاری خود، روی سه خط بالای صفحه ضربه بزنید.
  2. 2. در منوی باز شده بر روی تنظیمات بزنید.
  3. 3. در صفحه‌ جدید بر روی account یا حساب بزنید.
  4. در قسمت Account صفحه را به بالا بکشید.
  5. 5. در انتها بر روی عبارت switch to Personal account کلیک کنید.
  6. 6. صفحه برای شما باز می‌شود و باید روی switch back کلیک کنید.

 

با انجام این مراحل، صفحه کسب و کار شما به یک حساب شخصی تبدیل می شود. با انجام این کار شما نمی توانید به اطلاعاتی که در صفحه کسب و کار در اختیار شما قرار داده شده است دسترسی پیدا کنید و صفحه خود را به یک صفحه قفل شخصی تبدیل می کنید، اما این تغییرات در هر زمان قابل تنظیم مجدد هستند.

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا