اخبار هک و امنیت - آخرین و جدیدترینامنیت سایبری (Cyber Security)برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دوربرنامه های هک گوشی برای اندروید و ایفونبهترین برنامه های هک گوشی اندرویدی آیفونکنترل گوشی از راه دور برنامه برای کنترل اعضای خانوادههک آیفونهک تلگرام و نظارت بر عملکرد

بهترین راه ها برای کنترل گوشی همسر

همانطور که می دانید، دستگاه های تلفن همراه امروزه به عنوان یکی از مهمترین وسیله ها برای ذخیره داده های کاربران می باشد. اگر شما قصد کنترل گوشی همسر خود را دارید و می خواهید به اطلاعات وی دسترسی داشته باشید، یشنهاد می کنیم تا انتهای مقاله با ما باشید. کنترل گوشی همسر و فرزندان، یکی از موضوعات پر جستجو در گوگل است که در این مقاله، راهکارهای ساده و عملی را برای آن بیان کرده ایم.

تلفن همراه

امروزه تلفن های همراه هوشمند که با نام Smart Phone نیز شناخته می شوند، به یکی از پرکاربردترین و یا بهتر است بگوییم، حیاتی ترین وسایل مورد نیاز برای ارتباطات تبدیل گشته اند که علاوه بر اینکه می توان با آن، اقدام به برقراری تماس و استفاده از خدمات اپراتور ها نمود، گسترش برنامه و اپلیکیشن ها برای سیستم عامل های این دستگاه های تلفن همراه نیز توانسته است راه های ارتباطی بسیاری را پیش روی کاربران قرار دهد. گوشی ها و تلفن های همراه مهمترین دستگاه ارتباطی ما در دوره کنونی هستند و علاوه بر این، محلی امن برای ذخیره داده های هر شخص است.

بهترین راه ها برای کنترل گوشی همسر
بهترین راه ها برای کنترل گوشی همسر

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

کنترل گوشی

کنترل گوشی یکی از موضوعات بسیار مهمی است که در دنیای امروز به خصوص برای والدین، زوجین و یا کارفرمایان جهت کنترل گوشی های فرزندان، همسر و کارمندان خود به یک موضوع مهم بدل گشته است. همانطور که می دانید، مهمترین ابزار گسترش و ورود به فضای مجازی، همین دستگاه های تلفن همراه هوشمند است.

اما در کنار این موضوع، آسیب ها، بدافزارها، برنامه ها و اطلاعات مخرب داده هایی هستند که سبب می شود تا فضای مجازی به یک مکان نا امن برای افراد نا بالغ تبدیل شود. در کنار این موضوع ما همچنین شاهد تبادل اطلاعات و یا پنهان کاری ها از طرف شریک زندگی خود، پارتنر یا کارمندان نیز هستیم که غالبا بر روی بستر تلفن همراه آنها اتفاق می افتد. به همین منظور، برای کنترل این مشکلات، می توان به موضوع کنترل گوشی پرداخت.

منظور از کنترل گوشی، تمام راه ها و روش ها، برنامه ها و ترفند ها برای دستیابی به اطلاعات دستگاه های گوشی کاربران است که می تواند به روش های مختلفی انجام شود. در ادامه با ما همراه باشید تا به بهترین روش ها برای کنترل گوشی همسر بپردازیم.

کنترل گوشی
کنترل گوشی

راه های کنترل گوشی همسر

کنترل گوشی می تواند از طریق روش های مختلفی انجام شود. ساده ترین روش آن را می توان چک کردن روزانه تلفن با گرفتن آن از شخص مورد نظر دانست که البته این روش جالب و درستی نیست و اطلاعات فرد می تواند پنهان شود.

همچنین راه دیگر هک کردن تلفن همراه است که عموما این کار نیازمند دانش و تجربه بالایی داشته و روش های تخصصی خود را می طلبد. اما در کنار این موارد، بهترین روش کنترل گوشی همسر را می توان استفاده از نرم افزارهای تخصصی دانست که می توان گفت ساده ترین و بهترین راه و روش های کنترل گوشی همسر می باشند. با توجه به این سادگی می خواهیم در این مقاله بیشتر بر روی این روش هک و کنترل گوشی همسر پرداخته و روش های استفاده از آن را بیان کنیم.

راه های کنترل گوشی همسر
راه های کنترل گوشی همسر

کنترل گوشی همسر با برنامه AndroRat

AndroRAT را می توان از بهترین برنامه های هک کردن گوشی های اندرویدی دانست که می تواند به شما کمک کند تا گوشی همسر خود را هک کرده و آنها را از راه دور به صورت کامل کنترل نمایید. در واقع این برنامه می تواند به شما امکان هک کردن داده هایی از جمله مخاطبین، گزارش های تماس، موقعیت های مکانی و gps ، آدرس ها و url هایی که در مرورگر باز کرده اید و .. را هک کند.

همچنین جالب است بدانید که با این برنامه می توانید اقدام به گرفتن عکس از دوربین نمایید، صدا را از میکروفون پخش کنید، اقدام به برقرار تماس نموده و یا url را در مرورگر تلفن همراه همسر خود باز کنید و … . از جمله ویژگی های این برنامه برای کنترل گوشی همسر می توان گفت:

  • این  برنامه کنترل گوشی همسر برای سیستم عامل های مک و ویندوز هم کار می کند
  • پیام های شخصی را هک می کند
  • دستگاه مورد نظر را رصد کرده و پرونده ها را بارگذاری می کند
  • مکان GPS و رمز عبور وای فای را هک می کند
  • امکان ضبط ویدیو از دستگاه تلفن هدف
کنترل گوشی همسر با برنامه AndroRat
کنترل گوشی همسر با برنامه AndroRat

برنامه کنترل گوشی همسر zANTI

zANTI را می توان برنامه دیگری از بهترین های هک کردن و کنترل گوشی برای سیستم عامل اندرویدی به شمار آورد که می تواند در شرایط مختلف، اقدام به ردیابی تلفن همراه هدف نموده و آسیب پذیری های دستگاه متصل را شناسایی و نشان دهد. این برنامه هک می تواند برای هک های اخلاقی نیز به کار رفته و از طریق گزارش داشبورد خود، حفره های امنیتی را نمایش دهد.

از جمله ویژگی های این برنامه برای کنترل گوشی همسر می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • اطلاعات دقیق دستگاه مورد نظر را دریافت کنید
  • حملات مختلف و روش های آزمایش عمیق را آزمایش کنید
  • نتایج را مطالعه و تجزیه و تحلیل کنید
برنامه کنترل گوشی همسر zANTI
برنامه کنترل گوشی همسر zANTI

برنامه جاسوسی Spyic

یکی دیگر از راه های کنترل گوشی همسر، استفاده از برنامه جاسوسی Spyic است. با کمک این برنامه می توانید به راحتی اقدام به هک تلفن کاربر هدف خود از راه دور نمایید. جالب است بدانید، کاربران بسیاری از بیش از 190 کشور در حال حاضر از این برنامه استفاده می کنند. همچنین، این برنامه برای هکرهای با تجربه و تازه کارها می تواند یک رابط کاربری ساده را ارائه کند که کار کردن با آن ساده است.

این برنامه مانند دیگر برنامه های جاسوسی، قابلیت مخفی کاری دارد و می تواند برنامه را از صفحه اصلی گوشی پنهان نموده و از لو رفتن آن جلوگیری نماید.

برنامه Spycic در هر دو دستگاه SPY Android و iOS کار می کند که حدود 99٪ از کل تلفن های هوشمند را پوشش می دهد. به غیر از تلفن ها، می توانید از این برنامه برای هک تبلت ها نیز استفاده کنید. علاوه بر این، یکی از بهترین مزیت ها برای استفاده از این برنامه هک را می توان عدم نیاز به روت کردن گوشی یا Jail Break دانست.

برنامه جاسوسی Spyic
برنامه جاسوسی Spyic

 چگونگی کنترل گوشی همسر با برنامه Spyic

روند استفاده از این برنامه هک گوشی همسر بدین شرح می باشد:

  • ابتدا باید در وب سایت Spyic ثبت نام نمایید که این کار از طریق وب سایت اصلی به همین نام قابل انجام است.
  • پس از ثبت نام، باید اشتراک برنامه را برای استفاده از این اپلیکیشن جاسوسی تهیه نمایید.
  • حال باید فرآیند Setup Wizard را تکمیل کنید. این فرایند یک سری اطلاعات پایه ای را برای ثبت نام شما در پنل کاربری ثبت می کند.
  • حال اگر می خواهید این برنامه را در سیستم عامل ios به کار ببرید، باید وارد iCloud کاربر هدف شده و مجوز های دسترسی به این برنامه را در این حساب iCloud تایید کنید.
  • پس از مدتی، کار نصب بر روی سیستم عامل های IOS تمام است. برای سیستم عامل های اندرویدی، به یک بار نصب بر روی تلفن همراه نیاز خواهید داشت.
  • حال شما می توانید به پنل کاربری خود در وب سایت Spyic رفته و اطلاعات و داده های هک شده را از طریق این داشبورد کاربری ملاحظه کنید.
 چگونگی کنترل گوشی همسر با برنامه Spyic
چگونگی کنترل گوشی همسر با برنامه Spyic

برنامه Shadow Spy

Shadow spy نیز در هر دو سیستم عامل اندروید و IOS کار می کند. استفاده از چنین برنامه ای یک مزیت است زیرا دیگر نیازی به جستجوی برنامه های اضافی برای هک سیستم عامل های دیگر نخواهید داشت. علاوه بر این، Shadow Spy درست مثل سایر برنامه هایی که در بالا ذکر کردیم، کاملا مخفی عمل می کند.

نکته قابل توجه دیگر در مورد این برنامه این است که با یک دوره آزمایشی رایگان 36 ساعته ارائه می شود. بنابراین شما می توانید از این دوره رایگان استفاده کرده و عملیات کنترل گوشی همسر خود را تست کنید. در واقع این یک مزیت بزرگ محسوب می شود که به شما این امکان را می دهد تا از صحت و قابلیت های این برنامه اطمینان حاصل نمایید. از جمله امکانات این برنامه می توان گفت: دسترسی به مکان GPS، تاریخچه اینترنت، واتس اپ و هک فیس بوک و … .

برنامه Shadow Spy
برنامه Shadow Spy

چگونگی ثبت نام و استفاده از برنامه Shadow Spy

استفاده از این برنامه نیز ساده است و لازم است تا کاربر مراحل زیر را طی کند:

1. موبایلی را که می خواهید نظارت کنید، در دسترس داشته باشید.

2. مرورگر موبایل را باز کنید و از  shadow-spy downloads بازدید کنید.

3. برای بارگیری برنامه Shadow SPY و نصب آن از پیوند بارگیری استفاده کنید.

4. اگر حساب کاربری این وب سایت را ندارید از طریق گزینه “Sign in” استفاده کنید و جزئیات و اطلاعات کاربری خود را وارد کنید.

5. پس از ورود به سیستم با استفاده از گزینه ورود به سیستم در تلفن همراه ، تنظیمات را انجام دهید.

6. برای مشاهده گزارش ها از هر دستگاه دیگری که این برنامه را در آن نصب کرده اید، به سایت shadow-spy مراجعه کنید.

7. جزئیات حساب خود را وارد کرده و حال قادر خواهید بود تا به اطلاعات هک شده توسط این برنامه در دستگاه های تلفن همراه همسر یا فرزندان خود ، دسترسی داشته باشید.

چگونگی ثبت نام و استفاده از برنامه Shadow Spy
چگونگی ثبت نام و استفاده از برنامه Shadow Spy

استفاده از برنامه Hackode

Hackode یکی دیگر از برنامه ها برای کنترل گوشی همسر است که می تواند برای سیستم عامل اندرویدی به کار گرفته شود. این برنامه به ویژه برای آزمایش کنندگان نفوذ ، مدیران فناوری اطلاعات، هکرهای اخلاقی و متخصصان امنیت سایبری ایجاد شده است. این ابزار، می تواند از طریق جمع آوری اطلاعات اقدام به کنترل گوشی همسر و هک کردن دستگاه تلفن وی نماید.

این یکی از برنامه های خوب هک است که در جمع آوری داده ها عملکرد بسیار خوبی دارد. ویژگی های قابل توجه برنامه Hackode عبارتند از:

  • ابزارهای هک اطلاعاتی مانند PhpMyAdmin ، PhpConfig و SQL Injection را ارائه می دهد.
  • جستجوی اطلاعات در نام دامنه و IP را امکان پذیر می کند.
  • ابزاری را برای اسکن دستگاههای هدف مانند پینگ، تراکتور، DNS Dig و غیره ارائه می دهد.
  • آخرین مشکلات امنیتی گوشی را نمایش می دهد.
استفاده از برنامه Hackode 
استفاده از برنامه Hackode

جمع بندی

امروزه هک کردن گوشی یا کنترل گوشی همسر و فرزندان از جمله موضوعات است که مورد توجه برخی افراد قرار گرفته است و در واقع می توانید آن را در لیست پر جستجو ترین های گوگل مشاهده کنید. با پیشرفت علم به خصوص در حوزه هک و برنامه نویسی ، ابزارهای بسیاری برای هک کردن گوشی به وجود آمده است که مهمترین آنها را می توان برنامه های جاسوسی و هک دانست. در کنار این برنامه ها ، همچنین برنامه های هک دیگری نیز از جمله JJSPY ، Cocospy ، NordVPN نیز وجود دارند که می توانند بدون نیاز به دانش خاصی، اقدام به کنترل و جمع آوری داده های گوشی هدف نمایند.

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا