آموزش شناخت انواع هک و روش های مقابلهآیا اینستاگرام من هک شده است؟!بهترین برنامه های هک گوشی اندرویدی آیفونروش عالی برای ردیابی گوشیهک آیفونهک تلگرام و نظارت بر عملکرد

بهترین نرم افزار ردیابی گوشی در جهان کدام است؟

گوشی های هوشمند از ابتدای حضور خود در بازار قابلیت ها و امکانات فراوانی را نیز برای کاربران خود به همراه آوردند. بهترین نرم افزار ردیابی گوشی نرم افزارهای ردیابی نرم افزار های کنترل گوشی یکی از این قابلیت ها که بسیار کاربری نیز هست و با استقبال بی نظیری از سوی کاربران مواجه شده است، قابلیت مسیریابی و ردیابی توسط ماهواره های جی پی اس است.

اگر می‌خواهید اپلیکیشنی در گوشی خود نصب و با استفاده از آن موقعیت مکانی دوستان یا اعضای خانواده خود را ردیابی کنید و بدین صورت همیشه از موقعیت مکانی یکدیگر باخبر باشید، این مطلب را از دست ندهید. در این مطلب اختصاصی می‌خواهیم به معرفی 5 برنامه برتر ردیابی اعضای خانواده و دوستان بپردازیم. با SPY24 همراه باشید.

مقدمه

طی چند وقت اخیر استفاده از اپلیکیشن هایی که قابلیت ردیابی موقعیت مکانی و نشان دادن مکان حضور افراد بر روی نقشه گوگل را فراهم می‌کنند بیشتر و بیشتر شده است. تصور کنید بنا به هر دلیل بتوانید در طول روز موقعیت مکانی که همسر شما در آن بخش حضور دارد را دائما روی موبایل خودتان مشاهده کنید. یا موقعیت مکانی فرزندتان را به شیوه مشابه روی موبایل مشاهده نمایید و هر ساعت و دقیقه از روز بدانید که دقیقا او به کجا رفته و در چه حالی است؟ مطمئنا پیاده سازی این مسئله در برخی شرایط بسیار کاربردی خواهد بود.

اما چطور قادر به انجام این کار هستیم؟ به منظور انجام این کار کافیست از اپلیکیشن های موبایلی استفاده کنید که قابلیت ردیابی و نمایش موقعیت مکانی زنده شما و اعضای خانواده یا دوستانتان را ارائه می‌کند. اپلیکیشن های متعددی هم اکنون بدین منظور ارائه شده‌اند، اما در این بین 5 اپلیکیشن نسبت به سایر موارد کیفیت بهتر و قابلیت های مناسب تری را ارائه می‌کنند. در این مطلب می‌خواهیم به معرفی 5 برنامه برتر ردیابی اعضای خانواده و دوستان بپردازیم. بنابراین با موبایل کمک همراه باشید.

این قابلیت با استفاده از نرم افزار ردیابی گوشی امکان پذیر می باشد. در ادامه قصد داریم چندتا از بهترین نرم افزارهای ردیابی موبایل را معرفی کنیم.

نرم افزار ردیابی گوشی

همانطور که گفتیم نرم افزار ردیابی موبایل به وسیله ماهواره جی پی اس می تواند اطلاعات مربوط به موقعیت مکانی تلفن همراه مورد نظر شما را دریافت کند و سپس از طریق اینترنت و یا پیامک به شما اطلاع رسانی نماید.

در نرم افزار هایی که در ادامه به شما معرفی خواهیم کرد علاوه بر ردیابی، قابلیت های فراوان دیگری نیز گنجانده شده است که باهم به بررسی این قابلیت ها در هریک از نرم افزارها خواهیم پرداخت.

نرم افزار ردیابی گوشی Family Locator

فمیلی لوکیتور یک نرم افزار ردیابی گوشی می باشد که علاوه بر قابلیت ردیابی تلفن همراه، اطلاعات دیگری از گوشی شخص موردنظرتان در اختیار شما قرار می دهد. با استفاده از این برنامه می توانید بر پیامک ها، تماس ها و لیست مخاطبین فرد مورد نظرتان نظارت داشته باشید. Family Locator فاقد پشتیبانی فارسی بوده و دارای زبان فارسی نمی باشد و همچنین برای استفاده از  امکانات آن نیاز به پرداخت درون برنامه ای دارید.

یکی از بهترین اپلیکیشن هایی که می‌توانید با استفاده از آن موقعیت مکانی دیگر افراد  مورد نظرتان را ردیابی کنید، اپلیکیشن Life360 Family Locator است. این برنامه قابلیت های متعددی را در اختیارتان قرار می‌دهد و فقط یک برنامه نشان دهنده موقعیت مکانی افراد و اعضای خانواده نیست. به عنوان مثال با استفاده از این برنامه می‌توانید موقعیت های مکانی خاصی را نشانه گذاری کرده و از اپلیکیشن بخواهید تا در صورت مراجعه دوستان و اعضای خانواده شما به این مکان ها برایتان نوتیفیکیشن و هشدار ارسال کند.

قابلیت هایی که توسط این برنامه ارائه می‌شوند متعدد هستند و حتی از آن می‌توان برای ردیابی موقعیت مکانی گوشی در حالت دزدیده شدن یا گم شدن دستگاه هم استفاده کرد. رابط کاربری این برنامه بسیار مناسب، روان و کاربرپسند طراحی شده و کار کردن با آن اصلا دشوار نیست. برای استفاده از خدمات اپلیکیشن Life360 Family Locator هیچ نیازی به پرداخت هزینه نخواهید داشت، چون این برنامه به صورت کاملا رایگان عرضه شده است. بنابراین اپلیکیشن Life360 Family Locator را به عنوان یکی از 5 برنامه برتر ردیابی اعضای خانواده و دوستان به یاد داشته باشید.

ریافت برنامه نظارتی SPY24:

نرم افزار ردیابی گوشی Pre Anti-Theft  برنامه ای است که صرفا برای جلوگیری از گم شدن و به سرقت رقتن گوشی موبایل طراحی و عرضه شده است. این برنامه رایگان می باشد و احتمالا به همین خاطر نیز از قابلیت های بسیار کمی برخوردار است. تنها قابلیت این نرم افزار ردیابی گوشی به وسیله جی پی اس می باشد. Pre Anti-Theft کاملا به زبان انگلیسی نوشته شده است و فاقد پشتیبانی فارسی می باشد.

برنامه ردیابی موبایل Cerberus

یکی ذیگر از نرم افزارهای ردیابی گوشی، Cerberus می باشد که این برنامه هم به منظور جلوگیری از سرقت گوشی های موبایل طراحی و عرضه شده است. این نرم افزار علاوه بر توانایی ردیابی موبایل از راه دور، قابلیت تصویربرداری از سارقین و ضبط صدای اطراف را نیز دارد. برای استفاده از خدمات این برنامه نیز باید پرداخت درون برنامه ای انجام دهید.

نرم افزار ردیابی Android Device Manager

با نصب نرم افزار ردیابی گوشی Android Device Manager روی تلفن همراه و تنظیم آن با گوگل، به راحتی می توانید به ردیابی گوشی موبایل موردنظرتان بپردازید. این نرم افزار به صورت رایگان در اختیار کاربرانش قرار گرفته است و دارای چند قابلیت ساده از جمله به صدا در آمدن گوشی و قفل کردن آن در هنگام گم شدن می باشد. همچنین باید ذکر کرد که این نرم افزار تنها زمانی که جی پی اس گوشی موبایل روشن باشد قابل استفاده است.

نرم افزار ردیابی گوشی SPY24

spy24 برنامه ای است که توسط کارشناسان ما به زبان فارسی ترجمه و تغییراتی درخور کاربران ایرانی در آن داده شده و در اختیار کاربران عزیز قرارگرفته است. این نرم افزار علاوه بر ردیابی گوشی موبایل امکاناتی مانند نظارت بر پیامک ها، تماس ها، گالری و حتی شبکه های اجتماعی از جمله تلگرام و اینستاگرام و … را در خود جای داده است.

spy24 حتی در زمان هایی که جی پی اس موبایل موردنظرتان خاموش باشد موقعیت مکانی آن را برای شما ارسال می کند.

این برنامه مجموعه کاملی از هر آنچه از یک نرم افزار ردیابی گوشی انتظار می رود را در اختیار کاربرانش قرار می دهد. با استفاده از این نرم افزار که با هدف کنترل والدین روی فرزندان زیر هجده سال در فضای مجازی، طراحی شده است،پدر و مادر ها از این پس می توانند با خیال راحت فرزندان خود را در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی واپایش کرده و همچنین از موقعیت لحظه به لحظه آنان نیز با خبر شوند.

ریافت برنامه نظارتی spy24

ریافت برنامه نظارتی spy24

درصورت تمایل به کسب اطلاعات و دریافت برنامه نظارتی spy24 می توانید برروی لینک زیر کلیک نمایید

نرم افزار SPY24

نرم افزار ردیابی گوشی -یکی دیگر از نرم افزارهای ردیابی گوشی

نرم افزار ردیابی گوشی

با سلام به کاربران عزیز امروز قصد داریم درباره بهترین نرم افزار های کنترل گوشی از راه دور و معرفی آنها بپردازیم سامانه کنترل اعضای خانواده یکی از مهمترین پیشگیری هایی هست که میتوانید برای فرزندان خود در نظر بگیریم پیشنهاد ما طبق کاربرد این نرم افزار و امکانات نرم افزار باید دقت داشته باشید حتماً نسبت به قابلیت های برنامه امتیاز دهندگی انجام میشود. 

ما در کشور عزیزمان ایران دو شرکت در زمینه کنترل اعضای خانواده فعالیت می‌کند.و دیگر سایت های دیگری به اسم کنترل اعضای خانواده در زمین آن فعالیت هایی دارد ولی برنامه هایی را به صورت رایگان به شما می فروشند مراقب آنها باشید حتماً به وب سایت هایی که دارای پنل اختصاصی باشند اعتماد کنید قصه شرکت ما خراب کردن رقیب های خود نیست. 

۱- برنامه کنترل اعضای خانواده بهنام :SPY24

 برنامه برای کنترل گوشی اندروید  ios می باشد.

 این برنامه بعد از نصب و فعال سازی برنامه به صورت خودکار حذف می شود.

 دسترسی به تمام اطلاعات گوشی از زمینه اس ام اس تماس ها ضبط مکالمات و ضبط محیط دسترسی به کانتکت های شخص مورد نظر از قبیل گالری اسکرین شات فیلمبرداری پخش زنده مدیریت فایل ارسال اس ام اس درخواست بیبر درخواست زنگ خاموش کردن وای فای و یا روشن کردن بدون نیاز به روت گوشی دسترسی به تمام شبکه‌های اجتماعی و همچنین شبکه های اجتماعی فارسی زبان قیمت بسیار مناسب و امنیت بسیار بالا می توانید برای اقدام به خرید این برنامه به قسمت ثبت نام کلیک کنید.

نرم افزار های کنترل گوشی

برنامه ردیابی شماره با بتهرین نرم افزار گوشی و موبایل

  ۲ – سامانه مراقبت از خانواده  فامیلی: SFP

 سامانه هم  مانند برنامه SPY24 می باشد متاسفانه قابلیت‌های بسیار پایینی دارد بعضی از قسمت‌های آن حتماً  باید روت شده باشد.

 می پردازیم به قابلیتهای برنامه SFP

  • تماس ها و پیامک ها و مکاتبات با دوستان و مخاطبین
  • ارتباطات شبکه های اجتماعی همچون تلگرام ، واتس اپ 
  • موقعیت مکانی لحظه ای و مسیر های پیموده شده روزانه
  • برنامه ها و بازی های مورد استفاده و مدت زمان استفاده از آنها

دوستان عزیز حالا می پردازیم به وبسایت های خارجی که در زمینه کنترل گوشی از راه دور فعالیت می کند.

۳ –  Highster Mobile 

نسخه حرفه ای ردیاب تلفن پیشرفته Highster Mobilehighster یک برنامه ردیاب تلفن پیشرفته است که نیازی به هزینه ماهانه دارد. این دستگاه دارای یک راه حل روت گوشی برای آیفون ها است و فرصتی برای نظارت بر فعالیت های اصلی دستگاه هدفمند مانند تماس ، پیام کوتاه ، ایمیل ، موقعیت GPS ، تاریخچه اینترنت ، مخاطبین و تقویم از راه دور است. نسخه Pro همچنین دارای:

جاسوسی در برنامه های پیام رسانی مانند Facebook Messenger یا WhatsApp؛

مسدود کردن وب سایت ها ، برنامه ها و محدود کردن تماس ها؛

نظارت بر شبکه های Wi-Fi؛

Keylogger

سازگاری: تلفن ها و تبلت های اندرویدی (از جمله سامسونگ) ، اپل و iPad

Basic Pro
$29.99One-Time Payment $69.99One-Time Payment

۴- بهترین نرم افزار ردیابی گوشی mSpy

یافتن آدرس ماهواره ای و ردیابی GPS 

نظارت بر پیام های متنی حذف شده.

مسدود کردن توابع ، محدود کردن تماسها.

نظارت بر پیام رسان های فوری؛

ضربه گیر کلید؛

مانیتور Wi-Fi.

سازگاری: تلفن ها و رایانه های لوحی ، آیفون ها و iPad ها ( جیلبریک)

Basic Package Premium Package No-jailbreak package 
$29.99 / 1 mo $69.99 / 1 mo $69.99 / 1 mo
$59.99 / 3 mo $119.99 / 3 mo $119.99 / 3 mo
$99.99 / 12 mo $199.99 / 12 mo $199.99 / 12 mo

۵- بهترین نرم افزار ردیابی گوشی  Spyzie

جدول زمانی کلیه فعالیت های گوشی های هوشمند؛

هشدارهای اطلاعات حساس؛

صفحه نمایش هدف

عکس از راه دور؛

صادرات داده

سازگاری: تلفن ها و تبلت های اندرویدی (بدون ریشه) ، اپل و iPad (بدون نیاز به فرار از زندان یا نصب)

Basic Version Pro Version Ultimate Version
$29.99 / 1 mo $39.99 / 1 mo $49.99 / 1 mo
$49.99 / 3 mo $69.99 / 3 mo $79.99 / 3 mo
$89.99 / 6 mo $99.99 / 6 mo $119.99 / 6 mo

۶ – بهترین نرم افزار ردیابی گوشی FlexiSpy

دوربین داخلی و میکروفون داخلی هدفمند را برای نظارت بر محیط اطراف فعال و کنترل کنید.

بازیابی گذرواژه مورد نیاز از حافظه تلفن از طریق رمز عبور کراکر.

مکالمات تلفنی تلفن همراه را ضبط و گوش دهید و در رسانه های اجتماعی تماس بگیرید.

به طور خودکار متون را با کلمات کلیدی مشخص شده حذف کنید.

ارسال اس ام اس های جعلی از شماره های جعلی؛

تماس تلفنی را رهگیری کنید ، هشدارهای تماس دریافت کنید.

سازگاری: همه رایانه ها ، تلفن های همراه و رایانه های لوحی

LITE

PREMIUM

EXTREME

$۲۹٫۹۵ / mo

$۶۸ / ۱ mo

$۱۹۹ / ۳ mo

$۹۹ / ۳ mo

$۳۴۹ / ۱۲ mo

$۱۴۹ / ۱۲ mo

۷- بهترین نرم افزار ردیابی گوشی iKeyMonitor

کلیدهای زبانی به زبان مادری ؛ آرم ikeymonitor

عکس های لمسی عملکرد؛

ضبط تماس (Android)؛

پیکربندی از راه دور؛

کلیپ بورد

سازگاری: تلفن ها و رایانه های لوحی ، آیفون ها و iPad ها (بدون نیاز به فرار از زندان)

KeyMonitor Free iKeyMonitor Full iKeyMonitor Full(Yearly Subscription -50% off)
$0.00 $59.99 / mo $29.16 / mo

  • نرم افزارهای ردیابی
  • نرم افزار های کنترل گوشی

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی 5 برنامه برتر ردیابی اعضای خانواده و دوستان پرداختیم و در ادامه هم به 3 روش جایگزین دیگر برای ردیابی موقعیت مکانی افراد اشاره کردیم. به نظر ما این روش ها هم اکنون بهترین روش های موجود برای مشاهده موقعیت مکانی دوستان و اعضای خانواده خواهند بود. اگر شما هم با روش ها یا اپلیکیشن های مناسب دیگری آشنایی دارید که ردیابی اعضای خانواده و دوستان را با کیفیت مطلوبی امکانپذیر کند، روش مورد نظرتان را در بخش نظرات همین مقاله با ما و دیگر همراهان SPY24 اشتراک گذاری نمایید.

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا