اخبار هک و امنیت - آخرین و جدیدتریناینستاگرام ترفند جالببرنامه های هک گوشی برای اندروید و ایفونچگونه پیام رسان تلگرام خود را آپدیتروش عالی برای ردیابی گوشیقانون جرایم رایانه‌ایکنترل گوشی از راه دور برنامه برای کنترل اعضای خانوادهمایکروسافت سیستم عامل ویندوز

تعمیرات تخصصی موبایل با امکان ثبت سفارش آنلاین تعمیر در محل

تعمیرات تخصصی موبایل با امکان ثبت سفارش آنلاین تعمیرات تخصصی موبایل کار آسانی نیست و نیاز به دقت و تجربه بالایی دارد. تعمیر گوشی‌ تعمیرات آیفون اپل

همیشه به خاطر داشته باشید که صرفا تعمیر شدن یک گوشی به معنای انجام گرفتن تعمیرات تخصصی بر روی آن نخواهد بود و خیلی از تعمیرکاران در حین تعمیر گوشی‌های موبایل به نکات مهمی توجه نمی‌کنند که ممکن است در دراز مدت خسارات جبران ناپذیری را برای کاربر به همراه داشته باشد.

پس همیشه برای تعمیر کردن گوشی خود به دنبال مرجعی باشید که تعمیرات تخصصی موبایل را ارائه کند. SPY24 دقیقا یکی از همین مراجع است!

https://SPY24.ir

تعمیرات تخصصی موبایل در شرکت SPY24 چگونه انجام می‌شود؟

SPY24 تیمی از با تجربه‌ترین و خبره‌ترین تعمیرکاران موبایل را در اختیار دارد و مدرن ترین ابزارها و روش‌های تعمیرات گوشی را هم در اختیار این افراد قرار داده است.

این افراد باتجربه وظیفه دارند تعمیرات تخصصی موبایل مشتریان را با بهترین کیفیت ممکن انجام دهند. تعمیراتی همچون تعویض آی سی موبایل، تعویض ال سی دی گوشی، تعویض باتری، تعویض برد و غیره همگی توسط تیم SPY24 با بهترین کیفیت ممکن قابل انجام هستند.

کیفیت خدماتSPY24 در حوزه تعمیر آیفون های اپل به قدری بالاست که می‌تواند این شرکت را به عنوان بهترین نمایندگی اپل (غیر رسمی) در ایران در نظر گرفت.

بنابراین اگر به دنبال انجام تعمیرات تخصصی موبایل هستید و می‌خواهید خیالتان از بابت تعمیر گوشی خود راحت باشد، SPY24 بهترین گزینه پیش رویتان خواهد بود.

اما روند کار در SPY24 چگونه است؟

چگونه از سرویس تعمیر موبایل شرکت SPY24 استفاده کنیم؟

تعویض آی سی موبایل، تعویض تاچ و ال سی دی، تعویض باتری، تعویض مادربرد، تعویض فلت شارژ و سایر تعمیرات تخصصی موبایل همگی با استفاده از سرویس تعمیرات موبایل شرکت SPY24 قابل انجام هستند،

اما چطور باید از این سرویس استفاده کنیم؟

تصور کنید که قصد تعویض آی سی موبایل خود را دارید. در این شرایط کافیست:

  • سفارش خود را به ثبت برسانید: در قدم نخست باید با مراجعه صفحه
  • ثبت سفارش تعمیرات موبایل در سایت SPY24 یا تماس با شماره —–
  • سفارش تعویض آی سی موبایل خود را به ثبت برسانید.
  • انجام این کار به سادگی امکانپذیر است و نهایتا ظرف ۵ دقیقه انجام می‌شود.

  • منتظر پیک موتوری SPY24 باشید: بعد از ثبت سفارش باید منتظر اعزام پیک SPY24 به آدرسی که ارائه کرده‌اید باشید. عموما ظرف ۳۰ دقیقه پیک به آدرس شما اعزام می‌شود.
  • منتظر تعمیرات تخصصی موبایلتان باشید: زمانی که پیک به آدرس شما برسد، گوشی معیوب را از شما گرفته و به شرکت ارجاع می‌دهد. اگر نیاز به تعمیر و یا تعویض آی سی موبایل داشته باشید، گوشی توسط کارشناسان تعمیر و تعویض می‌گردد.

  • گوشی تعمیر شده خود را با ضمانت اصالت قطعه تحویل بگیرید: در نهایت و پس از اینکه تعمیرات تخصصی موبایل روی گوشی شما انجام شد، گوشی با ضمانت اصالت قطعه با پیک موتوری SPY24 به شما پس داده می‌شود.

بنابراین با مراحل انجام تعمیرات تخصصی موبایل در شرکت SPY24 آشنا شدید. کل پروسه تعمیر با استفاده از سرویس تعمیرات موبایل این شرکت عموما مابین ۱ الی ۳ ساعت به طول می‌انجامد. فراموش نکنید که گوشی تعمیر شده با ضمانت اصالت قطعه دوباره به شما پس داده می‌شود و این مسئله اطمینان SPY24 از انجام تعمیرات تخصصی موبایل را اثبات می‌کند.

چرا SPY24 می‌تواند بهترین نمایندگی اپل (غیر رسمی) در ایران باشد؟

همانطور که می‌دانید شرکت اپل در داخل ایران نمایندگی رسمی ندارد و این مسئله منجر می‌شود تا برخی کاربران برای انجام تعمیرات روی آیفون و آیپد های این شرکت با مشکل مواجه شوند و نتوانند به هر تعمیرکار یا مرجع ارائه دهنده سرویس تعمیرات موبایلی اعتماد کنند. اگر شما هم از این دسته افراد هستید و به دنبال مرجعی قابل اعتماد برای ارائه سرویس تعمیرات تخصصی آیفون می‌گردید، SPY24 بهترین انتخاب پیش رویتان خواهد بود. کارشناسان تعمیر SPY24 پیش از استخدام در این شرکت در دوره های تخصصی تعمیرات آیفون و آیپد شرکت می‌کنند و تمام جزئیات مربوط به نحوه تعمیر این گجت ها را می‌آموزند.

بنابراین شما می‌توانید با خیال راحت تعمیرات آیفون اپل خود را به کارشناسان SPY24 واگذار کنید. از سمت دیگر کارشناسان SPY24 موظف هستند تا از با کیفیت ترین و بهترین قطعات اورجینالی که مستقیما توسط SPY24 تامین می‌شوند در آیفون و آیپد های مشتریان استفاده کنند. بدین ترتیب خیال شما از بابت اورجینال بودن و کیفیت قطعات تعویض شده آیفون یا آیپد راحت می‌شود. همچنین فراموش نکنید که تمام تعمیرات تخصصی موبایل انجام گرفته توسط تیم SPY24 دارای ضمانت خواهند بود. با توجه به این مسائل مطمئنا می‌توان SPY24 را بهترین نمایندگی اپل (غیر رسمی) در داخلی ایران محسوب کرد.

کلام آخر تعمیرات آیفون اپل

بنابراین SPY24 با ارائه سرویس آنلاین ثبت سفارش تعمیرات تخصصی موبایل می‌تواند تعمیرات گوشی را برایتان ساده تر و بی‌دردسرتر از همیشه کند. فراموش نکنید که برای استفاده از سرویس تعمیرات تخصصی موبایل این شرکت هیچ نیازی به مراجعه حضوری نخواهید داشت و می‌توانید با مراجعه به سایت SPY24 به نشانی www.spy24.ir یا تماس با شماره ی ——– سفارش تعمیر گوشی خود را به ثبت برسانید.

نوشته تعمیرات -تخصصی -موبایل با امکان ثبت سفارش آنلاین اولین بار در spy24.ir. پدیدار شد.

تعمیر گوشی‌

خدمات قابل ارائه در سرویس موبایل و تبلت

تعویض باتری موبایل و تبلت

تعمیر و تعویض دوربین موبایل و تبلت

تعمیر گوشی­ های آب خورده

حل مشکل وای فای و بلوتوث موبایل

تعویض تاچ و ال­ سی ­دی گوشی و تلفن همراه

تعمیر و تعویض اسپیکر موبایل

تعمیر دکمه هوم در آیفون و گوشی­ های دیگر

حل مشکلات نرم افزاری موبایل

تعمیر و سرویس کامل موبایل

سریع‌تر از همیشه با تعمیر موبایل با استادکار

با پیشرفت تکنولوژی و گسترده شدن آن، زندگی ما به لوازم الکترونیکی وابسته شده و سرکردن بدون آن‌ها غیرقابل‌تصور به نظر می‌رسد. یکی از ضروری‌ترین لوازم الکترونیکی که زندگی کردن و ارتباط برقرار کردن با دیگران را برای ما آسان کرده‌ تلفن‌ همراه است؛ اما نکته‌ی مهم این است که همین زندگی دیجیتال عاری از مشکل نیست و با خراب شدن و کار نکردن هرکدام از وسایل الکترونیکی مثل موبایل و تبلت، کارهایمان مختل شده و قادر به انجام کارهای روزمره‌ی خود نیستیم.

در چنین مواقعی بعضی از افراد تصمیم به خرید گوشی جدید می‌گیرند، اما خریدن موبایل جدید صرفه اقتصادی ندارد، آن‌هم درحالی‌که می‌توان به‌راحتی موبایل قدیمی را تعمیر کرد و دوباره از آن بهره برد؛ اما وقتی تصمیم به تعمیر موبایل می‌گیرم چطور باید یک تعمیرکار خوب برای موبایل خود پیدا کنیم؟ اگر نیاز به تعمیرات تخصصی اپل، سامسونگ، هوآوی، ال‌جی، لنوو و دیگر برندهای موبایل و تبلت داشته باشیم چطور باید یک متخصص مناسب و کاربلد پیدا کنیم؟ اگر فرصت رفتن به تعمیرگاه موبایل را نداشته باشیم چه باید بکنیم؟ سفارش تعمیر موبایل آنلاین، ایده‌ای است که می‌تواند مشکلات ما درزمینه‌ی تعمیر تبلت و موبایل را برطرف کند. اگر شما نیز به دنبال تعمیر تلفن همراه خود هستید ما به شما کمک می‌کنیم تصمیم هوشمندانه بگیرید و تجربه‌ای متفاوت از دریافت خدمات تعمیر موبایل داشته باشید.

چه مواقعی به تعمیرکار موبایل در تهران نیاز داریم؟

همه‌ی ما ممکن است هنگام خراب شدن گوشی موبایلمان، راه‌های اولیه و زیادی را برای به کار انداختن آن امتحان کنیم، اما گاهی هیچ‌کدام از این روش‌ها پاسخگو نیستند. درعین‌حال گاهی پیش خواهد آمد که زمان و امکان مراجعه به مرکز تعمیراتی را نداریم. اگر این امکان وجود داشته باشد که فردی، در محلی که ما مستقر هستیم، موبایل و یا تبلت‌مان را تعمیر کند، بهترین اتفاق ممکن رخ‌داده است؛ اما به‌طور قطعی، موقعیت‌هایی که در زیر بیان می‌شوند، به تعمیرات موبایل و تبلت نیازمند هستند:

  • هنگامی‌که تعمیرگاه موبایل در نزدیکی ما وجود نداشته باشد.
  • هنگامی‌که زمان برای ما بسیار اهمیت داشته باشد و نیازمند تعمیر سریع موبایل باشیم.
  • هنگامی‌که بخواهیم از قبل، از هزینه‌های تعمیرات موبایل به‌طور دقیق مطلع باشیم.
  • وقتی به تعمیرکارهای ماهر نیازمندیم تا از کاری که انجام می‌دهند اطمینان خاطر داشته باشیم.
  • امکان ثبت سفارش آنلاین 
  • تعمیرات آیفون اپل

البته بسیاری موارد دیگر نیز درزمینه‌ی تعمیرات تخصصی موبایل وجود دارند که باید به آن‌ها توجه شود. به‌طور مثال اطلاعاتی که بر روی حافظه‌ی دستگاه قرار دارند، نباید در دسترس افرادی باشد که به آن‌ها اطمینان نداریم. در ادامه به مزیت‌های دیگر تعمیر موبایل خواهیم پرداخت.

استادکار چه خدماتی درزمینه تعمیر موبایل ارائه می‌کند؟

می‌توان گفت هر مشکلی که برای موبایل و یا تبلت شما رخ دهد، در حیطه‌ی کاری تعمیرات موبایل قرار می‌گیرد. در حقیقت استادکار با استفاده از تعمیرکاران ماهر موجود، این امکان را به شما می‌دهد تا از بین بهترین‌ها و مورداطمینان‌ترین‌ها، یکی را انتخاب کنید تا تعمیرات خود را به او بسپارید. تمامی تعمیرکاران استادکار دارای تخصص کامل بوده و از هر نظر مورداطمینان استادکار و شما خواهند بود. خدماتی که به شما ارائه می‌شوند عبارت‌اند از:

  • تعویض باتری موبایل و تبلت
  • تعمیر دوربین موبایل و تبلت
  • تعمیر گوشی‌های آب‌خورده
  • حل مشکل وای‌فای و بلوتوث موبایل
  • تعویض تاچ و ال‌سی‌دی گوشی و تلفن همراه
  • تعمیر و تعویض اسپیکر موبایل
  • تعمیر دکمه آیفون و گوشی‌های دیگر
  • حل مشکلات نرم‌افزاری موبایل
  • تعمیر و سرویس کامل موبایل
  • امکان ثبت سفارش آنلاین 
  • تعمیر گوشی‌
  • تعمیرات آیفون اپل

در ادامه می‌توان گفت که خدمات مربوط به تعمیرات موبایل و تبلت، گستردگی زیادی دارند و در هر بخش، تعمیرکار به شما راهکارهایی را برای تعمیر و یا تعویض قطعات ارائه می‌کند.

سفارش آنلاین تعمیر موبایل و تبلت از استادکار چه مزیتی برای من دارد؟ تعمیر گوشی‌

امکان سفارش آنلاین و تعیین روز و ساعت: وقتی شما از استادکار استفاده می‌کنید، دیگر نیازی به مراجعه‌ی حضوری و یا تماس با تعمیرکار ندارید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که از طریق استادکار، مشکل خود را با ما درمیان بگذارید تا بهترین تعمیرکار موبایل به شما کمک کند.

دسترسی به تعمیرکارهای ماهر در کمترین زمان: برای اینکه بهترین‌ها را برای تعمیر گوشی خود به کار بگیرید، نیازی نیست تمام شهر را بگردید تا یک متخصص تعمیر گوشی پیدا کنید. بلکه در کمترین زمان ممکن، از استادکار درخواست دهید.

تعمیر انواع گوشی‌ موبایل: ممکن است شما گوشی خاصی در اختیار داشته باشید و یا نیاز به تعمیرات تخصص گوشی داشته باشید که نتوانید متخصص آن را در سطح شهر پیدا کنید. در استادکار، متخصصینی در این زمینه وجود دارند که تعمیر انواع مختلف گوشی‌ها را به‌سادگی امکان‌پذیر کرده‌اند.

تعمیرکارهای متخصص و مورداطمینان: همان‌طور که قبلاً گفته شد، تخصص در کنار تعهد از مهم‌ترین فاکتورها برای یک تعمیرکار موبایل خوب به شمار می‌رود. ما تعمیرکارانی را به شما معرفی می‌کنیم که امین اطلاعات شما باشند.

مشاوره رایگان: متخصصان ما همیشه آماده‌اند تا درزمینه‌ی تعمیرات موبایل و تبلت تخصصی، به‌صورت تلفنی به شما مشاوره دهند. پس از ثبت سفارش و تعین متخصص، با شما تماس گرفته می‌شود و می‌توانید از مشاوره رایگان بهره ببرید.

پشتیبانی استادکار: استادکار همیشه در تمامی مراحل تعمیر دستگاه شما در کنار شما خواهد بود و با تمام شدن تعمیرات، کار استادکار تمام نمی‌شود. بهتر است بگوییم ما همیشه در کنار شما هستیم تا از بروز هرگونه مشکل جلوگیری کرده باشیم.

روند سفارش تعمیر موبایل و تبلت در استادکار چگونه است؟ تعمیر گوشی‌

ثبت سفارش در استادکار رایگان است و شما می‌توانید پس از وارد شدن به قسمت مربوط به تعمیرات موبایل و تبلت، با زدن دگمه ثبت سفارش، خدمات موردنظر خود را انتخاب کنید. در قدم اول می‌توانید مدل گوشی خود را تعیین کنید و از تعمیر موبایل سامسونگ و تعمیر آیفون تا تعمیر موبایل ال‌جی و هوآوی و دیگر برندها را انتخاب کنید. سپس می‌توانید نوع خرابی و ایراد موبایل خود را بیان کنید. با پر کردن توضیحات تکمیلی و سپس با تعیین روز و ساعت مراجعه تعمیرکار گوشی و تبلت، سفارش خود را ثبت کنید. پس از ثبت سفارش، تعمیرکار با شما تماس می‌گیرد تا اطلاعات موردنیاز را از شما دریافت کند و پس از توافق نهایی، می توانید موبایل خود را توسط پیک برای متخصص ارسال کنید. متخصص نیز بعد از تعمیر کردن موبایل آن را برای شما توسط پیک ارسال می‌کند.

هزینه تعمیرات گوشی و موبایل چقدر است؟ تعمیر گوشی‌

قیمت تعمیرات موبایل و تبلت، بسته به نوع گوشی و همچنین تعمیرات موردنیاز متفاوت هستند. به‌طور مثال قیمت تعمیرات گوشی آیفون و سامسونگ باهم فرق دارد. همچنین تعمیر دوربین‌ موبایل و تعمیر تاچ و ال‌سی‌دی گوشی‌های مختلف باهم فرق دارد. شفافیت قیمت خدمات یکی از ویژگی‌های استادکار است و قبل از اینکه خدمت موردنظر شما انجام شود می‌توانید از هزینه تعمیر گوشی تلفن همراه خودآگاه شوید تا با آگاهی کامل از قیمت خدمات تعمیر گوشی تلفن، خدمات خود را به استادکار بسپارید.

چطور می‌توانم از کیفیت خدمات تعمیر موبایل در منزل اطمینان داشته باشم؟ امکان ثبت سفارش آنلاین  تعمیر گوشی‌

فرقی نمی‌کند که چه گوشی موبایل و یا تبلتی در اختیار داشته باشید و یا چه تعمیراتی را نیاز داشته باشید؛ زیرا از تعمیر آیفون و تعمیر موبایل سامسونگ گرفته تا تعمیر موبایل سونی و ال‌جی، استادکار می‌تواند بهترین انتخاب شما باشد و بهترین تعمیرکار موبایل در تهران را به شما معرفی کند. با استفاده از استادکار می‌توانید تمامی مراحل تعمیرات گوشی و تلفن همراه خود را پیگیری کنید.

اگر به خدمات تعمیر موبایل و تبلت در تهران نیاز دارید همین حالا می‌توانید سفارش خود را در استادکار ثبت کنید و از تعمیر موبایل آنلاین موردنظر خود بهره ببرید.

تعمیر گوشی‌ : تعمیرات آیفون اپل

امکان ثبت سفارش آنلاین  تعمیر گوشی‌ تعمیرات آیفون اپل

امکان ثبت سفارش آنلاین


برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور


keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا