برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

تلگرام: ساخت gif و اضافه کردن

تلگرام: ساخت gif و اضافه کردن استیکر و ماسک به عکس آخرین آپدیت تلگرام , ساخت گیف تلگرام ios , ساخت گیف آنلاین , ربات ساخت گیف , ساخت عکس متحرک

تلگرام در سال گذشته ی میلادی ابزار بسیار قدرتمند خود را برای ویرایش تصاویر در درون برنامه ی پیام رسان تلگرام معرفی کرد. این ویژگی در اپلیکیشن تلگرام به شما این امکان را می دهد تا قبل از ارسال تصاویر بتوانید آن ها را ویرایش کرده و ازلحاظ ظاهری بهبود دهید.

نسخه ی ۲٫۰ ویرایشگر عکس و ماسک ها و GIF های دست ساز تلگرام

امروز تلگرام نسخه‌ی جدید ویرایشگر تصویر خود یعنی نسخه‌ی ۲٫۰ این ویرایشگر را ارائه کرده است که در آن ویژگی‌های جذاب و کاربردی‌ای نیز دیده می‌شود. از حالا به بعد شما می‌توانید قبل از ارسال تصاویر در تلگرام، روی تصویر نقاشی کنید، ماسک و یا شکلک بر روی چهره‌ی خود قرار دهید، استیکرهای دلخواهتان را وارد عکس کنید  یا حتی بر روی عکسی که قصد انتشار آن را دارید متنی را تایپ کرده و سپس ارسال نمایید.

انجام این کار بسیار آسان است: کافی است قبل از ارسال عکس در تلگرام یک ماسک را انتخاب کرده و خواهید دید که به‌صورت اتوماتیک در جای مناسبی از تصویر قرار خواهد گرفت و این‌یکی دیگر از ویژگی‌هایی است که به‌وسیله‌ی آن اپلیکیشن تلگرام چهره‌ی شما را بر روی تصاویر تشخیص می‌دهد و بهترین مکان را برای قرار دادن ماسک انتخاب می‌کند.

تلگرام: ساخت gif و اضافه کردن
تلگرام: ساخت gif و اضافه کردن

هنرمندانی که در تلگرام مشغول به کار هستند هزاران ماسک(شکلک) جذاب را برای نمونه در دسترس شما قرار داده‌اند. اما همان‌طور که می‌دانید هرکاری که در تلگرام انجام می‌شود به دلیل متن‌باز بودن این پلتفرم در اختیار همه قرار می‌گیرد. بنابراین از امروز، هرکسی می‌تواند با ارسال دستور /newmasks به ربات @stickers ماسک‌های خودش را آپلود کند.

وقتی‌که یک عکس را باز کنید خواهید دید که یک لیست از ماسک‌های پرکاربرد پیش روی شما ظاهر می‌شود و این روش ماسک‌های سفارشی محبوب را به شکل ویروسی منتشر می‌کند.

تصاویر GIF(متحرک) عادلانه می‌شوند

یکی دیگر از چیزهایی که ممکن است در تلگرام به‌صورت ویروسی بین کاربران دست‌به‌دست و محبوب شود. درست کردن عکس‌های متحرک(GIF) در تلگرام تابه‌حال این‌قدر آسان نبوده است: برای این کار کافی ست که یک ویدئو را توسط تلگرام ضبط کنید و روی دکمه‌ی جدید “mute” ضربه بزنید تا به‌راحتی هرچه‌تمام‌تر یک GIF خودکار تولید کنید و با دیگران به اشتراک بگذارید.

انیمیشن(تصویر متحرک) ساخته‌شده در بخش GIF های شما ذخیره می‌شود و بااین‌وجود gif ذخیره‌شده به‌راحتی و به‌سرعت در دسترس شما قرار می‌گیرد.

ساخت عکس متحرک
ساخت عکس متحرک

منبع خبر: Telegram.org

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا