اخبار هک و امنیت - آخرین و جدیدترینآموزش شناخت انواع هک و روش های مقابلهآیا اینستاگرام من هک شده است؟!امنیت سایبری (Cyber Security)برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دوربرنامه های هک گوشی برای اندروید و ایفونبهترین برنامه های هک گوشی اندرویدی آیفونکنترل گوشی از راه دور برنامه برای کنترل اعضای خانوادههک آیفونهک تلگرام و نظارت بر عملکرد

جلوگیری از هک اس ام اس

هک شدن گوشی موبایل و دسترسی افراد بیگانه به اطلاعات شخصیمان، یکی از کابوس‌های همیشگی بسیاری از ما است. فرا گرفتن روش‌های جلوگیری از هک ، امروزه به یک نیاز تبدیل شده است زیرا این یک خطر واقعی است. چرا که در دنیای امروز به دلیل دسترسی عموم به اپلیکیشن‌ها و آموزش راه‌های مختلف هک، این کار بسیار آسان‌تر و گسترده‌تر از قبل انجام می‌پذیرد. جلوگیری از هک اس ام اس : شاید برای شما هم پیش آمده باشد که لحظاتی با خود فکر کنید آیا ممکن است گوشی من هک شده باشد؟  مقاله‌ی پیش رو را برای برطرف شدن این نگرانی‌ها به رشته‌ی تحریر درآورده‌ایم تا شما را با روش‌های مختلف جلوگیری از هک گوشی موبایلتان آشنا کنیم. خبر خوش این است که هکرهای معمولی که شمار آن‌ها هم کم نیست قادر به هک گوشی شما از طریق شماره تلفن یا اس ام اس نمی‌باشند. چرا که یادگیری هک گوشی از این طرق کار خیلی آسانی نیست. اما همیشه کار عاقلانه این است که جانب احتیاط را رعایت کنیم تا نسبت به امنیت اطلاعات شخصی خود آسوده خاطر باشیم. بنابراین برای پیشگیری از بروز چنین مسائلی، بهتر است روش‌های جلوگیری از هک را یاد بگیریم. 

دانلود برنامه sfp برای کنترل گوشی از راه دور

هک تلفن همراه با اس ام اس چطور انجام می‌شود؟

ایمن بودن اینترنتی که استفاده می‌کنید تاثیر بسیار زیادی در جلوگیری از هک شدن دارد. اما سوال این است که هک گوشی از طریق اس ام اس چگونه انجام می‌شود؟  این کار معمولاً به وسیله‌ی اس ام اس‌های نامربوط نرم‌افزارهای گوناگون انجام می‌گیرد. برای مثال احتمال دارد اس ام اسی دریافت کنید که از شما می‌خواهد برای اپلیکیشن اینستاگرام یا فیسبوک خود، آن را تایید (Verify) کنید. یا ممکن است یک اس ام اس از بانک برایتان بیاید و آن را نادیده بگیرید و نسبت به آن بی‌توجه باشید. باید بدانید که اگر از یک شماره موبایل برای ایمیل، حساب بانکی و نرم‌افزارها استفاده کنید، هکرها می‌توانند با دسترسی به شماره شما و دریافت تنها یک پیامک گوشی شما را از طریق شماره هک کنند و همه‌ی اطلاعات و پسوردهای شما را عوض کنند. به همین خاطر برای جلوگیری از هک‌های این چنینی نباید به هر اس ام اسی جواب بدهید. همیشه از مطمئن بودن منبع اس ام اس اطمینان حاصل کنید و سهل‌انگارانه رفتار نکنید. sms spy24

راهکارهایی برای جلوگیری از هک اس ام اس

یکی از روش‌های رایج که هکرها از آن برای دستیابی به رمز شما استفاده می‌کنند، “Security Questions” است. در واقع این افراد با اطلاعات معمول و عمومی که از شما دارند، پاسخ سوالات امنیتی را حدس می‌زنند و موفق می‌شوند رمز عبور شما را بازیابی کرده و تغییر دهند. به همین دلیل برای سوالات امنیتی پاسخ‌های آسان و قابل حدس زدن را ثبت نکنید و سعی کنید پاسخ‌هایتان غیرواقعی، غیر منطقی و غیر قابل پیش بینی باشند. علاوه بر این توصیه می‌شود برای انجام کارهای بانکی از طریق اینترنت، از رمز پویا یا همان رمز یک‌ بار مصرف استفاده کنید. یکی دیگر از روش‌های جلوگیری از هک، استفاده نکردن از وای فای آزاد و اینترنت  رایگان مکان‌های عمومی مانند رستوران‌ها و کافی شاپ‌هاست. زیرا استفاده از این اینترنت‌ها ریسک بالایی دارد و اطلاعات شخصی شما را در معرض خطر قرار می‌دهد. به همین خاطر بهتر است از این اینترنت‌ها استفاده نکنید و اگر هم به هر دلیلی مجبور به استفاده از آن شدید، تحت هیچ شرایطی اطلاعات کارت بانکی و رمز اینترنتی خود را از طریق آن وارد نکنید. زیرا هک کردن این شبکه‌های وای فای برای هکرها کار بسیار آسانی بوده و به راحتی می‌توانند به اطلاعات تلفن همراه شما دسترسی پیدا کنند.
رنامه دسترسی به اطلاعات بر روی گوشی دیگران
رنامه دسترسی به اطلاعات بر روی گوشی دیگران

گوشی را جیل ‌بریک یا روت نکنید

تا جایی که امکان دارد از جیل بریک و روت کردن گوشی موبایل خودداری کرده و همچنین از باز کردن لینک‌های ناشناس که از طریق اس ام اس، ایمیل و پیام در شبکه‌های اجتماعی مانند واتس اپ برایتان ارسال می‌شود امتناع کنید. زیرا احتمال دارد این لینک‌ها حاوی بد افزار، تروجاون و… بوده و باعث به سرقت رفتن اطلاعات شما گردند.  

خاموش نگه داشتن بلوتوث

به خاطر داشته باشید همیشه روشن بودن بلوتوث موبایل و متصل شدن گوشی از طریق بلوتوث به سایر گوشی‌ها یا گجت‌ها، ریسک هک شدن گوشی را تا حدی بالا می‌برد. بنابراین برای جلوگیری از هک شدن پیشنهاد می‌شود تا جایی که می‌توانید بلوتوث گوشی خود را خاموش نگه دارید یا حداقل تنظیمات آن را در حالتی قرار دهید که به صورت خودکار به گجت‌ها و گوشی‌های دیگر متصل نشود. برای انجام این کار می‌توانید گزینه Non-Discoverable را فعال کنید. با این کار بلوتوث گوشی شما در حالت روشن هم برای گجت‌های اطراف قابل مشاهده نمی‌باشد.  

آپدیت کردن سیستم عامل

از راهکارهای مهم جلوگیری از هک گوشی موبایل، آپدیت یا به‌روز نگه داشتن سیستم عامل گوشی است. آپدیت‌هایی که هر چند وقت یک بار برای گوشی‌های هوشمند (چه اندروید و چه iOS) ارسال می‌گردند، تغییرات امنیتی زیادی را شامل می‌شوند که امنیت موبایل را افزایش داده و هک کردن آن را سخت‌تر می‌کند.  به همین خاطر بهتر است همیشه این آپدیت‌ها را دانلود و نصب کنید. بعضی از شرکت‌های سازنده گوشی‌های اندروید نیز برای سیستم عامل گوشی‌های خود آپدیت‌های امنیتی مجزا مستقل منتشر می‌کنند و سعی دارند با این کار امنیت بالایی را برای محصولات خود ایجاد کنند.
هک تلفن همراه با اس ام اس چطور انجام می‌شود؟
هک تلفن همراه با اس ام اس چطور انجام می‌شود؟

استفاده از از آنتی ویروس و فایروال

استفاده از آنتی ویروس و فایروال مناسب یکی دیگر از راه‌های جلوگیری از هک گوشی است. زیرا یک آنتی ویروس خوب اپلیکیشن‌های گوناگون گوشی را بررسی کرده و موارد مشکوک را به شما معرفی می‌کند. به کمک این ابزار شما اپلیکیشن‌های مشکوک را شناسایی و حذف می‌کنید. از سوی دیگر یک فایروال خوب تعیین می‌کند که کدام یک از اپلیکیشن‌های گوشی به اینترنت دسترسی داشته باشند. مسلماً نیازی نیست که اپلیکیشن‌های غیر آنلاین هم به اینترنت دسترسی داشته باشند. درواقع اپلیکیشنی که هیچ نیازی به اینترنت ندارد و در این حالت به رد و بدل اطلاعات بپردازد، مشکوک است و می‌تواند خطرناک باشد. جلوگیری از هک اس ام اس :

قابلیت‌ ذخیره پسورد و لاگین خودکار را غیر فعال کنید

حتماً می‌دانید که مرورگرها برای آسان شدن کار کاربران خود، قابلیت ذخیره پسورد و لاگین خودکار دارند. درست است که استفاده از این قابلیت‌ها کار با آن‌ها را برایتان آسان‌تر می‌کند، اما امنیت گوشی شما را تضعیف خواهد کرد. هنگامی که از این امکان بهره می‌برید یوزرنیم و پسورد شما در مرورگر حفظ شده و با مراجعه به هر سایتی، در فیلدهای لازم نوشته می‌شود و حتی امکان دارد به صورت خودکار هم لاگین شوید. از این طریق امکان دسترسی هکر به اطلاعات اکانت شما میسر می‌گردد. این موضوع می‌تواند آسیب‌زا باشد و گوشی شما را در معرض خطر قرار دهد. بنابراین برای جلوگیری از هک شدن بهتر است قابلیت ذخیره‌سازی پسورد و لاگین خودکار مرورگر را در حالت غیر فعال قرار دهید.

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا