برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دورکنترل گوشی از راه دور برنامه برای کنترل اعضای خانواده

حفاظت از خانواده از طریق برنامه ردیابی و کنترل پنهان

با افزایش تکنولوژی در حال حاظر تمامی افراد جامعه یک گوشی هوشمند با خود دارند و این مسئله باعث پیشرفت و سرعت بخشیدن به فعالیت های انسان گردیده است. اما در این میان چشم و هم چشمی, سرگرمی, ارتباط از طریق پیام رسان های اینترنتی باعث شده تا کودکان نیز به سمت گوشی های همراه جذب شوند و بسیاری از کودکان در حال حاظر گوشی های هوشمند شخصی خود را دارند. نرم افزار ردیابی و کنترل مخفی گوشی موبایل , کنترل تماس و پیامک, کنترل تلگرام و اینستاگرام از راه دور, برنامه ردیابی موبایل از طریق شماره،

در این میان بسیاری از افراد سود جو سعی می کنند تا از طریق تماس, اس ام اس, چت و موارد دیگر کودکان را اغفال کنند, از سوی دیگر ممکن است کودکان به وسیله فیلتر شکن ها وارد سایت های غیر مجاز شوند. در نتیجه اینجاست که والدیت احساس می کنند نیاز دارند تا کنترلی بر روی کودکان داشته باشند, و در ذهن آنها این سوال ایجاد می شوند که آیا امکانی در دنیای مجازی وجود دارد که بتوانند از راه دور کنترلی به فرزندان خود داشته باشند و یا خیر؟

پاسخ این سوال مثبت است و بسیاری از نرم افزار های کنترلی در حال حاظرمنتشر شده اند والدین می توانند با نصب این نرم افزار بر روی گوشی یا تبلت فرزندشان, وی را از راه دور نظارت کنند. البته این نرم افزار ها تنها برای نظارت به کودکان ساخته نشده است و وظایف این نرم افزار بیشتر از نظارت می باشد که ما در این مقاله سعی می کنیم تا تمامی امکانات این نرم افزار ها را برای شما معرفی کنیم و روش کار نرم افزارهای ردیابی و کنترل پنهان SPY24 را به شما آموزش خواهیم داد.

iphone min

بررسی اولیه برنامه های کنترل و ردیابی گوشی موبایل

اینگونه نرم افزار ها به وسیله برنامه نویس های بسیار خبره ای تهیه شده اند و در واقع به گونه ای پیاده سازی شده اند که با هک کردن گوشی فرزندان یا سالمندان و غیره  اطلاعات گوشی وی  به گوشی ناظر (پدر و مادر) ارسال می شود. طراحی و ساخت اینگونه نرم افزار ها همواره سخت و پیچیده می باشد و به عبارت بهتر هر فردی قادر به ساخت اینگونه نرم افزار ها نیست. در ابتدا برنامه نویس باید به این نکته توجه کند که نرم افزار باید به گونه ای باشد که فرزند شما از وجود این نرم افزار بی خبر باشد. 

نکته بعدی زمان نصب نرم افزار است که این نرم افزار نباید به وسیله آنتی ویروس ها شناسایی شود. پس متوجه شدید که چرا ساخت برنامه های کنترل و ردیابی گوشی موبایل سخت است و در بسیاری از موارد برای استفاده از این نرم افزار ها  باید هزینه کنید. البته همواره امنیت خانواده شما مهمتر از هزینه ای ست که برای اینگونه نرم افزار ها می پردازید. 

در ادامه این مقاله سعی خواهیم کرد تا ویژگی های اصلی و در واقع کاربرد های اصلی این گونه نرم افزار ها را برای شما معرفی کنیم.

ویژگی های اصلی برنامه کنترل و ردیابی گوشی موبایل

اینگونه نرم افزار ها فقط برای ردگیری و یا به عبارتی پیدا کردن لوکیشن کاربران ساخته نشده است و در بسیاری از موارد دارای کاربرد های بسیار زیادی می باشند. البته هر ورژنی ممکن است بعضی از این امکانات را نداشته باشد و حتی امکانات بیشتری نیز در نرم افزار مذکور اضافه شده باشد. ولی به صورت کلی موارد زیر جزو ویژگی های اصلی و پایه ای برنامه های کنترل و ردیابی گوشی موبایل میباشد.

نرم افزار ردیابی و کنترل

نرم افزار جاسوسی

مکان یابی

اولین امکان که تمامی برنامه های کنترل و ردیابی گوشی موبایل در خود دارند وظیفه ردیابی کاربر است, در واقع گوشی فرد به وسیله مکان یاب نرم افزار شناسایی می شود و اطلاعات مکانی آن برای فرد کنترل کننده ارسال خواهد شد. برای آنکه بتوانید از این امکان استفاده کنید باید گوشی مبدا (فرزندان یا سالمندان) به اینترنت متصل باشد.

گزارش گیری از مسیر های پیموده شده

در صورتی که گوشی مبدا به اینترنت وصل نباشد و در مکانی باشد که در محل مورد نظر اینترنت موجود نیست, شما میتواند در ساعت بعد و یا روز های بعدی به صورت کامل رفت و آمد وی را گزارش بگیرید. به عنوان مثال می توانید تمامی مسیر هایی که وی در روز یکشنبه رفته است را به این وسیله بدست آورید.

کنترل تماس ها 

یکی دیگر از ویژگی های خوب اینگونه نرم افزار ها این است که, کنترل کننده(پدر و یا مادر) می تواند به وسیله نرم افزاری که بر روی گوشی خود دارد تمامی تماس های گوشی مبدا را چک نماید. لازم به ذکر است در صورتی که گوشی مبدا از تاریخچه گوشی موبایل خود تماس را حذف کند باز هم در قسمت گزارش گیری شما می توانید جزئیات تماس را ببینید و در واقع هیچ راهی برای دور زدن این نرم افزار وجود ندارد.

کنترل اس ام اس ها

نکته قابل توجه بعدی استفاده از گزارش گیری های مربوط به اس ام اس های ورودی و خروجی می باشد. شما می توانید با چند کلیک تمامی اس ام اس هایی که برای او ارسال شده است و یا وی به افراد دیگر پیام ارسال کرده را ببینید. لازم به ذکر است در صورتی که اس ام اس ها از گوشی مبدا حذف شوند باز هم شما می توانید تمامی اس ام اس های حذف شده را ببینید.

کنترل شبکه های اجتماعی

یکی از حساس ترین مسائل برای والدین کنترل آنها بر روی شبکه های اجتماعی می باشد. یک نرم افزار کنترلی باید حتما این کنترل را بر روی تمامی شبکه های اجتماعی از جمله موارد زیر را انجام دهد:

  • نظارت و ردیابی تلگرام
  • نظارت و ردیابی وایبر
  • نظارت و ردیابی تیندر
  • نظارت و ردیابی اسکایپ
  • نظارت و ردیابی آی مسیج
  • نظارت و ردیابی واتس آپ
  • نظارت و ردیابی لاین
  • نظارت و مشاهده هنگ اوت
  • نظارت و ردیابی جیمیل
  • نظارت و ردیابی تانگو
  • نظارت و ردیابی اسنپ چت
  • نظارت و ردیابی پینترست
  • نظارت و ردیابی توییتر
  • نظارت و ردیابی اینستاگرام
  • کنترل تماس و پیامک
  • کنترل تماس

در واقع یک نرم افزار نظارت و کنترلی خوب باید بتواند تمامی شبکه های اجتماعی که بر روی یک گوشی نصب شده اند را نظارت و ردیابی کند. البته باید بدانید که تمامی نرم افزار های موجود در بازار این امکانات را پشتیبانی می کنند.

حفاظت از خانواده از طریق برنامه ردیابی و کنترل پنهان

نظارت بر روی نرم افزار های نصب شده

ویژگی بعدی برای نظارت بر روی نصب و فعال سازی نرم افزار ها میباشد به این معنا که در صورتی که فرزند شما نرم افزار غیرمجازی را بر روی گوشی خود نصب کرد, شما از راه دور می توانید این نرم افزار را پاک کنید و یا در صورتی که بخواهید آن را غیر فعال کنید.

نظارت و محدودسازی به وب براز

مهمترین نگرانی هر پدر و مادری این است که فرزند آنها به چه وب سایت هایی سر میزند, برای رفع این مشکل شما می توانید به راحتری دسترسی به سایت های غیر مجاز را برای وی محدود کنید. به معنای دیگر علاوه بر فیلترینگ جمهوری اسلامی ایران می توانید کار فیلترینگ را خودتان نیز انجام دهید تا به این صورت فرزند شما در دنیای مجازی ایمن تر باشد.

کنترل دفترچه تلفن و مخاطبین

از راه دور می توانید تمامی شماره تماس ها و مخاطبین فرزند خود را کنترل کنید و در صورت نیاز می توانید به لیست شماره تماس های وی شماره ای را اضافه و کم کنید.

استفاده از امکان اسکرین شات

در صورتی که نیاز به مدرکی دارید می توانید به صورت لحظه ای و آنلاین از صفحه ای که فرزند شما در این لحظه دارد می بینید اسکیرین شات بگیرید تا در زمان مورد نیاز این عکس اسکرین شات را به وی نشان دهید. این امکان به صورت پنهانی انجام می گیرد و به عبارت دیگر فرزند شما متوجه نمیشود که شما از صفحه وی عکس گرفته اید.

کنترل بر روی عکس و فیلم ها

همانطور که اطلاع دارید در دنیای مجازی عکس ها و فیلم های ناشایست بسیار زیادی موجودی وجود دارد. در صورتی که در قسمت گالری فرزند شما عکس ناشایستی وجود داشته باشد می تواید این عکس را حذف کنید. از سمت دیگر در صورتی که گوشی سرقت شود و دوست نداشته باشید عکسی به دست سارق افتد میتوانید از دور عکس ها و یا فیلم ها را به صورت کامل از روی گوشی حذف نمایید.

عکس برداری به صورت پنهان

در صورتی که نیاز داشته باشید در هر زمان و در هر موقعیتی می توانید از قسمت دوربین گوشی مبدا استفاده کنید و شروع به عکس برداری کنید.

حذف اطلاعات از دور

این امکان در شرایط خاص توصیه می شود. به عنوان مثال در صورتی که گوشی سرقت شود و یا به دست فرد خاصی افتاد شما میتوانید تمامی اطلاعات, عکس ها, فیلم ها, نرم افزار ها و در واقع تمامی اطلاعات موجود بر روی گوشی را پاک کنید و به این صورت اطلاعات خصوصی شما در دست افرادی که ممکن است از آن سوء استفاده کنند نیافتد.

گزارش گیری از وب سایت های دیده شده

شما میتوانید به صورت روزانه, ماهانه, سالانه, ساعتی از وب سایت هایی که در گوشی مبدا دیده شده است گزارش گیری کنید. به این معنا که مثلا از ساعت 1 تا 3 وی در چه سایتهایی ورود پیدا کرده است.

فیلتر کردن مخاطبان

در صورتی که فردی و یا اشخاصی را ناشایست می دانید, می توانید تماس های ورودی و خروجی یا اس ام اس های ورودی و خروجی وی را بلاک نمایید تا به این صورت فرزند خود را در شرایط امنتری قرار دهید.

گزارش دهی عمومی به کاربر

شما میتوانید به صورت کلی از گزارش کارکرد گوشی مطلع شوید به عنوان مثال: چه زمانی گوشی روشن شده, چقدر در این لحظه شارژ دارد, میزان حافظه گوشی چقدر میباشد و چقدر مصرف شده است و در واقع دید کلی از شرایط کنونی و شرایطی که در طی چند روز گذشته داشته داشته را می توانید ببینید.

ویبره و زنگ از راه دور

میتوانید از دور دستوراتی مثل ویبره و زنگ را اجرا نمایید, این امکان برای آن است که اگر فرزند شما گوشی خود را گم کند و یا قصد پنهان کردن آن را داشته باشد, با این روش صدای زنگ و ویبره آن را خواهید شنید و می توانید بسیار ساده آن را پیدا کنید.

کنترل بر روی اتصال به وای فای

میتوانید با استفاده از این امکان اتصال وی به اینترنت و یا میزان مصرف اینترنت وی در طول ساعات و یا روز های اخیر را بررسی نمایید.

سازی ارسل تمامی گزارشات به فرمت های قابل ذخیره

در اینگونه نرم افزار ها تمامی گزارشات به صورت خروجی های معمول در دنیای کامپیوتر به شما تحویل داده می شود. خروجی های عمومی در قسمت گزارش گیری به صورت pdf, excel می باشد تا شما بتوانید این گزارشات را در کامپیوتر خود ذخیره سازی کنید و در صورت لزوم بعدا گزارشات را ببرسی نمایید.

در ادامه این مقاله به سوالات پر تکرار شما پاسخ داده ایم: Xspy

آیا نرم افزار های حفاظت از خانواده از طریق برنامه ردیابی و کنترل پنهان فقط برای فرزندان است؟

جواب این سوال خیر میباشد, شما میتوانید از این نرم افزار برای افراد خاصی مثل سالمندان, افراد ناتوان مثل بیماران آلزایمری استفاده کنید. لازم به ذکر است که این نرم افزار ها برای حفاظت از خانواده ها ساخته شده است و در صورتی که از آن برای جاسوسی و یا زیر نظر گرفتن افراد بالغ و معمولی استفاده کنید, با توجه به قوانین جمهوری اسلامی ایران غیر قانونی می باشد و فردی که از این نرم افزار استفاده کرده است مجرم است و تولید کننده نرم افزار هیچ گونه مسئولیتی در این مورد قبول نخواهد کرد.

آیا برای استفاده از نرم افزار های کنترل و حفاظت نیاز به دانش بالایی داریم؟

خیر, تمامی نرم افزار های کنترلی و حفاظت از خانواده به گونه ای ساخته شده اند که شما با حداقل دانش نیز بتوانید از آنها استفاده کنید و در واقع نرم افزار بسیار کاربر پسند ساخته شده است. 

در حالت عادی تمامی این نرم افزار ها علاوه بر سادگی در استفاده, دارای راهنما به صورت فایل های پی دی اف, و راهنما به صورت ویدیویی نیز می باشند تا با خواندن و یا دیدن فیلم آموزشی بتوانید از تمامی امکانات آن استفاده کنید.

آیا فردی که قصد داریم او را کنترل کنیم از وجود نرم افزار بر روی گوشی خود متوجه می شود؟

خیر, برنامه به صورت کاملا پنهانی به وسیله شما بر روی گوشی فرزندتان نصب می شود و بعد از نصب فرزند شما از کارکرد این نرم افزار مطلع نخواهد شد و در واقع به صورت پنهانی نرم افزار در حال کار خواهد بود.


برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور


هک گوشی موبایل چیست و چگونه انجام می شود؟ 

ممکن است برای شما هم این سوال پیش اید که چگونه می توان هک گوشی موبایل دیگران را از راه دور انجام داد و اصلا این کار چقدر انجام شدنی است. ما در این مطلب و با معرفی یک نرم افزار نظارتی تخصصی قصد داریم تا پاسخ تمامی سوالات و خواسته های شما را ارائه نماییم. 
بیشترین نیاز به هک موبایل در نظارت به عملکرد فرزندان در شبکه های اجتماعی و نرم افزار های پیام رسان احساس می شود، از این رو در سامانه مراقبت از خانواده این بستر برای والدین فراهم شده است تا با نصب یک برنامه کنترلی ویژه والدین امکان نظارت و کنترل فعالیت فرزندان به وسیله تبلت و گوشی های موبایل امکان پذیر باشد. 
در ادامه به معرفی این برنامه، ضرورت نصب، نحوه نصب و فعالسازی برنامه SPY24 و همچنین استفاده از خدمات این سامانه می پردازیم.

آیا هک گوشی موبایل با برنامه SPY24 امکان پذیر است؟

برای پاسخ به این سوال کافیست به محتوای این پاراگراف دقت کنید، SPY24 و به معنی سامانه مراقبت از خانواده است. پس این یک برنامه هک موبایل نیست، بلکه یک ابزار کنترلی جهت نظارت بر فعالیت فرزندان زیر 18 سال می باشد. 
روند کار برنامه به این صورت است که پس از نصب و فعالسازی برنامه، نرم افزار مخفی شده و گزارشات زیر را به پنل نظارتی والدین ارسال می کند:

  •  گزارش تماس ها
  •  لیست پیامک ها
  •  اعلام موقعیت مکانی
  •  گزارش کلیه مسنجرها
  •  برنامه های اجرا شده
  •  وب سایت های بازدید شده
  •  و فعالیت در تمامی برنامه ها

و به این صورت والدین می توانند بدون نیاز به برنامه هک گوشی موبایل و از راه دور با خیالی راحت اقدام به کنترل فعالیت فرزندان خود در فضای مجازی و حقیقی نمایند. در این برنامه سعی شده است کلیه ابزارهای نظارتی و مدیریتی جهت عملکردی لازم برای فرزندان فراهم شود تا سرپرستان خانواده بتوانند به سادگی از آن برای مدیریت خانواده خود استفاده نمایند.

آیا هک گوشی موبایل با برنامه SPY24 امکان پذیر است؟
حفاظت از خانواده از طریق برنامه ردیابی و کنترل پنهان 6

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا