اینستاگرام ترفند جالبآموزش حرفه ای وردپرس پیشرفتهآموزش رایگان سئو - یادگیری سئو مبتدی تا پیشرفته

خرید اکانت الکسا Alexa Pro آموزش تصویری اکانت الکسا

با اکانت الکسا آمار و اطلاعات ارزشمندی از سایت خود و رقبایتان بدست آورید و رتبه الکسای سایت‌تان را بهبود دهید!


اکانت الکسا ابزاری کارآمد برای بررسی رقبا

الکسا دیگر تنها ابزاری برای رتبه بندی سایت‌ها نیست، بلکه ابزاری قدرتمند و کارآمد برای آنالیز سایت در راستای اهداف بیزینس شماست. با کمک اکانت الکسا می‌توانید رقبای سایت و بیزینس خود را بشناسید و وضعیت خود را در مقایسه با رقباء بررسی کنید و ببینید که آنها در چه زمینه‌هایی بهتر از شما عمل می‌کنند و شما در کدام موارد قدرت رقابتی بیشتری دارید. در واقع اکانت الکسا به تمامی سوالاتی که برای پیشی گرفتن از رقبا و افزایش ترافیک سایت‌تان دارید پاسخ می‌دهد.

بهبود سئو با کمک اطلاعات سایت رقبا

همانطور که بیان شد با کمک اکانت الکسا امکان استخراج اطلاعات آماری سایت های رقیب نیز وجود دارد. میزان و نوع ورودی دریافتی رقبا از موتورهای جستجو و میزان رقابتی بودن کلمات کلیدی مختلف از جمله این اطلاعات است. شما با یافتن کلمات کلیدی که رقابت کمتری بر روی آنها وجود دارد می‌توانید در زمان کمتری در این کلمات کلیدی از رقبای خود پیشی بگیرید. همین‌طور با فهمیدن این موضوع که رقبایتان با کدام کلمات کلیدی ترافیک بیشتری کسب می‌کنند، می‌توانید بینش روشنی از وضعیت بازار و رقبا کسب کنید. لینک‌های دریافتی سایت رقبا نیز از دیگر اطلاعات ارزشمندی است که برای بهبود سئو سایت می‌تواند به شما کمک کند. همچنین با کمک گزارش‌هایی که در اکانت الکسای خود دریافت می‌کنید، می‌توانید مشکلات سایت خود را رفع کرده و برای افزایش امتیاز الکسای آن تلاش کنید.

خرید اکانت الکسا Alexa Pro آموزش تصویری اکانت الکسا
خرید اکانت الکسا Alexa Pro آموزش تصویری اکانت الکسا 4

سوالات متداول درباره اکانت الکسا

هزینه اشتراک الکسا پرو 149 دلار است، چگونه می‌توانید با هزینه ۷۹ هزار تومان این اکانت را تهیه کنید؟

برای استفاده از خدمات اکانت الکسا پرو باید این هزینه را بپردازید و تخفیفی وجود ندارد. استفاده از خدمات سایت الکسا برای 14 روز نخست رایگان است و دسترسی کامل به همه بخش‌ها وجود دارد. استفاده از این سرویس کاملا رایگان نیست و نزدیک ۲ دلار هزینه دارد. (۱ دلار هنگام تعریف کارت و ۱ دلار برای تراکنش های ناموفق) ما این سرویس را با ۷۹ هزار تومان برای شما فعال می کنیم.

آیا امکان تمدید این اکانت ها وجود دارد؟

بله. با هزینه واقعی 149 دلارمی‌توانید اکانت الکسا پرو خود را تمدید کنید، ولی ما پیشنهاد نمی کنیم.

با وجود هزینه بالای تمدید چه راهی برای استفاده طولانی مدت از این اکانت ها پیشنهاد می کنید؟

۱- بسیاری از خدمات سایت الکسا، استفاده لحظه ای دارند و می‌توانید داده های آن را در فایل اکسل ذخیره کنید. برای مثال مشاهده بک لینک ها و کلمات کلیدی رقبا. ۲- برای یک دامنه به هر تعدادی می‌توان اکانت الکسا ایجاد کرد، محدودیت فقط برای ادرس ایمیل وجود دارد که با هر آدرس ایمیل تنها یک اکانت می‌توان ایجاد کرد. ۳- تحلیل های الکسا از سایت شما، در دیتابیس های این سایت ذخیره می شوند و در صورت ساخت اکانت جدید برای سایت، تحلیل های قبلی در دسترس هستند و مجددا آپدیت می شوند. با توجه به نکات بالا، پیشنهاد ما این است به جای تمدید اکانت قبلی با هزینه بسیار بالا، اکانت جدید الکسا سفارش دهید.

با هر اکانت الکسا برای چند دامنه می توان تحلیل انجام داد؟

با هر اکانت الکسا برای یک دامنه می‌توان بک لینک و گزارش سئویی دریافت کرد. اما محدودیتی برای مشاهده اطلاعات سایت‌های دیگر (مانند اطلاعات مربوط به بک لینک ها، کلمات کلیدی) وجود ندارد.

آیا هنوز امکان افزودن دو بک لینک از طریق اکانت الکسا وجود دارد؟

خیر. از آپدیت اخیر الکسا ، امکان ثبت لینک و توضیحات دیگر وجود ندارد.

آیا امکان استفاده از اکانت الکسا برای دامنه IR وجود دارد؟‍

دامنه های آی‌آر تنها امکان استفاده از Site Audits (گزارش مشکلات سئویی سایت) را ندارند و می‌توانید از سایر امکانات اکانت الکسا مانند یافتن کلمات کلیدی رقبا و بک لینک آنها استفاده کنید.



برخی از امکاناتی که با خرید اکانت الکسا در دسترس شما قرار می‌گیرد:

  • بهبود رتبه الکسا
  • عملکرد صفحات داخلی سایت
  • مشاهده عملکرد سرور
  • ورودی از موتورهای جستجو
  • ورودی از شبکه های جستجو
  • لیست بک لینک های سایت
  • میزان ترافیک از منابع مختلف
  • آمار بازدید با موبایل و تبلت
  • بازدید براساس موقعیت جغرافیایی
  • کلمات کلیدی محبوب مناسب
  • آنالیز رقابت بک لینک
  • لیست کلمات کلیدی سایت
  • محبوب‌ترین سایت‌ها براساس کلمات کلیدی
  • بررسی و مقایسه همزمان چند سایت
  • مشاهده سایت‌های مرتبط و رقبا

آموزش تصویری اکانت الکسا (Alexa PRO) برای بررسی وب ‌سایت ‌ها

اگر وبلاگنویس و یا وبمستر باشید از اهمیت رتبه الکسا برای جذب تبلیغات اطلاع دارید. برای داشتن سایتی سودآور بایستی رتبه الکسای خوبی داشته باشید. اما همه داستان الکسا به رتبه‌دهی سایت‌ها ختم نمی‌شد. الکسا دارای بخشی به نام Alexa PRO هست که دارای امکانات بسیار مفیدی برای سایت‌های تجارت الکترونیک و رتبه های برتر الکسا است. برای استفاده از خدمات اکسا پرو بایستی اشتراک ماهانه آن را تهیه کنید که هزینه اشتراک آن از 9.99 دلار تا 149 دلار متغیر است. با داشتن اکانت الکسا پرو می توانید سایت رقبای خود را به طور کلی آنالیز کنید که در این پست سعی داریم نگاهی اجمالی به این ابزار قدرتمند بیاندازیم.

پس از ورود به پنل کاربری الکسا، می‌توانید منویی در سمت چپ صفحه مشاهده کنید که امکان دسترسی به امکانات و بخش‌های مختلف سایت الکسا را فراهم کرده است.

WORKSPACE

Workspace میز کار و به اصطلاح داشبورد الکسا می باشد. این بخش شامل قسمت‌هایی برای وارد کردن کلمات کلیدی و سایت‌هایی است که می‌خواهیم در تاریخچه آنالیز وجود داشته باشند و بتوانیم به آنها دسترسی سریع داشته باشیم.

اکانت الکسا
خرید اکانت الکسا Alexa Pro آموزش تصویری اکانت الکسا 5

YOUR SITE

در این قسمت سایت ثبت شده در هنگام ثبت نام را می توانید آنالیز کنید (به طور مثال سایت g-ads.org در هنگام خرید اکانت ثبت شده است) با کلیک بر روی آن، به مرور گزینه های موجود در این بخش می پردازیم.

Overview: بررسی کلی سایت.

Performance: عملکرد صفحات داخلی سایت.

Uptime: عملکرد سرور در این این قسمت ثبت و گزارش دهی می‌شود. (به طور مثال Down شدن سایت به تاریخ و ساعت)

Search: ورودی هایی که از طریق موتورهای جستجو وارد سایت می‌شوند.

Social: ورودی هایی که از طریق شبکه های اجتماعی وارد سایت می‌شوند.

Link: در این بخش ورودی هایی که از طریق بک لینک وارد سایت شده اند را می‌توانید مشاهده کنید.

صفحه link خود شامل اطلاعات زیر است:

Website: سایت‌هایی که از آنها ورودی داشته اید.

Referral Count: تعداد بازدیدی است که از این سایت جذب کرده اید.

Percent of Link Referrals: درصد بازدید از این سایت را نمایش می‌دهد. (در مقایسه با دیگر لینک‌ها)

Direct: ورودی مستقیم به سایت را نمایش می‌دهد، به این معنا که کاربران آدرس سایت را تایپ کرده و وارد شده اند.

Engagement: مربوط به آمارهای Bounce Rate می‌باشد.

Subdomains: آمار بازدید ساب‌دامین‌ها را نمایش می‌دهد.

Mobile: آمار ورودی هایی که از طریق موبایل و تبلت وارد سایت شده اند در این قسمت قابل مشاهده است

Top content: صفحات محبوب با توجه به درصد Bounce Rate کمتر و همچنین تعداد بازدید آن صفحه

Location: موقعیت مکانی بازدیدکنندگان

Site Audits

آرشیو گزارشات الکسا و امتیازدهی بر اساس فاکتورهای سئو داخلی، کیفیت لینک‌های خارجی، امنیت، تگ‌های HTML و دیگر موارد، این امتیازدهی از 100 نمره و بر اساس حروف الفبای انگلیسی می باشد (A: بهترین امتیاز)

همان طور که در عکس بالا مشاهده می‌کنید یک گزارش برای سایت g-ads.org ایجاد شده است. (با توجه به اینکه سایت SPY24 به تازگی فعالیت خود را شروع کرده است تنها یک سابقه برای آن ایجاد شده است.) با کلیک بر روی دکمه view می توان جزئیات تکمیلی را مشاهده و نواقص را بهبود بخشید.

SEO TOOLS

Competitor Keyword Matrix: در این بخش میتوانید با وارد کردن سایت خود و رقیبان‌تان، وزن و محبوبیت کلمات کلیدی را مشاهده و بهبود بخشید.

Competitor Backlink Checker: آنالیز رقابت در بک‌لینک‌گیری مربوط به این بخش است. به طور مثال: همان طور که در عکس زیر مشاهده می‌کنید، لیست سایت‌هایی که به زودفود و چیلیوری لینک داده اند قابل مشاهده می‌باشند. همچنین قسمتی برای دانلود فایل اکسل این گزارش وجود دارد که می توان آدرس لینک داده شده را نیز کلیک و صفحه آن را مشاهده نمود.

Keyword Difficulty Tool: با وارد کردن سایت خود در این بخش می‌توانید لیستی از کلمات کلیدی مرتبط با فعالیت خود را مشاهده و مقدار محبوبیت آن را بسنجید.

Keyword Share of Voice: محبوب‌ترین سایت‌ها بر اساس یک کلمه کلیدی. به عبارت دیگر سایت‌هایی با بیشترین سهم از کل ورودی‌های گوگل برای یک کلمه کلیدی را در این بخش می‌توانید مشاهده کنید.

همان طور که در تصویر بالا مشاهده می کنید، سایت های محبوب در کلمه کلیدی “موبایل” به ترتیب لیست شده اند.

On-Page SEO Checker: در این قسمت می توانید سئو داخلی سایت خود را مورد بررسی قرار دهید همچنین الکسا مطالبی جهت بهبود این موضوع به شما ارائه می دهد.

COMPETITIVE RESEARCH

Site Overviews: وارد کردن سایت مورد نظر و آنالیز آناین قسمت در حالت رایگان الکسا نیز موجود است با این تفاوت که در اکانت پولی شما اطلاعات بیشتری در دست خواهید داشت که در ادامه توضیح خواهیم داد.

بعد از وارد کردن سایت بخش هایی نمایش داده می‌شوند که به ترتیب به آنها می‌پردازیم، به طور مثال سایت آپارات را وارد کردیم و اطلاعات آن را مشاهده می‌کنیم.

Global Rank رتبه جهانی و Rank in Iran رتبه داخلی (در ایران) آن می‌باشد.

با کمی اسکرول به پایین موقعیت مکانی کاربران نمایش داده می‌شود.

در بخش بعدی اطلاعات مربوط به میانگین Bounce Rate، میانگین تعداد بازدید صفحات و میانگین مدت زمان حضور کاربران در سایت قابل مشاهده و اندازه گیری است.

در عکس زیر بیشترین و محبوبترین کلمات کلیدی که باعث شده کاربران بر روی لینک های آپارات در جستجوهایشان کلیک کنند را می‌توانید ببینید. در اکانت رایگان شما فقط 5 کلمه کلیدی را می توانید مشاهده کنید که در اکانت پولی محدودیتی وجود ندارد و شما تمامی کلمات کلیدی که با آن وارد سایت رقیب شما شده اند را می توانید مشاهده فرمایید.

و در پایان می توانید سایت هایی که به آپارات لینک داده اند را مشاهده و بررسی نمایید. در اکانت پولی الکسا شما با کلیک بر روی گزینه Click Linking more  می توانید تمامی لینک های داده شده به سایت مورد نظر خود را مشاهده و آنالیز فرمایید.

قسمتی هم برای ثبت سایت خود وجود دارد که می توانید دو لینک از سایت قدرتمند الکسا به وبسایت خود بدهید همراه به توضیحات و اطلاعات تکمیلی (مشابه تصویر پایین)

Site Comparisons: آنالیز و مقایسه چند سایت کنار هم.

Audience Overlap Tool: در این بخش می‌توانید یک سایت را وارد و سایت های مرتبط و به نوعی رقیب آن را مشاهده کنید. (رتبه جهانی این سایت ها هم ذکر شده است)

Sites Linking In: نمایش سایت های که به سایت مورد نظر شما لینک داده اند. به طور مثال همان طور که در تصویر زیر مشاهده می فرمایید ما سایت دیجی کالا را وارد کردیم و سایت هایی که به دیجی کالا لینک داده اند در لیست قابل مشاهده است، قسمت Site آدرس سایت و Global Rank رتبه آن می باشد، بدین گونه است که می توان اعتبار لینک های داده شده را مورد بررسی قرار دهید همچنین از قسمت Page می توانید صفحه اصلی لینک داده شده را مشاهده نمایید.

Site Keywords: محبوب‌ترین کلمات کلیدی یک سایت که کاربران بیشتری را جذب کرده است در این بخش قابل نمایش است. به طور مثال سایت دیجی کالا با کلماتی که در تصویر زیر مشاهده می فرمایید بیشترین ورودی را جذب کرده است، در قسمت Keyword کلمه جستجو شده مورد نظر و در قسمت % of Search Traffic درصد ورودی را می توان مشاهده کرد، به نوعی این روش برای رقبای دیجی کالا می تواند کاربردی باشد به این منظور که بیشترین کلمات ورودی را مشاهده و استرتژی های خود را مبتنی بر این گزینه ها در سایت خود بهبود ببخشند.

Find Sites: مرتبط ترین سایت ها با کلمه کلیدی انتخابی شما، به طور مثال: با جستجوی کلمه “فروشگاه اینترنتی” اطلاعاتی مانند عکس زیر را می‌توانید مشاهده کنید:

Top Sites: برترین وبسایت ها در رتبه بندی الکسا (بر اساس رتبه جهانی و محلی و همچنین دسته بندی مورد نظر) می توان مشاهده نمود که البته به تازگی در نسخه رایگان تنها 50 سایت اول را نمایش می دهد و در اکانت پولی آن تا 500 سایت برتر قابل مشاهده می باشد.

Alexa Browser Extension: برای نصب افزونه الکسا در مرورگر خود، می توانید از این بخش اقدام کنید.


برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور


keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا