برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

خواندن پیام واتساپ به طور مخفیانه

خواندن پیام واتساپ به طور مخفیانه مورد استفاده افرادی قرار می گیرد که تمایل به خواندن پیام فرد مورد نظر دارند اما نمی خواهند وی متوجه خواندن پیام شود. چند سالی است که قابلیت خواندن پیام واتساپ به طور مخفیانه توسط مجموعه واتساپ طراحی و اجرا شده است. این ویژگی بسیار پرطرفدار است تا جایی که بسیاری از پیام رسان های دنیا این ویژگی را در پیام رسان خود ایجاد کرده اند. حتی بسیاری از افرادی که با وجود فیلتر شدن تلگرام هنوز از پوسته های این پیام رسان استفاده می کنند علت آن را ویژگی منحصر به فرد روح در پوسته های تلگرام می دانند. با SPY24 همراه باشید.

نحوه ارسال و دریافت پیام در برنامه واتساپ چگونه است؟

واتساپ یکی از برنامه های پرطرفدار در دنیا می باشد و به علت تماس های صوتی و تصویری، بیشتر در ایران مورد استفاده کاربران قرار می گرفت اما پس از فیلتر شدن تلگرام قابلیت های ارسال پیام های متنی، صوتی و تصویری واتساپ نیز مورد توجه کاربران ایرانی قرار گرفت. همین امر سبب شد تا کاربران انتظار ویژگی های بیشتری از جمله خواندن پیام واتساپ به طور مخفیانه را از این پیام رسان داشته باشند. واتساپ برای پیام های متنی خود چند حالت جداگانه طراحی کرده است که عبارتند از:

·        یک عدد تیک ابتدایی: این حالت نشان دهنده ی این است که پیام به طور صحیح از جانب شما ارسال شده است اما به فرد مورد نظر نرسیده زیرا وی به اینترنت متصل نیست.

·        دو عدد تیک در کنار پیام ارسال شده: تیک دوم به منزله این است که پیام به طور کامل به دست فرد مورد نظر رسیده است اما هنوز پیام خوانده نشده.

·        دو تیک در کنار پیام و کلمه ی آنلاین بالای صفحه: به منزله ی این است که فرد مورد نظر وارد اینترنت شده و آنلاین می باشد اما صفحه ی چت شما را باز نکرده.

·        دو تیک آبی رنگ در کنار پیام ارسال شده: به منزله ی آن است که پیام توسط گیرنده خوانده شد.

 دو تیک آبی رنگ در کنار پیام ارسال شده

خواندن پیام واتساپ به طور مخفیانه امکان پذیر است؟

با توضیحات داده شده در مورد نحوه عملکرد پیام رسان واتساپ متوجه شدید که دو تیک آبی به منزله آن است که پیام شما توسط فرد مورد نظر خوانده شده است اما آیا خواندن پیام واتساپ به طور مخفیانه امکان پذیر است؟ بله شما با چند ترفند ساده می توانید اقدام به خواندن پیام واتساپ به طور مخفیانه کنید. در این مقاله قصد داریم این روش ها را به شما آموزش دهیم. شما می توانید بسته به نیاز خود و شرایطی که مد نظر دارید از هر یک از این روش ها برای خواندن پیام واتساپ به طور مخفیانه استفاده کنید.

چگونه پیام واتساپ را بدون فهمیدن طرف مقابل بخوانیم

خواندن پیام واتساپ به طور مخفیانه با گزینه ی Receipts

یکی از روش های خواندن پیام واتساپ به طور مخفیانه از طریق غیر فعال کردن گزینه Receipts می باشد. Receipts به معنی رسید پیام می باشد با فعال کردن این گزینه در اپلیکیشن خود فرستنده ی پیام متوجه خواندن پیام توسط شما می شود اما برای خواندن پیام واتساپ به طور مخفیانه باید این گزینه را غیر فعال کنید. برای رسیدن به این هدف مراحل زیر را باید طی کنید

·        در ابتدا برنامه واتساپ خود را باز کنید.

·        وارد قسمت تنظیمات برنامه ی واتساپ خود شوید.

·        در قسمت تنظیمات گزینه اکانت شخصی را انتخاب کنید

·        پس از ورود به اکانت شخصی آیتم رسید پیام را می بینید که تیک آبی آن به طور خودکار فعال است. زمانی که این تیک را بردارید می توانید به خواندن پیام واتساپ به طور مخفیانه بپردازید.

اما زمانی که این تیک برداشته می شود علاوه بر اینکه فرستنده ی پیام متوجه خوانده شدن پیام توسط شما نمی شود. شما نیز متوجه خوانده شدن پیام های ارسالی خود نخواهید شد.

خواندن پیام ها از طریق صفحه ی اعلانات گوشی

خواندن پیام واتساپ به طور مخفیانه با استفاده از حالت پرواز

یکی دیگر از روش های خواندن پیام واتساپ (   حالت روح واتساپ) به طور مخفیانه استفاده از حالت پرواز گوشی های تلفن همراه می باشد. در این روش زمانی که پیامی از واتساپ برای شما ارسال می شود به هیچ وجه وارد پیام رسان واتساپ نشوید بلکه سریعا گوشی خود را در حالت پرواز قرار دهید بدین ترتیب شما دیگر به اینترنت متصل نخواهید بود پس از این که از عدم اتصال خود به اینترنت مطمئن شدین می توانید وارد صفحه چت پیام ارسالی شوید، پیام را بخوانید و بلافاصله از واتساپ خارج شوید مطمئن شوید اپلیکیشن واتساپ در گوشی شما باز نباشد آنگاه گوشی خود را از حالت پرواز خارج کنید.

بدین ترتیب هیچ وقت مشخص نمی شود که شما پیام ارسالی را خوانده اید یا خیر این روش مشکل روش اول را ندارد و تیک آبی به هنگام ارسال پیام ها از جانب شما نشان داده می شود اما نکته ی منفی که این روش دارد این است که شما نمی توانید برای هر دفعه مطالعه ی چت های خود حالت پرواز گوشی خود را فعال کنید.

خواندن پیام واتساپ به طور مخفیانه

خواندن مخفیانه های چت از طریق ویجت در واتساپ

ویجت واتساپ یکی دیگر از روش های خواندن پیام واتساپ به طور مخفیانه است با ویجت واتساپ زمانی که پیامی برایتان ارسال می شود می توانید بدون این که شخص متوجه شود که شما پیام را خوانده اید پیام فرستنده را مطالعه کنید این روش از هر لحاظ کارآمد می باشد اما تنها مشکلی که دارد این است که همه ی پیام ها و ایموجی های دریافتی را نمی توان با این برنامه مشاهده کنید. ویجت ها توسط واتساپ به خوبی پشتیبانی می شوند. وظیفه ی اصلی ویجت این است که پیام های ارسالی را به دست گیرنده برساند.

ویجت واتساپ

نحوه ی کار با ویجت واتساپ

برای استفاده از ویجت واتساپ باید به روش زیر عمل کرد.

·        ابتدا انگشت خود را بر روی صفحه اصلی گوشی برای چند ثانیه نگه دارید

·        سپس تنظیمات گوشی به نمایش در می آید در این قسمت ویجت را پیدا کنید

·        حال باید ویجت واتساپ را پیدا کنید انگشت خود را چند ثانیه بر روی آن نگه دارید سپس آن را در یک قسمت از صفحه گوشی خود قرار دهید.

·        با لمس آیکون ویجت می توانید ابعاد آن را بزرگتر کنید تا در صفحه اصلی به خوبی مشخص شود (دانلود برنامه کنترل واتساپ SPY24)

حالا به راحتی می توانید وارد ویجت واتساپ شوید و کاملا به طور مخفیانه پیام های ارسالی را بخوانید البته این روش صرفا پیام های متنی را پشتیبانی می کند و برای دیدن تصاویر و ویدئوها باید وارد واتساپ شوید.

91629 6

خواندن پیام ها از طریق صفحه ی اعلانات گوشی

یکی از امکاناتی که در چند وقت اخیر به گوشی های اندرویدی اضافه شده است امکان مطالعه ی پیام های شبکه های اجتماعی مختلف بدون ورود به شبکه اجتماعی می باشد با استفاده از این ویژگی می توانید پیام های ارسالی را بخوانید بدون این که فرستنده متوجه ی خواندن پیام توسط شما شود. اما زمان خواندن پیام باید مراقب باشید که به پیام ضربه نزنید زیرا در صورتی که به پیام ضربه بزنید وارد واتساپ می شوید و دو تیک آبی برای فرستنده نمایش داده می شود.

استفاده از اپلیکیشن unseen برای خواندن پیام واتساپ به طور مخفیانه

اپلیکیشن unseen این امکان را برای شما فراهم می کند تا بتوانید پیام های واتساپ را بخوانید بدون این که فرستنده ی پیام از خوانده شدن آن مطلع شود. از این اپلیکیشن می توانید برای پیام رسان های دیگر نیز استفاده کنید به عنوان مثال می توانید پیام های ارسالی اینستاگرام را نیز به طور مخفیانه بخوانید. یکی دیگر از ویژگی های unseen این است که شما می توانید پیام های تمام شبکه های اجتماعی موجود در گوشی خود را به طور یکجا بخوانید.

ویژگی اصلی این اپلیکیشن به این صورت است که با دسترسی به قسمت اعلانات گوشی تمام پیام ها را برای شما به نمایش می گذارد. البته اگر تمایل داشتید که به طور کامل تمام پیام را مشاهده کنید باید دسترسی های بیشتری را به این اپلیکیشن بدهید. این برنامه فقط مناسب گوشی های اندروید است. می توانید به آسانی این اپلیکیشن را از گوگل پلی دانلود کنید. 

 

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا