برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دورکنترل گوشی از راه دور برنامه برای کنترل اعضای خانواده

دانلود برنامه ردیابی و کنترل گوشی برای اندروید رایگان

قطعا بی دلیل نیست که دنبال همچین مقاله ایی بوده اید و دارید این مقاله را می خوانید. حتما شما هم به یک تضاد در رابط با چگونگی کنترل و مراقبت از یکی از اعضای خانواده خود بر خورد کرده اید و دنبال راه حلی می گردید که با خیال راحت مراقب فرزند، همسر، پدر و یا مادر سالمند خود باشید. کنترل و ردیابی گوشی از راه دور ….

کنترل و ردیابی از طریق گوشی همراه می تواند به شما اطلاعات وسیعی از مکان هایی که فرد مورد نظر در آنجا حضور داشته است، از پیامک ها، تماس ها، بازی ها و برنامه هایی که بر روی گوشی فرد مورد نظر قرار دارد، در اختیار شما بگذارد.

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

ما اسم این برنامه را سامانه مراقبت از خانواده در فضای مجازی گذاشته ایم که با عنوان برنامه ردیابی SPY24 عرضه شده است.

در ادامه قصد داریم که شما را با تمامی ویژگی ها و قابلیت های منحصر به فرد این برنامه آشنا کنیم.

کنترل گوشی از راه دور و مراقبت از خانواده
دانلود برنامه ردیابی و کنترل گوشی برای اندروید رایگان 4

برنامه ردیابی SPY24 چیست؟

این برنامه در حقیقت یک برنامه قابل نصب بر روی تمامی گوشی های هوشمند با سیستم عامل اندروید و آی او اس می باشد که می توان از طریق آن اعضای خانواده را تحت نظارت و کنترل خود داشته باشیم. البته این به معنای سلطه گری و یا فضولی در امور یکی از اعضای خانواده نیست و قطعا به معنای مراقبت و نگهداری از آن است.

شاید بارها کنجکاو بوده اید و از خود در این باره سوال پرسیده اید که فرزندم در حال چت و یا مکالمه با چه افرادی بوده است؟ و به عنوان یکی از والدین فرزندان خود، خود را موظف می دانید که مراقب اطرافیان و کسانی که با فرزند شما در ارتباط هستند باشید. ممکن است فرزند شما به دلیل سن و سال کم و عدم رسیدن به بلوغ فکری، هنوز تشخیص و درک درستی از باید و نبایدهای خود را نداشته باشد و لازم است که توسط والدین خود تحت مراقبت باشد. این برنامه به راحتی به شما این امکان را میدهد که از طریق داشبورد ساده و کاملی که در این برنامه طراحی شده است، از قسمت های مربوطه به تلگرام، اینستاگرام و خلاصه تمامی شبکه های اجتماعی، پیامک ها، تماس های ورودی و خروجی، لوکیشن محل و ترددهای انجام شده در سطح شهر، کنترل و ایجاد محدودیت در دسترسی به سایت ها و .. دسترسی داشته باشید و با گزارشات کاملی که این برنامه در اختیار شما قرار می دهد با آرامش خاطر از حال عزیزای خود به امورات خود نیز بپردازید.

البته این برنامه محدود به فرزندان ما نمی شوند و ممکن است پدر و یا مادر سالخورده ایی داشته باشیم که با مواردی از جمله آلزایمر روبرو باشند و ما توسط این برنامه و ردیابی هوشمند همیشه از محل آنها و موارد دیگری نیز اطلاع داشته باشیم.

و بدترین حالت ممکن است که شما نسبت به همسر خود مشکوک شده باشید چه از چت و یا تماس های دریافتی و یا از دیر آمدن و یا رفتارهای مشکوکی که از خود نشان می دهد شما توسط این برنامه به راحتی می توانید به این شک و تردید خود پایان دهید و مطمعن شوید که همسر شما موردی نداشته و تمامی این شک ها توهمات شما بوده اند!

برنامه ردیابی SPY24 چیست؟
دانلود برنامه ردیابی و کنترل گوشی برای اندروید رایگان 5

امکانات برنامه ردیابی SPY24 و ویژگی هر یک از آنها

کنترل شبکه های اجتماعی: تمامی شبکه های اجتماعی مانند واتساپ، تلگرام، ایمو،اینستاگرام و … توسط این برنامه قابل ردیابی هستند و شما به راحتی می توانید افراد دنبال کننده یا دنبال شونده، چت ها و دایرکت ها را به راحتی مشاهده کنید.

فرمت و ریسیت موبایل از راه دور: ممکن است یکی از موبایل شما یا اعضای خانواده شما به سرقت رفته باشد و یا در حالت خوشبینانه تر موبایل خود را گم کرده باشید و این در شرایطی باشد که ممکن است اطلاعاتی حیاتی، عکس های خانوادگی و یا … در مموری و یا حافظه گوشی بوده باشد، شما به راحتی با ارسال یک کد دستوری به این موبایل، می توانید اقدام به ریسیت و فرمت کل حافظه گوشی نمایید و حتی اگر گوشی در موقع سرقت و یا گم شدگی در حال خاموش باشد، به محض روشن شدن توسط یابنده و یا سارق، کد دستوری که از قبل پیامک نموده اید دریافت و شروع به ریسیت کردن گوشی می کند.

مکان یاب از راه دور: ممکن است که برای شما سوال پیش آمده باشد که من چطور می توانم موقعیت مکانی فرزندم را ردیابی کنم در حالی که ممکن است هم اینترنت و هم موقعیت مکان یاب او خاموش و غیر فعال باشد. این کار نیز تنها با ارسال یک کد دستوری قابل امکان پذیر می باشد و شما به راحتی می توانید وای فای، اینترنت، خاموش یا روشن شدن، ویبره و موقعیت مکانی را از راه دور کنترل کنید و در صورت لزوم اینترنت و موقعیت مکانی را فعال نمایید تا گزارشاتی از موقعیت مکانی فرزند خود را دریافت کنید.

نکته مهم که ممکن است تا اینجا برای شما هم این سوال پیش آمده باشد این است که این کد های دستوری به صورت مخفی و پنهان به گوشی ارسال می شوند و فرزند و یا همسر شما به هیچ وجه از دریافت این کد با خبر نخواهند شد.

ذخیره اطلاعات موبایل از راه دور: شما می توانید اکثر اطلاعات را به صورت پی دی اف و یا در فایل اکسل بر روی کامپیوتر خود ذخیره کنید و یکی از مزیت های این کار در دست داشتن یکی سری اطلاعات برای مواقع لزوم می باشد. به فرض مثال شما می توانید یک سری از اطلاعات موقعیت های مکانی و مسیر های تردد شده، چت و یا پیامکی را برای خود ذخیره نمایید و حتی در زمانی که فرزند و یا همسر شما آن را از روی گوشی موبایل خود نیز حذف کرده باشد، همچنان فایل و اطلاعات در دسترس شما خواهد بود. 

مسدودی تماس های مشکوک از راه دور: ممکن است بعد از کنترل و بررسی ها متوجه این موضوع شده باشید که یک سری از شماره ها مشکوک و یا از آن دسته شماره هایی هستند که دوست ندارید با فرزند و یا یکی از اعضای خانواده شما در ارتباط باشد. به همین منظور شما به راحتی می توانید از راه دور شماره مشکوک را به لیست سیاه اضافه و آن را مسدود نمایید و دیگر فرزند شما از آن شماره، تماس دریافتی نداشته باشد.

کنترل دسترسی به اینترنت: قطعا فرزندان ما ممکن است در سنین پایین از روی کنجکاوی یک سری سایت های غیر اخلاقی و یا .. را سرچ و جستجو نمایند که برای ما خوشایند نباشد، یکی از قابلیت های منحصر به فرد این برنامه مدیریت، کنترل و مسدود کردن بعضی از این سایت ها می باشد و شما به راحتی می توانید یک سری محدودیت ها بر روی گوشی فرزند خود اعمال کنید.

سایر ویژگی های بارز برنامه ردیابی SPY24: از دیگر ویژگی های این برنامه قابلیت سکرین شات گرفتن از صفحه گوشی و یا باز کردن دوربین و متوجه شدن از فضا و شرایطی هست که فرزند شما در آن قرار دارد. از دیگر ویژگی های این برنامه قابلیت چک کردن تمامی شماره های مخاطبین با اسم انها می باشد. ممکن است شما نیاز داشته باشید که با یکی از دوستان فرزند خود ارتباط برقرار کنید و یا هر موضوع مشابه دیگری، شما می توانید به تمامی دفترچه تلفن دسترسی داشته باشید.

امکان کنترل بازی های نصب شده بر روی گوشی و یا برنامه های مخرب و مضر که قابل حذف و مسدود سازی از راه دور می باشد. ممکن است به فرزند خود گفته باشید که تا موقع امتحان از بازی کردن با برنامه های گیم بر روی گوشی خود خوداری کند و شما می توانید از راه دور این موقعیت را کنترل و در صورت زیر پا گذاشتن وعده خود، از آن آگاه و برای جلوگیری از این روند به فکر راه دیگری باشید.

مزیت های استفاده از برنامه ردیابی SPY24

با توجه به ویژگی های برنامه ردیابی SPY24 که باهم مهمترین آنها را بررسی کردیم، این برنامه برای هر فردی می تواند مزیت ها و قابلیت های منحصر به فردی داشته باشد. در مثالهای بالا بیشتر مراقبت از فرزندان را به صورت پیش فرض در نظر گرفتیم. اما ممکن است که شما یک کارمند و یا به هر صورت در جایی مشغول و خارج از منزل باشید و ممکن است که پدر و مادر سالخورده ایی داشته باشید که نیاز به مراقبت دارند. شما می توانید از راه دور، مکان هایی که والدین شما به آنجا تردد می کنند را به صورت لحظه ایی کنترل کنید و از اینکه می بینید که پدر شما از منزل خارج شده است و هم اکنون روی صندلی در پارک نزدیک منزل شما نشسته است احساس آرامش داشته باشید و با خیال راحت به کارهای روزمره خود بپردازید.

خصوصا در مواقعی که ممکن است والدین ما دچار بیماری الزایمر شده باشند و خودشان این حقیقت را نپذیرند و شما نگران باشید که نکند یک روز این فراموشی باعث گم شدن آنها و یا به رخ دادن هر اتفاقی دیگر منجر شود.

فرهنگ استفاده از برنامه ردیابی گوشی موبایل

نکته پایانی در رابط با فرهنگ استفاده از این برنامه این است که اگر از این برنامه استفاده می کنید هرگز خود را طوری نشان ندهید که فرزندان شما مشکوک به این شوند که والدین ما، از طریقی ما را زیر نظر دارند و در صورت مشاهده مواردی که انتظار نداشته اید از روشی برای حل آن موضوع استفاده کنید که هیچ وقت متوجه این موضوع که آنها را ردیابی کرده اید نشوند تا اعتماد موجود بین شما از بین نرود. قطعا کودکان ما ممکن است این موضوع را درک نکنند و اگر چه ممکن است برایشان ناخوشایند باشد، اما قطعا نیت ما مراقبت و مواظبت از آنها در دنیای امروزی می باشد.

امکانات حرفه ای برنامه ردیابی گوشی افراد کنترل گوشی از راه دور

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا