اخبار هک و امنیت - آخرین و جدیدترینآموزش شناخت انواع هک و روش های مقابلهآیا اینستاگرام من هک شده است؟!امنیت سایبری (Cyber Security)برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دوربرنامه های هک گوشی برای اندروید و ایفونبهترین برنامه های هک گوشی اندرویدی آیفونکنترل گوشی از راه دور برنامه برای کنترل اعضای خانوادههک آیفونهک تلگرام و نظارت بر عملکرد

دانلود برنامه رفع ریپورت اینستاگرام

برنامه‌ها و کارهایی که برای رفع ریپورت در اینستاگرام باید انجام دهید + دانلود برنامه گاهی پیش می آید که پیام رسان اینستاگرام شما را ریپورت کند . برای رفع این مشکل راه های متعددی وجود دارد . برخی نرم افزار های ضد ریپورت نیز می تواند به شما کمک بسیاری کند. در این مقاله قصد داریم به رفع این معضل بپردازیم . پس با ما همراه باشید تا در ادامه شما را یاری نماییم .

برنامه ریپورت اینستاگرام

دیگر کمتر کسی وجود دارد که اسم اینستاگرام را نشنیده باشد و یا در آن عضو نشده باشد. با این حال بسیاری از ما به اندازه کافی با این شبکه اجتماعی آشنا نیستیم و خیلی از اوقات ناخواسته قوانین آن را زیر پا می‌گذاریم. همین امر باعث می‌شود اینستاگرام ما را ریپورت کند. در نتیجه بسیاری از افراد به دنبال این‌اند که بفهمند چطور باید ریپورت نشوند و یا آن را بردارند. با توجه به این که که اگر به مدت زیاد و پشت سر هم ریپورت شوید، ممکن است صفحه کاربریتان کاملا حذف شود، اهمیت این مسئله دو چندان می‌شود. به همین خاطر تصمیم گرفتیم در این مقاله علاوه‌بر بررسی علل ریپورت شدن، راهکارهایی را به شما معرفی نماییم.

هم کاربران دیگر می‌توانند صفحه شما در اینستاگرام را ریپورت کنند و هم خود اینستاگرام می‌تواند این کار را انجام دهد. ممکن است فردی ناخواسته ریپورت شده باشد و در نتیجه این قابلیت اینستاگرام را ناعادلانه بداند. منتهی باید به این نکته توجه کنیم که همین قابلیت تاثیر به سزایی در حذف افرادی داشته است که هنوز با فرهنگ استفاده از شبکه‌های اجتماعی آشنا نیستند. 

  • در چه صورتی ممکن است فرد در اینستاگرام ریپورت شود؟
  1. اگر فرد در اینستاگرام تصویر یا کامنت تبلیغاتی بگذارد.
  2. اگر فرد پست شخص دیگری را به نام خودش در این شبکه اجتماعی منتشر کند.
  3. اگر فرد تصویر غیر اخلاقی منتشر کند یا در بین کامنت‌ها و ویدیوهایش حرف‌های غیر اخلاقی بزند.
  4. اگر فرد، عکس یا ویدیوی شخص دیگری را به اسم خودش منتشر کند (قانون کپی راست).
  5. اگر فرد با سرعت زیاد و در زمان کم افراد زیادی را فالو کند.
  6. اگر فرد درباره خودکشی یا استفاده از مواد مخدر یا تهدید و … در اینستاگرام صحبت کند هم ریپورت می‌شود.
  7. اگر فرد روی چند آی پی از یک اکانت استفاده کند نیز ریپورت خواهد شد.

 

  • علاوه‌بر این که باید از انجام موارد بالا دوری کنید، موارد دیگری هم هست که باید به آن‌ها توجه نمایید. در ادامه کارهایی را معرفی خواهیم کرد که با این که در قوانین اینستاگرام نوشته نشده‌اند، اما برای ریپورت نشدن باید آن را انجام دهید.

 

  1. اگر از برنامه‌های فالووریاب یا افزایش لایک و ویو استفاده می‌کنید، هر چه سریع‌تر از آن خارج شوید. اینستاگرام تاکنون هیچ کدام از این ربات‌ها و برنامه‌ها را تایید نکرده است و با توجه به تخصص زیادی که دارد، به راحتی می‌تواند آن‌ها را شناسایی کند. 

 

  1. تکرار نکنید! اگر در کامنت‌های خود از حرف‌ها و ایموجی‌های تکراری استفاده کنید، به زودی ریپورت می‌شوید زیرا اینستاگرام فکر می‌کند شما ربات هستید. پس سعی کنید برای هر شخص با توجه پستی که گذاشته است، کامنت بگذارید.

 

  1. قوانین اینستاگرام را مطالعه کنید. برای مثال در اینستا گذاشتن عکس بدون لباس نوزاد، غیر قانونی است. اینستاگرام می‌گوید شاید فردی که این عکس را منتشر می‌کند، نیت بدی نداشته باشد اما ممکن است دیگران که آن را می‌بینید، برای اهداف نادرستی از آن استفاده کنند.

 

  1. فالو کردن زیاد، مشکل آفرین است. بهترین کار این است که در هر ساعت به 20 نفر درخواست فالو بدهید و از آن جا که تنها می‌توانید 7500 نفر را دنبال کنید؛ بهتر است با دقت بیشتری دوستانتان را فالو نمایید.

 

  1. هیچ کاری را بیش از حد انجام ندهید. بیش از حد لایک نکند. در یک ساعت حداکثر 350 پست را می‌توانید لایک کنید. بیش از حد پست نگذارید. گذاشتن دو تا پست در هر هفته کافی است. علاوه‌بر این‌ها بیش از حد دیگران را منشن نکنید.

 

  1. برای داشتن حساب کاربری در اینستاگرام مجبور نیستید تمام قسمت‌های پروفایلتان را تکمیل کنید اما اگر این کار را نکنید، احتمال این وجود دارد که اینستاگرام شما را با ربات اشتباه بگیرد و در ادامه ریپورتتان نماید.

 

  • اگر ریپورت شدم باید چه کاری انجام بدهم؟

برای رفع ریپورتی در تلگرام یا باید خودتان دست به کار شوید یا این که از برنامه‌های مربوطه استفاده کنید. در ادامه هر دو روش را توضیح می‌دهیم.

الف) خودتان دست به کار شوید.

  • اگر می‌توانید، بعد از اینکه متوجه شدید در اینستاگرام ریپورت شده‌اید حداقل تا دو روز فعالیتتان را متوقف کنید.
  • اگر پیامِ Action Block را مشاهده کردید، روی گزینه Tell Us کلیک کنید. با کلیک کردن روی این گزینه به اینستاگرام می‌دگویید که درباره شما اشتباه می‌کند.
  • با استفاده از بخش تنظیمات، از اینستاگرام بخواهید محدودیت‌هایی که برای شما اعمال کرده است را بردارد. برای انجام این کار، روی گزینه Options کلیک کنید. سپس به پایین بروید و روی Report a Problem کلیک کنید. در ادامه گزینه Something isn’t working را انتخاب کنید. بعد از این که متن درخواستتان را نوشتید، می‌توانید آن را ارسال کنید.
  • از دوستانتان بخواهید به زبان انگلیسی برایتان کامنت بگذارند. برای این که ریپورت شما کاملا برداشته شود، هر کدام از فالوورهایتان می‌بایست 5 کامنت بگذارند. بسیاری از افراد برای انجام این کار از چنین عکس‌هایی استفاده می‌کنند:
  • می‌توانید به اینستاگرام ([email protected]) ایمیل بدهید و درخواست خود را بنویسید.
  • اگر هیچ کدام از راه حل‌های بالا جواب نداد، باید منتظر بمانید تا زمانی که اینستاگرام برای ریپورت شما در نظر گرفته است، تمام شود.

ب) استفاده از برنامه‌ها برای رفع ریپورتی: کرک اینستاگرام با گوشی

  • استفاده از برنامه تحریم شکن + حذف اکانت + رفع ریپورت + ترفندهای تلگرام

‏دور زدن تحریم تلگرام، رفع ریپورت تلگرام و اینستاگرام، حذف اکانت تلگرام و اینستاگرام و فیسبوک و دیگر پیامرسان‌ها، ضد هک تلگرام، ضد هک اینستاگرام، ترفندهای جذب ممبر تلگرام، ترفندهای جذب فالوور اینستاگرام، ساخت شماره مجازی، تلگرام تحت وب و فارسی ساز تلگرام تنها چند مورد از کاراریی‌هایی این برنامه می‌باشد.

  • استفاده از برنامه اینستا امن

برنامه ریپورت اینستاگرام
برنامه ریپورت اینستاگرام

این برنامه علاوه‌بر این که به شما یاد می‌دهد چطور ریپورت صفحه‌تان را بردارید، کارایی‌های دیگری هم دارد. از جمله: رفع مشکلات مربوط به security code، رفع مشکل فالو نشدن، معرفی استوری، نکات مربوط به پخش زنده(live)، نکات مربوط قسمت بسیار مهم هشتگ، نکات مربوط به ایمیل، مخفی کردن پست‌ها، مخفی کردن تگ گذاری، اشتراک گذاری همزمان پست

نکته: این برنامه‌ها صرفا در این مقاله معرفی شده است و تمام مسئولیت‌های اجتماعی و قانونی آن بر عهده سازندگان خود برنامه‌ها می‌باشد.

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا