برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دانلود برنامه mobile-trackere-free رایگان با فیلم آموزشی

اپلیکیشن هک گوشی , اپلیکیشن هک موبایل ، برنامه های هک گوشی ، برنامه هک موبایل گوشی دیگران را هک کرد! دانلود برنامه هک گوشی رایگان با SPY24

طریقه استفاده از برنامه SPY24:

هشدار : قانون برنامه این است که استفاده از این برنامه فقط برای کنترل فرزندان و افراد خانواده زیر ۱۸ سال میباشد.

لطفا همکاری بفرمایید تا بتوانید در نسخه هاس جدیدتر قابلیت های بهتری به شما کاربران محترم ارائه دهیم.

ابتدا برنامه را دریافت و نصب کنید سپس برنامه را اجرا کنید ( توجه داشته باشید حتما به اینترنت متصل باشید ) پنجره ای برای شما باز میشود که نام خانوادگی خود و شماره موبایل خود و ایمیل را ثبت میکنید تا ثبت نام صورت بگیرد.

تنظیمات مربوط به پنل کاربری

بعد از ثبت نام شما به ورودی برنامه خواهید رفت همانند شکل زیر سپس در فیلد ها اطلاعات خواسته شده را ثبت میکنید.

نمونه ورود پنل کاربری

 جهت تضمین و کارکرد درست برنامه  SPY24 برای شما عزیزان تمام مجوزهای کامپیوتری و نرم افزاری در زمینه اینترنت قرار داده ایم.

آموزش تصویری و فیلم آموزشی نرمافزار ایران تراکر و فیلم آموزشی کار با پنل کاربری

شاید ممکن است که بخواهید گوشی فرزندان یا همسرتان را بدون دانستن آنها کنترل کنید و تمامی اطلاعات موجود در آن گوشی را در اختیار داشته باشید و همچنین به گوشی دستور هایی بدهید اما نمیدانید چگونه. برای فعالسازی این قابلیت تنها کافیست برنامه ایران تراکر را بر روی گوشی اندرویدی خود نصب کنید و سپس از طریق کنترل پنل برنامه، آن را کنترل کنید. شما میتوانید گوشی ست شده را تنها با داشتن اینترنت و هر زمان و هر مکانی از طریق سایت کنترل کنید . این سایت تقریبا تمامی اطلاعات گوشی را از جمله تماس ها ، اس ام اس ها ، مکان ، مخاطبین ، تاریخچه مرورگر و … و تمامی امکانات و دسترسی ها از مشاهده گالری، ضبط تماس ، گرفتن عکس و فیلم و ضبط صدا ، مدیریت فایل و… را در اختیار شما قرار میدهد .

در فیلم زیر آموزش کامل نصب نرمافزار که باید بر روی گوشی هدف نصب شود رومیتوانید دانلود کنید

در فیلم زیر آموزش کامل کار با پنل نرمافزار رومیتوانید دانلود کنید

دانلود فیلم آموزشی پنل کاربری

پس از اجرای برنامه با صفحه ای رو به رو میشوید که قوانین برنامه را ذکر کرده است. شما باید دکمه accept یا پذیرفتن را بزنید تا منوی زیر را مشاهده کنید.

1 min 4

در این بخش دو گزینه LOGIN و CREATE AN ACCOUNT را مشاهده خواهید کرد.

اما اگر اولین بار است که میخواهید به برنامه یا سایت وارد شوید و یا میخواهید حساب جدید ایجاد کنید گزینه CREATE AN ACCOUNT را انخاب کنید تا وارد صفحه زیر شوید.

اپلیکیشن هک موبایل

در اینجا برنامه از شما اجازه دسترسی به جاهای مختلف گوشی را میخواهد که باید اجازه دهید. برای این کار تیک هر گزینه را فعال کنید و سپس برنامه wi-fi را در لیست پیدا و فعال کنید.

توجه داشته باشید که نام این برنامه برای نصب “WI-FI” است یعنی این برنامه با این نام در دستگاه شما نصب میشود و برای اجازه دسترسی باید به برنامه WI-FI اجازه دسترسی بدهید.

5 min 2

پس از اجازه دسترسی گزینه next را در پایین صفحه بفشارید تا وارد صفحه زیر شوید.

اپلیکیشن هک موبایل

در قسمت اول یعنی email باید یک ایمیل فعال از خود وارد کنید . توجه داشته باشید تمامی اطلاعات گوشی شما با استفاده از این ایمیل تبادل میشود در وارد کردن یک ایمیلی معتبر و مخصوص به خود پس دقت داشته باشید.

در قسمت password و confirm password یک رمز عبور برای خود وارد کنید .

سپس تیک گزینه I agree to the Terms of Use and Privacy Policy را بزنید تا وارد صفحه زیر شوید.

اپلیکیشن هک موبایل

در اینجا نیز تمامی گزینه ها را فعال کنید و سپس SAVE را بزنید.

پس از انجام عملیات برنامه از منوی گوشی مشا مخفی خواهد شد که برای ورود به برنامه باید وارد شماره گیری گوشی خود شوید و سپس کد *۱۲۳۴* را تایپ و تماس بگیرید تا برنامه اجرا شود.

ابتدا وارد سایت شوید و سپس در بالای صفحه گزینه log in را انتخاب کنید یا مستقیم وارد آدرس زیر شوید.

https://mobile-tracker-free.com/login

شاید اپلیکیشن هک گوشی , اپلیکیشن هک موبایل ، برنامه های هک گوشی ، برنامه هک موبایل گوشی دیگران را هک کرد! دانلود برنامه هک گوشی رایگان با SPY24
شاید اپلیکیشن هک گوشی , اپلیکیشن هک موبایل ، برنامه های هک گوشی ، برنامه هک موبایل گوشی دیگران را هک کرد! دانلود برنامه هک گوشی رایگان با SPY24

تنها نیاز شما برای دریافت اطلاعات گوشی اعضای خانواده فقط شماره تلفن آنهاست

در هنگام خرید سامانه از شما ایمیل می خواهد اگر ندارید می توانید این ایمیل را جای آن کپی کنید.

نرم افزار SPY24:

کلیه فعالیت های فرزندان خود را به واسطه گوشی تلفن همراه اعم از تماس ، پیامک ، موقعیت مکانی ، فعالیت های در شبکه های مجازی چون تلگرام ، لاین ، واتس اپ و … را تحت نظر بگیرید و به صورت غیر مستقیم لحظه به لحظه در کنار آنها حضور داشته باشید.

سالمندان ، مبتلایان به آلزایمر بزرگوارانی هستند که نیازمند مراقبت و محبت کودکانه نا محسوس می‌باشند ،  SPY24  این امکان را به شما می دهد تا هر لحظه در کنار این عزیزان باشید.

دانلود برنامه هک گوشی رایگان با SPY24
دانلود برنامه هک گوشی رایگان با SPY24

نرم افزار SPY24 یا هک گوشی چیست؟

spy24 نرم افزاری کامپیوتری می باشد  که با نصب بسیار آسان می توان  هک گوشی را انجام دهید تا از نگرانی ها و تمام سوالات خود در مورد شخص مورد نظرتان راحت شوید و موقعیت و اطلاعات گوشی را با داشتن شماره تلفن آن به دست آورید و از عملکرد آن ها مطلع باشید و از قابلیت خوب این نرم افزار نهایت بهره را ببرید

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

دانلود برنامه هک گوشی رایگان ، هک گوشی تلفن همراه با شماره تلفن نرم افزارSPY24 ، هک گوشی با شماره تلفن ، هک گوشی ، نرم افزار SPY24

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا