امنیت سایبری (Cyber Security)اخبار هک و امنیت - آخرین و جدیدترینبرنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دورکنترل گوشی از راه دور برنامه برای کنترل اعضای خانواده

دانلود برنامه پیام رسان سیگنال (Signal Android/Win/Mac/Linux)

Signal یکی از ایمن ترین مسنجر های اندروید میباشد که حفظ حریم خصوصی شما را آسان می کند. به کمک این مسنجر میتوانید برای دوستان خود پیام ، عکس ، فایل و ویدئو ارسال کرده و چت گروهی ایجاد کنید. تماس صوتی رایگان و با کیفیت بالا از دیگر قابلیت های این پیام رسان میباشد. پیام های شما در سرور برنامه ذخیره نخواهد شد، به طوری که هیچ کسی قادر با مشاهده پیام های شما نخواهد بود .

منظور از علم هوش مصنوعی و اهداف آن

دانلود برنامه پیام رسان سیگنال (Signal Android/Win/Mac/Linux)
دانلود برنامه پیام رسان سیگنال (Signal Android/Win/Mac/Linux)

نرم افزار پیام رسان امن سیگنال

Signal Private Messenger یک برنامه پیام‌رسانی است که به شما امکان می‌دهد در عین حال که به راحتی با دوستان خود ارتباط برقرار می‌کنید، از حریم خصوصی خود نیز محافظت نمایید.میلیون ها نفر روزانه از Signal برای ارتباط آزاد و فوری در هر نقطه از جهان استفاده می کنند. پیام ها را با دقت بالا ارسال کرده و دریافت کنید، در تماس های صوتی/تصویری وضوح بالا شرکت کنید، مجموعه رو به رشد ویژگی های جدید که به شما کمک می کنند تا با دیگران تماس خود را حفظ کنید را کشف کنید. فن آوری پیشرفته حافظ حریم خصوصی Signal همیشه فعال بوده، بنابراین لازم نیست جز به اشتراک گذاری لحظه های مهم با افرادی که برای شما مهم هستند به چیز دیگری فکر کنید. با استفاده از این برنامه شما می‌توانید بدون نیاز به پرداخت هزینه‌های اس ام اس به صورت آنی با مخاطبین خود ارتباط برقرار کنید، با ساخت گروه به صورت همزمان با همه دوستان خود گفت و گو کنید، و با حفظ حریم خصوصی به اشتراک رسانه و یا فایل‌های دیگر بپردازید. سرور برنامه هیچ‌گاه به هیچ‌یک از ارتباطات شما دسترسی نداشته و هرگز اطلاعاتی را از شما ذخیره نمی‌سازد. در کل می توان گفت این برنامه یکی از امن ترین پیام رسان های موجود در سراسر جهان می باشد .

Signal Private Messenger

ویژگی‌ها: خصوصی: این برنامه از یک پروتکل پیشرفته پایان به پایان استفاده می‌کند که برای هر پیام حریم خصوصی را فراهم می‌کند منبع‌باز: این برنامه مجانی و منبع‌باز است، که به هرکسی امکان می‌دهد با بازبینی کد آن، امنیت برنامه را بررسی کند چت گروهی: با دوستان خود به صورت امن گفت و گو کنید، این برنامه به هیچ‌گونه اطلاعاتی از گروه شما دسترسی ندارد سریع: پروتکل برنامه طراحی شده تا با محدودترین شرایط نیز سازگار باشد و پیام‌ها به صورت آنی به مخاطب تحویل داده شوند در حال حاضر این برنامه از تبلت‌ها پشتیبانی نمی‌کند، اما سازگاری با صفحه نمایش‌های بزرگ در دستور کار آن قرار دارد
‏‏Signal Private Messenger نرم افزاری برای ارسال امن پیام، عکس ها، و پیام های گروهی به صورت رایگان می باشد.
‏ حفظ حریم خصوصی امکان پذیر است، Signal آن را آسان می کند.
‏ با استفاده از Signal، شما می توانید با حفظ کامل حریم خصوصی بدون هزینه های SMS برای دیگران پیام ارسال کنید، گروه ایجاد کنید و هر زمان که می خواهید با تمام دوستان خود در یک زمان چت کنید، و فایل های مدی ا(عکس، ویدیو و موسیقی) یا فایل های پیوست را به اشتراک بگذارید. سرور هرگز به هیچ یک از ارتباطات شما دسترسی ندارد و هرگز هیچ یک از اطلاعات شما را ذخیره نمی کند.
‏ ★ در مورد هر موضوعی که می خواهید صحبت کنید. Signal از یک پروتکل رمزنگاری مبدا به مقصد (end to end) پیشرفته استفاده می کند که حریم خصوصی را برای هر پیام در هر زمان فراهم می کند.
‏ ★ احساس امنیت و آزادی داشته باشید – سیگنال از سوی هیچ سرمایه گذاری پشتیبانی نمی شود و کاملا به صورت مستقل اداره می شود. در این برنامه هیچ گونه تبلیغات، سیستم ردیابی و …. وجود ندارد.
‏ ★ خودتان باشید – شما می توانید با استفاده از شماره همراه خود هر زمان که می خواهید با دوستانتان ارتباط برقرار کنید.
‏ ★ چت گروهی. Signal به شما اجازه می دهد گروه های رمزگذاری شده بسازید و به راحتی با دوستانتان به گفتگو بپردازید. نه تنها تمام پیام ها رمزگذاری شده اند، بلکه سیگنال به هیچکدام از اطلاعات شما (گالری، پیام ها، مرورگر و …) دسترسی ندارد.
‏ ★ ارسال سریع پیام – پیام ها در سگنال با سرعت و امنیت قابل توجهی ارسال می شوند. برنامه ما طوری طراحی شده که حتی روی شبکه اینترنت با سرعت پایین نیز به خوبی جواب می دهد.
‏ ★ با صدای بلند صحبت کنید – دوستانتان چه در همسایگی شما باشند چه آن سوی اقیانوس، کیفیت بالای تماس صوتی و تصویری سیگنال به شما کمک می کند تا آن ها را در کنار خود احساس کنید.
‏ ★ در تاریکی زمزمه کنید – اگر پس زمینه روشن چشمتان را اذیت می کند، از تم دارک سیگنال استفاده کنید.
لینک دانلود به دستور دبيرخانه كارگروه تعيين مصاديق محتوای مجرمانه حذف شد
تغییرات نسخه  : ضبط یک یادداشت صوتی تنها با زدن یک ضربه دوربین پیشرفته سیگنال از ویدیو ها در گوشی های جدید پشتیبانی می کند اضافه شدن زبان های بنگالی , بوسانسکی , مالایی و اردو به برنامه
★ Support for landscape video calling in one-on-one conversations lets you rotate your phone without tilting your head. ★ Send photos faster than ever while using less bandwidth thanks to image compression improvements that help larger-than-life memories become just the right size. ★ We streamlined the design of conversation headers and the message composition box to improve accessibility, give the app a more modern appearance, and to make your wallpapers look even better.

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا