اخبار هک و امنیت - آخرین و جدیدترینآموزش شناخت انواع هک و روش های مقابلهامنیت سایبری (Cyber Security)قانون جرایم رایانه‌ای

دانلود بهترین آنتی ویروس رایگان 2021

دانلود بهترین آنتی ویروس رایگان 2021 – بررسی و مقایسه بیش از ۱۰ ویروس کش رایگان سالانه میلیاردها دلار صرف سرمایه گذاری بر روی نرم افزارهای آنتی ویروس می‌شود، زیرا آنها می‌دانند که ویروس ها ممکن است رایانه‌ها را برای مدت زیادی، از کار بیاندازند و باعث از دست رفتن سرمایه‌ی یک شرکت شوند.

بعد از خرید یک کامپیوتر جدید، اولین کاری که باید انجام دهید آن است که یک آنتی ویروس مناسب نصب کنید. خبر خوب این است که یک محافظت با کیفیت و مناسب می‌تواند کاملا رایگان باشد! البته با توجه به طیف گسترده‌ی گزینه ها، انتخاب گزینه‌ی مناسب دشوار است. به همین خاطر ما این مقاله‌ی راهنما را تهیه کرده‌ایم تا بهترین آنتی ویروس های رایگان را به شما معرفی کرده و انتخاب را برای شما آسان کنیم. ویندوز مسیری طولانی در حوزه امنیت طی کرده است اما باز هم باید راهکار داخلی ویندوز۱۰، یعنی ویندوز دیفندر(Windows Defender) را به عنوان آخرین آنتی ویروس رایگان برای محافظت از سیستمتان معرفی نماییم. 

اینگونه نیست که این نرم‌افزار ناکارامد باشد (گرچه هر نرم افزار آنتی ویروس شخص ثالث، ماجراهای طولانی خودش را دارد) بلکه به خاطر سازگاری جهانی‌اش، هدف بزرگتری برای مهاجمان به حساب می‌آید. کاربرانی از ویندوز که آنتی ویروس قوی تری نصب نکرده‌اند، بهترین میزبان برای ویروس ها و تروجان ها هستند؛ حمله به پیوند های ضعیف، حمله از طریق بخش دفاعی نرم افزار که در این پیوندها به طور پیش فرض وجود دارد و در نهایت شما گرفتار می‌شوید. به همین خاطر است که ما ویندوز دیفندر را در لیست بهترین آنتی ویروس رایگان، جا نداده ایم. نیاز شما بیشتر از چیزی است که این نرم افزار می‌تواند ارائه دهد. اگر شما یک راهکار پیشرفته شناسایی ویروس، محافظت دربرابر ویروس روز صفر، ضد بدافزار، ضد باج افزار و دیگر راهکار های امنیتی ضروری را اجرا نکنید به آن معناست که در برابر آلودگی ها و سرقت هویت، بی دفاع مانده اید.

 ما دوباره با کارشناسان لابراتوار ویروس AV-TEST مشورت کرده ایم تا موثرترین راهکار محافظتی دربرابر ویروس ها را پیدا کنیم و همچنین به نظرات شما در مورد قابلیت استفاده گوش فرا داده ایم. دانلود آنتی ویروس رایگان نیز هزینه هایی دارد – آنها از ورژن رایگان به عنوان آگهی برای پیشنهادات ویژه و پریمیوم خود استفاده می‌کنند. همچنین از این طریق به جمع آوری داده برای ارتقای امنیت محصولاتشان می‌پردازند. بنابراین ما درک می‌کنیم که پاپ آپ های فراوان این نسخه‌ها برای شما آزاردهنده است و اگر شما حاضر هستید تا کمی از حفاظت آنتی ویروس را فدای تجربه کاربری بهتری کنید، ما همراه شما هستیم…

دانلود رایگان آنتی ویروس بیت دیفندر – Bitdefender

بهترین اسکنر رایگان آنتی ویروس در سال ۲۰۲۱

سیستم عامل: ویندوز، مک، اندروید | آخرین نسخه:۲۰۲۱ | ویژگی ها: حفاظت فیشینگ، تجزیه و تحلیل رفتاری، اسکن خودکار + اسکن سریع + تشخیص ویروس عالی – کاربران پیشرفته ممکن است کنترل بیشتری بخواهند – اسکن‌ها نمی‌توانند برنامه ریزی شوند نسخه رایگان آنتی ویروس Bitdefender، مشمول بهبود اساسی شده است و به صدر لیست ما صعود کرده است. این بهترین نرم افزار امنیتی رایگان است که در حال حاظر می‌توانید دانلود کنید. با توجه به نسخه کامل این محصول، نسخه‌ی رایگان این آنتی ویروس تمیز و شبک بوده و ساختار خوبی در مکانیسم اسکن دارد (که تقریبا به طور جهانی سریعتر از میانگین است). قابلیت تشخیص ویروس این نرم افزار به حدی شگفت انگیز است که آن را به صدر فهرست ما آورده است. اصرار نسخه‌ی رایگان به اجرای حالت autopilot مثل تیغ دو لبه می‌ماند؛ از طرفی باعث می‌شود که فرایند مدیریت ویروس، آسان شود اما از طرف دیگر این عمل را از دسترس کاربر خارج می‌سازد. گرچه ما تمایل داریم به این مورد اعتماد کنیم اما در گذشته تعدادی از سیستم های خودکار سرکشی کرده و موجب دردسر شده اند مثل آنتی ویروس پاندا که خودش را به عنوان یک ویروس در نظر گرفت و موجب شد سیستم های ویندوز بسیاری، قفل شوند. با این حال، آزمایشات دوره‌ای AV-TEST در ماه دسامبر، چندین نقص در مدیریت تهدیدات روز صفر پیدا کرده است. لازم به ذکر است در حال حاضر شما می‌توانید آنتی ویروس غیر رایگان بیت دیفندر با بالاترین امتیاز یعنی Bitdefender Antivirus Plus را با پرداخت ماهانه ۱٫۶۶ دلار (قیمت جهانی) خریداری فرمایید. این مبلغ بسیار ناچیزی است که در مقابل آن هزاران امکانات ویژه به دست خواهید آورد از جمله: حفاظت بانکداری آنلاین، مدیریت یکپارچه گذرواژه ها، فایل شردر(file shredder) دائمی و پشتیبانی آنلاین بیست و چهار ساعته در هفت روز هفته.

دانلود آنتی ویروس رایگان بیت دیفندر

دانلود آنتی ویروس رایگان آواست – Avast

یک مجموعه آنتی ویروس رایگان و فوق پیشرفته

سیستم عامل: ویندوز، مک، آندروید | آخرین نسخه: ۱۷ | ویژگی ها: تشخیص ویروس، حالت بازی، مدیریت رمز عبور، اسکنر بدافزار + کامپیوتر شما را آهسته نمی‌کند + حفاظت عالی در برابر ویروس – تنظیمات حریم خصوصی آزاردهنده – شامل لینک برای پرداخت با اینکه از نیمه سال 2021 مدت زیادی می‌گذرد، Avast و AVG هنوز به طور کامل ادغام نشده اند. شرکت تازه تاسیس می گوید که دو محصول رایگان آنتی ویروس جداگانه باقی خواهند ماند، اگرچه ظاهرا یک بسته مشترک آنتی ویروس در آینده وجود خواهد داشت. البته این بدیهی است زیرا در حال حاضر Avast دیتای بیشتری در دست دارد و پایگاه های کاربری خود را  به ۴۰۰ میلیون کاربر گسترش داده است. (به همین دلیل شبکه تشخیص تهدیدش نیز گسترش یافته است). آخرین نسخه رایگان Avast یک حالت اتوماتیک بازی را برای خاموش کردن پاپ‌آپ ها و کاهش بار سیستم در هنگام اجرای  بازی‌های سنگین، اضافه کرده است، که بسیار مفید است. همچنین رابط کاربری ارتقا داده شده است. یک مدیریت رمز عبور نیز وجود دارد که به راهکار امنیتی اضافه شده است. این محصول در آزمایش‌های جهانی AV-TEST در حوزه بدافزار ها امتیاز بسیار خوبی کسب کرده است و در حملات روز صفر عملکرد خوبی داشته است. این شبکه شناسایی گسترش یافته، بسیار کمک کننده است. نکته‌ی منفی، تاثیر این آنتی ویروس بر روی زمان راه اندازی نرم افزار و سنگین بودن آن است.

دانلود آنتی ویروس رایگان آواست

دانلود آنتی ویروس سوفوس – Sophos

انتخابی مناسب برای خانه هایی با چند کامپیوتر شخصی

سیستم عامل: ویندوز، مک | آخرین نسخه:۱۷ | امکانات و ویژگی ها: شناسایی ویروس، محافظت در برابر فیشینگ، کنترل های والدین، محافظت از ۱۰ کامپیوتر شخصی + ساده و غیر مزاحم + کنترل مبتنی بر ابر خوب از دستگاه های محافظت شده – بدون برنامه ریزی اسکن – محدودیت کنترل ها برای کاربران پیشرفته این آنتی ویروس در بازار خود را به عنوان  “business-grade security” معرفی کرده است. امکانات این محصول برای یک آنتی ویروس رایگان کمی زیاد است و در واقع به نظر می‌رسد بیشتر مناسب خانواده‌ها می‌باشد. شما با گرفتن این آنتی ویروس و ضد بدافزار استاندارد، ابزارهای مرورگری از جمله ضد فیشینگ و مدیریت مخاطب خواهید داشت. در کنارآن مدیریت مرکزی تا ۱۰ دستگاه کامپیوتر وجود دارد و این به آن معناست که می‌توانید انتخاب های مرورگر کودکان خود را کنترل کنید. اگر چه AV-TEST به طور رسمی مهارت های Sophos را ارزیابی نکرده است، اما آزمایشگاه AV-Comparatives هم رتبه خوبی از توانایی‌های آنتی ویروس را ارائه می‌دهد. گرچه این محصول همیشه اعلان‌های دسکتاپ داشته است اما هیچ نسخه پیشرفته و غیر رایگانی برای ارتقا نداشته بوده است اما این تغیر در فوریه انجام شد.

دانلود آنتی ویروس رایگان سوفوس

دانلود آنتی ویروس رایگان کسپرسکی – Kaspersky

کسپرسکی رایگان اولین نسخه رایگان این شرکت می‌باشد.

سیستم عامل: ویندوز | آخرین نسخه: ۱۸٫۰٫۰٫۴۰۵ | ویژگی‌ها: اسکن زمان واقعی، ضد فیشینگ، اسکن ایمیل، حفاظت از نرم افزارهای جاسوسی + موتور آنتی ویروس دقیق و قابل اعتماد + کاربر پسند – مجموعه ای از ویژگی‌های اصلی – پشتیبانی فنی محدود نسخه غیر رایگان کسپرسکی، به طور مرتب به صدر لیست بهترین راهکار های امنیتی صعود می‌کند و AV-TEST نیز در آخرین آزمایش دوره‌ای خود امتیاز کامل را به این محصول داد. همانطور که انتظار می‌رود، نسخه رایگان کسپرسکی، مقیاسی کوچکتر از همان نسخه کامل برنامه است. نسخه رایگان دارای ویژگی هایی اضافی است از جمله: محافظت از حریم شخصی و حفاظت پرداخت رایگان  sandboxes (جعبه شنی) قدرتمند و مهم تر از همه حفاظت رایگان از کامپیوتر شخصی شما. در نتیجه استفاده از آن آسان بوده و برای حفاظت از دستگاه شما در مقابل ویروس ها بسیار موثر است. مهمتر از همه، موتور اسکن real-world در نسخه غیر رایگان این محصول، کار را برای ویروس ها و تروجان ها سخت می‌کند. یکی از نکات مثبت در این نسخه آن است که مدام برای خرید محصول کامل به شما پیام نمی‌دهد. اما آنتی ویروس کسپرسکی ۲۰۲۱ به طور عجیبی گران نیست! و محافظت خوبی برای دستگاه یا دستگاه های متعدد شما فراهم خواهد کرد. هزینه استاندارد برای محافظت از سه کامپیوتر ۲۹٫۹۹ دلار است و با قدرت بیشتر مانع باج افزار ها و جاسوس افزار ها و تروجان ها می‌شود.

دانلود آنتی ویروس رایگان کسپرسکی

آنتی ویروس رایگان Avira

یک آنتی ویروس عالی، اما کمی شلوغ و پر هیاهو

سیستم عامل Windows ، Mac ، iOS ، Android  |آخرین نسخه: ۲۰۲۱ | ویژگی ها: تشخیص ویروس، حفاظت از فیشینگ، VPNداخلی، ابزار بهینه سازی سیستم + تاثیر کم در عملکرد سیستم + سرعت تشخیص عالی – نصب کننده، دیگر محصولات اویرا را مجاز می‌کند. – پاپ آپ های فراوان هنگام اجرا نسخه رایگان این محصول برای ویندوز در آزمایش قدرت AV-Test امتیاز بالایی دارد و ۹۹٫۷% از تهدیدات آزمایشی را نابود می‌کند و عموما بار چندانی روی سخت افزار شما نمی‌گذارد. رابط کاربری تمیز و دوستانه‌ای دارد (با طراحی مجدد Swish در ۲۰۲۱). معرفی یک مجموعه امنیتی رایگان به صورت اختیاری در کنار آن – با حفاظت از باج افزار و فیشینگ، VPN 500MB / ماهانه و وعده های سرعت بخشیدن  – این معامله را شیرین تر هم می‌کند. این یکی از بهترین بسته‌های آنتی ویروس رایگان ۲۰۱۹ است. پس چرا ما او را در موقعیتی که دو سال حفظش کرد یعنی در صدر لیست قرار ندادیم؟ به خاطر آزار ها و مزاحمت های مداوم است. در نسخه‌های رایگان وجود مقداری پاپ آپ و تبلیغات قابل پذیرش است اما این محصول این حد را رد کرده است. این مساله در اویرا به اندازه بسیاری دیگر از محصولات نیست (Comodo به ذهن می آید) اما نمایش پیغام‌های این محصول به طور مداوم آزار دهنده خواهد بود.

دانلود آنتی ویروس رایگان اویرا

دانلود آنتی ویروس رایگان AVG

یک محصول زیبا اما دارای فقدان در برخی حوزه ها

سیستم عامل: ویندوز، مک، آندروید | آخرین نسخه: ۲۰۲۱ | ویژگی ها: تشخیص ویروس، حفاظت از فیشینگ، ابزار بهینه سازی سیستم، اسکنر بدافزار+ کاملا قابل تنظیم + رکورد عالی در حفاظت در برابر نرم افزارهای مخرب -ممکن است اسکن خیلی کند باشد – بهترین محافظت در برابر فیشینگ نیست

یک روند رو به رشد در میان برخی از متخصصان آنلاین به منظور برچسب زدن به برنامه های آنتی ویروس مانند AVG – و در واقع، AVG به طور خاص – به عنوان “crapware” وجود دارد. ما این تعریف را قبول نمی کنیم؛ اگر این اصطلاح به معنای این است که این برنامه‌ها بی فایده یا بی معنی هستند، این قطعا درست نیست. AVG حفاظت از ویروس مؤثر و معقولی را به صورت رایگان ارائه می دهد و این کار را با حداقل تاثیر منفی بر سیستم انجام می‌دهد. اگر از سوی دیگر، این اصطلاح خفت آور به محصولاتی اشاره دارد که در مورد تبلیغات و ویژگی های کم اهمیت، زیاده روی می‌کنند – مثلا بخشی از ‘تنظیم کردن’ در نسخه رایگان آنتی ویروس AVG  – و در این مورد شاید این اصطلاح صادق باشد. چه پاپ آپ داشته باشد و چه نداشته باشد ما به این آنتی ویروس بسیار علاقه‌مند هستیم. با توجه به آمار و ارقام AV-TEST، پایگاه کاربری این محصول به اندازه Avast گسترده است و ما متعجب شدیم که قدرت آن با صاحب جدیدش مطابقت ندارد. همچنین ابزار ضد فیشینگ باید بهبود یابد. همچنین این محصول فاقد برخی بخش های مفید مانند افزونه ها می‌باشد. به طور مسلم، این به این معناست که موتور AVG یکسان نیست و یا اینکه Avast کمی قوی تر است. صرف نظر از این، در اواخر سال جاری، منتظرآنتی ویروس ترکیب شده Avast-AVG  باشید، زیرا وجود این دو محصول در کنار هم ممکن است جالب باشد. اما تا آن زمان، شما نباید بیش از حد درباره اعتبار AVG ترس داشته باشید. این محصول نمره عالی از ۱۲ از ۱۲ توسط AV-TEST را به دست آورده است.

دانلود آنتی ویروس رایگان ای وی جی

آنتی ویروس رایگان پاندا – Panda

سرشار از ویژگی‌ها و امکانات برای امنیت کامپیوتر، اما به اندازه ای که وعده داده بود سبک نیست.

سیستم عامل: ویندوز | آخرین نسخه: ۱۸ | ویژگی ها: اسکن مبتنی بر ابر، حالت بازی، ایمن سازی USB، کیت نجات  قابل بوت + میزان تشخیص بالای ویروس و بدافزارها +ابزار ایمن سازی یو اس بی – هنوز تأثیر قابل توجهی در منابع سیستم دارد نبرد همیشگی پاپ آپ ها به خوبی شروع نمی‌شود زیرا قبل از اینکه بتوانید نسخه رایگان را دانلود کنید، این سایت پاپ آپ ها و بنرهای زیادی برای خرید نسخه کامل به شما نمایش می‌دهد. جدا از این به خود نرم افزار نگاهی بیاندازید: آنتی ویروس مبتنی بر ابر پاندا تا حد ممکن بر روی منابع سیستم باری وارد نمی‌کند. حداقل در زمانی که در پس زمینه در حال اجراست به این اندازه سبک است. اما شما هم مثل AV-TEST متوجه خواهید شد که این محصول تاثیر زیادی بر روی وظایف معمول سیستم دارد از جمله بر روی نصب نرم افزار ها، کپی کردن فایل ها، دانلود اپلیکیشن ها و…

دانلود آنتی ویروس رایگان پاندا

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا