برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دانلود مترجم توریست – Tourist App نرم افزار مترجم برای PC و اندروید

دانلود مترجم توریست – Tourist App , دانلود مترجم توریست اپ برای ایفون , دانلود مترجم توریست اپ برای اندروید , دانلود مترجم توریست اپ رایگان , دانلود نرم افزار مترجم

امروزه با گسترش امکانات و سهولت حمل‌ونقل، سیروسفر نیز بیش‌ازپیش آسان شده است و شما می‌توانید به‌راحتی به هر نقطه‌ای از جهان که می‌خواهید سفر کنید.

آن چه که باید در مورد امنیت اینستاگرام بدانید

یا حتی ممکن است دریکی از شهرهای توریستی زندگی کنید که روزانه با خارجی زبان‌های بسیاری سروکله بزنید.

به‌عنوان‌مثال قصد انجام معامله با آن‌ها را دارید و یا حتی می‌خواهید به آن‌ها خدماتی ارائه دهید که نیاز است شما و آن توریست به زبان مشترکی مسلط باشید تا بتوانید با یکدیگر ارتباط برقرار کنید.

دانلود نرم افزار

دانلود برنامه از خارج کشور

ویژگی های برنامه توریست اپ

♥  ترجمه فوری کلمات و متن بصورت دقیق

♥  پشتیبانی بیش از ۸۰ زبان زنده دنیا

♥  سهولت در استفاده از برنامه و محیط فارسی

♥  نصب ساده در کمتر از یک دقیقه

♥  ترجمه اصطلاحات زبان

♥  پشتیبانی از گفتگوی دو طرفه صوتی

♥  پشتیبانی کامل از زبان فارسی

♥  دارای بخشی برای ذخیره جملات مهم

♥  قابلیت های ویژه برای ترجمه از انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی

اگر به دنبال یادگیری زبان‌های خارجی هستید، قصد سفر دارید و یا به هر دلیلی می‌خواهید به‌طور مستقیم با اشخاص خارجی ارتباط برقرار کرده و صحبت کنید نگران نباشید چراکه امروزه مترجم‌ها و لغت‌ نامه‌های بسیاری وجود دارند که به‌راحتی می‌توانند شما را در این امر یاری کنند.

دیگر نیازی نیست تا یک دیکشنری قطور را با خود حمل کنید و تازه کلی هم بر روی دستور زبان مطالعه کنید تا بتوانید یک جمله را به زبان دیگری بگویید. با پیشرفت فناوری و همه‌گیر شدن آن به‌خصوص در حوزه تلفن‌های همراه هوشمند، می‌توانید با چند لمس ساده به نصب یک نرم‌افزار مترجم توریست بپردازید و خودتان را به دنیایی از اطلاعات و واژگان متصل کنید.

دانلود مترجم توریست – Tourist App

دانلود مترجم توریست – Tourist App

مترجم توریست اپ دانلود نرم افزار مترجم

البته این تازه یک مدل ساده از نرم‌افزارهای مترجم توریست اپ است. اگر کمی دقت کنید می‌بینید کار از این هم که هست ساده‌تر شده و نیازی نیست که حتی ۱ کلمه و ۱ قاعده زبان‌های خارجی را به خاطر بسپارید. با استفاده از نرم‌افزار مترجم توریست جهانگرد فقط کافی است به زبان خودتان حرف بزنید یا بنویسید و این نرم‌افزار به‌صورت هوشمند با مترجم خودکار، آن را به هر زبانی که بخواهید ترجمه می‌کند.

دانلود نرم افزار مترجم

مترجم توریست جهانگرد به‌تمامی زبان‌های دنیا مسلط است و می‌تواند حرف‌ها و متون دیگران را برایتان ترجمه کند. یکی از قابلیت‌های بسیار جذابی که در این نرم‌افزار دیده می‌شود امکان ترجمه آنلاین و گفتگوی روزمره بین دو شخص است که مکالمه شخص مقابل را برای شما به چندین زبان دنیا ترجمه می‌کند.

مترجم توریست جهانگرد برای دانشجویان، گردشگران، علاقه‌مندان به یادگیری زبان‌های خارجی، ترجمه کتاب‌های انگلیسی، ترجمه زبان شبکه‌های خارجی و… کاربرد دارد. همچنین به‌واسطه اطلاعات جامعی که در این نرم‌افزار گنجانده‌شده است قادر خواهید بود تا تلفظ صحیح جملات خارجی(به هر زبانی که باشد)، ترجمه دقیق مکالمه‌ی روزمره‌ی خود را به‌سادگی به دست بیاورید. بنابراین اگر می‌خواهید فیلم‌های موردعلاقه‌تان برایتان دوبله شوند یا حتی کتاب‌های نایاب و ترجمه نشده را به‌سادگی ترجمه کنید و با علمی که در گستره جهانی در جریان است هماهنگ باشید، دانلود نرم‌افزار مترجم توریست جهانگرد پیشنهاد ما به شماست.

توریست اپ

این نرم‌افزار مفید از زبان‌های: آفریکانس، آلبانیایی، عربی، ارمنی، آذربایجان، باسک، بلاروس، بنگالی، بوسنیایی، بلغاری، کاتالان، سبویی، چینی(ساده)، چینی (سنتی) کرواتی، چک، دانمارکی، هلندی، انگلیسی، اسپرانتو، استونیایی فیلیپینی، فنلاندی، فرانسوی گالیسی، گرجستان، آلمانی، یونانی، گجراتی، هائیتی کریول، عبری، هندی، همانگ، مجارستانی، ایسلندی، اندونزی، ایرلندی، ایتالیایی، ژاپنی، جاوه، کانادا، خمر، کره ای، لائوس، لاتین، لتونی، لیتوانی، مقدونی، مالزیایی، مالتی، مراتی، نروژی، فارسی، لهستانی، پرتغالی، رومانیایی، روسی، صربستان، اسلواکی، اسلوونیایی، اسپانیایی، سواحیلی، سوئدی، تامیلی، تلوگو، تایلندی، ترکی، اوکراین، اردو، ویتنامی، ولزی، ییدیش و دیگر زبان‌ها پشتیبانی می‌کند و قادر است به‌راحتی آن‌ها را برای شما دوبله کند تا تجربه‌ی بسیار خوبی در سفرهای خارجی با میزبانان و در شهر خود با توریست‌ها داشته باشید.

دانلود مترجم توریست اپ برای ایفون

برنامه مترجم توریست اپ (Tourist App) یکی از بهترین و بروزترین نرم افزار  مترجم اندروید در سبک برنامه های ترجمه زبان های دنیا است .

آموزش زبان انگلیسی ممکن است برای خیلی ها عجیب و سخت به نظر برسد و برای بسیاری ساده و ابتدایی. اما برای بعضی ها دیر است و یا اینقدر وقت ندارند که به آموزش زبان انگلیسی بپردازند یا اگر هم داشته باشند نمیتوانند اکثر زبانهای دنیا را یاد بگیرند که طبیعتا این کار برای بسیاری از افراد سخت و زمانگیر است ، صرفنظر از هزینه یادگیری زبان کشورهای دیگر …

دانلود مترجم توریست اپ برای اندروید

برای اولین بار در سطح وب ویژه شما کاربران آپدیت ورژن جدید را منتشر کرده ایم که امیدوارم خوشتون بیاد . خب برنامه مترجم توریست به شما کمک می کند تا کلمه یا جمه مورد نظر خود را گفته و با انتخاب زبان هر کشوری که دوست دارید ترجمه آن را بشنوید . Tourist app با حجم کم خود ویژه کامپیوتر و اندروید به شما کمک می کند تا در ۸۰ کشور جهان با هر زبانی که بخواهید حرف بزنید .

انلود برنامه توریست اپ نسخه برای زبان روسی

در سال ۲۰۱۸ شاید تعداد زیادی از هموطنان برای دیدن بازی های جام جهانی به این کشور سفر کنند و با نرم افزار توریست اپ نیاز های خود را تامین کنند و با صحبت کردن به زبان روسی  (تعداد کثیری از مردم روسیه زبان انگلیسی نمی دانند )  با خیالی راحت سفر خود را آغاز کنید.

ویژگی های برنامه مترجم توریست اپ اندروید و کامپیوتر : دانلود مترجم توریست اپ رایگان

برنامه Tourist App با صحبت کردن و خواسته مورد نظر به صورت صوتی می تواند  ترجمه  و آن را نیز برای شما عزیزان نمایش دهد .

برنامه مترجم توریست نیازمند اینترنت می باشد ولی باز بصورت آفلاین نیز کار می کند . تمامی لغت های خارجی را بصورت متن به متن می تواند ترجمه کرده و باز گویی کند نرم افزار Tourist App .

برنامه مترجم  توریست بر روی تمامی گوشی های اندرویدی بالاتر از اندروید ۴ قابل استفاده می باشد . برنامه Tourist App بر روی ویندوز کامپیوتر شما نیازی به بلا بودن اندروید ندارد و به آسانی کار می کند.

روش نصب نرم افزار توریست اپ (Tourist App )

دانلود مترجم توریست اپ رایگان

ابتدا خرید خود را انجام دهید بعد از خرید به صورت خودکار لینک نرم افزار برای شما ظاهر می شود شما با فشار دادن دکمه شروع دانلود توریست اپ را دریافت و بر روی گوشی خود نصب کنید.

دانلود نرم افزار مترجم:

چرا توریست اپ جامع ترین اپلیکیشن گردشگری برای سراسر دنیاست

دانلود مترجم توریست اپ برای ایفون :

دانلود مترجم توریست اپ برای اندروید :

اندروید | ایفون


برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور


keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا