آموزش پیشرفته کرک اکانت هک PSN

دانلودنرم افزار آموزش ترمیم سریالWriteimei tool

آموزش ترمیم سریال با استفاده از نرم افزار WriteIMEI Tool برای سری SPD در این مطلب آموزش رایت و ترمیم سریال گوشی های سری SPD رو با استفاده از نرم افزار WriteIMEI Tool برای شما عزیزان تهیه کردم با ما همراه باشید تا به صورت مرحله به مرحله این نرم افزار رو به شما آموزش بدیم. Write IMEI Tool نرم افزاری است که به شما اجازه میدهد تا شماره سریال گوشی های سری Spreadtrum فقط با چند دانلود نرم افزار آموزش ترمیم سریال :

رمز مادر گوشی نوکیا|کد ریست گوشی نوکیا ساده

آموزش رایت و ترمیم شماره سریال گوشی های سری SPD مرحله ۱: درایورهای مخصوص گوشی های سرس SPD رو از ادامه دانلود کنید و روی کامپیوتر نصب کنید مرحله ۲: نرم افزار WriteIMEI Tool را از ادامه دانلود کنید سپس آن را استرکت کنید مرحله ۳: نرم افزار WriteIMEI Tool را باز کنید مرحله ۴: بعد از باز کردن نرم ا افزار Write IMEI Tool باید تصویر نرم افزار به شکل زیر باشد Write IMEI Tool
دانلود نرم افزار آموزش ترمیم سریال IMEI| Writeimei tool
دانلود نرم افزار آموزش ترمیم سریال IMEI| Writeimei tool
مرحله ۵: روی دکمه Select Mode کلیک کنید و گزینه Normal Mode را انتخاب کنید مرحله ۶: حالا روی دکمه Set کلیک میکنیم و لیست شماره سریال را انتخاب میکنیم ( برای نمونه ما رایت یک شماره سریال را انتخاب میکنیم ) مرحله ۷: زیر گزینه IMEI1 یک منوی کشویی است که وقتی رو آن کلیک میکنیم ۲ گزینه Manual Input و Auto Generated IMEI را مشاهده میکنیم که باید گزینه Manual Input را انتخاب کنیم Manual Input مرحله ۸: روی Save کلیک کنید و ادامه دهید مرحله ۹: حالا در قسمت Please Input IMEI1 یک شماره سریال ۱۵ رقمی وارد کنید مرحله ۱۰: گوشی خود را به کامپیوتر وصل کنید مرحله ۱۱: روی دکمه Write کلیک کنید تا عملیات رایت سریال روی گوشی انجام شود مرحله ۱۲: بعد از رایت موفق شماره سریال روی گوشی قسمت آبی رنگ نرم افزار به رنگ سبز تغییر میکند مرحله ۱۲: حالا گوشی را ریستارت کنید

دانلود نرم افزار Write IMEI Tool برای ترمیم سریال سری Spreadtrum

Write IMEI Tool نرم افزاری است که به شما اجازه میدهد تا  شماره سریال گوشی های سری Spreadtrum فقط با چند کلیک ترمیم و رایت کنید ما آخرین ورژن این نرم افزار را برای شما تهیه کردیم که میتوانید در ادامه همین مطلب آن را دانلود کنید.

قابلیت های نرم افزار Write IMEI Tool

  1. رایت و ترتمیم سریال به صورت تکی
  2. رایت و ترمیم سریال به صورت گروهی
  3. پشتیبانی از حالت های Normal و Calibration
  4. رایت شماره سریال انتخابی شما

بار خوانده شده داده ها از دستگاه های آندروید و سپس تلفن همراه تجهیزات هویت (IMEI) با توجه به تنظیمات پیش تنظیم را تغییر می دهد.

spd imei changer یک برنامه رایگان است که شما را قادر به تغییر IMEI برای خود Android دستگاه. شما می توانید اتصال دستگاه ti کامپیوتر خود را انتخاب کنید در حالت عادی و یا حالت کار تنظیم IMEI پیکربندی خواندن اطلاعات گوشی و سپس نوشتن را ترجیح IMEI.
برنامه SN Write Tool یک ابزار ساده برای نوشتن یا فلش کردن IMEI (سریال) برای دستگاه های با پردازنده MediaTek می باشد. این نرم افزار بر روی سیستم عامل ویندوز قابل استفاده می باشد. در این صفحه همواره آخرین نسخه SN Write Tool در دسترس شما خواهد بود. شما برای فلش کردن و نوشتن IMEI نیازمند فایل دیتابیس دستگاه خود هستید. اگر این فایل را ندارید می توانید فایل فلش دستگاه خود را دانلود کنید و این فایل را از آن استخراج نمایید.

ویژگی های برنامه SN Write Tool:

  • فلش یک یا چند سریال (IMEI)
  • اجازه نوشتن: WiFi Address, Barcode, WiFi Eppcopy, BT Address, DRMkey MCID و Mac Address
  • حذف قفل IMEI
  • پشتیبانی از کلیه دستگاه های با پردازنده مدیاتک (شامل گوشی، تبلت، مودم و Rndis Dongle)

دانلود SN Write Tool:

SN Writer Tool ابزاری کم حجم برای وارد کردن (Write) یا فلش سریال IMEI روی گوشی های MediaTek می باشد. از این ابزار که توسط شرکت MediaTek توسعه یافته است می توان برای ترمیم سریال IMEI گوشی های مبتنی بر چیپست MediaTek استفاده نمود.
توجه: لطفا قبل از استفاده از این نرم افزار به نکات زیر توجه فرمایید:
ـ این نرم افزار برای کاربرانی کاربرد دارد که پس از دانلود رام (بخصوص از ان اس موبایل) و نصب یا فلش آن، سریال نامبر IMEI گوشی آنها پریده و نامعتبر می گردد. لذا ان اس موبایل مسئولیت عواقب استفاده نادرست از آن را برعهده نمی گیرد. ـ از این نرم افزار می توان فقط برای ترمیم سریال گوشی های دارای چیپست مدیاتک Mediatek استفاده نمود و بر روی سایر چیپستها کار نخواهد کرد. لذا قبل از دانلود و نصب برنامه، آگاهی از مدل چیپست گوشی تان الزامی است. ـ با توجه به نیاز نرم افزار به فایلهای دیتابیس رام اورجینال گوشی، استفاده از سریال غیر اصلی گوشی در این نرم افزار میسر نبوده و تنها سریال اصلی موجود روی کارتن گوشی یا پشت و زیر باتری آن رایت خواهد شد.
ویژگی های SN Writer Tool:
ـ فلش یک یا چند IMEI: به کاربر اجازه می دهد تا یک یا چند سریال IMEI (حداکثر ۴ عدد) را روی دستگاههای MediaTek وارد کند. ـ انتخابهای مختلف رایت: به کاربر اجازه می دهد تا از انتخابهای مختلف فلش، علاوه بر IMEI، بهره ببرد. آن از امکاناتی نظیر بارکد، آدرس BT، آدرس وای فای، WiFi EPPCopy، مک آدرس و DRMKey MCID پشتیبانی می کند. ـ قفل IMEI: توسط این امکان، کاربر می تواند IMEI قفل شده (لاک شده) در دستگاههای MediaTek را فلش کرده یا حذف نماید. ـ پشتیبانی دستگاههای مختلف: این نرم افزار از دستگاههای مختلف MediaTek از جمله گوشی های تلفن، اسمارت فونها، SP DualModem، تبلتها (تنها مدل WiFi)، Rndis Dongle پشتیبانی می کند. ـ نیاز به فایل دیتابیس: برای استفاده از SN Writer Tool بایستی فایل دیتابیس دستگاهی را که می خواهید فلش کنید داشته باشید. فایلهای دیتابیس همراه با رامهای استوک هر دستگاه ارائه می شوند.
لینک دانلود (آخرین و جدیدترین نسخه):
دانلود نرم افزار فلش سریال گوشی مدیاتک SN Writer Tool برای ویندوز با لینک مستقیم: آپدیت: سپتامبر ۲۰۲۰ | حجم فایل: ۷.۵MB | نسخه: v1.1924.00

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا