برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دانلود تحلیل آماری با نرم افزار اطلس تی ATLAS

استفاده از نرم افزارهای رایانه ای در تحلیل داده های پژوهشی، پدیده ای رو به رشد است. بهره گیری از نرم افزارهای خاص تحلیل داده های کیفی از بیست سال پیش شروع شده و در معرض تغییـرات زیـادی قـرار گرفتـه اسـت. قبـل از اسـتفاده از نـرم افزارهـای تخصصی و حتی در کنار آن، پژوهشگران از نرم افزارهای رایجی مانند واژه پردازها برای کمک به کـار تحلیـل بهـره مـی گرفتـه انـد. نرم افزار اطلس تی ATLAS

کارشناسان آسان مشاور آمادگی دارند آموزش انجام پروژه هایی که نیاز به نرم افزار اطلس تی آی دارد را در رشته و گرایش های مختلف و در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری به عهده گرفته و آن را با بهترین کیفیت، مناسب ترین قیمت و در کوتاه ترین زمان تحویل نمایند.


 نرم افزارهای گوناگون طراحی شده که دارای قابلیتهای متفاوتی از قبیل:

  • کدگذاری متن
  • جستجوی متن برای دفعات تکرار ایـن کـدها
  • قابلیت نظریه پردازی
  • مشـخص کـردن کـدهایی کـه همزمـان یـا در کنـار هـم رخ میدهند
  • یافتن ارتباطات احتمالی بین کدها
  • متصل کردن یادداشت به کدها
  • جسـتجوی یادداشـتهـا بـرای یـافتن مـوارد مشـترک و نمایش داده ها به طرق مختلف

 استفاده از این قابلیتها موجب صـرفه جـویی در وقـت، توانایی مدیریت حجم وسیعی از اطلاعات، افزایش صحت و اعتبار داده هـا، دقیـق بـودن شـیوه برخـورد بـا داده هـا و امکـان انجـام تحلیل های پیچیده تر میشود.

 در کنار این مزایا، محدودیتهایی نیـز در اسـتفاده از ایـن نـرم افزارهـا وجـود دارد کـه از جملـه آنهـا:

  • یکنواخت سازی رویکردهای تحلیل داده های کیفی
  • دادن امتیاز بیش از حد به کدگذاری
  • فاصله گرفتن محقق از داده ها
  • تجاری شدن نرم افزارها است.

وجود چنین مزایا و معایبی این سؤال را مطرح میکند که آیا از نرم افزار برای تحلیل داده های کیفی استفاده شود یا خیر؟

این وظیفه محقق است که با توجه به جوانب گوناگون مربوط به تحقیق خـود، در خصوص این امر تصمیم گیری کند. محقق میتواند با رعایت مجموعه ای از نکات، محدودیت هـای ایـن نرم افزارها را به حداقل برساند بطـور کلی، میتوان گفت نرم افزارهای در دسترس بیشتر به عنوان ابزاری برای کمک به تحلیل هسـتند و بـه تنهـایی نمـی تواننـد داده هـا را تحلیل کنند. به عبارت دیگر، تفسیر و تحلیل داده های کیفی همچنان جزو مسؤولیت اصلی محقق است.

دانلود نرم افزار اطلس تی ATLAS

نرم افزار اطلس تی

هر پژوهش و تحقیق علمی صحیح، اگر تحلیلی درست و منطقی ارائه دهد می‌تواند تأثیرگذار و موفق باشد. برای ارائه‌ ی تحلیل و تفسیر کیفی بهتر و عمیق‌ تر، رایانه به کمک انسان آمده است.

نرم‌افزار ATLAS.ti یکی از بهترین و مشهورترین نرم افزارهای تحلیل داده های کیفی است که امکان ورود داده های کیفی به زبان فارسی و تحلیل آن ها نیز در این نرم افزار فراهم شده است. هدف این برنامه در واقع کمک به پژوهشگران در جهت تجزیه و تحلیل داده‌های خام ورودی و پس از ارزیابی آن‌ها، شناخت روابط پیچیده‌ی بین آن‌هاست.

این نرم افزار برای تجزیه و تحلیل کیفی گروه زیادی از داده های متنی، گرافیکی، صوتی و تصویری کاربرد دارد.  برای تحلیل داده های حاصل از روش های تحقیق کیفی نظیر مصاحبه عمیق، مصاحبه گروه های متمرکز، مشاهده مشارکتی، تحلیل محتوای کیفی، نشانه شناسی و تحلیل گفتمان رسانه ای مختلف نظیر کتاب، روزنامه، فیلم،عکس، موسیقی، سخنرانی و … می توان از نرم افزار اطلس.تی آی (ATLAS.ti) به خوبی بهره برد.

یکی از مزیت های کلیدی این نرم افزار نسبت به نرم افزارهای مشابه آن نظیر اِن ویوو Nvivo و مکس کیو دی اِی MAXQDA ، سادگی محیط و سهولت کار با ابزارهای ATLAS.ti است.

عصر حاضر، بیش از به رقم در آوردن داده ها، بیش از بصری کردن داده ها دنبال تحلیل های و تفسیرهای کل نگر است که غالبا در علم آمار این نوع تحلیل و تفسیرها تحت عنوان تحقیقات کیفی خطاب میشود.

 برای شاخه بررسی کمی ابزارهای مختلفی وجود دارد ولی در شاخه تحقیقات کیفی ابزارهای کمی وجود دارد که یکی از بهترین ها در این حوزه نرم افزار ATLAS ti میباشد. این برنامه با هدف سیستماتیک کردن فرایند آنالیز داده های پیچیده و بدون ساختار ارائه شده است. در این برنامه داده هایی مانند متن، مالتی مدیا و داده های جغرافیایی و مکانی وارد میشوند و برنامه با ارائه قابلیتهای مختلفی سعی میکند تا داده های ساختار یافته و سازمان یافته ای را از انبوه اطلاعات بدون ساختار استخراج کند.

این برنامه باعث میشود شما اطلاعاتی را ببینید که در حالت عادی و با بررسی های کمی شاید قادر به مشاهده آن نباشید.

 نرم افزار اطلس تی قادر است داده های استخراج شده را اولویت بندی کند، به آنها وزن بدهد و رابطه بین این داده ها را از طریق تکنیکهای گرافیکی به زیبایی نمایش دهد.

اطلس.تی آی توسط محققین رشته های مختلف از جمله جامعه شناسی، هنر، معماری، ارتباطات، جرم شناسی، اقتصاد، علوم آموزشی، مهندسی، مطالعات انسان شناسی، مطالعات مدیریتی، بازاریابی، مدیریت کیفیت و … استفاده میشود.

در این نوشتار سعی می کنیم تا در حد امکان به صورت ساده و گام به گام نحوه کار با نرم افزار و تحلیل داده های کیفی با آن را آموزش دهیم، امیدواریم مفید واقع گردد.

ویژگی‌های نرم‌افزارATLAS.ti:

– قابلیت تحلیل کیفی داده‌های متنی، تصویری، صوتی و ویدئویی

– امکان تحلیل کیفی داده‌های آنلاین و نیز داده‌های برنامه‌ی Google Earth

– تجزیه و تحلیل دقیق داده‌های کدگذاری‌شده

– قابلیت برنامه‌نویسی خودکار

– مدل‌سازی تصویری از داده‌ها

– پشتیبانی از زبان فارسی (البته در برخی موارد مشکلاتی دارد)

– امکان خروجی گرفتن از پروژه به عنوان XML، CSV، HTML و برنامه‌ی SPSS

– یک‌پارچه بودن ابزار تبدیل PDF با برنامه

– ارائه‌ی آموزش‌های کار با برنامه به همراه مثال‌های مختلف

و…

معرفی محل اولیه محیط نرم افزار

  1. منوی اصلی
  2. نوار ابزار اصلی
  3. نوار فهرست ها
  4. نوار ابزار فرعی
  5. محل نمایش داده ها و تحلیلها

منوی اصلی:

نخستین منوی نرم افزار است و به شما امکان دسترسی به گزینه های مختلف نظیر Edit و … را همانطور که در تصویر مشخص شده میدهد که هر یک از این گزینه ها نیز دارای آپشن های مختلفی برای تعریف یک پروژه است.

نوار ابزار اصلی:

این نوار یکسری از ابزارهای کار را برای دسترسی سریع کاربر در اختیار وی قرار میدهد. نظیر

View, comment, save,objects,…

نوار فهرست:

پرکاربرد ترین قسمت نرم افزار برای کاربر است. در بیشترکارها مانند ورود داده ها/ مدارک اولیه و انتخاب بخش های مورد نظر مدارک برای تحلیل، کد گذاری موارد انتخاب شده و یاداشت برداری های محقق از این قسمت استفاده میشود.

نوار ابزار فرعی:

ابزار های کار در این قسمت در دسترس محقق است.

گام اول:

 برای شروع کار با نرم افزار ATLAS.ti  لازم است تا قبل از هر کاری، پروژه تحقیقی مورد نظرتون به صورت یک واحد هرمنوتیک در نرم افزار تعریف شود.

برای این کار طبق دستور زیر عمل کنید:

از منوی اصلی /File / گزینه واحد هرمنوتیک جدید انتخاب شود، با این کار پنجره جدیدی باز می شود، در پنجره جدید دوباره به قسمت فایل بروید و گزینه ذخیره (save as) را انتخاب کنید و محل ذخیره و نام پروژه را هنگام ذخیره تعریف کنید.

گام دوم:

ورود مدارک اولیه:

 مدارک اولیه (P-Docs) هر نوع داده با هر فرمتی را شامل میگردد که توسط محقق در جریان تحقیق کیفی برای تحلیل جمع آوری شده است  همانطور که قبلا گفته شد از قبیل عکس، فایل صوتی، فیلم ویدیویی و یا فایل چند رسانه ای می تواند باشد.این قسمت هر نوع داده یا متنی که محقق قصد تبیین و تفسیرش را دارد در بر میگیره. شما میتونید برای استفاده از فایل ها با فرمت های مختلف از یک تبدیل گر یا Convertor استفاده کنید.

 نحوه ورود مدارک اولیه:

طبق دستور زیر عمل کنید:

از نوار منوی اصلی  روی گزینه Document  کلیک کنید و از منوی باز شده گزینه Assing را انتخاب کنید، از پنجره باز شده  فایل های مورد نظرتون با هر نوع فرمتی انتخاب کنید و برای ورود به نرم افزار open را بزنید.

برای حذف مدارک اولیه غیر ضروری یا تکراری از لیست مدارک اولیه می تونید فایل رو انتخاب و از نوار منوی اصلی قسمت Document  دستور Disconnent را کلیک و اجرا کنید.

شما میتونید برای هر یک از فایل هاتون توضیحات جانبی یا همون Comment اضافه کنید، برای این کار کافیه فایل مورد نظرتونو از فهرست P-Docs انتخاب کنید و از نوار منوی اصلی، گزینه   Documentدستور Edit comment   را کلیک و تو پنجره باز شده تایپ کنید.

گام سوم:

ایجاد نقل قول ( Quotations)

نقل قول ها بخش های برگزیده شده از منابع اولیه هستند که برای محقق مهم اند و می تونه شامل زنجیره دلخواهی از کلمات منفرد، عبارتها، جملات، پاراگراف ها یا کل متن مدرک اولیه باشه.

 نحوه ایجاد نقل قول

بعد از باز کردن مدرک اولیه بخش مورد نظر خودتونو انتخاب کنید و روی آن راست کلیک و از پنجره باز شده دستور  creat free quotation را اجرا کنید.

نقل قول ایجاد شده در فهرست نقل قول ها ( در نوار فهرست ها بخش Quotes) قرار میگیرد و به صورت یک باکس نیز در قسمت راست پنجره نرم افزار ظاهر میشد.

ATLAS.ti هر پژوهش و تحقیق علمی صحیح، اگر تحلیلی درست و منطقی ارائه دهد می‌تواند تأثیرگذار و موفق باشد. برای ارائه‌ی تحلیل و تفسیر کیفی بهتر و عمیق‌تر، رایانه به کمک انسان آمده است. نرم‌افزار ATLAS.ti شاید بهترین نرم‌افزار در بحث تحلیل کیفی و تجزیه و تحلیل داده‌های کیفی باشد که از نرم‌افزارهای مشابه مانند MAXqda و NVivo محیط ساده‌تر و کاربری آسان‌تری را فراهم می‌آورد. هدف این برنامه در واقع کمک به پژوهشگران در جهت تجزیه و تحلیل داده‌های خام ورودی و پس از ارزیابی آن‌ها، شناخت روابط پیچیده‌ی بین آن‌هاست. طراحی این برنامه در اصل برای علوم اجتماعی بوده است ولی در زمینه‌های مختلف و متفاوتی مانند الهیات، فقه، ادبیات، متون، حقوق، روان‌شناسی، سبک‌شناسی، سیاست‌گذاری اجتماعی، تاریخ، جغرافی، پزشکی، پرستاری و هنر نیز می‌تواند کاربردی و راه‌گشا باشد.

نرم افزار  دارای امکانات فراوانی بوده و از جمله می توان به  قابلیت تحلیلی کیفی داده های متنی ، تحلیل داده های انلاین ، تحلیل کد ها ، قابلیت برنامه نویسی خودکار ، مدل سازی تصویر و … اشاره کرد.ویژگی های نرم افزار  ATLAS ti: -کارایی فوق العاده در کنار روش کار ساده – قابلیت تحلیل کیفی داده‌های متنی، تصویری، صوتی و ویدئویی – امکان تحلیل کیفی داده‌های آنلاین و نیز داده‌های برنامه‌ی Google Earth – تجزیه و تحلیل دقیق داده‌های کدگذاری‌شده – قابلیت برنامه‌نویسی خودکار – مدل‌سازی تصویری از داده‌ها – پشتیبانی از زبان فارسی (البته در برخی موارد مشکلاتی دارد) – امکان خروجی گرفتن از پروژه به عنوان XML، CSV، HTML و برنامه‌ی SPSS – یک‌پارچه بودن ابزار تبدیل PDF با برنامه – ارائه‌ی آموزش‌های کار با برنامه به همراه مثال‌های مختلف

توضیحات

ATLAS ti محصولی قدرتمند برای انجام تحقیقات کیفی است. ما در عصر انفجار اطلاعات زندگی میکنیم. امروزه پیچیدگی داده ها بسیار بیشتر از گذشته است. سازمانهای علمی و پژوهشی، صاحبین مشاغل و تجار بزرگ دیگر با چند عدد و رقم و آمار کمی آسوده نمیگیرند. عصر حاضر، بیش از به رقم در آوردن داده ها، بیش از بصری کردن داده ها دنبال تحلیلهای و تفسیرهای کل نگر است که غالبا در علم آمار این نوع تحلیل و تفسیرها تحت عنوان تحقیقات کیفی خطاب میشود. پژوهشگران کیفی دنبال تفسیرهای کل نگر و آینده نگر هستند. در این شاخه از علم تمامی ارزشهای عددی آمیخته با یکدیگر هستند. اینجا صحبت از متغیرهای فردی و تک بعد نگری نیست.

اینجا همه ابعاد در کنار هم دیده میشوند. واقعیتها در پژوهش های کیفی غیر قابل تقسیم است و نمیتوان بدون کل نگری از روی اجزاء به کل رسید. گاهی اوقات تحقیقات کیفی را تحت عنوان مطالعه موردی یا Case Study تعریف میکنند که تاکیدش بر موارد است و نه بر جوامع و نمونه های مختلف. برای شاخه بررسی کمی ابزارهای مختلفی وجود دارد ولی در شاخه تحقیقات کیفی ابزارهای کمی وجود دارد که یکی از بهترینها در این حوزه نرم افزار ATLAS ti میباشد. این برنامه با هدف سیستماتیک کردن فرایند آنالیز داده های پیچیده و بدون ساختار ارائه شده است. در این برنامه داده هایی مانند متن، مالتی مدیا و داده های جغرافیایی و مکانی وارد میشوند و برنامه با ارائه قابلیتهای مختلفی سعی میکند تا داده های ساختار یافته و سازمان یافته ای را از انبوه اطلاعات بدون ساختار استخراج کند.

خصوصیات دیگر این نرم افزار؛

این برنامه باعث میشود شما اطلاعاتی را ببینید که در حالت عادی و با بررسی های کمی شاید قادر به مشاهده آن نباشید. این برنامه قادر است داده های استخراج شده را اولویت بندی کند، به آنها وزن بدهد و رابطه بین این داده ها را از طریق تکنیکهای گرافیکی به زیبایی نمایش دهد. این برنامه توسط محققین رشته های مختلف از جمله جامعه شناسی، هنر، معماری، ارتباطات، جرم شناسی، اقتصاد، علوم آموزشی، مهندسی، مطالعات انسان شناسی، مطالعات مدیریتی، بازاریابی، مدیریت کیفیت و … استفاده میشود. ATLAS ti تمامی اسناد و اطلاعات شما را اعم از یادداشتها، فایلهای صوتی، تصاویر، ویدیوها و … را نگهداری میکند.

سیستم مورد نیاز

Supported operating systems:  Windows 7 SP1, Windows 8.0, 8.1 or Windows 10

Minimum* Recommended**
RAM 4 GB 8 GB
Disk Space 100 MB 1GB and up, depending on project sizes
* Minimum configuration means just that: You will be able to install and run the program. You will be able to perform all basic functions and work with text and multimedia files. But please do not expect to work with larger or a great number of multimedia files or to run auxiliary applications in parallel. ** Bigger is better! The more available resources (especially RAM and processor power) your system has, the more comfortably and smoothly will you be able to work with ATLAS.ti. For work with multimedia material, embedded content, or for running auxiliary applications we strongly recommend PC systems of a solid mid- to upper-level capacity.

تصاویر

راهنمای نصب

در فایل Readme موجود در پوشه‌ی Crack آورده شده است.

نسخه‌ی ۸٫۴٫۱۵ قبل از انتشار نسخه‌ی جدیدتر به‌صورت رایگان، توسط دانلودلی کرک شده بود؛ درصورت وجود مشکل در نسخه‌ی رایگان، می‌توانید نسخه‌ی دانلودلی را تهیه کنید.


حذف  نقل قول:

باکس نقل قول مورد نظر رو برای حذف انتخاب میکنیم و راست کلید کرده و دستور delete رو اجرا میکنیم.

در ادامه  ایجاد کدها، ایجاد یادداشت ها، ایجاد شبکه ها، خانواده ها را با هم یاد خواهیم گرفت.

  • نرم افزار اطلس تی

نرم افزار اطلس تی آی (Atlas.ti) یکی از نرم افزا‌های گروه اطلس‌ها که شامل نرم افزار اطلس ای آر پی (Atlas ERP) که نرم افزار حسابداری است و اینفجی اطلس (Infegy Atlas) که یک نرم افزار بازاریابی و بزینس هوشمند است، می‌باشد. این نرم افزار بیشتر به عنوان نرم افزار تحلیل داده‌های کیفی شناخته شده است چون قادر به تحلیل داده‌هایی از نوع صوتی مثل سخنرانی، متن نوشتاری، فیلم و گرافیک است. نرم افزار اطلس تی ای در سال ١٩٩٢ در دانشگاه برلین ارائه شد و از سال ١٩٩٣ قدم به تجاری شدن نهاد. در حال حاضر توان نرم افزار اطلس تی آی در حد و حدود کدگذاری داده‌ها، یادآوری یا Demoing، مقایسه متون، شبکه بندی داده‌ها، استخراج و خروجی دادن کدهای مرتبط به داده‌ها به منظور تحلیل‌های بیشتر در نرم افزارهایی چون Spss و R است. از رقبای این نرم افزار نیز می‌توان به نرم افزار sas و Spotfire اشاره کرد.


برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور


keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا