اخبار هک و امنیت - آخرین و جدیدترینآموزش شناخت انواع هک و روش های مقابلهآیا اینستاگرام من هک شده است؟!امنیت سایبری (Cyber Security)برنامه های هک گوشی برای اندروید و ایفونبهترین برنامه های هک گوشی اندرویدی آیفوندانلود برنامه شنود صداکنترل گوشی از راه دور برنامه برای کنترل اعضای خانوادههک آیفونهک تلگرام و نظارت بر عملکرد

دانلود نرم افزار نفوذ به موبایل های هوشمند کنترل آنها از راه دور

دانلود نرم افزار نفوذ به گوشی یا هک فرزندان و کنترل آنها از راه دور بررسی و رفع مشکلات موبایل های هوشمند است. کنترل آنها از راه دور

ممکن است برای شما پیش آمده باشد که گوشی خود را در محل کار یا منزل جا گذاشتین یا گوشیتان به سرقت رفته یا آن را گم کرده اید و نیاز به ریموت کردن و کنترل ار راه دور گوشی خود پیدا کردید.

از طرفی ممکن است شرایط کاری یا زندگی خصوصی شما ایجاب کند که همیشه کارمندان یا اعضای خانواده خود را کنترل نمایید و احتمالا در این شرایط اولین راهی که برای کنترل به ذهنتان می رسد، هک گوشی همسر ، فرزند و یا کارمندانتان می باشد.

البته که این عمل باید طوری انجام شود که کسی از آن با خبر نشود.

نرم افزار هک گوشی از طریق شماره وجود دارد؟

اما سوالی که پیش می آید این است که چگونه می توانیم هک گوشی فرزندان یا دیگر اعضای خانواده خود را از راه دور انجام دهیم؟

در پاسخ به این سوال بایدبگوییم که روش های زیادی برای هک و کنترل گوشی از راه دور وجود دارد، اما یکی از ساده ترین روش ها دانلود نرم افزار نفوذ به گوشی می باشد.

این روش از آن جهت ساده ترین است که برای استفاده از آن نیازی به داشتن دانش و مهارت بالا در زمینه هک و نفوذ ندارید.

امروز در این مطلب قصد داریم به طور مفصل در این باره صحبت کرده و به دقت انواع روش های هک را بررسی کنیم و در آخر لینک دانلود نرم افزار نفوذ به گوشی را در اختیارتان قرار دهیم.

چطور می توان یک گوشی را هک کرد؟

روش های بسیار زیادی برای هک گوشی وجود دارد که ساده ترین آن ها روشی است که شما به گوشی شخص مورد نظر خود دسترسی داشته باشید و بتوانید با دانلود نرم افزار نفوذ و نصب آن بر روی گوشی هدف به اطلاعات موجود در تلفن همراه او دسترسی پیدا کنید.

اما اگر امکان دسترسی به گوشی شخص موردنظرتان وجود نداشته باشد و شما نمی توانید پس از دانلود نرم افزار نفوذ آن را برروی تلفن همراه او نصب کنید، به دو روش می توانید گوشی او را هک کنید.

روش اول هک کردن با شماره و با کد imei و روش دوم ارسال برنامه هک برای فرد موردنظرتان می باشد. برای این که خودتان بخواهید یک گوشی را بدون دسترسی هک کنید، حداقل باید یک سال زمان صرف این کار کنید و آموزش هک گوشی و دانش های لازم مانند زبان های برنامه نویسی را فرابگیرید.

اما در این جا ما به دنبال دور بودن از پیچیدگی های رایج و معمول عمل هک کردن هستیم.

پس مباحث برنامه نویسی را کنار گذاشته و به سراغ معرفی روش های ساده تر مانند دانلود نرم افزار نفوذ برای انجام هک گوشی فرزندان خواهیم رفت تا شما را در کنترل هرچه بهتر فرزندانتان یاری رسانیم.

معرفی روش های هک گوشی

هک گوشی از طریق وای فای کنترل آنها از راه دور

یکی از محبوب ترین روش های هک سیستم های هوشمند، استفاده از نقاط اتصال وای فای می باشد.

این حمله بیشتر در مکان هایی رخ می دهد که در آن وای فای رایگان یا عمومی وجود دارد.

در این نوع حمله، هکر با بهره گیری از نرم افزارهای خاص، در شبکه وای فای ظاهر می شود و برای سایر کسانی که در آن شبکه هستند پیام هایی ارسال می کند و از

طریق این پیام ها آسیب پذیری مناسب را پیدا کرده و دستگاه مورد نظر خود را هک می کند.

برنامه هایی مانند Droidsheep از جمله برنامه هایی هستند که به طور خاص برای شنود ترافیک شبکه از آن بهره می گیرند و معمولا در شبکه های وای فای عمومی، مورد استفاده هکرها قرار می گیرند تا بتوانند به تمامی پیام های ارسالی در کانال دسترسی پیدا کرده و در نهایت پیام های رمز نشده را دریافت کنند.

هک گوشی با کالی لینوکس

کالی لینوکس نسخه ای از سیستم عامل لینوکس است که توسط متخصان امنیتی برای انجام عملیات تست نفوذ و جرم یابی قانونی دیجیتال یا توسط هکرها برای انجام عملیات نفوذ، هک و کرک به کار برده می‌شود.

کالی لینوکس حاوی بیش از ۳۰۰ برنامه تست نفوذ نصب شده با هدف تست نفوذ و شناسایی نقاط آسیب‌پذیر انواع سیستم‌های کامپیوتری می‌باشد.

باید بدانید که با لینوکس تنها می توان هک گوشی اندرویدی انجام داد.

در ادامه به آموزش هک گوشی با کالی لینوکس خواهیم پرداخت.

کنترل آنها از راه دور
دانلود نرم افزار نفوذ به موبایل های هوشمند کنترل آنها از راه دور 4

برای این که هکر بتواند گوشی اندرویدی را هک نماید، ابتدا باید نسخه کالی لینوکس را روی سیستم خود نصب کند.

بعد از نصب آن با استفاده از ترمینال محبوب لینوکس اقدام به فراخوانی برنامه msfvenom می کند.

با استفاده از این ابزار، هکر شروع به ساخت یک برنامه هک اندروید به صورت APK می نماید.

برای ساخت چنین ابزاری هکر فقط باید دستور زیر را در محیط ترمینال لینوکس وارد کند.

در دستور فوق هکر به جای عبارت LHOST می تواند از آدرس آی پی خودش و در قسمت LPORT از پورت اینترنت خودش استفاده کند.

Name.apk نام ابزاری است که هکر آن را می سازد تا با آن بتواند گوشی اندرویدی را هک کند.

بعد از انجام مراحل بالا باید تعدادی از دستورات مختلف را وارد ترمینال نماید.

در این مرحله کار تقریبا تمام است و هکر باید به طریقی فرد موردنظر خود را مجاب کند تا برروی برنامه ای که ساخته است، کلیک کند.

پس از کلیک فرد قربانی تمام اطلاعات موجود در گوشی او برای هکر ارسال می شود.

همانطور که مشاهده کردید در این روش هکر نیازی به یادگیری برنامه نویسی و استفاده از آن ندارد و تنها از طریق دنبال کردن یک سری قواعد و دستورات هر شخصی قادر خواهد بود با استفاده از یک سیستم عامل کالی لینوکس گوشی اندروید موردنظر خود را هک نماید.

هک با استفاده از IP و بطور مستقیم

یکی از سخت ترین روش های هک کامپیوتر که هکرهای معمولی قادر به انجام آن نیستند، روش هک به صورت مستقیم و بدون استفاده از برنامه ای خاص می باشد.

هکرهایی که از این روش استفاده می کنند از دانش برنامه نویسی بسیار بالایی بهره مند هستند که با استفاده از سیستم عامل کالی لینوکس یا بکترک لینوکس، به سیستم قربانی در شبکه متصل می شوند و سپس آن را هک می کنند.

از آنجایی که این هکرها دانش بالایی در این زمینه دارند، می دانند که سیستم قربانی از چه قسمت هایی آسیب پذیر می باشد و از همان قسمت ها استفاده کرده و به سیستم نفوذ می کنند.

هک با استفاده از لینک های آلوده

روش دیگری برای هک گوشی و نفوذ به آن استفاده می شود، راغب کردن کاربر قربانی به کلیک بروی لینک های آلوده است.

هکر در این روش با تکنیک های مهندسی اجتماعی، اقدام به جذب کاربر برای کلیک روی لینک آلوده می کند.

برای مثال هکر با وعده هایی  توخالی و وسوسه انگیز نظیر نمایش فیلمی مخفی از افراد مشهور یا وعده ی شرکت در قرعه کشی، برای کاربر به نوعی دام پهن می نماید و از آن طریق کاربر را مجاب می کند که روی لینک مخرب کلیک نماید.

پس از کلیک روی این لینک برنامه ای در پشت پرده اقدام به سرقت اطلاعات کاربر خواهد نمود.

هک گوشی با بدافزار

یکی از راه های ساده، سریع و کارآمد برای هک گوشی دیگران، استفاده از بدافزار است.

بدافزاری که در اینجا از آن صحبت می کنیم برنامه ای است که از هر طریق ممکن روی تلفن همراه فرد قربانی نصب شده و پس از آن اقدام به جاسوسی اطلاعات گوشی و ارسال آن برای هکر می کند. این برنامه ها می توانند خاص منظوره یا همه منظوره طراحی شوند.

برنامه های خاص منظوره می توانند فقط برای هک اطلاعات برنامه ای خاص از گوشی، همچون هک تلگرام به کار برده شوند و برنامه های همه منظوره می توانند برای هک کل دستگاه تلفن همراه به کار روند و تمام اطلاعات گوشی را به هکر ارسال کنند.

هک گوشی با بدافزار

هک

هک

یکی از راه های ساده، سریع و کارآمد برای هک گوشی دیگران، استفاده از بدافزار است.

بدافزاری که در اینجا از آن صحبت می کنیم برنامه ای است که از هر طریق ممکن روی تلفن همراه فرد قربانی نصب شده و پس از آن اقدام به جاسوسی اطلاعات گوشی و ارسال آن برای هکر می کند. این برنامه ها می توانند خاص منظوره یا همه منطوره طراحی شوند.

برنامه های خاص منظوره می توانند فقط برای هک اطلاعات برنامه ای خاص از گوشی، همچون هک تلگرام به کار برده شوند و برنامه های همه منظوره می توانند برای هک کل دستگاه تلفن همراه به کار روند و تمام اطلاعات گوشی را به هکر ارسال کنند.

یکی از برنامه هایی که به این شکل می تواند هک گوشی فرزند شما را انجام دهد، برنامه spy24 می باشد.

این برنامه در نسخه جدید خود مانند یک تروجان عمل می کند و شما با دانلود نرم افزار نفوذ می توانید برنامه را با آیکون دلخواه خود مثلا تلگرام بدون فیلتر شکن برای فرزند خود ارسال کنید و از او بخواهید برروی لینک ارسالی شما کلیک کند.

به محض کلیک فرزند برروی لینک نرم افزار به طور خودکار نصب شده و سپس از روی گوشی او حذف می شود.

دانلود نرم افزار نفوذ به گوشی فرزندان

در میان تمام روش هایی که برای هک گوشی با شماره تلفن و بدون شماره تلفن وجود دارد، روشی عملی و قانونی نیز وجود دارد و آن هم دانلود نرم افزار نفوذ به گوشی spy24 می باشد.

این برنامه که باهدف فراهم کردن شرایطی بهتر برای نظارت والدین بر فرزندان در فضای مجازی طراحی و عرضه شده است، به والدین این امکان را می دهد تا بدون متوجه شدن فرزندان و از راه دور بتوانند کنترل تمام گوشی آنها را به دست بگیرند.

spy24 امکانات فراوانی را در اختیار شما قرار می دهد که در ادامه به برخی از آن ها اشاره خواهیم کرد.

  • نمایش موقعیت مکانی فرزند به صورت لحضه ای
  • شنود مکالمات
  • مشاهده تصاویر اطراف توسط دوربین گوشی
  • امکان مشاهده تصاویر موجود در گالری
  • نمایش تمام پیامک ها حتی آنهایی که توسط فرزند پاک شده باشند
  • مشاهده فعالیت های فرزند در شبکه های اجتماعی از جمله تلگرام و اینستاگرام
  • قابلیت دریافت سکرت چت ها در تلگرام
  • و…
  • کنترل آنها از راه دور

این برنامه در دو نسخه ساخته شده است :

۱-نسخه اول را میتوان بروی گوشی فرزند نصب کرد و به محض اتمام فرایند نصب آیکون مخفی خواهد شد که باهوشترین فرزندان هم قادر به پیدا کردن آن نمیباشند .

۲- نسخه دوم نرم افزار هک گوشی spy24 این است که والیدن با استفاده از شماره موبایل و سریال گوشی اقدام به نظارت برگوشی فرزندان خود کنند تا به راحتی در برابر خطرات اجتماعی جلوگیری کنند.

همچنین در آخرین نسخه این برنامه که با نام spy24 منتشر شده است، شما می توانید نرم افزار را با آیکون دلخواه خود مثلا تلگرام بدون فیلترشکن برای فرزندتان ارسال کنید و از او بخواهید تا برروی لینک ارسالی شما کلیک نماید.

به محض کلیک فرزند، نرم افزار به طور خودکار نصب شده و سپس از لیست برنامه های موبایل او پنهان می شود تا فرزندتان متوجه عملکرد برنامه نشود.

قابلیت های منحصر به فردی که در این نسخه به برنامه اضافه شده است، قابلیت شنود مکالمات و مشاهده تصاویر اطراف توسط دوربین گوشی فرزند می باشد.

در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر و دانلود نرم افزار نفوذ SPY۲۴ و آموزش نحوه نصب آن می توانید بر روی لینک قرمز رنگ زیر کلیک نمایید.هک با شماره موبایل با نرم افزار SPY۲۴


برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور


keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا