آموزش شناخت انواع هک و روش های مقابلهاخبار هک و امنیت - آخرین و جدیدترینهک وای فای

دانلود و اسم برنامه نرم افزار هک پسورد وای فای برای آیفون IPhone ios

دانلود نرم افزار هک پسورد وای فای برای ios دانلود نرم افزار هک پسورد وای فای برای ios , بهترین برنامه هکر WiFi , هک پسورد وای فای , نرم افزار هک پسورد وای فای , هک پسورد وای فای برای ios ۱۰ بهترین برنامه هکر WiFi برتر (اندیشه / آیفون) ۲۰۱۹ بهترین منبع اینترنت وای فای است و قابلیت اطمینان بهتری نسبت به سایر شبکه های تلفن همراه فراهم می کند.

با توجه به تقاضای اینترنت بیشتر ، هر کس می خواهد وای فای را تجربه کند. در اینجا در این مقاله بهترین برنامه های WiFi Hacker Android / iPhone 2019 را برای شما آورده ایم که با استفاده از آن می توانید هر وای فای را هک کنید و از اینترنت پر سرعت بهره مند شوید.

همچنین بهترین برنامه های آنالایزر وای فای / بهترین برنامه های هکر بازی را بررسی کنید

دانلود نرم افزار هک پسورد وای فای برای ios

۱٫ کلید Wifi Master- توسط Wifi.com Android این بهترین برنامه هکر wifi Android Android 2019 است و به شما امکان می دهد به همه وای فای های مشترک در سراسر جهان پیدا کنید و به آن متصل شوید.

این برنامه توسط میلیون ها نفر بارگیری شده است و بهترین رتبه بندی است. در اینجا در این نرم افزار ، شما می توانید با هر کلیک به هر کانون وای فای مشترک با یک کلیک به هر کانون وای فای مشترک دسترسی پیدا کنید و به آن وصل شوید. این برنامه آسان و ایمن است.

این برنامه با صرفه جویی در هزینه های داده به شما کمک می کند. این برنامه آسان و سریع است و به شما امکان می دهد هر وای فای را با یک کلیک وصل کنید و به شما امکان می دهد از اینترنت لذت ببرید.

این برنامه ایمن و امن است و درک آن نیز آسان است. این برنامه در حدود ۱۹ زبان و در بیش از ۲۰۰ کشور در دسترس است. این برنامه را هم اکنون داشته باشید!

۲٫ Instabridge- رمز عبور وای فای آی فون

این برنامه یکی از بهترین برنامه های هکر وای فای آیفون ۲۰۱۹ است. با استفاده از این برنامه شما می توانید هر بار و بدون پرسیدن رمز عبور ، به هر وای فای رایگان دسترسی پیدا کنید. با استفاده از این برنامه ، شما در همه شهرهای بزرگ به اینترنت وای فای دسترسی پیدا خواهید کرد و بدون هیچ گونه هزینه ای داده نامحدود دریافت خواهید کرد.

۳٫ Wifi Pass Universal iPhone

این یک ابزار مفید جهانی رایگان است که به شما امکان می دهد تا هر عبارت عبور ۶ رقمی را به کلید داخلی ۶۴ بیتی تبدیل کنید تا از Wi-Fi استفاده کنید.

این برنامه هک سازی wifi نیرویی بی رحمانه ایجاد می کند که به پین ​​های ثبت شده WPS حمله می کند و همچنین به شما امکان می دهد عبارات عبور WPA / WPA2 را بازیابی کنید.

۴٫ Wifi WPS WPA TESTER Android

Sangiorgi Sri بهترین برنامه هکر وای فای آندروید ۲۰۱۹ را به شما ارائه می دهد و این برنامه به شما امکان می دهد تا تست کنید که آیا نقطه دسترسی وای فای شما آسیب پذیر است یا خیر. با کمک این برنامه ، می توانید اتصال به هر نقطه دسترسی Wifi را از طریق پین WPS امتحان کنید. در این برنامه ، پین ها با کمک چندین الگوریتم مانند ژائو ، چشمک زدن ، ایسوس ، آریس و غیره در سرتاسر آدرس MAC محاسبه می شوند و همچنین پین های دیگر موجود در بانک اطلاعاتی محلی برای دسترسی زیاد هستند.خوشبختانه فقط بخش کوچکی از نقطه دسترسی بی سیم در برابر پروتکل WPS آسیب پذیر است. اگر بدانید که نقطه دسترسی شما دارای پروتکل WPS است ، ما به شما توصیه می کنیم آن را غیرفعال کنید. هدف اصلی این برنامه آموزش افراد است که به مشتری اجازه می دهد از آسیب پذیری نقطه دسترسی خود اطلاع داشته باشد. این برنامه همچنین دارای حالت اتصال زیادی است و به شما امکان می دهد حالت bruteforce را نیز امتحان کنید. این برنامه همچنین اجازه می دهد تا کاربران را با اجازه root برای دیدن پسورد Wi-Fi ذخیره شده ، مشاهده کنند. این اپلیکیشن هکینگ همچنین به دلیل توانایی آن در شکستن امنیت بسیار محبوب است. این برنامه برای اجرا به اندروید ۴٫۰ و بالاتر نیاز دارد.

۵٫ Aircrack – آندروید را تنظیم کنید

این برنامه مخصوص آزمایش امنیت شبکه و اطمینان از داشتن ابزاری برای محافظت از خود طراحی شده است. این برنامه علاوه بر اینکه به شما امکان می دهد از تفاوت های ظریف هک wi fi مطلع شوید ، اطمینان می دهد که خودتان را تحت پوشش و محافظت قرار داده اید. این ابزار امنیتی مشهور ابزاری است که توسط بسیاری از توسعه دهندگان و علاقه مندان به امنیت Android به Android منتقل شده است. اجرای این برنامه در اندرویدی نه چندان مشکل اما مشکل آن داشتن تراشه wi fi است که از حالت مانیتور پشتیبانی می کند. این برنامه را هم اکنون داشته باشید!

۶٫ Kali Linux Nethunter Android

این بهترین سیستم عامل برای اهداف هک اخلاقی است. اگر از هک کردن برنامه Android استفاده می کنید ، لازم است که ابزار wifite Kali را راه اندازی کنید تا این روند پیش برود. این برنامه از توسعه دهندگان آنها اولین پلت فرم تست نفوذ آندروید منبع باز است. رابط پیکربندی Netunter به شما امکان می دهد تا از فایلهای پیکربندی پیچیده مراقبت کنید. هسته سفارشی این برنامه ، که از اتصال ۸۰۲ بی سیم پشتیبانی می کند ، شبکه kali را باید یک ابزار هک اندرویدی کند.

۷٫ Wifi Warden Android

این برنامه عالی توسط EliyanPro است و بهترین ابزار wifi برای دستگاه شما است. این وسیله ای است که شما را از هکرها و کراکرها نیز محافظت می کند. در این برنامه ، شما می توانید لیست شبکه های وای فای موجود در منطقه شما را مشاهده کنید و یک وب رمز عبور ، WPA و WPA2 برای روتر wi fi خود ایجاد کنید. این برنامه به شما امکان می دهد سیگنال ها را ببینید و تمام اطلاعات مربوط به وای فای خود را در اختیار شما قرار دهد.

۸٫ دوباره اندروید را دوباره باز کنید

این برنامه هکر رمز عبور wifi عالی است و استفاده از آن ساده است. در این برنامه حمل و نقل با پشتیبانی از حالت مانیتور که می تواند در هر زمان فعال و غیرفعال شود. این برنامه همچنین روتر بی سیم WPS را به تنهایی تشخیص می دهد. این برنامه هک سازی wifi نیرویی بی رحمانه ایجاد می کند که به پین ​​های ثبت شده WPS حمله می کند و همچنین به شما امکان می دهد عبارات عبور WPA / WPA2 را بازیابی کنید.

۹٫ Android را Nmap کنید

این نرم افزار اسکنر امنیت شبکه است و برای سیستم عامل های مختلف در دسترس است. این برنامه توسط هکرهای اخلاقی به منظور هک کردن وای فای و پیدا کردن آسیب پذیری استفاده می شود. بهترین قسمت این برنامه این است که روی هر دو تلفن روت شده و غیر ریشه کار می کند. این برنامه هک کردن wifi عالی برای اندروید است.

۱۰٫ Wifinspect (ROOT) Android

دانلود نرم افزار هک پسورد وای فای این برنامه اطلاعات شبکه را در اختیار شما قرار می دهد و به عنوان اسکنر دستگاه UPnp نیز فعالیت خواهد کرد. این برنامه برای میزبان و همچنین یک sniffer شبکه عالی را کشف می کند. این برنامه از ویژگی های آنالایزر Pcap برخوردار است و همچنین از ویژگی های منوی PCI DSS است. با استفاده از این برنامه ، می توانید به تست پیش فرض رمز عبور نقطه دسترسی داشته باشید و همچنین می توانید به تست امنیتی نقطه دسترسی داشته باشید. در اینجا با استفاده از این برنامه ، شما همچنین می توانید به اسکنر نقطه دسترسی داشته باشید و از ویژگی های بسیاری دیگر نیز برخوردار هستید.

بهترین برنامه هکر WiFi

بنابراین اینها بهترین برنامه های Wifi Hacker Android / iPhone 2019 هستند که با استفاده از آنها می توانید هر وای فای را هک کنید و می توانید از اینترنت پر سرعت لذت ببرید. امیدوارم که این مقاله را دوست داشته باشید لطفاً دوست داشته باشید ، به اشتراک بگذارید و همچنین تجربه هک شدن خود را برای ما بگویید.
متشکرم

بهترین برنامه هک وای فای برای آیفون IPhone

بهترین برنامه هک وای فای برای آیفون IPhone , بهترین برنامه هک وای فای , برنامه هک وای فای , هک وای فای , هک وای فای برای آیفون یه زمانی دنبال این بودیم که چطوری وای فای رو هک کنیم و بتونیم بدون اجازه از اینترنت دیگران استفاده کنیم! همیشه دنبال راه ها و روش های خاصی بودیم و اکثرا هم وقتمون هدر می رفت و نمی تونستیم نتیجه ای بگیریم.

دیگه دوران هک وای فای گذشته، چرا که قابلیت بسیار جذاب و کاربردی در سیستم عامل IOS 11 اضافه شده است که می تواند بسیار مفید باشد!

در ios 11 قابلیتی وجود دارد که بدون وارد کردن رمز عبور Wifi می تونید به اون متصل بشید و از اینترنت ازاد لذت ببرید!

اما چطوری؟

اگر توجه کرده باشید در قسمت زیرین مودم Wifi یک برچسب از مشخصات آن وجود دارد، اگر شما در حال استفاده از iOS 11 هستید تنها کافیست این برچسب را اسکن کنید تا آیفون شما بطور اتوماتیک Wifi را شناسایی و به آن متصل شود بدون آنکه شما رمز را وارد کرده باشید! البته با اسکن QR مودم نوتیفیکشنی در بالای دیوایس نشون داده میشه که شما باید اون رو انتخاب کنید!

آموزش وصل شدن به Wifi بدون داشتن پسورد آموزش اتصال به WIFI وای فای بدون داشتن رمز در iOS 11

بهترین برنامه هک وای فای برای آیفون رایگان , بهترین برنامه هک وای فای , برنامه هک وای فای , هک وای فای , هک وای فای برای آیفون

حتی در iOS 11 هم می تونید Wifi رو از طریق آیفون خود به اشتراک بگذارید تا دیگران بدون وارد کردن پسورد وای فای بتونند از اینترنت شما لذت ببرید اما یادتان باشد استفاده از اینترنت دیگران بدون اجازه آن شخص کار اخلاقی نیست.

هک وای فای ios

دانلود نرم افزار هک پسورد وای فای برای ios- دانلود برنامه هک وای فای برای آی او اس – این روزها هر کس که به خانه هایمان سر می زند، خیلی سریع رمز عبور وای فای را از ما درخواست می کند. تقریبا همه ما به شنیدن جمله «رمز وای فای چیست؟»

عادت کرده ایم و دیگر می دانیم که با رسیدن مهمان ها، باید خود را برای ارائه پسورد آماده کنیم.

خوشبختانه اپل به کمک iOS 11، یک امکان ویژه در اختیار کاربرانش گذاشته که می توان به وسیله آن خیلی راحت و بدون دردسر رمز وای فای را با دیگران به اشتراک گذاشت.

دسترسی به این ویژگی هم چندان پیچیده نیست و در ادامه این متن به شرح آن می پردازیم.

در حالت عادی، وقتی که دیگران در مورد رمز وای فای سوال می کنند، سعی می کنیم با هجی کردن کاراکترها و اعداد، پسورد خود را در اختیارشان بگذاریم.

با این حال استفاده از راه و روش های قدیمی دردسرهای خودشان را دارند.

خصوصا اگر یک رمز پیچیده و درهم برای مودم وای فای تان گذاشته باشید، دیگر کارتان برای اشتراک گذاری پسورد بیش از پیش سخت می شود .

اما به واسطه ویژگی جدید ۱۱ iOS، تمامی این دردسرها از بین می روند و تنها با چند اشاره ساده می توان رمز وای فای را به اشتراک گذاشت.

با این حال، اپل برای دسترسی به این ویژگی، قوانین خاصی هم وضع کرده که باید پیش از شروع عملیات به آن ها توجه کنید:

دانلود نرم افزار هک پسورد وای فای برای ios

  • برای شروع عملیات به گجت هایی نیاز دارید
  • که روی آن ها iOS 11 یا macOS High Sierra در حال اجرا باشد.
  • متقاضی دریافت رمز وای فای باید از مخاطبین شما باشد.
  • بلوتوث فعال روی هر دو گجت الزامیست.
  • پیش از شروع هر کاری، کاربر اصلی باید از اتصال گجت خود به وای فای مورد نظر اطمینان حاصل کند.

اگر شرایط لازم را دارید، برای شروع کار آماده هستید. حالا فردی که به دنبال رمز وای فای است

باید به تنظیمات گجت خود برود و از طریق منو «Wi-Fi»، گزینه «Wi-Fi network» را انتخاب کند.

پیمودن این مسیر باعث می شود تا صفحه مربوط به رمز عبور وای فای برای او به نمایش درآید.

سپس هر دو دستگاه را به هم نزدیک کنید تا بتوانند با هم ارتباط برقرار کنند. دلیل این موضوع آن است که هر دو دستگاه برای برقراری ارتباط با یکدیگر از بلوتوث استفاده می کنند.

پس برای اینکه همه چیز درست پیش برود، باید فاصله میان آن ها را به حداقل رساند.

حالا اگر این کارها را درست انجام داده باشید، صفحه ای روی نمایشگر گجت تان ظاهر می شود که از شما مجوز اشتراک گذاری پسورد وای فای را درخواست می کند. کلید «Share Password»

را بفشارید تا کار تمام شود و رمز عبورتان در اختیار کاربر دیگر قرار بگیرد.

دانلود نرم افزار هک پسورد وای فای برای ios

اگر از آیفون استفاده می کنید و پس انجام تمام این مراحل، صفحه مورد نظر برای تان به نمایش در نیامد، بهتر است یک بار تلفن هوشمند خود را قفل و دوباره آن را باز کنید.

احتمالا با انجام همین کار ساده، صفحه مربوط به اشتراک پسورد وای فای برای تان به نمایش در می آید.

گفتنیست که می توان این کار را از طریق مک نیز انجام داد.

تنها به جای نمایش آن پاپ آپ مورد بحث، یک اعلان دریافت خواهید کرد.

با مشاهده آن، روی کلید «Share» کلیک کنید تا مک به صورت خودکار، رمز وای فای مودم تان را به اشتراک کاربر دیگر بگذارد.

اسم برنامه هک وای فای برای ایفون

iWep Pro

اپلیکیشن LAN Scanner اسکن و اتصال به شبکه های بیسیم اطراف بهترین نرم افزار برای اسکن شبکه های بی سیم و وای فای LAN Scanner

اپلیکیشن LAN Scanner به کاربران این امکان را می دهد تا از شبکه های بی سیم LAN نزدیک خود آگاه شوند و به آنها وصل شوند.

با این نرم افزار هنگامی که شما شبکه وایرلس خود  را از دست دهید با آن می توانید شبکه های فعال را بیابید و به آن ها متصل شوید.

این اپلیکشسن با گوشی آیفون و آیپد و آیپاد سازگار است و فقط با سیستم عامل آی او اس کار میکند.

این نرم افزار کاربردی تمامی شبکه های روی گوشی را به شما نشان می دهد و با استفاده از آن شما به آسانی می توانید مشخصات همه ی شبکه های وافای اطراف خود را مشاهده کنید. همچنین میتوانید هر شبکه وای فای یا وایرلسی که اطراف منزل یا محل کار شما موجود باشد مشاهده کرده و وارد آن شوید.

همان طور که در تصویر زیر مشاهده میکنید این نرم افزار می تواند همه شبکه ها را تجزیه و تحلیل کرد و حتی سیستم اصلی شبکه را به شما نشان دهد که شما بدانید که چه دیوایس هایی ( لب تاب یا کامپیوتر و گوشی و … ) به شبکه مربوطه متصل شده اند.

این نرم افزار همه سیستم هایی که به شبکه وای فای وصل شده اند

را نمایش داده و آی پی همه دیوایس ها را در اختیار شما میگذارد.

شما در سایت ای او اس یار با بهترین وجذا بترین اپلیکیشن ها برای محصولات اپل آشنا خواهید شد.

اپلیکیش Lan Scaner آخرین ورژن موجود در اپ استور می باشد.

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

بهترین برنامه هکر WiFi دانلود برنامه هک وای فای برای آی او اس

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا