اخبار هک و امنیت - آخرین و جدیدترینآموزش شناخت انواع هک و روش های مقابلهآیا اینستاگرام من هک شده است؟!برنامه های هک گوشی برای اندروید و ایفونبهترین برنامه های هک گوشی اندرویدی آیفونهک آیفونهک تلگرام و نظارت بر عملکرد

دانلود بدافزار جاسوسی آموزش نصب نرم افزار هک اندروید از راه دور

برنامه dendroid یک برنامه رات اندروید است که با هدف هک گوشی و بدست آوردن تمام اطلاعات موبایل قربانی طراحی شده است. dendroid یک نرم افزار کنترل از راه دور می باشد که یک کد مخرب را به یک برنامه معتبر اندرویدی اضافه می کند.

پس از آن، برنامه مذکور شبیه به یک تروجان عمل کرده و به اضافه کار روتین و طبیعی خود، اطلاعاتی را نیز در اختیار هکرها می گذارد.

در این مقاله قصد داریم در مورد نرم افزار هک اندروید dendroid مطالبی را توضیح دهیم و همچنین نحوه دانلود و نصب دیگر نرم افزار های هک گوشی را به شما آموزش دهیم.

نرم افزار dendroid چیست؟

همانطور که پیش از این گفتیم، نرم افزار dendroid یک برنامه رات اندرویدی می باشد. برنامه های رات به طور کلی برنامه هایی هستند که با تغییر سورس برنامه های معمولی و معتبر اندرویدی، مانند بازی ها و سایر اپلیکیشن ها، آن ها را به تروجان تبدیل کرده تا بتوانند جاسوسی گوشی هدف را انجام دهند و اطلاعات مورد نظر خود را به دست بیاورند. دندروید یک نرم افزار هک اندروید بسیار پیشرفته است که اکثر هکرهای حرفه ای نیز از آن برای اعمال نفوذ خود استفاده می نمایند.

هکر با استفاده از نرم افزار هک اندروید dendroid می تواند به اطلاعات زیادی مانند مواردی که در زیر اشاره می شود دست پیدا کند که نشان از توانایی بالای نرم افزار و همچنین ترسناک بودن این برنامه است.

  • دریافت و حتی پاک کردن پیامک های موبایل هک شده
  • قابلیت مشاهده و حذف کردن لیست مخاطبین و لاگ تماس ها از گوشی موبایل هدف
  • قابلیت شنود و ضبط مکالمات
  •  تصویر برداری به طور کاملا پنهان از دوربین های عقب و جلو گوشی
  • باز کردن نرم افزار های نصب شده برروی گوشی
  • دریافت و مشاهده تاریخچه مرورگرهای اینترنت
  • امکان گرفتن اسکرین شات از صفحه
  • ردیابی موقعیت مکانی موبایل هدف
  • نرم افزار کنترل از راه دور

همانطور که گفتیم، برنامه dendroid یک نرم افزار هک اندروید قدرتمند است که هکرها علاقه زیادی به آن داشته و باید برای مقابله با آن طرز کار آن را فرا بگیریم.

آموزش نصب نرم افزار هک اندروید

قبل از هر چیزی باید این نکته را متذکر شویم که این آموزش ها فقط به جهت آگاهی از طریقه کار هکرها و چگونگی نفوذ به گوشی های اندروید گفته می شود تا با استفاده از آن ، میزان اهمیت امنیت گوشی های اندرویدی خود را درک کرده و از دسترسی دیگران به گوشی خود جلوگیری نماییم. همچنین برای جلوگیری از هک گوشی به این شیوه ها، راهکارهایی نیز وجود دارد که در مطالب پیشین ذکر کرده ایم.

دانلود و آموزش نصب نرم افزار هک اندروید از راه دور

دانلود و آموزش نصب نرم افزار هک اندروید از راه دور

برای شروع کار با نرم افزار جاسوسی اندروید باید بدانید که این برنامه از سه قسمت Binder ، panel و Trojan تشکیل شده است که قسمت بایندر آن تولید برنامه مخرب و تروجان را بر عهده داشته و قسمت پنل، وظیفه مدیریت و نفوذ به گوشی را پس از اجرای تروجان در گوشی هدف، بر عهده دارد. طریقه ی کار با برنامه کمی پیچیده است و نیازمند دانش برنامه نویسی مختصری می باشد. به همین دلیل افراد مبتدی به راحتی نمی توانند از آن استفاده کنند و گوشی موبایل شخص مورد نظر خود را هک کنند.

برای کار با این نرم افزار ابتدا لازم است که یک هاست اینترنتی خریداری کنید تا از آن طریق بتوانید گوشی فردی را که هک نموده اید، کنترل نمایید. با لوکال هاست هم می شود به طور موقتی به گوشی شخص مورد نظرتان نفوذ کنید، اما با هر بار قطع شدن اینترنت، به دلیل عوض شدن آی پی، همه چیز دوباره از اول باید شروع شود.

نرم افزار هک اندروید و آیفون

درست است که کار هک کردن گوشی یا کامپیوتر ساده نیست و نیازمند دانش و مهارت های خاصی از جمله برنامه نویسی می باشد اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی خیلی از کارهای سخت به امری ساده و راحت تبدیل شده است و هر کسی حتی با سطح دانش بسیار پایین قادر به انجام بسیاری از کارها می باشد.

SPY24 یکی از برنامه های هک گوشی موجود در بازار دنیاست که با هدف نظارت و کنترل فعالیت فرزندان در فضای مجازی توسط والدین طراحی و ارائه شده است و اکنون نیز توسط کارشناسان ما به زبان فارسی ترجمه و با انجام تغییراتی درخور کاربران ایرانی در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است.

نرم افزار SPY24 چیست؟

مکانیزم این برنامه نقص امنیتی پیچیده ای نیست ، برنامه تمامی تماس های تلفنی که به تلفن مورد نظر انجام می شود را به یک دستگاه یا سیستم ضبط صدای آنلاین هدایت یا Route می کند و سپس تماس مورد نظر را به سمت کاربر تلفن همراه مسیریابی مجدد یا Re-Route می کند و به این ترتیب یکجور حمله از نوع Man In The Middle یا MITM انجام می دهد.

در واقع این شبکه Mobile است که هک می شود نه گوشی تلفن همراه شما ، قطعا شما با شنیدن این موضوع هم وحشت زده می شوید و هم خشمگین ، چراکه بدون اینکه بدانید ممکن است از تلفن همراه شما جاسوسی شده باشد. نرم افزار کنترل از راه دور

نوهل کارشناس زبده فناوری گوشی های هوشمند آلمان در  هک با شماره موبایل و سریال گوشی چه میگوید:

آسیب‌پذیری اصلی به خاطر پروتکل ارتباطی در شبکه‌ی مخابراتی است که با این روش هک گوشی با شماره همه تلفن های همراه را می توان هک کرد ، فارق از اینکه شما از چه برندی استفاده می کنید.

چگونه می توان تلگرام را هک کرد؟

چگونه می توان تلگرام را هک کرد؟

والدین می تواند با استفاده از این روش ، تمام اطلاعات گوشی . موقعیت مکانی . حسابهای ایمیلی و .. فرزند خود کنترل یا به عبارتی هک کنند زیرا اکثر مکانیزم های امنیتی Two Factor Authentication یا احراز هویت دو منظوره از تلفن همراه برای اینکار استفاده می کنند. آسیب پذیری  که با برنامه SS7  SPY24 تقریبا جدید است و در آگوست ۲۰۱۷ این آسیب پذیری گزارش شده است ، جالب اینجاست بدانید که این آسیب پذیری در زیرساخت مخابراتی وجود دارد که در بیش از ۸۰۰ شرکت ارتباطی در دنیا مورد استفاده قرار می گیرد.

قابلیت های نرم افزار هک اندروید و آیفون SPY24

  • مشاهده تمام پیام ها و تماس های دریافتی و ارسالی حتی موارد پاک شده توسط فرزند
  • شنود تماس ها
  •  تصویر برداری به طور کاملا پنهان از دوربین های عقب و جلو گوشی
  • امکان قفل کردن و کنترل نرم افزار های نصب شده روی گوشی فرزند
  • ردیابی و کنترل نامحسوس
  • مشاهده تمام پیام ها و فعالیت های فرزند در شبکه های اجتماعی مانند تلگرام، اینستاگرام و …
  • نرم افزار کنترل از راه دور

برای دانلود و یا کسب اطلاعات بیشتر درباره نرم افزار هک اندروید و آیفون SPY24 می توانید برروی لینک زیر کلیک نمایید.

نرم افزار هک با شماره SPY24

همان طور که می دانید، بدفزارها می توانند راه نفوذ هکرها را به سیستم باز کنند. بنا بر گفته شرکت امنیتی لوک اوت، امکان هک موبایل با بدافزار جاسوسی اندروید وجود دارد که امکان جاسوسی از راه دور را برای کاربران فراهم می کند. در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

هک موبایل با بدافزار جاسوسی اندروید

موضوع هک موبایل و دسترسی به حساب های کاربری مدت هاست که نظر هکرها را به خود جلب کرده است تا بتوانند از اطلاعات به دست آمده سو استفاده نمایند. از طرف دیگر کمپانی های مختلفی اقدام به ساحت نرم افزارهایی کرده اند که بتوانند با این برنامه های جاسوسی مبارزه نمایند. اما خبرها حاکی از هک موبایل با بدافزار جاسوسی اندروید می دهند.

شرکت امنیتی لوک اوت در ارتباط با هک موبایل با بدافزار جاسوسی اندروید گفته است که این بدافزار امکان نظارت بر اطلاعات کاربران را از راه دور به کمک تروجان Monokle فراهم می سازد.

تروجان Monokle می تواند گواهینامه های مورد اعتتماد را روی دستگاه نصب نماید تا دسترسی به روت سیستم فراهم شود. از این رو هکرها می توانند به راحتی از طریق این کار، داده های گوشی را استخراج کرده و هدف خود را اجرا نمایند. خوب است بدانید که این تروجان می تواند مانند یک کی لاگر هم عمل نماید و تصویر و ویدئو نیز ثبت نمایند. ضمن آنکه می تواند تمامی تاریخچه های اپلیکیشن های مختلف مانند مرورگرها، سرویس های شبکه اجتماعی، تمامی پیام رسان ها و حتی ردیاب های موجود روی سیستم را هک کرده و آن ها را استخراج نماید.


برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور


keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا