اخبار هک و امنیت - آخرین و جدیدترین

دانلود کلاب هاوس Clubhouse شبکه اجتماعی چت صوتی اندروید و ایفون

دانلود کلاب هاوس Clubhouse شبکه اجتماعی چت صوتی اندروید کلاب هاوس Clubhouse عنوان یکی از جدیدترین شبکه های اجتماعیست که به تازگی سری در سرها در آورده است. کلاب هاوس اخیرا با حضور ایلان ماسک در یکی از اتاق‌های گفتگو این شبکه، بر روی زبان‌ها افتاد. این اپلیکیشن که به شبکه اجتماعی ویس شهرت دارد در مدت زمانی کوتاه توانست توجه میلیون ها نفر را به خود جلب کند.  شما با دانلود کلاب هاوس این امکان را خواهید داشت تا از امکان چت صوتی بهره مند شوید. کلاب هاوس در اپریل 2020 راه اندازی شد و تا کنون تعداد نصب کلاب هاوس از 2 میلیون نفر کاربر گذر کرده است. در حال حاضر این اپلیکیشن نوظهور ارزشی معادل 1 میلیارد دلار دارد و پیش بینی می شود این رقم به بیشتر از این ها برسد.

پس از نصب کلاب هاوس برای دسترسی به این اپلیکیشن به یک دعوت‌نامه از سوی کاربران کلاب هاوس نیاز دارید. هر کاربر جدید دو دعوتنامه دارد و بعد از استفاده تعداد دعوتنامه بیشتری نیز به او اختصاص داده می‌شود. در صورتی که دعوتنامه نداشته باشید می‌توانید با طی کردن مراحل ثبت نام، نام کاربری خود را در این شبکه ثبت کنید. در صورتی که یکی از دوستان شما که شماره تلفن‌تان را در لیست تماس‌های خود داشته باشد و درون این شبکه دعوتنامه‌ای در اختیار داشته باشد می‌تواند با انتخاب نام، شما را به استفاده از این سرویس دعوت کند. در ادامه با SPY24 همراه تا این برنامه جذاب را بررسی کنیم

دانلود کلاب هاوس Clubhouse شبکه اجتماعی چت صوتی اندروید و ایفون
دانلود کلاب هاوس Clubhouse شبکه اجتماعی چت صوتی اندروید و ایفون

Clubhouse در حال حاضر فقط برای سیستم عامل iOS موجود است. بنابراین کاربران آیفون می‌توانند این برنامه را دانلود کنند و به مکالمات و نحوه‌ی شرکت در آن گوش دهند.


آموزش نصب کلاب هاوس، ثبت نام و عضویت در کلاب هاوس Clubhouse :

شما باید شماره تلفن و نام واقعی خود را به Clubhouse بدهید. قبل از اینکه حتی دعوت شوید، می‌توانید نام کاربری نهایی خود را برای این سرویس رزرو کنید. شخصی که شما را دعوت می‌کند به شماره تلفن‌تان احتیاج دارد. لینکی به این شکل joinclubhouse.com/app  برای شما ارسال می‌شود که می‌توانید از طریق آن وارد سیستم شوید.
می‌توانید حساب کاربری توییتر خود را به کلاب هاوس پیوند دهید. حتی می‌توانید عکس پروفایل توییترتان هم برای این شبکه لحاظ کنید.
کلاب هاوس همچنین کمک می‌کند تا مخاطبان خود را به هم پیوند دهید؛ به این معنی که پیدا کردن افراد برای پیگیری آسان‌تر باشد.
پس از ورود به سیستم می‌توانید آدرس ایمیل‌تان را با سرویس تایید کنید تا در صورت بروز مشکل، آن را به عنوان روشی برای اتصال مجدد در اختیار داشته باشید.

چرا فقط کاربران آیفون امکان استفاده از این شبکه اجتماعی را دارند؟

از آنجا که تعداد کاربران اندروید بیشتر از کاربران آیفون در سراسر جهان است، توسعه دهندگان درصددند به آرامی مقیاس خود را افزایش دهند؛ شروع کار با اندروید ممکن است باعث اختلال در سرورهای کلاب هاوس شود.

چند نفر می‌توانند در گفتگو و اتاق‌ها شرکت کنند؟

محدودیت کلاب هاوس ۵ هزار نفر در هر اتاق بود که بعدا این محدودیت برداشته شد.

آیا امکان استفاده از Clubhouse در iPad وجود دارد؟

کلاب هاوس برای سیستم عامل آی‌اواس ارایه شده، بنابراین امکان استفاده روی آیپد نیز وجود دارد، اما این اپلیکیشن در حال حاضر برای iPadOS بهینه نشده است. بنابراین شما می‌توانید از این برنامه در یک پنجره کوچک استفاده کنید یا آن را در اندازه‌ی بزرگنمایی شده‌ی دو برابری مشاهده کنید.

کلاب هاوس ( Clubhouse )، عنوان اپلیکیشنی است که این روز ها سرتیتر اخبار مربوط به اپلیکیشن ها و برنامه های نوظهور را به خودش اختصاص داده است. شما با دانلود کلاب هاوس این امکان را خواهید داشت تا از امکان چت صوتی بهره مند شوید. کلاب هاوس در اپریل 2020 راه اندازی شد و تا کنون توانسته است از 2 میلیون کاربر فعال برخوردار شود. در حال حاضر این اپلیکیشن نوظهور ارزشی معادل 1 میلیارد دلار دارد و پیش بینی می شود این رقم به بیشتر از این ها برسد.

در گذشته اگر شما خواهان استفاده از یک شبکه اجتماعی خوب و قدرتمند بودید، ما دانلود واتساپ و یا دیگر شبکه های اجتماعی نظیر ایمو، اینستاگرام و یا حتی دانلود اسلک را به شما پیشنهاد می کردیم اما فاکتوری که کلاب هاوس را نسبت به دیگر شبکه ها و شبکه های اجتماعی متمایز می کند این است که در این برنامه پیامی در قالب متن، عکس و ویدیو رد و بدل نمی شود بلکه ماهیت این برنامه تا حدودی شبیه به اپلیکیشن های پادکست دارد، مثلا اگر شما قصد شنیدن کتاب های صوتی را داشتید ما دانلود طاقچه را به شما توصیه می کردیم اما تفاوت اصلی کلاب هاوس با برنامه های دیگر این است که به شما این امکان داده می شود تا از دایر کننده ی گفتگو درخواست کنید شما را بپذیرد و در صورت پذیرش می توانید به پرسش و پاسخ با شخص در حال گفتگو بپردازید.

اپلیکیشن کلاب هاوس که خیلی زود توانست پله های ترقی را طی کند، که البته حضور و حمایت افراد سر شناسی همچون: ایلان ماسک، دریک، کانیه وست و… در این رشد و تعالی بی تاثیر نبوده و نیست. ماهیت اپلیکیشن کلاب هاوس تا حدودی مشابه به یک رادیوی آنلاین یا پادکست است چرا که شما در این برنامه نه امکان آپلود عکس و فیلم را دارید و نه اجازه ی دانلود آنرا. تنها جایی که در اپلیکیشن کلاب هاوس می توانید عکسی را بارگذاری کنید پروفایل خودتان است! Clubhouse در ابتدا برای سیستم عامل های ios طراحی و عرضه شد و با توجه به بازخورد خوبی که توسط کاربران کسب کرد، توسعه دهندگان این برنامه در صدد آن بودند که نسخه ی اندروید این برنامه را به بازار عرضه کنند این مهم خیلی زود اتفاق افتاد و اپلیکیشن کلاب هاوس برای اندروید طراحی و عرضه شد.

نکات پیرامون Room ها club ها

همانطور که از نام clubhouse (خانه ی باشگاه ها)پیداست این برنامه شامل تعداد بسیار زیادی کلوپ است که افراد مختلفی با مضمون های متفاوت آنها را ایجاد کرده اند. این کلاب ها به صورت های public، social و private فعالیت دارند. هر کلاب می تواند شامل Room های زیادی باشد که موضوعات room ها زیر شاخه ای از موضوع کلی یک club است. برای مثال موضوع یک کلاب در رابطه با ورزش است و room های این کلاب می تواند در رابطه با فوتبال، شنا، دومیدانی و…باشد. سخنران ها و موضوعات پیرامون room ها تماما قبل از آغاز جلسه مشخص است. اما جلساتی که در کلاب ها و در قالب یک room گذاشته می شود به صورت اجرای زنده است و اگر سروقت به آن جلسه نرسید آنرا از دست خواهید داد. حال چگونه بفهمیم که جلسات در چه ساعتی قرار است شروع شود؟ با فالو کردن کلاب مدنظرتان، کلاب هاوس نوتفیکیشن هایی به شما ارسال می کند و از ساعت و موضوع room های کلاب، شما را با خبر می کند. نکته ی مهم این است که کلاب ها برای همیشه پایدار است و در دسترس شما قرار دارد اما room هایی که در آن تشکیل می شوند به محض این که مدیر کلاب گزینه ی اتمام جلسه را بزند، دیگر در دسترس شما نخواهد بود.

دانلود و نصب کلاب هاوس

با دانلود و نصب کلاب هاوس این اپلیکیشن پس از ثبت نام و ارسال کد به سیمکارت، از شما می خواهد تا کتگوری های مورد علاقتان را انتخاب کنید برای مثال شما می توانید دسته ی پزشکی، تکنولوژی، life style و… را انتخاب کنید که این کار به کلاب هاوس کمک میکند تا موضوعات مورد علاقه ی شما را در معرض دیدتان قرار دهد که البته با دانلود اینستاگرام و نصب آن، کاربر به وضوح شاهد این امر است. اما تنها چیزی که کلاب هاوس را از دیگر شبکه های اجتماعی مجزا می کند بحث ثبت نام و ورود به این برنامه است که کاربرانش را بسیار به چالش کشیده است! در ادامه به بحث و گفتگو راجب مراحل راه اندازی کلاب هاوس می پردازیم.

راه اندازی و دعوتنامه کلاب هاوس

کلاب هاوس همانند دیگر شبکه های اجتماعی رایج نیست و کمی تفاوت دارد. مثلا کاربران نمی توانند به محض نصب این برنامه و ثبت نام در آن، شروع به فعالیت کنند! برای استفاده از این برنامه دو راه وجود دارد.

راه اول :

افرادی که از قبل در این شبکه فعالیت دارند، این امکان را دارند تا به دو نفر از نزدیکان خود دعوتنامه ارسال کنند که در این صورت آن دو نفر می توانند عضو این شبکه اجتماعی شوند. اما اگر فردی بخواهد بیش از دو نفر را به این اپلیکیشن دعوت کند باید چه کار کند؟ تنها راهی که می شود با یک حساب بیش از دو نفر را در کلاب هاوس دعوت کرد این است که فرد به انجام فعالیت در این شبکه بپردازد و اگر این فعالیت مداوم باشد، کلاب هاوس این امکان را به شما می دهد تا افراد بیشتری را به این اپلیکیشن دعوت کنید که کلاب هاوس در این روش معمولا دعوت نامه های بیشتری به شما می دهد.

راه دوم :

این راه بدین صورت است که کاربر پس از دانلود و نصب کلاب هاوس اقدام به ثبت نام در این اپلیکیشن می کند و کلاب هاوس پس از انجام بررسی های لازم، ممکن است به فرد اجازه دهد که وارد این اپلیکیشن شود. از نکات حائز اهمیت در این روش این است که نام کاربری شما تا زمانی که توسط کلاب هاوس مورد پذیرش قرار بگیرید در اختیار خودتان است و به اصطلاح آن را رزرو کرده اید که این مورد تنها زمانی مورد اهمیت واقع می شود که کاربر شخصی مهم باشد یا دارای برندی معروف باشد و دوست داشته باشد با نام اصلی خودش یا برندش در کلاب هاوس فعالیت کند. نکته ی دیگری که توجه شما را به آن جلب می کنم این است که در این روش، ممکن است با تکمیل فرآیند ثبت نام توسط شما، اعلانی به دوستان شما که در کلاب هاوس فعالیت دارند ارسال شود و در صورتی که دوستانتان شما را تایید کنند، کلاب هاوس اجازه ی فعالیت رابه شما بدهد و جالبتر اینکه در این روش از دعوتنامه های دوستانتان چیزی کاسته نمی شود. در آینده ای نزدیک این شبکه ی اجتماعی تبدیل به یک بستر امن برای ایجاد کنفرانس و وبینار ها خواهد شد که شما را از دانلود ادوبی کانکت و دیگر برنامه های نظیر آن بی نیار می کند.

قابلیت های کلاب هاوس

  • پلتفرم جذاب و رقابت کم در آن
  • امکان شرکت در جلسات و برگزاری کنفرانس
  • رسیدگی به کار های دیگر در حین شرکت در جلسات
  • دعوت کردن دوستان
  • پرسش و پاسخ از افراد سرشناس
  • بدست آوردن دعوتنامه های اضافی با فعالیت مداوم
  • به راحتی می توانید صدای خود را با تمام دنیا به اشتراک بگذارید.
  • امکان استفاده از کلاب هاوس با توجه به سرعت کم اینترنت
  • کاملا رایگان است

از معایب کلاب هاوس

از مشکلات ارتباطاتاتی که به صورت لایو و زنده صورت می گیرد این است که شما قابلیت دانلود آن قطعه را ندارید برا مثال افرادی که اقدام به دانلود توییچ می کنند یا در لایو های اینستاگرامی شرکت می کنند این امکان را نخواهند داشت که اجرای زنده را ذخیره یا دانلود کنند. البته بعضی از کاربران که در اینستاگرام اصلی فعالیت دارند با دانلود ایکس رکوردر اقدام به ضبط فیلم از لایو های کاربران دیگر می کنند که البته کلاب هاوس در حال حاضر این اجازه را به شما نمی دهد اما کلاب هاوس راهکار هایی را در دستور کار خودش قرار داده است تا در آینده ای نزدیک در صورتی که صاحب اتاق (Room) درخواستتان مبنی بر اجازه ی ضبط لایو را بپذیرد، شما بتوانید به کمک اپلیکیشن های اسکرین ریکوردر اقدام به فیلمبرداری کنید.

این اپ یا بازی دقیقا چیست و چه می کند؟کلاب هاوس ( Clubhouse )، عنوان اپلیکیشنی است که این روز ها سرتیتر اخبار مربوط به اپلیکیشن ها و برنامه

این اپ در چه دسته بندی قرار دارد؟

این برنامه یا بازی در دسته بندی ارتباطی قرار دارد.

تاریخ بروزرسانی این برنامه یا بازی چه تاریخی است؟

آخرین نسخه این اپ در تاریخ 28 اسفند 1399 منتشر شده است.

آیا دانلود به صورت مستقیم انجام می شود؟

بله. تمامی بازی ها و برنامه ها در ایران اپ به صورت کاملا مستقیم قابل دانلود و نصب می باشند.

اپلیکیشن صوتی کلاب هاوس در آوریل سال 2020 عرضه شد. این برنامه توسط پل دیویدسون (Paul Davidson) و روهان ست (Rohan Seth) برای سیستم عامل iOS ساخته شده است. همچنین شرکت Alpha Exploration توسعه‌دهنده برنامه Clubhouse محسوب می‌شود. این اپلیکیشن دارای انواع کلاب‌ها و اتاق‌های مجازی با موضوعات مختلف، موسیقی، اجرا، مذاکره و بحث است. با وجود آنکه این اپلیکیشن هنوز بر روی نسخه اندروید راه اندازی نشده، اما در مدت بسیار کوتاه توانسته است رشد بسیار چشمگیری داشته باشد. بر اساس آمارهای ارائه شده توسط App figure، این اپلیکیشن در مدت کوتاهی توانسته 3 میلیون بار دانلود بگیرد و همین در نوع خود رشد قابل توجهی به حساب می آید. حدود 2 میلیون و 300 بار از این دانلودها تنها در ژانویه سال 2021 اتفاق افتاده و جالب تر آنکه این وبسایت مدعی شده که 30 درصد از دانلودهای اپیلیکیشن کلاب هاوس از 28 ژانویه به بعد بوده است. علاوه بر این حضور چهره‌های مطرحی مانند ایلان ماسک و ولاد تنف در یک اتاق گفتگوی برنامه کلابهاوس، شهرت این برنامه را دو چندان کرد. این رویداد محدودیت اتاق گفت‌وگوی برنامه را بیشتر کرد و به صورت زنده در یوتیوب (YouTube) پخش شد. به‌علاوه، باعث شد شبکه اجتماعی کلاب هاوس به صدر جدول استارتاپ‌ها برود.

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا