اخبار هک و امنیت - آخرین و جدیدترینآموزش شناخت انواع هک و روش های مقابلهآیا اینستاگرام من هک شده است؟!امنیت سایبری (Cyber Security)برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دوربرنامه های هک گوشی برای اندروید و ایفونبهترین برنامه های هک گوشی اندرویدی آیفونکنترل گوشی از راه دور برنامه برای کنترل اعضای خانوادههک آیفونهک تلگرام و نظارت بر عملکرد

دسترسی به دیتابیس واتساپ

چگونگی دسترسی به پایگاه داده در اپلیکیشن پیام رسان واتس اپ و دیکریپت آن با پیشرفت علم و تکنولوژی تاکنون اپلیکیشن های پیام رسان بسیار زیادی ساخته و برنامه نویسی شده اند و در اختیار کاربران بسیار زیادی قرار گرفته اند. اپلیکیشن واتس آپ یکی از همین برنامه های پیام رسان بسیار محبوب در بین هواداران خود است که تاکنون جایگاه خاص و ویژه ای را در بین اپلیکیشن های پیام رسان دیگر پیدا کرده است.  دیتابیس واتساپ :

آشنایی با تست نفوذ در اندروید با ANDRAX – پن تست کور

در این برنامه پایگاه داده ها محلی ست که در آن اطلاعات مهم ذخیره و رمز نگاری می شود و در واقع از این اطلاعات در برابر نفوذ هکران حفاظت می شود. ولی آیا راهی وجود دارد که بتوان به این اطلاعات بدون مشکل، دسترسی پیدا کرد. برای پاسخ به این سوال با ما همراه باشید چرا که می خواهیم در این آموزش شمارا با شیوه ای آشنا کنیم که که بتوان با آن به اطلاعات در شبکه ی پیام رسان واتس آپ دسترسی پیدا کرد.

کانال تلگرامی سایت  SPY24.ir

فایل های پایگاه داده ای برنامه ی واتس آپ

در گوشی های موبایل اندورویدی فولدری با آرم و نشانه ی مخصوص اپلیکیشن واتس آپ وجود دارد که تمامی اطلاعات مربوط به این برنامه در آن ذخیره می شود. یکی از این بخش ها بخش دایرکتوری بک آپ و دیتا بیس است که در ان از تمامی اطلاعات خاص و منحصر به فرد بک آپ گرفته شده است. که تمامی انها با نام مشخص و به صورت رمز نگاری شده ذخیره شده اند. برای تمامی این اطلاعات رمزنگاری شده قطعا کلیدی وجود دارد که برای دسترسی به انها باید از این کلید استفاده نمایید.

دسترسی به دیتابیس واتساپ و دیکریپت
دسترسی به دیتابیس واتساپ و دیکریپت

اگر دستگاه اندرویدی شما از قبل روت شده باشد باید به مسیر زیر رفته و کلید مربوطه را بردارید بدین صورت که : واتساپ هک

data/data/com.whatsapp/files/key/

اگر دستگاه اندرویدی شما از قبل روت نباشد می توانید به لینک WhatsApp Key/DB Extractor  مراجعه کرده و از این طریق به کلید دسترسی پیدا کنید. سپس بر روی گزینه ی  FREE WhatsApp Crypt Tool کلیک کرده برنامه ی مورد نظر را دانلود کنید و کلید را بردارید.

بعد از انجام تمامی این مراحل می توانید با کلیدی که در دسترس دارید به تمامی اطلاعات موجود در پایگاه داده ی اپلیکیشن پیام رسان واتس اپ دسترسی پیدا کنید و بخش Decrypt WhatsApp Database  را آپلود کنید. بعد از ان می توانید بعد از وارد کردن دیتا بیس، دیتا بیس دیکریپت شده واتس آپ خود را نیز دانلود نمایید. هم چنین می توانید این کار را به صورت بر عکس هم انجام دهید و تمامی اطلاعات موجود در پایگاه داده ی خود را رمزنگاری کنید.

کلام پایانی دیتابیس واتساپ

امیدوارم با ارائه ی این مطلب توانسته باشیم سطح اطلاعات و آگاهی شما در خصوص مطلب گفته شده بالا برده باشیم. موفق و سربلند باشید.

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا